0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Nyolc fejedelmi helyet kínál a Traveller

Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi Allure teszt

·

A három testvér közül a legszerencsésebb a Peugeot Traveller. A francia-japán együttműködésből született mikrobusz mindenből többet kapott, egészen exkluzív.

Teszt
Műszaki adatok

%KA%Nagyobbnak tűnik, pedig pont kisebb, mint például egy Opel Vivaro. A márkára jellemző jegyekkel dobták föl az orrát%KA%

Nagyobbnak tűnik, pedig pont kisebb, mint például egy Opel Vivaro. A márkára jellemző jegyekkel dobták föl az orrát

Három modell érkezett az elmúlt évben ugyanabból a karosszériából, három, részben különálló márkától. Az nem meglepő, hogy a PSA csoport francia márkáinál osztozik az alapokon, de most a Toyota is besegített a Traveller/SpaceTourer/Proace Verso, és ezek teherautó kiviteleinek fejlesztésébe. Többféle méretben érhetők el, és jó kishaszongépjárműhöz hűen többféle berendezéssel, felhasználástól függően. Lehet dobozos teherautó, fapados brigádmobil, de akár kényelmes nagycsaládos kocsi és üzleti mikrobusz, vagy transzferjárat. Tesztautónk az utóbbiakhoz áll közel, bár nem a Business VIP csomagos, ami valóban a tárgyalóbusz szerepét töltheti be, hátul négy különálló foteljével. Allure felszereltségben inkább tranferbusz, vagy a fényűző családi autó.

%KA%Kényelmes a futása a 16 colos könnyűfém felnikkel, gördülési zajt egyáltalán nem hallani, az oroszlános mikrobusznak inkább szélzaja van, de az is elviselhető%KA% %KA%Kényelmes a futása a 16 colos könnyűfém felnikkel, gördülési zajt egyáltalán nem hallani, az oroszlános mikrobusznak inkább szélzaja van, de az is elviselhető%KA%

Kényelmes a futása a 16 colos könnyűfém felnikkel, gördülési zajt egyáltalán nem hallani, az oroszlános mikrobusznak inkább szélzaja van, de az is elviselhető

%KA%A hátsó szélvédő nyitója a rendszám fölötti két gomb közül a bal oldali, a jobb nem csinál semmit, mivel az ajtót az alsó fogantyúnál kell nyitnunk, szóval rejtély, minek van két gomb%KA%

A hátsó szélvédő nyitója a rendszám fölötti két gomb közül a bal oldali, a jobb nem csinál semmit, mivel az ajtót az alsó fogantyúnál kell nyitnunk, szóval rejtély, minek van két gomb

A közepes Peugeot Travellert próbáltuk, hosszú tengelytávval, de a rövidebbik karosszériával. A rövid tengelytávú amúgy is csak ötülésesként érhető el, 8 vagy 9 fős buszhoz már a hosszú tengelytávot kell választanunk. Ha viszont valóban sokszor szeretnénk kihasználni a teljes utaslétszámot hosszabb utakra is, akkor megéri a hosszabb karosszériát választani. Sőt, a rövid karosszéria 603 literes csomagtartója már 7 személy egy heti nyaralásához is igencsak szűk. Ezen az sem segít sokat, hogy a közel félmillió forint feláras hátsó üléseket síneken tologathatjuk, bár ha ügyesen játszunk velünk, nyerhetünk néhány értékes litert. Az Allure felszereltségnél a középső és a hátsó üléssor padja is 2:1 arányban osztott, tehát egy dupla és egy szimpla ülést találunk mindkét sorban. Ráadásul itt akár bőrözött is lehet mindegyik, ahogy tesztautónkban is volt, és a franciák anyaghasználata egészen példás, a fekete beltér komor és sötét, de legalább nem kényes a koszolódásra.

%KA%Szélesre nyílnak az elsők, teljesen hátracsúsznak a hátsó ajtók, a csomagtér pedig fölfelé, ennél mondjuk jobb megoldás a kétszárnyas, ami oldalra nyílik, parkolóban esélyünk sincs kinyitni%KA%

Szélesre nyílnak az elsők, teljesen hátracsúsznak a hátsó ajtók, a csomagtér pedig fölfelé, ennél mondjuk jobb megoldás a kétszárnyas, ami oldalra nyílik, parkolóban esélyünk sincs kinyitni

%KA%Kicsit több mint 600 liter marad az utolsó sor mögött, de 8 ember egy heti cuccának ez nem elég. Az ajtó rendkívül súlyos, nehéz lehúzni, majd nehéz visszafogni, hogy ne csapódjon nagyot, a lámpa fölött már így is leverte a fényezést%KA% %KA%Kicsit több mint 600 liter marad az utolsó sor mögött, de 8 ember egy heti cuccának ez nem elég. Az ajtó rendkívül súlyos, nehéz lehúzni, majd nehéz visszafogni, hogy ne csapódjon nagyot, a lámpa fölött már így is leverte a fényezést%KA%

Kicsit több mint 600 liter marad az utolsó sor mögött, de 8 ember egy heti cuccának ez nem elég. Az ajtó rendkívül súlyos, nehéz lehúzni, majd nehéz visszafogni, hogy ne csapódjon nagyot, a lámpa fölött már így is leverte a fényezést

Bejutni egyébként rendkívül egyszerű, már ami az ajtónyitást érinti, hiszen mindkét oldalon elektromosan, gombnyomásra csúsznak hátra a tolóajtók. A nyílás elég nagy, a fellépőt hatékonyan világítja meg sötétben is, egyedül a leghátsó sort elfoglalni lesz macerás. A középső szélső szék kis karját kell meghúzni, akkor borul le a háttámla, de még előre is kell tolnunk, amihez külön kart kell használnunk. Ha sok a ki-be szállás, ez egy idő után zavaró lesz, de csak egyszer fordult elő, hogy valamiért beragadt a háttámla egy kis időre. Leghátul a legszűkebb, de három utas számára is abszolút vállalható, a lábtér lehet ugyanakkora, mint az előtte lévő sorban és az ülések is közel ugyanakkorák, valamint találunk 12 Voltos csatlakozót is. A középen ülőknek jut 230-as villásdugós csatlakozó is, így például laptopot tölthetünk róla, vagy amit épp szükséges. USB csatlakozót csak legelöl találtam, de ott is van egy 12 Voltos mellé.

%KA%Alul lapított, de döntött a kormány, határozottan teherautós az üléspozíció, viszont hosszú távon sem kényelmetlen. Átlátható a műszerfal, a központi rendszer továbbra is nehézkes%KA%

Alul lapított, de döntött a kormány, határozottan teherautós az üléspozíció, viszont hosszú távon sem kényelmetlen. Átlátható a műszerfal, a központi rendszer továbbra is nehézkes

%KA%Gombos az indítás, a stop-start csak menüből deaktiválható. Gombnyomásra csúsznak hátra az ajtók, de ugyanitt van USB csatlakozó és 12 Voltos is%KA% %KA%Gombos az indítás, a stop-start csak menüből deaktiválható. Gombnyomásra csúsznak hátra az ajtók, de ugyanitt van USB csatlakozó és 12 Voltos is%KA%

Gombos az indítás, a stop-start csak menüből deaktiválható. Gombnyomásra csúsznak hátra az ajtók, de ugyanitt van USB csatlakozó és 12 Voltos is

A hátul ülők további kényelmét és jó hangulatát szolgálja a bentről duplának tűnő, ám csak egyetlen üveglapból álló napfénytető, amit a hátsó klímaszabályzó konzolja oszt ketté. Saját maguknak állíthatják a hőmérsékletet hátul is, és bár csak a tetőn vannak légbefúvók, a rendszer még leghátul is hatékonyan szellőztet. A klíma egyébként is ügyes, több órát a napon állt a Traveller a 40 fokos nyári melegben, és még akkor is csak pár perc kellett, hogy jéghideget csináljon odabent. A hátsó sötétített üvegek pedig védték a naptól a bőrüléseket, így azok nem forrósodtak fel vállalhatatlan szintre. Kényelmes könyöklő csak leghátul akad, a középen ülőknek messze lesz az ajtó, az első két különálló fotelen viszont van saját, lehajtható könyöklő. De nem csak ezért érdekesek, mindkettő masszírozni is tud, bár kevésbé éreztem hatékonynak, ébrentartásra mondjuk megfelelő. Kényelmesek, tartásuk sem rossz, bár ha kellő magasságba állítottam, nem függőlegesen emelt, inkább borított előre.

%KA%Bőrülések csak a Peugeot-hoz érhetőek el, vállalható minőségben, a fekete beltér ráadásul nem kényes a koszolódásra, cserébe komor, viszont Allure szinten már mindenhol kárpitozott%KA% %KA%Bőrülések csak a Peugeot-hoz érhetőek el, vállalható minőségben, a fekete beltér ráadásul nem kényes a koszolódásra, cserébe komor, viszont Allure szinten már mindenhol kárpitozott%KA% %KA%Bőrülések csak a Peugeot-hoz érhetőek el, vállalható minőségben, a fekete beltér ráadásul nem kényes a koszolódásra, cserébe komor, viszont Allure szinten már mindenhol kárpitozott%KA%

Bőrülések csak a Peugeot-hoz érhetőek el, vállalható minőségben, a fekete beltér ráadásul nem kényes a koszolódásra, cserébe komor, viszont Allure szinten már mindenhol kárpitozott

%KA%Külön kell dönteni és csúsztatni az ülést a hátrajutáshoz, de egy mozdulattal ki is kapható, hátul is van gomb ajtónyitásra- és zárásra%KA% %KA%Külön kell dönteni és csúsztatni az ülést a hátrajutáshoz, de egy mozdulattal ki is kapható, hátul is van gomb ajtónyitásra- és zárásra%KA%

Külön kell dönteni és csúsztatni az ülést a hátrajutáshoz, de egy mozdulattal ki is kapható, hátul is van gomb ajtónyitásra- és zárásra

Egész logikus a műszerfal kiosztása, kellően ergonomikusak a kezelőszervek, a Traveller esetében bőrözött kormány fogása szintén remek. Mögötte megtaláljuk az ős PSA tempomat-kapcsolót, márkabarátok már biztosan vakon kezelik, 1000 kilométer után én is oda nyúltam, ahová kellett. Nem távolságtartós, pedig igazán jól jönne, sávelhagyásra is csak figyelmeztetni tud. Head-up display van, de a plexire vetítős fajta, szóval nem a leghasználhatóbb. Ha ezekből korszerűbbet kapna és még a sávba is visszakormányozna, akkor mondhatnánk tökéletesnek, de így is gond és fölösleges idegeskedések nélkül autózhatunk vele több száz, vagy ezer kilométert egyhuzamban. Ebben pedig a kétliteres HDi a legjobb választás.

%KA%Nem volt kevés idő, mire megtaláltam a szerszámkészletet az első ülés alatt. A fellépő világítása elég hatékony, hátra jut 230 Voltos csatlakozó is%KA% %KA%Nem volt kevés idő, mire megtaláltam a szerszámkészletet az első ülés alatt. A fellépő világítása elég hatékony, hátra jut 230 Voltos csatlakozó is%KA% %KA%Nem volt kevés idő, mire megtaláltam a szerszámkészletet az első ülés alatt. A fellépő világítása elég hatékony, hátra jut 230 Voltos csatlakozó is%KA%

Nem volt kevés idő, mire megtaláltam a szerszámkészletet az első ülés alatt. A fellépő világítása elég hatékony, hátra jut 230 Voltos csatlakozó is

%KA%Remek a hangulat a napfénytetőnek hála, meg persze a hatékony légkondinak, amit hátul külön vezérelhetnek az utasok%KA%

Remek a hangulat a napfénytetőnek hála, meg persze a hatékony légkondinak, amit hátul külön vezérelhetnek az utasok

A nagyobb dízelmotor hangja borzalmas, de csak kívülről, teherautósan ketyereg, ahogy azt már jól ismerjünk, bent viszont teljes a csönd.

Hatékonyan szigetelték el a motort az utastértől, alig jön át valami a hangjából, komfortos odabent, hosszú úton is.

Persze pörgetve már annál inkább hallatszik, de nem érdemes a 4000-es osztáson túl merészkedni, nem megy majd jobban. A 150 lóerős, 370 Nm nyomatékú gázolajos abszolút jó dinamikával mozgatja a kisbuszt, utóbbi érték 2000-es fordulattól érkezik, addig a kelleténél többet érdemes játszani a kuplunggal. 7 személlyel próbáltam maximum, könnyedén vette a terhelést, bukkanókon és kanyarokban kellett csak figyelnem jobban, mert a hátsó csatolt lengőkaros futómű terhelve már kevésbé van a toppon. A kormány rendkívül sokat fordul, parkolni nem túl egyszerű vele így, cserébe a hatalmas tükrökben látjuk a hátsó kerekeket is. Városban picivel 8 liter fölötti fogyasztást produkált, autópályán óra szerint 127-tel 7,4 litert evett, ami több mint elfogadható, 130-nál már 9-10 literekkel ijesztgetett a pillanatnyi fogyasztásmérő, ennyit számít egy hangyányival könnyebb jobb láb. Remek utazóautó a Traveller, bőrülést, bőr bevonatú kormányt és fém váltógombot a három közül csak az oroszlános testvérben kaphatunk, bár utóbbi nyáron nem épp pozitívum.

%KA%Túrázáshoz remek, úttartása nagyon jó vezethetőséget ad, a zajkomfort is kiváló, a kétliteres dízel pedig könnyedén viszi a megtömött Travellert is, hosszabb utazáshoz viszont a nagyobb karosszéria szükséges, annak van csomagtere is%KA%

Túrázáshoz remek, úttartása nagyon jó vezethetőséget ad, a zajkomfort is kiváló, a kétliteres dízel pedig könnyedén viszi a megtömött Travellert is, hosszabb utazáshoz viszont a nagyobb karosszéria szükséges, annak van csomagtere is

Értékelés

Pozitív
Praktikusan variálható utastér, remek hangszigetelés, takarékos és erős dízelmotor, jó összeszerelés, jó menetkomfort
Negatív
Nehézkes multimédia, kicsi csomagtartó, nehéz csomagtérajtó, nincs sávtartó

Árak

Tesztmodell alapára 13 890 000 Ft (2017. augusztus 26.)
Tesztmodell ára 15 240 000 Ft (2017. augusztus 26.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4959 mm
Szélesség: 1920 mm
Magasság: 1895 mm
Saját tömeg: 1742 kg
Össztömeg: 2650 kg
Tengelytáv: 3275 mm
Karosszéria-kivitel: kombi
Csomagtér: 5300 liter
Belső szélesség elöl: 1520 mm
Belső szélesség hátul: 1600 mm
Belső szélesség a harmadik üléssorban: 1420 mm
Belmagasság elöl: 960-1020 mm
Belmagasság hátul: 990-1080 mm
Belmagasság a harmadik üléssorban: 970 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 200-380 mm
Lábtér a harmadik üléssorban: 200-380 mm
Ülőlap hossza elöl: 480 mm
Ülőlap hossza hátul: 430 mm
Ülőlap hossza a harmadik üléssorban: 430 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1070 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1070 mm
Csomagtér magassága: 670-1200 mm
Csomagtér hossza: 440-610 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 2400 mm
Raktérnyílás szélessége: 1070 mm
Raktérnyílás magassága: 1200 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1997 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: manuális (6 fokozatú) sebességváltó
Nyomaték: 370 Nm 2000 1/min-nél
Teljesítmény: 110 kW (150 LE) 4000 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 170 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 11 s
CO2-kibocsátás: 133 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 5,3 l/100km
Fogyasztás a használónál: 7,4 l/100km

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Skoda Octavia Style 1.0 TSI teszt

Túltolták a downsizingot, de ne legyünk előítéletesek. Az ezres Octaviát vezetni jó, a fogyasztása...

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy...

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk...

Már teljes gőzzel itt a Zoe, de sok új villanyautót ígér még a Renault

Végre hazánkban is bemutatkozott, hivatalosan is itt a Renault Zoe, amiből már tavaly megérkezett...

BMW 120i, 2004 - használtteszt

Nem is túl rég játszik szerepet a BMW az ötajtós kompakt kategóriában, de várjunk csak! Az első...

208 lóerős Ford Transit Custom az M-Sporttól

Mindig is pályázni akartál egy haszonjárművel? Az M-Sport új Ford Transit Custom csapatszállítója...

Volkswagen Caddy Life 1.9 PD TDI DSG, 2007 - használtteszt

DSG ebben? Sokan teszik fel a kérdést a DSG-váltós Volkswagen Caddy kapcsán, pedig készült ilyen...

Citroën Xantia 1.6i, 1995 - használtteszt

Mennyire időtálló egy Citroën Xantia, alapmotorjával, hidropneumatikus futóművel és mindössze...

Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (1 db)

Sanca írta: 2 hónapja

Ez nem 600 literes csomagtartó.Max 200l a kalaptartóig.Amúgy családosoknak tökéletes lehet a hosszabb verzió.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90
Hirdetés

PEUGEOT tesztek

Peugeot 3008 2.0 HDi teszt

Bucimanci ellenszer nélkül - Peugeot 3008 teszt

A Peugeot 3008 egy bátran ajánlható, kellemes autó. Nem vagyok crossover-hívő, mégsem akartam kiszállni belőle.


Peugeot 2008 1.6 e-HDi teszt

A púpos. Peugeot 2008 teszt

Kellemes. Ilyen volt tesztelés közben, s az emléke is az. Más kérdés, hogy inkább divatos, mint ésszerű ez a kategória, mindenesetre a Peugeot 2008 egy púpos, de azért életrevaló példánya a SUV-oknak.


Peugeot 301 Allure 1.6 HDi 92 LE teszt

Nem rossz, de nem is igazán olcsó. Peugeot 301 teszt

Egy-két bosszantó hiba fölött szemet hunyva kellemes autó a Peugeot 301, viszont annyira hű, de olcsó szedánnak nem mondanánk. Dízelként és jól felszerelten próbáltuk.


Peugeot 208 1.6 e-HDi Allure teszt

Spórol a drága! Peugeot 208 1.6 e-HDi teszt Videó

Ha nem is legnagyobb teljesítményű, de legnagyobb nyomatékú, és egyben igen takarékos 1.6 e-HDi motorjával járt nálunk az elődjénél kisebbre szabott Peugeot 208.


Peugeot 3008 HYbrid4 miniteszt

Rögtön megtetszett - Peugeot 3008 HYbrid4 miniteszt

Magyarországra is megérkezett a Peugeot 3008 dízel-elektromos hibrid hajtáslánccal hajtott, összkerekes egyterűje. Kipróbáltuk, szerettük, pedig erősen rétegmodell.


Még több PEUGEOT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, patika Lancer Evo III, 8,3 millióért

Eladó a Mitsubishi dicső múltjának egy fontosabb szelete

19 órája – Sztori

Hong Kongban bukkant fel egy érintetlen Lancer Evolution III, kevés kilométerrel az órában, gyönyörű sárga fényezéssel, borsos árcédulával.


Skoda Karoq 1.5 TSI és 2.0 TDI menetpróba

Erre mondod majd, hogy ilyet aKaroq!

22 órája – Újdonság

Borzalmas szóviccből el lehet még sütni párat, de a neve az egyetlen, ami mókás. Digitális műszeregység? Átalakítható hátsó üléssor? Prémium hangszigetelés? Több, mint Simply Clever.


Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

2 napja – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

PEUGEOT 407 SW 2.0 HDi Symbole

PEUGEOT 407 SW 2.0 HDi...

Ár: 1.290.000 Ft

Évjárat: 2006 / 6

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

PEUGEOT 206 SW 1.4 16V Quiksilver KLÍMA

PEUGEOT 206 SW 1.4 16V...

Ár: 799.000 Ft

Évjárat: 2005

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

PEUGEOT 306 1.4 Saint-Tropez

PEUGEOT 306 1.4 Saint-...

Ár: 375.000 Ft

Évjárat: 1999 / 7

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!