0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Számít a méret? Renault Grand Scenic 1.5 dCi teszt

Renault Grand Scenic 1.5 Energy dCi 110 EDC Intens teszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A franciák egyik erőssége továbbra is a dízelmotor. Új Scenicből szerintem az alapdízel a legjobb, pláne EDC automata váltóval. Kasztniból viszont a hosszú kell.

Teszt
Műszaki adatok

%KA%Még mindig csak 4,63 méter hosszú, nem túl nagy, dizájnjával viszont kategóriájából és az utcaképből is kiemelkedő a Grand Scenic. Az égkék metálfényezés a lehető legjobb: kosztűrő, de mégis izgalmas, felára csupán 130 ezer forint%KA%

Még mindig csak 4,63 méter hosszú, nem túl nagy, dizájnjával viszont kategóriájából és az utcaképből is kiemelkedő a Grand Scenic. Az égkék metálfényezés a lehető legjobb: kosztűrő, de mégis izgalmas, felára csupán 130 ezer forint

Jó párosítás. Rövid verziójában és erősebbik benzinesével teszteltük már az új Renault Scenicet, második tesztautónak pedig egy hosszú, Grand verziót kértem, lehetőleg dízelmotorral, halványan megjegyezve, hogy kedvencem az 1.5 dCi. Hiszen ilyen Grand Scenicem volt még a második generációból. Imádtam, ismerőseim sorban álltak érte, amikor eladtam. Ilyen motorral fut néhány cégautó kiadónknál. Kaptam is egy 1.5 dCi Grand Scenic tesztautót, ráadásul EDC váltóval. Azonnal nem ugrott be, de amint használni kezdtem, egyre erősebben élt bennem, hogy ennek a hajtáslánc-konfigurációnak én már bizalmat szavaztam. Az új Scenic bemutatójában ugyanis a következőket írtam: „Van egy olyan sanda gyanúm, hogy összességében legjobb az 1.6-ossal szemben 7 fokozatú EDC-váltóval is kérhető 110 lóerős 1.5 dCi lesz. Naná, hogy Grand kivitelben”. Gyanúm beigazolódott, most már határozottan állítom és tudom:

ez, a hosszú, EDC váltós 1.5 dCi Grand a legjobb Scenic.

%KA%Alaptrükk: a függőleges, de messze nem baltával vágott, hanem formailag is rendben lévő hátfal nagy csomagteret hagy%KA%

Alaptrükk: a függőleges, de messze nem baltával vágott, hanem formailag is rendben lévő hátfal nagy csomagteret hagy

Plusz 7/22,8 centi. A Grand 22,8 centivel hosszabb és 7 centivel nagyobb tengelytávolságot adó, mint a sima Scenic. Nem is az a nagy szó, hogy csomagtere 506 helyett 533 literes, hiszen az a plusz 27 liter nem váltja meg a világot. Szemre amúgy többnek tűnik a többlet. Viszont a Grand esetén már semmiképp sem szűkös a második sor lábtere, továbbá nálunk alapáron járnak a harmadik sori ülések is. Utóbbiak persze szükségülések, sőt, ha oda bárkit is be akarunk tenni, a középső sorban is le kell rövidíteni a lábteret üléstologatással. Itt is búcsút kellett intsünk a korábbi Scénic generációk független második sori üléseinek, hiszen 2/1 osztásút kaptunk, csak a szélső helyeken Isofix csatlakozóval, minimálisan gyakorlatilag nem szabályozható támladőléssel. Lehet viszont kényelmes komfort fejtámasz, a tologatható középső könyöklődoboz hátuljában dupla USB csatlakozó és hatalmas fiók, meg persze a Scenic-hagyomány padlórekeszek sem hiányoznak. Ami viszont a legfontosabb: a nagyobb tengelytáv az egyedi módon alapáron 20 colos felnikkel szerelt Scenic rugózási komfortjának is jót tesz. A futómű itt is feszes, de már nem bántósan rázós, a hosszú Scenic szépen kirugózza az úthibákat.

%KA%Hétfokozatú automatával az 1.5 dCi a legjobb hosszútávfutó Scenic. A távtartós tempomat 8,7 colos központi kijelzővel párban mindössze 140 ezer forint%KA%

Hétfokozatú automatával az 1.5 dCi a legjobb hosszútávfutó Scenic. A távtartós tempomat 8,7 colos központi kijelzővel párban mindössze 140 ezer forint

%KA%Megéri áldozni a 300 ezer forintos LED fényszóróra, okos automata reflektoros, head-up display társaságában adják, a 20 colos alufelnik minden Scenic esetén alaptartozékok%KA% %KA%Megéri áldozni a 300 ezer forintos LED fényszóróra, okos automata reflektoros, head-up display társaságában adják, a 20 colos alufelnik minden Scenic esetén alaptartozékok%KA%

Megéri áldozni a 300 ezer forintos LED fényszóróra, okos automata reflektoros, head-up display társaságában adják, a 20 colos alufelnik minden Scenic esetén alaptartozékok

Elég 110 ló? Ha a teljesítményt nézünk, az 1.5 dCi a Scenic leggyengébb motorja. Persze nem ez a lényeg, hanem a nyomaték, 260 newtonméterével mindkét benzinesnél jobb az 1.5 dCi, ami nem mellesleg a paletta legtakarékosabb motorja, még itt, a hosszú karosszériával és automata váltóval is 4,0 literes kombinált fogyasztási értékkel. De van itt még egy ütőkártya, ez pedig az EDC7, azaz hétfokozatú duplakuplungos automata váltó. Ilyet csak az 1.5 dCi-hez kaphatunk. Jelenleg ugyanis dízelt kell venni, ha automata Scenicet szeretnénk. Ez van, meg a duplaturbós 1.6 dCi – 160 lóerővel és 6 fokozatú automatával. Miért ne lenne elég a 12,4 másodperces 100 km/órára gyorsulás és a 183 km/órás végsebesség egy családi egyterűhöz? Sokkal fontosabb az, hogy városban óriási előny a szépen dolgozó automata, hogy az autópályás 130 km/órás tempó alig több mint 2200/perc fordulattal futható, meg persze az, hogy országúton olyan kanyartempókat enged dülöngélés nélkül a Grand Scenic is, hogy átlagautók közül nincs ellenfele. Leelőz a gyorshajtó boyracer az egyenesben? Mosolyogtató, amikor kanyarban fékeznie kell, miközben mi erőltetés és fékezés nélkül megyünk utána a kanyarban.

%KA%Elöl feltűnően széles a beltér, finomak és puhák a műanyagok. Az utasülés támlája síkba hajtható. A keskeny első tetőoszlopok jó kilátást hagynak%KA%

Elöl feltűnően széles a beltér, finomak és puhák a műanyagok. Az utasülés támlája síkba hajtható. A keskeny első tetőoszlopok jó kilátást hagynak

%KA%Leghátul felnőttként kínszenvedés az utazás, gyerekeknek elegendő a hely, ha a második sori üléseket legalább középre húzzuk. A megelőző Scenickel ellentétben már nem egyenértékűek a középső sor ülései, középen korlátozott a hely, nincs Isofix%KA% %KA%Leghátul felnőttként kínszenvedés az utazás, gyerekeknek elegendő a hely, ha a második sori üléseket legalább középre húzzuk. A megelőző Scenickel ellentétben már nem egyenértékűek a középső sor ülései, középen korlátozott a hely, nincs Isofix%KA% %KA%Leghátul felnőttként kínszenvedés az utazás, gyerekeknek elegendő a hely, ha a második sori üléseket legalább középre húzzuk. A megelőző Scenickel ellentétben már nem egyenértékűek a középső sor ülései, középen korlátozott a hely, nincs Isofix%KA%

Leghátul felnőttként kínszenvedés az utazás, gyerekeknek elegendő a hely, ha a második sori üléseket legalább középre húzzuk. A megelőző Scenickel ellentétben már nem egyenértékűek a középső sor ülései, középen korlátozott a hely, nincs Isofix

%KA%A sofőrülés felárért változtatható laphosszúságú és masszázsfunkciós, a kesztyűtartó méretes, de nyílásának helyigénye is jelentős%KA% %KA%A sofőrülés felárért változtatható laphosszúságú és masszázsfunkciós, a kesztyűtartó méretes, de nyílásának helyigénye is jelentős%KA%

A sofőrülés felárért változtatható laphosszúságú és masszázsfunkciós, a kesztyűtartó méretes, de nyílásának helyigénye is jelentős

%KA%Sok a pakolóhely, hátra is jutott USB-csatlakozó%KA% %KA%Sok a pakolóhely, hátra is jutott USB-csatlakozó%KA% %KA%Sok a pakolóhely, hátra is jutott USB-csatlakozó%KA%

Sok a pakolóhely, hátra is jutott USB-csatlakozó

Igenis tud fűteni! Az új Scenic kapcsán több újságírótól is hallottam, hogy gyenge a fűtése. Igen, amennyiben Eco módban használjuk. Ha viszont bármi egyébben (Comfort, Normal, Sport és a „perszonalizálható” Perso közül válogathatunk), akkor tökéletesen fűt. Még a hatékonyságáról híres 1.5 dCi is. Indulás után 2 perccel már langymeleg levegőt fúj a ventilátor. Az más kérdés, hogy a motor teljes bemelegedése (kemény télben) mintegy 20 perc. Viszont az 1.5 dCi van annyira jó motor, az EDC7 van annyira jó váltó, hogy még zömében városban autózva is erre a hajtásláncra voksolnék. Ugyanis még keményen fagypont alatt és elég rövid távokon autózva is 6,5 l/100 km alatt maradt a városi tesztfogyasztás, a szabályokat betartva autópályán 6, országúton 5 liter alatti étvágy kalkulálható. Ennek megfelelően lett a tesztátlagunk is 5,5 literes, ami abszolút jónak mondható egy 1,5 tonnás hétüléses egyterűvel.

%KA%Bár a legtöbb funkcióhoz az érintőképernyőt kell nyomkodni, a légkondicionáló külön gombokat, illetve tekerőket is kapott%KA% %KA%Bár a legtöbb funkcióhoz az érintőképernyőt kell nyomkodni, a légkondicionáló külön gombokat, illetve tekerőket is kapott%KA% %KA%Bár a legtöbb funkcióhoz az érintőképernyőt kell nyomkodni, a légkondicionáló külön gombokat, illetve tekerőket is kapott%KA%

Bár a legtöbb funkcióhoz az érintőképernyőt kell nyomkodni, a légkondicionáló külön gombokat, illetve tekerőket is kapott

%KA%Ahogyan a többi friss Renault esetén is, itt is jutott hátra is LED menetfény%KA%

Ahogyan a többi friss Renault esetén is, itt is jutott hátra is LED menetfény

Csendes, mégis domináns társ. Az 1.5 dCi nem csak takarékos, csendes is. Ez főként akkor tűnik fel, ha kinyitjuk az ajtókat. Nem, itt nem a zajszigetelés kiváló, a motor csendes. Rossz úton (a 20 colos kerekekkel) van is gördülési zaj, autópályán hallható a méretes, de szinte holttérmentes tükrök neszelése, de a motor az csendes, ez vitathatatlan. A Scenic viszont Grand kivitelben is domináns, formájával meghatározó, kiállásával majdnem olyan, mint egy Espace. Amivel kevésbé kényelmes, az szerintem továbbra is a 20 colos felni, és az általa adott magasabb utastérpadló. Ez van, a dizájn oltárán áldozott a kényelemből és a funkcionalitásból a Renault. Viszont akkora fícsör, hogy az autóhoz (okoskulccsal a zsebben) közel sétálva első-hátsó LED fényeivel és tükörkihajtással üdvözöl, hogy csomagokkal vagy épp gyerekekkel telített kezekkel nem kell a zárással még egy gombnyomásnyit sem bajlódni, hanem az autó bezárja magát, amikor elsétálunk, hogy aligha fogunk sírni az elvesztett centikért.

%KA%Gombnyomásra hajthatjuk síkba a hátsó üléseket, az utasülés támláját csak kézzel, csak akkor, ha teljesen hátratoljuk azt%KA%

Gombnyomásra hajthatjuk síkba a hátsó üléseket, az utasülés támláját csak kézzel, csak akkor, ha teljesen hátratoljuk azt

%KA%Hét üléssel a korábbiaknál kisebb, 189 literes csomagteret ad a mostani Grand Scenic, ahogyan a normál 533 literes méret is elmarad az eddigiektől. Azért így sem szerény%KA% %KA%Hét üléssel a korábbiaknál kisebb, 189 literes csomagteret ad a mostani Grand Scenic, ahogyan a normál 533 literes méret is elmarad az eddigiektől. Azért így sem szerény%KA%

Hét üléssel a korábbiaknál kisebb, 189 literes csomagteret ad a mostani Grand Scenic, ahogyan a normál 533 literes méret is elmarad az eddigiektől. Azért így sem szerény

Jó vele utazni. A Renault eltalálta a Scenic nevét, hiszen a modellnek mindig is erőssége volt, hogy remek kilátást ad. Utazáskor az elöl ülők előtt szélesvásznú moziként pereg a táj, hátulról kilátnak a gyerekek. Ez most is így van. Továbbá már kormányremegtetésre is képes sávelhagyásra figyelmeztetés és parkolóautomatika, holttérfigyelő és távolságtartós tempomat is segítheti a sofőrt. Ezek mind jó, szépen teszik a dolgukat, de a legnagyobb királyság az automata reflektoros LED fényszóró. Brutálisan erős tompított fénnyel és valóban olyan okos reflektorkapcsolással, hogy éjszakai vezetésnél tényleg nem kell bajlódni a távolsági fény kapcsolgatásával. Ezekkel a jellemzőkkel a Scenic még akkor is feljebb lépett legalább egy fél kategóriányit, ha hátul elődjénél szűkösebb lett, a vevők ugyanis elöl ülnek, a gyerekek pedig továbbra is szeretik.

%KA%Csendes, kényelmes, takarékos utazóautó az új Grand Scenic − négy felnőttnek. Rövidebb távra heten is bele lehet ülni, úgy viszont már nem annyira komfortos. Tarthatja a sávot, lehet benne távolságtartós tempomat, holttérfigyelő, akár halszálkás helyre is le tud parkolni. A tesztautó közel 10 millió forintba került, de ez a kategóriában nem vészes%KA%

Csendes, kényelmes, takarékos utazóautó az új Grand Scenic − négy felnőttnek. Rövidebb távra heten is bele lehet ülni, úgy viszont már nem annyira komfortos. Tarthatja a sávot, lehet benne távolságtartós tempomat, holttérfigyelő, akár halszálkás helyre is le tud parkolni. A tesztautó közel 10 millió forintba került, de ez a kategóriában nem vészes

Értékelés

Pozitív
Csendes, kulturált, takarékos dízelmotor, alacsony fogyasztás, korrekt duplakuplungos váltó, kényelmes első ülések, a 20 colos felnikkel is jó rugózás
Negatív
Hátul már 2/1 arányban osztott, középen korlátozott méretű ülés, leghátul korlátozott lábtér, nagy helyigénnyel nyíló kesztyűtartó

Árak

Tesztmodell alapára 8 599 000 Ft (2017. február 6.)
Tesztmodell ára 9 969 000 Ft (2017. február 6.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4634 mm
Szélesség: 1866 mm
Magasság: 1655 mm
Saját tömeg: 1540 kg
Össztömeg: 2306 kg
Terhelhetőség: 766 kg
Tengelytáv: 2804 mm
Karosszéria-kivitel: egyterű
Csomagtér: 533-1737 liter
Belső szélesség elöl: 1540 mm
Belső szélesség hátul: 1510 mm
Belső szélesség a harmadik üléssorban: 1070-1270 mm
Belmagasság elöl: 915-990 mm
Belmagasság hátul: 910 mm
Belmagasság a harmadik üléssorban: 900 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 155-255 mm
Lábtér a harmadik üléssorban: 80-200 mm
Ülőlap hossza elöl: 505-555 mm
Ülőlap hossza hátul: 485 mm
Ülőlap hossza a harmadik üléssorban: 325 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1270 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1070 mm
Csomagtér magassága: 750-840 mm
Csomagtér hossza: 1010-1100 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1810 mm
Raktérnyílás szélessége: 1050 mm
Raktérnyílás magassága: 780 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel üzemű
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1461 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/8
Sebességváltó: Duplakuplungos automata - 7 fokozatú
Nyomaték: 260 Nm 1750 1/min-nél
Teljesítmény: 81 kW (110 LE) 4000 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 183 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 12,4 s
CO2-kibocsátás: 104 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 4,0 l/100km
Fogyasztás a használónál: 5,5 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 61 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 63 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 68 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Audi A4 1.8 20V quattro, 1999 - használtteszt

Elsőre döbbenet, hogy mennyire korrekt állapotú a valósan keveset futottnak tűnő csaknem 20 éves...

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul...

Piaci körkép: kuplungpedál nélküli és legfeljebb 3 éves, legfeljebb 3 millió forintos autók

Városi autónak nem kérdés, hogy automata váltósat kell venni. Szétnéztünk, milyet kapunk 3 éves...

Lexus IS 300h Luxury Safety teszt

A meglepetések autója volt számomra a Lexus IS 300h. A Toyota legendásan gazdaságos hibridrendszere...

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...

Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó...

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek...

Sokan nem tudják: a hibrideket nem kell tölteni

Hiába adott már el több mint 10 millió hibridet a Toyota, sokan még mindig nem tudják, hogy a...

Használt prémiumautók egymillió forintig. Audi, BMW, Mercedes

Prémiumra vágyik a magyar. Persze, a legtöbbet akarjuk kihozni abból, amennyink van és csábítóak...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (4 db)

kopasz írta: 5 hónapja
Velokex írta: 5 hónapja

Ez nem egyterű, egyáltalán miért van benne hét ülés, ha még négyen sem férnek bele?


Már miért ne lenne egyterű??? Ez az autó bizony ízig vérig egyterű, csupán a kor igényei és a piac elvárásaihoz igazítva, újracsomagolva. Az elődeiből sok mindent átörökítettek, de tény hogy azokkal szemben itt már nem a praktikum, hanem a desing a fő szembont!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Velokex írta: 5 hónapja

Ez nem egyterű, egyáltalán miért van benne hét ülés, ha még négyen sem férnek bele?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Petya25 írta: 5 hónapja

"átlagautók közül nincs ellenfele. Leelőz a gyorshajtó boyracer az egyenesben? Mosolyogtató, amikor kanyarban fékeznie kell, miközben mi erőltetés és fékezés nélkül megyünk utána a kanyarban"

Katona úr szerelmes és elfogult.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 5 hónapja

Ez jobbnak tűnik mint az 5 személyes változat.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Hirdetés

RENAULT tesztek

Renault Talisman Grandtour Intens 1.6 dCi 130 EDC teszt

Pakolható francia – Talisman Grandtour teszt

Garantáltan jó választás a 130 lóerős dízelmotor a Talisman Grandtourhoz. Igazi utazós kombi a duplakuplungos automatával, de jobban is elsülhetett volna.


Renault Espace 1.6 TCe Initiale Paris teszt

Arcot vált - Renault Espace 1.6 TCe teszt Videó

Egyetlen benzinmotorjával, a paletta legerősebbjének számító 200 lovas 1.6 TCe-vel és csúcsfelszereltséggel járt nálunk az új Renault Espace.


Renault Twingo 1.0 SCe teszt

Csók a hatvanas évekből - Renault Twingo teszt Videó

Négy üléssel, négymillióért súlyos eset az új Twingo. Jó kocsi? Farmotoros, csinos, de ezzel az árral nagyon nem a "mi autónk".


Renault Scénic XMOD 1.6 dCi Privilége teszt

Felvág, de van is mire - Renault Scénic XMOD teszt

Szabadidő-autónak álcázott XMOD szériájával, annak is csúcsverziójával járt nálunk a Renault Scénic. Vagány, és még mindig remek családi autó.


Renault Captur 1.2 TCe EDC Dynamique teszt

Zabálni fogják. Renault Captur teszt

Nagy siker lesz a Captur. Amit tudnia kell, tudja, a dizájnja pedig zseniálisra sikeredett. A Clio-alapú kis crossovert 1,2 literes benzines turbómotorral és dupla kuplungos automata váltóval teszteltük.


Még több RENAULT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

2 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

4 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

4 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

RENAULT GRAND SCENIC Scénic 1.9 dCi Dynamique

RENAULT GRAND SCENIC S...

Ár: 1.000.000 Ft

Évjárat: 2004 / 7

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

RENAULT GRAND SCENIC Scénic 1.5 dCi Dynamique

RENAULT GRAND SCENIC S...

Ár: 1.950.000 Ft

Évjárat: 2009 / 12

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

RENAULT GRAND SCENIC Scénic 1.6 dCi Energy Bose (7 személyes ) NAVI RADAR KEYLESS FÉLBŐR

RENAULT GRAND SCENIC S...

Ár: 2.949.000 Ft

Évjárat: 2014 / 1

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!