0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Keményen szereted? – Renault Megane Grandtour GT

Renault Megane Grandtour GT 1.6 TCe 205 EDC7 teszt

·

Rövid kivitelében valódi hot hatch a Megane GT, kombiként is igazi csapatós családi, már ha bírják a keményet.

Teszt
Műszaki adatok

%KA%A negyedik generációs Megane kombi változata sportos GT kivitelben is létezik, egyelőre ez a legfeszesebb Megane%KA%

A negyedik generációs Megane kombi változata sportos GT kivitelben is létezik, egyelőre ez a legfeszesebb Megane

Jó, ha nagyobb? Normál ötajtósként már próbáltuk a Megane jelenlegi csúcsváltozatát, a GT-t, ami hamisítatlan hot hatch, igazi sportos ötajtós olyan extrával, amit más jelenleg nem kínál. A 4Control összkerékkormányzásnak hála úgy kanyarodik, mint a slotcar pályán sínen száguldó kisautók, és ez a kombira is igaz. A Megane Grandtour GT − Gran Tourismo, véletlenül megduplázták a nevét – a rövid változat minden tulajdonságát hozza, csupán egy hatalmas puttonnyal a hátán, amibe így a teljes családot bepakolhatjuk. Már ha szeretnénk, a teszthét után ebben annyira nem vagyok biztos, abban viszont igen, hogy sofőrként elég jó buli tud lenni, amit elsőre senki nem néz ki belőle.

%KA%Igazi családi kombi, a GT kivitelen kívül. A metálkék fényezés nélkül nehéz lenne felismerni, van néhány szürke kiegészítő, de csak közelebbről tűnhet fel, leginkább a GT feliratokból%KA%

Igazi családi kombi, a GT kivitelen kívül. A metálkék fényezés nélkül nehéz lenne felismerni, van néhány szürke kiegészítő, de csak közelebbről tűnhet fel, leginkább a GT feliratokból

%KA%Sportos, de ez még nem az RS, a rövid GT-hez képest csupán egy kipufogót kapunk, a lámpák viszont ugyanúgy benyúlnak az emblémáig, felőlem össze is köthették volna őket%KA% %KA%Sportos, de ez még nem az RS, a rövid GT-hez képest csupán egy kipufogót kapunk, a lámpák viszont ugyanúgy benyúlnak az emblémáig, felőlem össze is köthették volna őket%KA%

Sportos, de ez még nem az RS, a rövid GT-hez képest csupán egy kipufogót kapunk, a lámpák viszont ugyanúgy benyúlnak az emblémáig, felőlem össze is köthették volna őket

Igazi sleeper. Jó, ez a kék szín azért nem valami rejtőzködő, de az apró szürke kiegészítőkön kívül egy-egy GT felirat dobja csak fel a normál kombihoz képest. Ráadásul itt csak egy kipufogóvég maradt, míg a rövid GT kettőt kap, még ha nem is igaziak. Nekem bejönnek az első nyeles fényszórók, annyira semmilyen lenne nélkülük, a farát is jelentősen feldobják az emblémáig nyúló LED-ek, este igazán jól mutat. A 18 colos alufelnik szintén sokat dobnak a kinézeten, meg a kanyarjellemzőkön is. Izgalmasra sikerült a külső, vannak domborulatok, érdekes ívek, hamar bele lehet szeretni, akárcsak a Talismanba, egy franciának ezt illik is tudnia.

%KA%A Pure Vision álnevű, teljesen LED-es fényszórók a GT-hez már szériafelszereltségként járnak, akárcsak a 4Control összkerékkormányzás és a feszesre hangolt futómű%KA% %KA%A Pure Vision álnevű, teljesen LED-es fényszórók a GT-hez már szériafelszereltségként járnak, akárcsak a 4Control összkerékkormányzás és a feszesre hangolt futómű%KA%

A Pure Vision álnevű, teljesen LED-es fényszórók a GT-hez már szériafelszereltségként járnak, akárcsak a 4Control összkerékkormányzás és a feszesre hangolt futómű

%KA%A kártyás, kulcs nélküli nyitás-indítási rendszer az egyik kedvencem, elég elsétálni az autótól és bezárja magát%KA%

A kártyás, kulcs nélküli nyitás-indítási rendszer az egyik kedvencem, elég elsétálni az autótól és bezárja magát

Kívül szép, de bent az igazi! Bent már nagyobb a különbség a normál Grandtourhoz képest, ott vannak egyből a sportülések. Elöl-hátul Alcantara borítást kapnak, elöl hatalmas és merev oldaltámaszokkal, jó mélyre ülhetünk bennük, ami egy sportos autónál igencsak előnyt jelent. Egész jól be lehet állítani, a teszt végére sikerült megtalálnom benne az ideális pozíciót, bár eltartott egy darabig, leginkább a pedálok voltak túl közel. A kék szegély jól megy a külsőhöz, meg persze az összes varráshoz odabent, még a hangulatfényt is ugyanolyan árnyalatúra állíthatjuk, meg még sok másfélére is, de itt azok csak zavaróak, vagy kék, vagy semmi. Aztán ott a GT feliratú sportkormány és a hatalmas váltófülek mögötte, nagyon sportos odabent, nem fogjuk elfelejteni, mit is hajtunk.

%KA%Eltalálták a kék szín árnyalatát, ehhez a fényezéshez nagyon passzol, a sárga, zöld, vagy piros hangulatfényhez már nem annyira. Anyagra minden rendben odabent, a szélvédő alsó 10 centijének durva torzítása is szokható%KA%

Eltalálták a kék szín árnyalatát, ehhez a fényezéshez nagyon passzol, a sárga, zöld, vagy piros hangulatfényhez már nem annyira. Anyagra minden rendben odabent, a szélvédő alsó 10 centijének durva torzítása is szokható

%KA%Kék karbondíszítések, de csak finoman, a sportkormány elég jó fogású, a váltófülek látványosak, de magasan vannak, és nem fordulnak a kormánnyal együtt%KA% %KA%Kék karbondíszítések, de csak finoman, a sportkormány elég jó fogású, a váltófülek látványosak, de magasan vannak, és nem fordulnak a kormánnyal együtt%KA% %KA%Kék karbondíszítések, de csak finoman, a sportkormány elég jó fogású, a váltófülek látványosak, de magasan vannak, és nem fordulnak a kormánnyal együtt%KA%

Kék karbondíszítések, de csak finoman, a sportkormány elég jó fogású, a váltófülek látványosak, de magasan vannak, és nem fordulnak a kormánnyal együtt

A lényeg egy kattintás, a többi mellékes. A fedélzeti rendszerét a mai napig nem tudtam megszokni, a Talismannál már egészen azt hittem, hogy jó, de most valahogy nagyon nem állt össze. Annak lehet örülni, hogy síkban van a kijelző a pulttal, de a rajta futó rendszer, a körülötte lévő érintőgombok nagyon zavaróak, főleg vezetés közben. Hogy egy egyszerű médialejátszó-váltás öt kattintás után érhető el? Lehet, hogy ez másnál is így van, csak itt nincsenek egyértelmű ikonok, kiemelt menüpontok, amiket a szemünk sarkából is felismerünk, mindenhol listából kell válogatnunk, folyamatosan olvasgatva. Vezetési mód váltása után kint hagyja a kijelzőn a lehetőségeket, arról nem is beszélve, hogy ezt külön gombról kell előhoznunk a középkonzolról, majd a kijelzőn folytatni. Nehézkes, ennél azért lehetne ezt egyszerűbben is, még jó, hogy a sport módnak van külön kapcsolója, amivel egy kattintásra kapjuk azt, amiről ez az egész szól.

%KA%Magas oldalfalúak, elég jó tartásúak a sportülések, hátul is kényelmesek és még mutatósak is, az övekre is jutott egy kis kék varrás, a fejtámlákba pedig a Renault RS logója%KA% %KA%Magas oldalfalúak, elég jó tartásúak a sportülések, hátul is kényelmesek és még mutatósak is, az övekre is jutott egy kis kék varrás, a fejtámlákba pedig a Renault RS logója%KA%

Magas oldalfalúak, elég jó tartásúak a sportülések, hátul is kényelmesek és még mutatósak is, az övekre is jutott egy kis kék varrás, a fejtámlákba pedig a Renault RS logója

%KA%Hosszú idő hozzászokni, ennél egyszerűbben is lehetett volna multimédiás rendszert csinálni. A képe legalább szép, gyorsnak nem mondanám. Az utasnak komfortos helyen vannak a kezelő érintőgombjai, sofőrként egyáltalán nem%KA%

Hosszú idő hozzászokni, ennél egyszerűbben is lehetett volna multimédiás rendszert csinálni. A képe legalább szép, gyorsnak nem mondanám. Az utasnak komfortos helyen vannak a kezelő érintőgombjai, sofőrként egyáltalán nem

%KA%Pótkerék helyett Bose mélynyomó, szól is olyan szépen, hogy megbocsássuk az 5. kerék elhagyását. Két darabból van a padló, csak a belső rögzíthető nyitott állásban, a közelebbin meg felhajtható egy térelosztó%KA% %KA%Pótkerék helyett Bose mélynyomó, szól is olyan szépen, hogy megbocsássuk az 5. kerék elhagyását. Két darabból van a padló, csak a belső rögzíthető nyitott állásban, a közelebbin meg felhajtható egy térelosztó%KA%

Pótkerék helyett Bose mélynyomó, szól is olyan szépen, hogy megbocsássuk az 5. kerék elhagyását. Két darabból van a padló, csak a belső rögzíthető nyitott állásban, a közelebbin meg felhajtható egy térelosztó

Jó az irány. A 205 lóerős 1,6-os turbós motor meggyőző, szép hangot csináltak neki bentre, de nagyon kipróbálnám kézi váltóval is. Erre várhatok, ugyanis csak a 7 fokozatú duplakuplungos automatával kapható. Jó a szerkezet, piszkosul gyorsan vált, szépen teszi a dolgát gyorsításkor, pillanatok alatt fölkapcsolgat, egész jó élmény egy padlógázas gyorsítás. Azon kívül viszont furán működik, araszolásnál gázelvétel után hatalmasakat bólint a GT, egy városi dugózás nettó rosszullét, inkább kerüljük el vele, ha van rá lehetőség. Sportban villámgyors, de sokáig hagyja pörögni a motort, így ha sportban maradt, de éppen nincs hely kihúzatni a kettest, addig hagyja, amíg el nem váltunk kézzel. A fülek jól néznek ki, de szerintem túl magasra kerültek, még jó, hogy a karral is lehet váltani és még a kiosztása is jó! Ez azért meglepő, mert a legtöbb márkánál előre pöckölve vált föl és hátrafelé vissza. Ha már versenyautósra vesszük a figurát, ez nagy hiba, szerencsére a Megane GT-ben hátrafelé kapcsolunk föl és előre vissza. Köszönjük, Renault!

%KA%Városban annyira nem jó, csak ha jó az út és lehet rajta haladni, a duplakuplungos váltó miatt az araszolás kényelmetlen, a bólogatás ellen nem tudunk mit tenni%KA%

Városban annyira nem jó, csak ha jó az út és lehet rajta haladni, a duplakuplungos váltó miatt az araszolás kényelmetlen, a bólogatás ellen nem tudunk mit tenni

%KA%Szépek a 18 colos GT felnik, komoly tartást is adnak, cserébe rossz aszfalton kőkeményen ütnek, előbbiért ezt elnézzük nekik. Egy gombra éled minden, amit tud a Megane GT%KA% %KA%Szépek a 18 colos GT felnik, komoly tartást is adnak, cserébe rossz aszfalton kőkeményen ütnek, előbbiért ezt elnézzük nekik. Egy gombra éled minden, amit tud a Megane GT%KA%

Szépek a 18 colos GT felnik, komoly tartást is adnak, cserébe rossz aszfalton kőkeményen ütnek, előbbiért ezt elnézzük nekik. Egy gombra éled minden, amit tud a Megane GT

Legyen kemény, de inkább kisebb. 7,4 másodperc a 0-100, nem hátba vágó, de azért szép, mégis inkább a kanyarvadászat jó élmény vele. A futómű kőkemény, támaszt, amikor kell, forszírozott menetben is lehet benne bízni, a 4Control meg tesz arról, hogy olyan íveket vehessünk, amit mással nem. A keménység viszont nem csak sport módban jön elő, mindig megvan, így igazi gerincgyilkos a mindennapokban, egy-egy kátyút három nap múlva is emlegetni fogunk. Pattog, nagyokat üt, ebben nem fognak jót aludni a gyerekek a hátsó ülésen, esetleg csak autópályán, ahol viszont nagyon szépen fut, csöndes és akár a 7 liter alatti gyári fogyasztási értékeket is megközelíthetjük vele. Jó tudni, hogy egy kombi is lehet ennyire sportos, de a sofőrön kívül ezt senki nem fogja élvezni, főleg nem a hátul ülők. Így maradnék a rövid GT-nél, mint csapatós Renault. Az RS-en innen elég jó móka.

%KA%Kényelmesnek nem mondanám, a hétköznapokban sem. Sofőrként nagyon lehet élvezni, de ha ebbe egy családot is be kell ültetni, lesz rosszullét%KA%

Kényelmesnek nem mondanám, a hétköznapokban sem. Sofőrként nagyon lehet élvezni, de ha ebbe egy családot is be kell ültetni, lesz rosszullét

Értékelés

Pozitív
Sportos, amennyire elvárjuk tőle, erős motor, feszes futómű, villámgyors váltó, jó anyagok, közvetlen kormányzás
Negatív
Nehézkes fedélzeti rendszer, bólogatós araszolás, torzító szélvédő, túl kemény futómű

Árak

Tesztmodell alapára 7 999 000 Ft (2017. április 8.)
Tesztmodell ára 9 614 000 Ft (2017. április 8.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4626 mm
Szélesség: 1814 mm
Magasság: 1457 mm
Saját tömeg: 1430 kg
Össztömeg: 1924 kg
Terhelhetőség: 494 kg
Tengelytáv: 2712 mm
Karosszéria-kivitel: kombi
Csomagtér: 521 liter
Belső szélesség elöl: 1500 mm
Belső szélesség hátul: 1430 mm
Belmagasság elöl: 910-990 mm
Belmagasság hátul: 940 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 150 mm
Ülőlap hossza elöl: 510 mm
Ülőlap hossza hátul: 460 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1370 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1070 mm
Csomagtér magassága: 480 mm
Csomagtér hossza: 940 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1800 mm
Raktérnyílás szélessége: 1040 mm
Raktérnyílás magassága: 670 mm

Motor és váltó

Motor: Benzin üzemű
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1618 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: duplakuplungos automata - 7 fokozatú
Nyomaték: 280 Nm 2400 1/min-nél
Teljesítmény: 151 kW (205 LE) 6000 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 230 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 7,4 s
CO2-kibocsátás: 134 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 6,0 l/100km
Fogyasztás a használónál: 6,9 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 60 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 63 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 66 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Mazda CX-5 nemzetközi menetpróba

Második generációjába lépett a Mazda kompakt szabadidőautója. Mi már láttuk és vezettük, most...

Opel Crossland X nemzetközi menetpróba

Kipróbálhattuk az első olyan Opelt, amihez a németeknek már nincs túl sok köze. Az új korszak...

Alfa Stelvio menetrpróba magyar földön

Az egyik legjobb hazai szerpentinre, azon keresztül Parádsasvárra vittük az Alfa első SUV-jának...

Mini John Cooper Works és BMW M3, 1997 - menetpróba

Tudják milyen az, amikor biztosra vehető, hogy a nap folyamán még egy M3-as BMW volánja mögé...

Lepel nélkül a Fiat Argo, jöhetne hozzánk is

Hosszú felvezetés után bemutatkozott a Fiat Punto brazil utódja. Nem okozott csalódást, sportos...

A villanyautó-tulajdonosok 77 százaléka újra e-autót vesz majd

Bár a magas vételár és a töltőpontok hiánya gátolja a villanyautók gyors terjedését, aki egyszer...

Akár veszünk, akár eladunk, ne csak az autó árát nézzük!

Árérzékeny piac vagyunk, illetve inkább az mondható, árérzékeny a magyar ember. Sokszor azonban...

Lada Vesta Sedan Lux 1.6 teszt

Nem csak a külső fejlődött előnyére, vezetni is jó a szinte SUV tulajdonságokkal rendelkező Lada...

A rendőrség és a honvédelmi szervek számára 45 milliárd forintért vesz autókat az állam

Legutóbb zömében Audikat, Mercedeseket, Skodákat vásárolt az állam - csakis turbós benzinmotorral...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (10 db)

octi írta: 3 hete
bolcsogab írta: 1 hónapja

Magamnak 1,2TCE 130 EDC7 verziót vennék - talán majd párévesen, ha ki tudom fizetni:-)

Az ADAC tesztjeiben csak nagyon korlátozottan bíznék - az a nép már kétszer akarta 100év alatt leigázni a világot, na meg jól át is vágta a dízeljeivel, nemrég pont ennek a cégnek volt botránya az általa közölt adatok miatt. Valóban nem tudom, talán senki más sem, mit bocsájt ki egy ilyen dci - de ebben nem igazán különbözik egyik gyártó sem. A linkelt táblázat semmit sem ír arról, milyen mérés szerint csinálták - talán próbapadon - akkor már értem, mitől brillírozik a sharan tdi. Ezeke táblázatok, ilyet szerkesztek én is fél óra alatt, semmi konkrétum. Ha ténylegesen kimutatható lenne ilyen mértékű eltérés, bizonyára nem úszta volna meg a konszern, mint ahogy a világ legkorruptabb és legbefolyásosabb utógyártója sem úszta meg. Ettől függetlenül az elfogyasztott üzemanyag nagyon kevés, 1,6dci 160Le EDC Talisman 6l alatt, 130Le kézi váltós 4,8 - 5l - konkrét ügyféladatok. Ettől még xg/km lehet - ez ügyben nem tudok nyilatkozni, de a közeljövőben bevezetésre kerülő valós, életszerűbb mérési szabályok közelebb hoznak az igazsághoz és akinek van javítanivalója, meg fogja tenni, ha német, ha japán, ha francia.



Garanciális problémáink jószerivel nincsenek, kb 5%-a a 2003-2006 közötti időszaknak, azok jellege sem olyan, amitől a propelleresek dekkolnak a leállósávban trérelle várva. Nem testvér a két fogalom, de jelzésértékű, ráadásul ha a gyártó nem bízna a termékében, nem merné vállalni, az ügyfél pedig biztonságban van, ha mégis gond lenne, az anyagilag nem az ő baja. Nagyon drasztikus a minőségi javulás minden tekintetben, ezt elfogultság nélkül mondhatom.


Előzmények megtekintése

Ne haragudj ,de nem értem az összefüggést a föld leigázása és egy autó milyensége között.Ez teljesen értelmetlen.Egyébként meg azt javaslom próbálj egy kicsit a történések mögé is pillantani.Vajon miért húzták rá a vizes lepedőt az általad leírt autógyártóra rossz emberek.Pénz, pénz, pénz. Olyan piacra akart betörni és terjeszkedni, ahol nem nézték jó szemmel.Nem kell mindent elhinni amit a médiában leírnak,mert talán nem az a rossz akit a média beállít, hanem az aki a médián keresztül támad..Elárulom, hogy bármelyik autógyártóra rá lehetne pirítani ezért vagy azért, csak egyelőre nincs érdek mögötte...

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: 3 hete
menőmanó írta: 1 hónapja

Mivel Toyotám van, így van fogalmam a tényleges tartósságról és megbízhatóságról.

Ezt a Renault sosem fogja még megközelíteni sem, de nem is feladata, hiszen akkor nem lenne Renault.

Az automata nálam nem opció, hiszen én nem a városban lődörgök az autóimmal. Ahhoz nem kell 205 lóerő. Amihez nekem kell, ahhoz viszont számomra nem jó az automata. Próbáltam a DSG-t és maga volt a a katasztrófa.

Ez sem lehet jobb.

Mellesleg jegyzem meg, hogy a gyártók azért nem adnak már kézi váltót a nagy teljesítményű sportkocsijaikhoz, mert a tulajok többsége nem azt választaná (kevés az igazi benzinvérű, a váltást kifejezetten igénylő, igazán vezetni szerető és tudó tulaj), így nem éri meg mellette kifejleszteni és tartani. Arról nem is beszélve, hogy általában jobban gyorsul vele az autó és sokkal kényelmesebb a vezetése is. A kemény kuplungot nyomogatni sokan nem szeretik, főleg a pénzes balfékek, akik még vezetni sem tudnak. Találkoztam már egy párral az utakon.

Egyébként nekem nem kéne egy vezetést támogató kütyü sem az újabb "baromságokból" (sávelhagyás figyelő, tábla felismerés, távolságtartás stb.) így ennek az ára 7 millió körül reálisnak mondható. Annyit még talán adnék is érte, de mivel azért már KIA GT-t lehet kapni, így ez szintén nem lenne opció. :)






Előzmények megtekintése

Ne haragudj, de szerintem neked csak azért katasztrófa a DSG, mert nem a Toyota csinálta, vagy talán nem is ültél DSG-s autóban, nem tudom. Persze az új Fabiában tényleg katasztrófa, de ha egy golfban, vagy octaviában próbálnád, talán megváltozna a véleményed is.Egyébként tök igazat adok Neked, hogy felesleges ez a sok úgymond modern kütyü.Ímádok kuplungot nyomni és ímádok váltani is, de a DSG azért tényleg egy hatásos dolog annak, aki igényli.Nem tudom mikori évjáratú toyotád van, de pl. az új corollák már nem lesznek a tartosság császárai abban is biztos vagyok.Ez már a múlté.Egyébként én is használok cégesként egy 2006-os corollát, hát igénytelen egy jószág az biztos.Csak tankolni kell és kivisz a világból.Egyébként meg egy TSI-vel tolom( DSG nélkül) már két éve úgy, hogy a sok rémhír ellenére képzeld semmi bajom nincs vele, sőt egyenesen imádom, és simán az lesz a következő autóm is...ha egyszer belekóstolsz egy turbós benzinesbe,nem akarsz majd üveg hangon üvöltő( hogy menjen is) szívó benzinest az biztos...

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 1 hónapja
bolcsogab írta: 1 hónapja

Leszögezem, elfogult vagyok, mert Renault új autó értékesítőként dolgozok. A tartósságról annyit, hogy mi 5 év garanciát adunk nyugodt lelkiismerettel a termékeinkre, pl az Opel még mindig csak 2 évet....

Megjegyzem, 4Control még soha nem hibásodott meg, amióta 2007-től szerelték anno Lagunába, sem a Getrag váltó, ami ebben van.

Az autó listaára az árlistában szereplő minden tétellel, üvegtetőt kivéve valóban 9629e, amit most akcióban 8,4mFt-ért adok.... Ha nem rakom dugig minden marhasággal (parkoló kütyük meg hasonló - ne vegyen 205le-s autót, aki nem tud parkolni...) az alaptípus is 7999 akcióban 6976e, és az is 205le! Lehet okoskodni, a piacon a legjobb ár, olyan technikai megoldásokkal, amit senki más nem kínál, csak a 7es bömös meg a Panamera...

Vegyen kéziváltósat, akinek nincs pénze egy rendes automatára. Ez a váltó mindig jobban és több fokozatból választ mint te bármikor, bármekkora street racer vagy. Láttál mostanában kézi váltós luxus vagy sportkocsit? Biztos azt csak hülyék veszik, azért automatát vesznek...

Tisztelt Hamvas Tamás! Ha veszed a fáradtságot, hogy kipróbáld rendesen az R-Linket, akkor rájössz, hogy vannak segédgombok, minden ponton elérhető gyorsmenük, hogy bárhonnan bármikor át tudj lépni bárhová. Tudod, mint a honlapotok mobil verzióján, meg mindenhol manapság - egy keretben három vízszintes vonal, pont mint egy samsung okostelefon. A sok autósújságíró mindig szidja ezt a rendszert, pedig csak ki kellene próbálni rendesen és rájönnétek, hogy marha egyértelmű. A módok közül egyetlen gombnyomás visszalépni, mint minden okostelefonon kb 8 éve. Bár gondolom a kollégák még mindig gombosat használnak, azért nem megy a tipitapi. Ráadásul vagy egy ájdrájv gomb is a bmwseknek, azzal is megy minden, talán ki kellene próbálni rendesen cikkírás előtt. Ha eco vagy comfortba kapcsoltad volna, a váltó sem ránt, sportban meg állatnak kell lennie.

Ami tény, az tény, az ülés csak nagyon gizdáknak való, rendes férfiembernek fáj, a futómű beton, csak tüköraszfaltra való - de ezt a modellt ott fogják venni, ahol jó utak vannak, nem nálunk - sajna, pedig jó lenne párat eladni, nem csak 1,6 szívót:-))

Biztos vannak hibái az autónak, de a piacon ebben a kategóriában, pláne ezen az áron és technikai színvonallal páratlan a modell. Akinek meg nem tetszik, vagy utálja a francia kocsikat, miért is olvasta ezt a cikket?

Ebből a modellből a legjobb verzió az 1,6dci 130LE Bose. A nyomaték bődületes, a futómű 17-es kerékkel bőven kiváló, mindennapi használatra 5l-ből sokkal alkalmasabb.


Előzmények megtekintése

Mivel Toyotám van, így van fogalmam a tényleges tartósságról és megbízhatóságról.
Ezt a Renault sosem fogja még megközelíteni sem, de nem is feladata, hiszen akkor nem lenne Renault.
Az automata nálam nem opció, hiszen én nem a városban lődörgök az autóimmal. Ahhoz nem kell 205 lóerő. Amihez nekem kell, ahhoz viszont számomra nem jó az automata. Próbáltam a DSG-t és maga volt a a katasztrófa.
Ez sem lehet jobb.
Mellesleg jegyzem meg, hogy a gyártók azért nem adnak már kézi váltót a nagy teljesítményű sportkocsijaikhoz, mert a tulajok többsége nem azt választaná (kevés az igazi benzinvérű, a váltást kifejezetten igénylő, igazán vezetni szerető és tudó tulaj), így nem éri meg mellette kifejleszteni és tartani. Arról nem is beszélve, hogy általában jobban gyorsul vele az autó és sokkal kényelmesebb a vezetése is. A kemény kuplungot nyomogatni sokan nem szeretik, főleg a pénzes balfékek, akik még vezetni sem tudnak. Találkoztam már egy párral az utakon.
Egyébként nekem nem kéne egy vezetést támogató kütyü sem az újabb "baromságokból" (sávelhagyás figyelő, tábla felismerés, távolságtartás stb.) így ennek az ára 7 millió körül reálisnak mondható. Annyit még talán adnék is érte, de mivel azért már KIA GT-t lehet kapni, így ez szintén nem lenne opció. :)


A válaszoláshoz belépés szükséges
bolcsogab írta: 1 hónapja
Vascsi írta: 1 hónapja

Kedves Bolcsogab!



Az írásod 90%-át elfogadom, hiszen nagyszámú tapasztalaton alapul. De a legeleje és a legvége sántít!

legeleje: A tartósság és a garancia nem biztos, hogy testvérek. Sőt!

legvége: legjobb verzió az 1,6dci 130LE Bose. Lehet, hogy ez a legjobb a kínálatból, de ez is csak ilyen?:



http://cdn.bimmertoday.de/wp-content/uploads/2015/09/ADAC-EcoTest-Diesel-Emissionen-02.jpg

A német ECO teszt szerint az egyik legszennyezőbb motorú EURO6-os személyautó, ami 100 pontból ~33 pontot szerzett. Gyalázat.



Vagy nézhetjük a EQUA Air Quality Index-et is, ahol a kiosztható legrosszabb H besorolást kapta a 160LE-s!

http://equaindex.com/download/6980/



Ez az ajánlott motor a jelenlegi eu-s előírások szerint FORGALOMBA SEM KERÜLHETNE olyan környezetszennyező a valóságban, sajna.


Előzmények megtekintése

Magamnak 1,2TCE 130 EDC7 verziót vennék - talán majd párévesen, ha ki tudom fizetni:-)
Az ADAC tesztjeiben csak nagyon korlátozottan bíznék - az a nép már kétszer akarta 100év alatt leigázni a világot, na meg jól át is vágta a dízeljeivel, nemrég pont ennek a cégnek volt botránya az általa közölt adatok miatt. Valóban nem tudom, talán senki más sem, mit bocsájt ki egy ilyen dci - de ebben nem igazán különbözik egyik gyártó sem. A linkelt táblázat semmit sem ír arról, milyen mérés szerint csinálták - talán próbapadon - akkor már értem, mitől brillírozik a sharan tdi. Ezeke táblázatok, ilyet szerkesztek én is fél óra alatt, semmi konkrétum. Ha ténylegesen kimutatható lenne ilyen mértékű eltérés, bizonyára nem úszta volna meg a konszern, mint ahogy a világ legkorruptabb és legbefolyásosabb utógyártója sem úszta meg. Ettől függetlenül az elfogyasztott üzemanyag nagyon kevés, 1,6dci 160Le EDC Talisman 6l alatt, 130Le kézi váltós 4,8 - 5l - konkrét ügyféladatok. Ettől még xg/km lehet - ez ügyben nem tudok nyilatkozni, de a közeljövőben bevezetésre kerülő valós, életszerűbb mérési szabályok közelebb hoznak az igazsághoz és akinek van javítanivalója, meg fogja tenni, ha német, ha japán, ha francia.

Garanciális problémáink jószerivel nincsenek, kb 5%-a a 2003-2006 közötti időszaknak, azok jellege sem olyan, amitől a propelleresek dekkolnak a leállósávban trérelle várva. Nem testvér a két fogalom, de jelzésértékű, ráadásul ha a gyártó nem bízna a termékében, nem merné vállalni, az ügyfél pedig biztonságban van, ha mégis gond lenne, az anyagilag nem az ő baja. Nagyon drasztikus a minőségi javulás minden tekintetben, ezt elfogultság nélkül mondhatom.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Gery írta: 1 hónapja

Magyarországon még sajnos mindíg megfigyelhető ez a beteges Germán imádat, aminek semmi alapja és személy szerint hányingert kelt számomra az összes germán imádó tudatlan hülye akinek csak a német autó az autó...Nekem csak renaultjaim voltak, vannak és a jövőbe is kitartok mellete. Jó lenne hogyha végre felnyilna az emberek szeme is, hogy észrevegyék hogy vannak sokkal jobb dolgok (autók) a német hulladéknál is! Ezt úgy mondom, hogy 5 éve egy nagyon "neves német prémium márkánál" dolgozom.... Láttam pár érdekes dolgot!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Vascsi írta: 1 hónapja
bolcsogab írta: 1 hónapja

Leszögezem, elfogult vagyok, mert Renault új autó értékesítőként dolgozok. A tartósságról annyit, hogy mi 5 év garanciát adunk nyugodt lelkiismerettel a termékeinkre, pl az Opel még mindig csak 2 évet....

Megjegyzem, 4Control még soha nem hibásodott meg, amióta 2007-től szerelték anno Lagunába, sem a Getrag váltó, ami ebben van.

Az autó listaára az árlistában szereplő minden tétellel, üvegtetőt kivéve valóban 9629e, amit most akcióban 8,4mFt-ért adok.... Ha nem rakom dugig minden marhasággal (parkoló kütyük meg hasonló - ne vegyen 205le-s autót, aki nem tud parkolni...) az alaptípus is 7999 akcióban 6976e, és az is 205le! Lehet okoskodni, a piacon a legjobb ár, olyan technikai megoldásokkal, amit senki más nem kínál, csak a 7es bömös meg a Panamera...

Vegyen kéziváltósat, akinek nincs pénze egy rendes automatára. Ez a váltó mindig jobban és több fokozatból választ mint te bármikor, bármekkora street racer vagy. Láttál mostanában kézi váltós luxus vagy sportkocsit? Biztos azt csak hülyék veszik, azért automatát vesznek...

Tisztelt Hamvas Tamás! Ha veszed a fáradtságot, hogy kipróbáld rendesen az R-Linket, akkor rájössz, hogy vannak segédgombok, minden ponton elérhető gyorsmenük, hogy bárhonnan bármikor át tudj lépni bárhová. Tudod, mint a honlapotok mobil verzióján, meg mindenhol manapság - egy keretben három vízszintes vonal, pont mint egy samsung okostelefon. A sok autósújságíró mindig szidja ezt a rendszert, pedig csak ki kellene próbálni rendesen és rájönnétek, hogy marha egyértelmű. A módok közül egyetlen gombnyomás visszalépni, mint minden okostelefonon kb 8 éve. Bár gondolom a kollégák még mindig gombosat használnak, azért nem megy a tipitapi. Ráadásul vagy egy ájdrájv gomb is a bmwseknek, azzal is megy minden, talán ki kellene próbálni rendesen cikkírás előtt. Ha eco vagy comfortba kapcsoltad volna, a váltó sem ránt, sportban meg állatnak kell lennie.

Ami tény, az tény, az ülés csak nagyon gizdáknak való, rendes férfiembernek fáj, a futómű beton, csak tüköraszfaltra való - de ezt a modellt ott fogják venni, ahol jó utak vannak, nem nálunk - sajna, pedig jó lenne párat eladni, nem csak 1,6 szívót:-))

Biztos vannak hibái az autónak, de a piacon ebben a kategóriában, pláne ezen az áron és technikai színvonallal páratlan a modell. Akinek meg nem tetszik, vagy utálja a francia kocsikat, miért is olvasta ezt a cikket?

Ebből a modellből a legjobb verzió az 1,6dci 130LE Bose. A nyomaték bődületes, a futómű 17-es kerékkel bőven kiváló, mindennapi használatra 5l-ből sokkal alkalmasabb.


Előzmények megtekintése

Kedves Bolcsogab!

Az írásod 90%-át elfogadom, hiszen nagyszámú tapasztalaton alapul. De a legeleje és a legvége sántít!
legeleje: A tartósság és a garancia nem biztos, hogy testvérek. Sőt!
legvége: legjobb verzió az 1,6dci 130LE Bose. Lehet, hogy ez a legjobb a kínálatból, de ez is csak ilyen?:

http://cdn.bimmertoday.de/wp-content/uploads/2015/09/ADAC-EcoTest-Diesel-Emissionen-02.jpg
A német ECO teszt szerint az egyik legszennyezőbb motorú EURO6-os személyautó, ami 100 pontból ~33 pontot szerzett. Gyalázat.

Vagy nézhetjük a EQUA Air Quality Index-et is, ahol a kiosztható legrosszabb H besorolást kapta a 160LE-s!
http://equaindex.com/download/6980/

Ez az ajánlott motor a jelenlegi eu-s előírások szerint FORGALOMBA SEM KERÜLHETNE olyan környezetszennyező a valóságban, sajna.

A válaszoláshoz belépés szükséges
gnx írta: 1 hónapja
bolcsogab írta: 1 hónapja

Leszögezem, elfogult vagyok, mert Renault új autó értékesítőként dolgozok. A tartósságról annyit, hogy mi 5 év garanciát adunk nyugodt lelkiismerettel a termékeinkre, pl az Opel még mindig csak 2 évet....

Megjegyzem, 4Control még soha nem hibásodott meg, amióta 2007-től szerelték anno Lagunába, sem a Getrag váltó, ami ebben van.

Az autó listaára az árlistában szereplő minden tétellel, üvegtetőt kivéve valóban 9629e, amit most akcióban 8,4mFt-ért adok.... Ha nem rakom dugig minden marhasággal (parkoló kütyük meg hasonló - ne vegyen 205le-s autót, aki nem tud parkolni...) az alaptípus is 7999 akcióban 6976e, és az is 205le! Lehet okoskodni, a piacon a legjobb ár, olyan technikai megoldásokkal, amit senki más nem kínál, csak a 7es bömös meg a Panamera...

Vegyen kéziváltósat, akinek nincs pénze egy rendes automatára. Ez a váltó mindig jobban és több fokozatból választ mint te bármikor, bármekkora street racer vagy. Láttál mostanában kézi váltós luxus vagy sportkocsit? Biztos azt csak hülyék veszik, azért automatát vesznek...

Tisztelt Hamvas Tamás! Ha veszed a fáradtságot, hogy kipróbáld rendesen az R-Linket, akkor rájössz, hogy vannak segédgombok, minden ponton elérhető gyorsmenük, hogy bárhonnan bármikor át tudj lépni bárhová. Tudod, mint a honlapotok mobil verzióján, meg mindenhol manapság - egy keretben három vízszintes vonal, pont mint egy samsung okostelefon. A sok autósújságíró mindig szidja ezt a rendszert, pedig csak ki kellene próbálni rendesen és rájönnétek, hogy marha egyértelmű. A módok közül egyetlen gombnyomás visszalépni, mint minden okostelefonon kb 8 éve. Bár gondolom a kollégák még mindig gombosat használnak, azért nem megy a tipitapi. Ráadásul vagy egy ájdrájv gomb is a bmwseknek, azzal is megy minden, talán ki kellene próbálni rendesen cikkírás előtt. Ha eco vagy comfortba kapcsoltad volna, a váltó sem ránt, sportban meg állatnak kell lennie.

Ami tény, az tény, az ülés csak nagyon gizdáknak való, rendes férfiembernek fáj, a futómű beton, csak tüköraszfaltra való - de ezt a modellt ott fogják venni, ahol jó utak vannak, nem nálunk - sajna, pedig jó lenne párat eladni, nem csak 1,6 szívót:-))

Biztos vannak hibái az autónak, de a piacon ebben a kategóriában, pláne ezen az áron és technikai színvonallal páratlan a modell. Akinek meg nem tetszik, vagy utálja a francia kocsikat, miért is olvasta ezt a cikket?

Ebből a modellből a legjobb verzió az 1,6dci 130LE Bose. A nyomaték bődületes, a futómű 17-es kerékkel bőven kiváló, mindennapi használatra 5l-ből sokkal alkalmasabb.


Előzmények megtekintése

Azt kifelejtetted hogy az 1.6 TCE a Nissan 1.6 Dig-t ugyanaz a motor gyakorlatilag Nissan motor, és ha ez még nem elég érdemes elgondolkodni azon hogy mióta 1 konszerben vannak milyen minőségi ugrást kapott a Renault is, pont akkorát hogy még a csillagos márka is használ a konszern termékeiből.
Az utolsó bekezdésed viszont 2017-ben nem állja meg a helyét a dízelbotrány után.

A válaszoláshoz belépés szükséges
bolcsogab írta: 1 hónapja
menőmanó írta: 2 hónapja

Egész jól néz ki.

Turbó, dupla kuplungos váltó, összkerékkormányzás... egy kicsit sok a jóból. Nem tartom valószínűnek, hogy a tartósság mintapéldája lesz, de talán nem is az a lényeg.

Az viszont szerintem nagy hiba, hogy kézi váltóval nem kapható.

Egyébként a tesztelt modell ára a vicc kategóriája.


Előzmények megtekintése

Leszögezem, elfogult vagyok, mert Renault új autó értékesítőként dolgozok. A tartósságról annyit, hogy mi 5 év garanciát adunk nyugodt lelkiismerettel a termékeinkre, pl az Opel még mindig csak 2 évet....
Megjegyzem, 4Control még soha nem hibásodott meg, amióta 2007-től szerelték anno Lagunába, sem a Getrag váltó, ami ebben van.
Az autó listaára az árlistában szereplő minden tétellel, üvegtetőt kivéve valóban 9629e, amit most akcióban 8,4mFt-ért adok.... Ha nem rakom dugig minden marhasággal (parkoló kütyük meg hasonló - ne vegyen 205le-s autót, aki nem tud parkolni...) az alaptípus is 7999 akcióban 6976e, és az is 205le! Lehet okoskodni, a piacon a legjobb ár, olyan technikai megoldásokkal, amit senki más nem kínál, csak a 7es bömös meg a Panamera...
Vegyen kéziváltósat, akinek nincs pénze egy rendes automatára. Ez a váltó mindig jobban és több fokozatból választ mint te bármikor, bármekkora street racer vagy. Láttál mostanában kézi váltós luxus vagy sportkocsit? Biztos azt csak hülyék veszik, azért automatát vesznek...
Tisztelt Hamvas Tamás! Ha veszed a fáradtságot, hogy kipróbáld rendesen az R-Linket, akkor rájössz, hogy vannak segédgombok, minden ponton elérhető gyorsmenük, hogy bárhonnan bármikor át tudj lépni bárhová. Tudod, mint a honlapotok mobil verzióján, meg mindenhol manapság - egy keretben három vízszintes vonal, pont mint egy samsung okostelefon. A sok autósújságíró mindig szidja ezt a rendszert, pedig csak ki kellene próbálni rendesen és rájönnétek, hogy marha egyértelmű. A módok közül egyetlen gombnyomás visszalépni, mint minden okostelefonon kb 8 éve. Bár gondolom a kollégák még mindig gombosat használnak, azért nem megy a tipitapi. Ráadásul vagy egy ájdrájv gomb is a bmwseknek, azzal is megy minden, talán ki kellene próbálni rendesen cikkírás előtt. Ha eco vagy comfortba kapcsoltad volna, a váltó sem ránt, sportban meg állatnak kell lennie.
Ami tény, az tény, az ülés csak nagyon gizdáknak való, rendes férfiembernek fáj, a futómű beton, csak tüköraszfaltra való - de ezt a modellt ott fogják venni, ahol jó utak vannak, nem nálunk - sajna, pedig jó lenne párat eladni, nem csak 1,6 szívót:-))
Biztos vannak hibái az autónak, de a piacon ebben a kategóriában, pláne ezen az áron és technikai színvonallal páratlan a modell. Akinek meg nem tetszik, vagy utálja a francia kocsikat, miért is olvasta ezt a cikket?
Ebből a modellből a legjobb verzió az 1,6dci 130LE Bose. A nyomaték bődületes, a futómű 17-es kerékkel bőven kiváló, mindennapi használatra 5l-ből sokkal alkalmasabb.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Petya25 írta: 2 hónapja

Kereshetnétek az Astrából is egy ilyet, én arra lennék inkább kíváncsi.
Astra Sports Tourer Dynamic 1.6, 200 LE Start/Stop, 6-sebességes automata, 7.24 misitől.
Persze azt is el lehet tolni 10-ig :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 2 hónapja

Egész jól néz ki.
Turbó, dupla kuplungos váltó, összkerékkormányzás... egy kicsit sok a jóból. Nem tartom valószínűnek, hogy a tartósság mintapéldája lesz, de talán nem is az a lényeg.
Az viszont szerintem nagy hiba, hogy kézi váltóval nem kapható.
Egyébként a tesztelt modell ára a vicc kategóriája.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Friss tesztek

Lada Vesta LUX vs.  Suzuki Swift 1.2 GL+ összevetés

Melyik jobb a családnak? Suzuki vagy Lada?

Egy időben járt náluk az oroszok és a japánok két újdonsága. Méretben ugyan különböznek, ennek ellenére megnéztük, hogy melyik éri meg jobban, ha családi célra akarunk autót venni.


Suzuki Swift 1.2 GL+ teszt

Jó a hazai, de a japó Swift sem csalódás, sőt! - Swift 1.2 GL+ Videó

Minden újabb autójával egyre jobban zavarba hoz a Suzuki. Az új Swift az 1,2-es alapmotorral vizsgázott. Nehéz róla rosszat mondani.


Lada Vesta Sedan Lux 1.6 teszt

Jó, Ladába be, ablakot le! - Lada Vesta teszt

Nem csak a külső fejlődött előnyére, vezetni is jó a szinte SUV tulajdonságokkal rendelkező Lada Vestát. Azért még mindig van hova fejlődni.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Hirdetés

RENAULT tesztek

Renault Talisman Grandtour Intens 1.6 dCi 130 EDC teszt

Pakolható francia – Talisman Grandtour teszt

Garantáltan jó választás a 130 lóerős dízelmotor a Talisman Grandtourhoz. Igazi utazós kombi a duplakuplungos automatával, de jobban is elsülhetett volna.


Renault Espace 1.6 TCe Initiale Paris teszt

Arcot vált - Renault Espace 1.6 TCe teszt Videó

Egyetlen benzinmotorjával, a paletta legerősebbjének számító 200 lovas 1.6 TCe-vel és csúcsfelszereltséggel járt nálunk az új Renault Espace.


Renault Twingo 1.0 SCe teszt

Csók a hatvanas évekből - Renault Twingo teszt Videó

Négy üléssel, négymillióért súlyos eset az új Twingo. Jó kocsi? Farmotoros, csinos, de ezzel az árral nagyon nem a "mi autónk".


Renault Scénic XMOD 1.6 dCi Privilége teszt

Felvág, de van is mire - Renault Scénic XMOD teszt

Szabadidő-autónak álcázott XMOD szériájával, annak is csúcsverziójával járt nálunk a Renault Scénic. Vagány, és még mindig remek családi autó.


Renault Captur 1.2 TCe EDC Dynamique teszt

Zabálni fogják. Renault Captur teszt

Nagy siker lesz a Captur. Amit tudnia kell, tudja, a dizájnja pedig zseniálisra sikeredett. A Clio-alapú kis crossovert 1,2 literes benzines turbómotorral és dupla kuplungos automata váltóval teszteltük.


Még több RENAULT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Drasztikusan változnak az IndyCar formulaautók

Grafikán a 2018-as IndyCar aerokitek

15 órája – Sztori

Pár nappal a híres Indy 500 előtt mutatták meg az első grafikákat a 2018-as IndyCar versenyautókról. Komolyat változik az aerodinamika.


Elhunyt Sir Roger Moore, James Bondként rengeteg emlékezetes autós jelenetben szerepelt

Ezeket hajtotta Roger Moore a mozivásznon Videó

2 napja – Sztori

James Bondként nem jutott Roger Moore-nak Aston Martin, máshol viszont igen. A kémfilmekből azonban így is rengeteg emlékezetes autós üldözés marad nekünk, ezekkel emlékezünk rá.


A villanyautó-tulajdonosok 77 százaléka újra e-autót vesz majd

Aki egyszer villanyautót vett, az legközelebb is azt fog

3 napja – Sztori

Bár a magas vételár és a töltőpontok hiánya gátolja a villanyautók gyors terjedését, aki egyszer elcsábult, az többnyire nem tágít az e-autóktól.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

RENAULT MEGANE 1.2 TCe Zen

RENAULT MEGANE 1.2 TCe...

Ár: 4.795.000 Ft

Évjárat: 2016

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

RENAULT MEGANE 1.4 16V Alize

RENAULT MEGANE 1.4 16V...

Ár: 499.000 Ft

Évjárat: 2001 / 4

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

RENAULT MEGANE 1.6 Authentique Plus

RENAULT MEGANE 1.6 Aut...

Ár: 1.250.000 Ft

Évjárat: 2005 / 2

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!