0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Nyugaton a helyzet változatlan - Skoda Rapid

Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

·

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.

Teszt
Műszaki adatok

%KA%Az utcakép szerves része a Rapid, hála a flottásoknak. Kisebb, mint az Octavia, nagyobb, mint a Fabia, de szintén kisautó padlólemezre épül%KA%

Az utcakép szerves része a Rapid, hála a flottásoknak. Kisebb, mint az Octavia, nagyobb, mint a Fabia, de szintén kisautó padlólemezre épül

Hónapra pontosan öt éve mutatkozott be az Európai piacon újraélesztett Skoda Rapid, de a csapotthátú kivitel itt már nem azt jelenti, mint a ’80-as éveben. Ja, hogy régen minden jobb volt? Nem biztos, de igazán megléphettek volna valami hasonlót, mint amit 1984-ben a 120-asból csináltak. Ennek egyelőre híre sincs, ne is számítsunk külsőre izgalmas Skodára a közeljövőben, a Rapid a jelen világban ötajtós csapotthátú, illetve szintén ötajtós szedán. Ez maradt is így az év eleji frissítés után is, csupán néhány egészen apró újítást kapott, amiktől lényegében nem változott, és ez teljesen jól is van így.

%KA%Valami nem stimmel, a Rapid volt régen a sportos Skoda. Csináltak is nemrég egy hasonló tanulmányt az új Rapidból%KA% %KA%Valami nem stimmel, a Rapid volt régen a sportos Skoda. Csináltak is nemrég egy hasonló tanulmányt az új Rapidból%KA%

Valami nem stimmel, a Rapid volt régen a sportos Skoda. Csináltak is nemrég egy hasonló tanulmányt az új Rapidból

%KA%Nem kombi, nem is sima csapotthátú, valahol a kettő között, de inkább az előbbihez van közelebb, mivel a tér hosszában rendkívül bőséges odabent%KA%

Nem kombi, nem is sima csapotthátú, valahol a kettő között, de inkább az előbbihez van közelebb, mivel a tér hosszában rendkívül bőséges odabent

A sors fintora, hogy minden újítást nem is tudunk megmutatni, mivel a Best felszereltségű tesztautó az új bi-xenon fényszórókat nem kapta meg, de persze a hagyományos halogénizzós egységek is frissültek. A letisztultabb megjelenés annak köszönhető, hogy a nappali, most már mindenképp LED-es menetfény a fényszórókba költözött, alul pedig csak a ködlámpa kapott helyet. A Skoda a bemutatón külön kiemelte, hogy a nappali menetfény nem csak indításra, hanem már a gyújtás ráadásakor felvillan, ennek mondjuk nem kéne ennyire kiemelten különlegesnek lennie, mindenesetre hasznos újítás. Ahogy az automata fényszórókapcsolás is, amit az alapáras fényszórók miatt szintén nem kapott a tesztautó, ellenben dicséretes, hogy leállításkor lekapcsolja a fényszórókat akkor is, ha mi úgy hagytuk.

%KA%A LED menetfény mindenképp a fényszórókban van már, akkor is, ha nem vettük meg hozzá a bi-xenont, hátul pedig sötétebbek, mint előtte%KA% %KA%A LED menetfény mindenképp a fényszórókban van már, akkor is, ha nem vettük meg hozzá a bi-xenont, hátul pedig sötétebbek, mint előtte%KA%

A LED menetfény mindenképp a fényszórókban van már, akkor is, ha nem vettük meg hozzá a bi-xenont, hátul pedig sötétebbek, mint előtte

%KA%Az egyen hűtőrács itt debütált először 2012-ben, azóta van még egy, a Kodiaq-féle, az lesz az SUV modelleké%KA%

Az egyen hűtőrács itt debütált először 2012-ben, azóta van még egy, a Kodiaq-féle, az lesz az SUV modelleké

A külső változásokat csak az fogja észrevenni, akit ez tényleg érdekel, mert a hangyányit sötétebb hátsó lámpák és az itt-ott máshogyan húzott vonalak a lökhárítón nem ordítanak messziről. A versenykék metálfényezés mondjuk kilométerekről megcsillan, és így legalább észrevenni a tengernyi céges-fehér Octavia, Fabia, meg persze Rapid között. Az üvegtetővel együtt járó hosszabb hátsó szélvédő nagyon vagány a Rapidon, na, persze ilyenünk sincs, mivel tesztautónk elég józan felszereltséggel érkezett. Vagyis semmi pazarlás, csak az van benne, amire tényleg szükség lehet, így például mind a négy ablak elektromos, de csak a vezetőé automata. Kaptunk két USB csatlakozót hátra, 6 hangszórós hifit, ami a Rapid doboz jellege ellenére teljesen kulturáltan szól, és van persze tempomatunk is, hiszen területi képviselő járőrautójaként az autópálya lesz a második otthona.

%KA%A maga módján izgalmas, de inkább csak kimért és logikus, azonnal kezelhető és egyértelmű a műszerfal%KA%

A maga módján izgalmas, de inkább csak kimért és logikus, azonnal kezelhető és egyértelmű a műszerfal

%KA%Remek hangulatot varázsol a farmermintás üléshuzat, hátul hatalmas a lábtér, kielégítő a fejtér, elöl szintén, van könyöklő is, de a legtöbb anyag rideg%KA% %KA%Remek hangulatot varázsol a farmermintás üléshuzat, hátul hatalmas a lábtér, kielégítő a fejtér, elöl szintén, van könyöklő is, de a legtöbb anyag rideg%KA%

Remek hangulatot varázsol a farmermintás üléshuzat, hátul hatalmas a lábtér, kielégítő a fejtér, elöl szintén, van könyöklő is, de a legtöbb anyag rideg

A beltér skodásan puritán, egyszerű, már ami az anyaghasználatot illeti. Mindig meglepő, hogy egyszerű anyagokat is lehet jól összerakni. Egy Skodában sosincs zörej, nyöszörgés, összeérő és egymáson pattanó hangon megfeszülő borítások, meglepően masszív autó benyomását kelti. Az ajtókárpit kemény, de a könyöklőnél van műbőrrel borított párnázott borítás, így nem kényelmetlen. A farmeranyag szerű betétekkel feldobott üléskárpit remek hangulatot teremt a komor belsőben, és ezért egy forintot nem kérnek, érdemes berendelni, főleg, ha ebben a kék árnyalatban kérjük a Rapidot. Vannak szálcsiszolt alumíniumhatású elemek is, szóval egész izgalmasnak is láthatjuk a Rapid belsőt. Ami viszont valóban feldobja, az az új 6,5 colos infotainment rendszer. Navi ennyiért még nincs, cserébe androidos és almás mobilokkal is összeköthető, a képe tűéles, a rendszer villámgyors, a grafika pedig egyszerű, viszont remek felület, egy pillantás elég ahhoz, hogy lássuk, hová kell nyúlni. Erre is igaz a Skoda szlogenje, továbbra sem hagyták el a szellemiséget, még esernyőt is kapunk, ráadásul alapáron!

%KA%Kényelmetlenül nagyot kell fordítani a kulcson, a kormány fogása és anyaga is beleköthetetlen, a díszítőelemektől kevésbé unalmas, ám ugyanannyira hideg a beltér%KA% %KA%Kényelmetlenül nagyot kell fordítani a kulcson, a kormány fogása és anyaga is beleköthetetlen, a díszítőelemektől kevésbé unalmas, ám ugyanannyira hideg a beltér%KA% %KA%Kényelmetlenül nagyot kell fordítani a kulcson, a kormány fogása és anyaga is beleköthetetlen, a díszítőelemektől kevésbé unalmas, ám ugyanannyira hideg a beltér%KA%

Kényelmetlenül nagyot kell fordítani a kulcson, a kormány fogása és anyaga is beleköthetetlen, a díszítőelemektől kevésbé unalmas, ám ugyanannyira hideg a beltér

%KA%Ügyesen kimérik a figyelemfelkeltő extrákat a Skodánál, mint az ingyen ikszelhető csinos kárpitozás és a szériában, saját tárolójában helyet kapott Skodás esernyő%KA% %KA%Ügyesen kimérik a figyelemfelkeltő extrákat a Skodánál, mint az ingyen ikszelhető csinos kárpitozás és a szériában, saját tárolójában helyet kapott Skodás esernyő%KA%

Ügyesen kimérik a figyelemfelkeltő extrákat a Skodánál, mint az ingyen ikszelhető csinos kárpitozás és a szériában, saját tárolójában helyet kapott Skodás esernyő

A helykínálat hatalmas, na, persze nem széltében, de hosszában és magasságban mindenhol rendkívül kényelmes. Elöl a könyöklő váltásnál zavaró, hosszú úton nagyon jól jön, a hátsó lábtér pedig már-már Octavia szintű. Csomagtere elmarad a Fabia kombitól, lehajtott ülésekkel viszont csak pár literrel kisebb, a Spaceback raktere lehajtott ülésekkel ráadásul közel teljesen sík lehet, már az álpadlóval, persze. Tulajdonképpen az alap 415 liter is bőségesen elég egy család számára, alatta lehet még egy kis rekesz, és még normál pótkeréknek is van hely. A csomagtér okosságai megkönnyíthetik a mindennapokat, mint például az akasztók, vagy a kínos alakú, de hasznos ajtólehúzó. Helyben tehát elég jó a Rapid Spaceback, futóműve még több utassal is biztos, nem érezni azt a bizonytalanságot, mint egy C-Elysée esetén, ha megpakoljuk.

%KA%Nagyra nyílik a 415 literes csomagtér fedele, ezzel kell lehúzni. A padló alatt teljes értékű pótkereket is kaphatunk, vannak akasztók és kis oldalsó rekeszek is%KA% %KA%Nagyra nyílik a 415 literes csomagtér fedele, ezzel kell lehúzni. A padló alatt teljes értékű pótkereket is kaphatunk, vannak akasztók és kis oldalsó rekeszek is%KA%

Nagyra nyílik a 415 literes csomagtér fedele, ezzel kell lehúzni. A padló alatt teljes értékű pótkereket is kaphatunk, vannak akasztók és kis oldalsó rekeszek is

%KA%Alapjáraton remeg a karosszéria, egyébként viszont rendkívül csendes az apró háromhengeres. A Rapid kicsit billegős, ez főként a magas, de keskeny karosszériának tudható be%KA%

Alapjáraton remeg a karosszéria, egyébként viszont rendkívül csendes az apró háromhengeres. A Rapid kicsit billegős, ez főként a magas, de keskeny karosszériának tudható be

A frissítés legdrasztikusabb pontja a motortérben történt. A Volkswagen a Polóval épp nálunk is visszatért a hagyományos, szívó belépőmotorhoz, a Skoda Rapidnál pedig épp hogy eltörölték. Tehát mindenképp turbós motorral kapjuk, aminek a legalja az egyliteres háromhengeres TSI 95 lóerős változata. Ennek nem kéne rosszul hangoznia, mivel 95 ló bőségesen elég egy kisautó mozgatásához, de még egy szívó négyhengeres 90 lova is izmosabbnak tűnhet az apró felfújt pónikhoz képest. Az 1.0 TSI alapjáraton remeg, határozottan érezni odabent, elindulni vele technikás, mivel hirtelen képes lefulladni, nagyon érzéketlen a kuplung és egy pontig a gázpedál is. Haladni már egész jól lehet vele, nem hirtelen érkezik a turbónyomás, 1500-tól elkezd éledezni, 2000 környékéről már gyorsítani is képes a Rapidot. Szaladgálni, ügyeket intézni, ügyfeleket látogatni tökéletes, városi fogyasztásom bőven 7 liter alatt maradt vele, így a flottások sem fognak panaszkodni. A Rapid Spaceback továbbra is remek ötajtós, de családosként inkább valamelyik négyhengeres motorra szavaznék.

%KA%Már csak turbós motor van, alapból 95 felfújt pónival és 160 Nm nyomatékkal, ami elvileg 1500-tól már megvan, de igazán csak 2000-nél érkezik. 6,7 literes fogyasztása kedvező, ahogy 4,6 milliós listaára is%KA%

Már csak turbós motor van, alapból 95 felfújt pónival és 160 Nm nyomatékkal, ami elvileg 1500-tól már megvan, de igazán csak 2000-nél érkezik. 6,7 literes fogyasztása kedvező, ahogy 4,6 milliós listaára is

Értékelés

Pozitív
Tágas hátsó láb- és fejtér, nagy csomagtartó, okos kiegészítők, masszív összeszerelés, kis fogyasztású motor, kedvező ár
Negatív
Nincs már szívó motor, alapjáraton remeg a karosszéria, billegős futómű

Árak

Tesztmodell alapára 4 243 620 Ft (2017. szeptember 13.)
Tesztmodell ára 4 677 350 Ft (2017. szeptember 13.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4304 mm
Szélesség: 1706 mm
Magasság: 1459 mm
Saját tömeg: 1154 kg
Össztömeg: 1689 kg
Terhelhetőség: 535 kg
Tengelytáv: 2602 mm
Karosszéria-kivitel: ferdehátú
Csomagtér: 415 liter
Belső szélesség elöl: 1430 mm
Belső szélesség hátul: 1420 mm
Belmagasság elöl: 930-1000 mm
Belmagasság hátul: 950 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 260 mm
Ülőlap hossza elöl: 460 mm
Ülőlap hossza hátul: 500 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1290 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1000 mm
Csomagtér magassága: 850 mm
Csomagtér hossza: 850 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1520 mm
Raktérnyílás szélessége: 1040 mm
Raktérnyílás magassága: 840 mm

Motor és váltó

Motor: Benzin
Motorosztály: EURO 6
Hengerűrtartalom: 999 cm³
Hengerek/szelepek száma: 3/12
Sebességváltó: manuális (5 fokozatú) sebességváltó
Nyomaték: 160 Nm 1500–3500 1/min-nél
Teljesítmény: 70 kW (95 LE) 5000–5500 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 184 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 11,0 s
CO2-kibocsátás: 103 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 4,5 l/100km
Fogyasztás a használónál: 6,7 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 57 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 62 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 65 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Sportkivitel készült több Toyota modellből, némelyikre jó esélyünk van

A Toyota betartja a szavát, megérkeztek az első, új sportmodellek. A Gazoo Racing Toyoták három...

510 lóerő a Ferrari F1 pilótáinak kezében

Három darab 510 lóerős Alfa Romeo Giulia QV, három Scuderia Ferrari pilóta és egy kanyargós tesztpálya...

Váltotta volna a 911-est az idén 40. évfordulóját ünneplő 928

Valódi luxus túrakupéként mutatkozott be 1977-ben az első V8-as Porsche. A 928-ast egyenesen...

Termékteszt: Navitel Navigator E500 navigáció

Élethosszig tartó frissítést és teljes Európa térképet ígér a Navitel legkisebb készüléke. Az...

Sebestyén Balázs a Forbes szerint a legértékesebb hazai híresség, autója nem szerény, de takarékos

A hazai Forbes által nemrégiben a legértékesebb hazai hírességként jegyzett rádiós és televíziós...

Videón a Bugatti Chiron 0-400 km/órás gyorsulása

Az egykori Forma-1-es versenyző, Juan Pablo Montoya összesen 17 alkalommal gyorsult 400 km/órás...

Nappaliban tartott Nissan 240SX, 33 millióért

Először az autószalonokat járta, majd kártérítettek vele, hogy aztán egyedi felniket kapjon és...

Kia Stonic menetpróba

Nem csak a tudás számít, legalább annyira az előadásmód is, ezt bizonyítja az autópiac, illetve...

Range Rover Velar hazai menetpróba

Már akkor szabadidő-autót gyártottak, amikor senki más. Ki tudhatná jobban, milyennek kell lennie...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1za29kYQ==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (6 db)

Baranya7 írta: 7 napja

A feleségemnek vettem 1.4 Tsi (120LE) DSG Spceback nagyon jó választás volt, gyönyörű üvegtető és csomagtérajtó, feketében.
A gyorsulása remek, a fogyasztás annyi ahogy nyomjuk (4-7l-ig) A sport ülések hihetetlen kényelmesek. Magamat Skoda fannak tartom és elfogult is vagyok a márkával! Azt nem írom le mennyibe került, de nem sajnáltam rá a pénzt! Csak ajánlani tudom mindenkinek. A forma ízlés dolga és szubjektív, a technológia magáért beszél, szinte tökéletes!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Pelso írta: múlt héten

Egész jó, az ár is. De a tsi miatt ejteném.

A válaszoláshoz belépés szükséges
gacsfalvirobert írta: múlt héten

Nagyon szép autó ! De! Nekem az ára sok, ez a motor meg nem tudom kibír e 250-ezret :-). Én inkább egy jó kisbuszt vennék az az igazi "mindenes" nekem inkább kell. Vagy egy használt Land Cruiser :-)

A válaszoláshoz belépés szükséges
ppgergő írta: múlt héten
yihaaa írta: múlt héten

Nem csak elsőre tűnik jó vételnek, már a 3.8 milla is jól extrázott, szinte minden benne van, ami meg nincs, az meg olcsónak mondható. Egyedül a motor kétséges, amint lesz tesztautó, kipróbálom, esélyes, hogy veszek is.


Előzmények megtekintése

Tényleg csak apróságokat kell belerakni hogy élhetőbb legyen az autó: hátra USB-csatlakozóktól kezdve apró optikai csinosításig, bár ezekből én összekonfiguráltam majdnem 300e forintot azért.
Az, hogy hogy megy passzolom, de annyira nem lehet vészes a helyzet.

A válaszoláshoz belépés szükséges
yihaaa írta: múlt héten
ppgergő írta: múlt héten

Most van akciósan Rapid Family, 3,8millióért kifejezetten jó vételnek tűnik első ránézésre. És ha rendesen összekonfigurálom, kedvezmény nélkül is kijön 4.5-ből forgalomba helyezve. Ilyen metál fénnyel együtt is.


Előzmények megtekintése

Nem csak elsőre tűnik jó vételnek, már a 3.8 milla is jól extrázott, szinte minden benne van, ami meg nincs, az meg olcsónak mondható. Egyedül a motor kétséges, amint lesz tesztautó, kipróbálom, esélyes, hogy veszek is.

A válaszoláshoz belépés szükséges
ppgergő írta: múlt héten

Most van akciósan Rapid Family, 3,8millióért kifejezetten jó vételnek tűnik első ránézésre. És ha rendesen összekonfigurálom, kedvezmény nélkül is kijön 4.5-ből forgalomba helyezve. Ilyen metál fénnyel együtt is.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1za29kYQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1za29kYQ==

Friss tesztek

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Figyeld a másik kezét is! – 5008 GT

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán találkozunk. Érzelmi ingerekkel bombáz, hajlamosak vagyunk nem figyelni, milyen valójában.


Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1za29kYQ==

Hirdetés

SKODA tesztek

Skoda Kodiaq Style 2.0 TDI 4x4 DSG teszt

Bocs, a medvékre nem lehet haragudni! Videó

Már a Skodának is van hétüléses SUV-ja. Ráadásul olyan, amivel jó eséllyel a prémiummárkák vevőiből is csemegézni fog. A Kodiaq ugyanis egy ragadozó, medve.


Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Clever teszt

Egy ok az elégedettségre - Skoda Fabia Combi teszt

A Skoda Fabia kombiban az a jó, hogy kicsit sem feltűnő, és 4 milliós áron ő a kisautók svájci bicskája. Egy jó megoldás a mindennapokra.


Skoda Superb Combi Elegance 2.0 CR TDI DSG 170 teszt

Nem szegény ember Audija. Skoda Superb teszt

Eddig is kiváló és elképesztően tágas autó volt a Superb, most is annak találtuk. A Skoda frissített zászlóshajóját DSG-s dízel kombiként teszteltük.


Skoda Rapid 1.2 Tsi Ambition teszt

Olcsónak tűnik, de nem az - Skoda Rapid 1.2 Tsi teszt

Éppen csak nem alap, de leggyengébb turbómotorjával, kielégítő ellátmánnyal járt nálunk a Skoda olcsónak szánt, ám méretes, limuzinnak tűnő ötajtós modellje, a Rapid.


Skoda Citigo 1.0 75 LE Elegance teszt

Egy literrel Horvátországba? Skoda Citigo teszt Videó

Komoly kihívást kapott a Skoda Citigo: egyetlen - hosszú - hétvége alatt tekertünk vele Horvátországba és vissza. Fájdalommentesen sikerült.


Még több SKODA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Meghajtottuk a Porsche 911 GTS-t és a Turbót

Sortűz a nemzet arénájának tövében

10 órája – Újdonság

Ma már a legtöbb 911-es motorját turbó lélegezteti, a GTS óriási móka hátsó és összkerékhajtással is. Rendesen keltik a feltűnést, de még így is kevesen irigyeltek a felcsúti aréna tövében.


Képes sportautókat büntetni egy villanyautó?

Meglepő eredmény a világ legnagyobb gyorsulásán Videó

Tegnap – Sztori

Idén is megcsinálta a Motor Trend a világ legnagyobb gyorsulásaként elhíresült összevetést, amibe idén összkerekes villanyautó is került.


Ismét tombol a BMW-tipró

Beállt a gyárhoz, majd felgyújtotta BMW-jét Videó

Tegnap – Sztori

Most Münchenben, közvetlenül a BMW területén öntötte lángba közel sem kedvelt 7-esét az örökké elégedetlen BMW tulaj. Videó is van róla.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

SKODA RAPID 1.2 TSI Style

SKODA RAPID 1.2 TSI Style

Ár: 4.562.637 Ft

Évjárat: 2016 / 8

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SKODA RAPID 1.2 TSI Ambition Magyar.Áfa-s számla

SKODA RAPID 1.2 TSI Am...

Ár: 4.590.000 Ft

Évjárat: 2016 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SKODA RAPID 1.0 Tsi Family

SKODA RAPID 1.0 Tsi Fa...

Ár: 3.904.530 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!