0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kevesebbet is elég adni érte – Ignis GLX AllGrip 

Suzuki Ignis 1.2 Dualjet GLX AllGrip teszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Alapkivitelben már meggyőzött minket, most kipróbáltuk a minden jóval teli Ignist is. Több hátránnyal, mint előnnyel találkoztunk az összkerékhajtást tekintve, de csak így lehet csinos.

Teszt
Műszaki adatok

%KA%Minden új Suzukinak külön arca van, az Ignisé ennyire formabontóra sikerült. Persze vannak közös jegyek, mégis hozzá hasonlót nem találunk sehol%KA%

Minden új Suzukinak külön arca van, az Ignisé ennyire formabontóra sikerült. Persze vannak közös jegyek, mégis hozzá hasonlót nem találunk sehol

Játékos apróság. Üdítően jó érzés egy ennyire egyszerű kisautóval közlekedni a fővárosban. Bevallom, piszkosul élveztem, hogy odáig terjeszkedik csak az autó, ameddig pont elég, és elférek vele, ahol csak szeretném. Apró az Ignis, csak a dizájn miatt tűnhet nagynak, egymás mellé állítva a régivel viszont nincs sok különbség méretben. Izgalmas külsőt kapott, persze megosztó és sokan inkább a játékautót látják benne, én azt mondom, így kevésbé esetlen, mintha komoly autónak akarták volna előadni. Mert ekkorában úgy sem lehet komolyan venni, így meg legalább poénnak tökéletes, amellett, hogy ugyanannyira használható, mint elődje. Annyi különleges kis részlete van, hogy felsorolni is nehéz, még ha az Adidas emblémát ki is hagynánk a sorból, akkor is lehet minden szegletén érdekeset találni. GLX felszereltségben a villantás sem áll messze tőle, így kapunk krómozott keretű hűtőmaszkot, LED-es fényszórókat, tetősínt is a feltűnő apróságra. A szomszédoknak van mit lesni.

%KA%Sarkokban a kerekek, így nagyon rövid a hátulja, de legalább hatalmas a hátsó lábtér és csomagtere is felszereltségtől függően 204-227 literig terjed, két fedélzeti bőrönd gond nélkül belefér, próbáltam%KA%

Sarkokban a kerekek, így nagyon rövid a hátulja, de legalább hatalmas a hátsó lábtér és csomagtere is felszereltségtől függően 204-227 literig terjed, két fedélzeti bőrönd gond nélkül belefér, próbáltam

%KA%Krómozott rács és LED-es fényszórók csak a GLX felszereltségtől vannak, az viszont nincs elsőkerékhajtású, kézi váltós kivitelben%KA% %KA%Krómozott rács és LED-es fényszórók csak a GLX felszereltségtől vannak, az viszont nincs elsőkerékhajtású, kézi váltós kivitelben%KA%

Krómozott rács és LED-es fényszórók csak a GLX felszereltségtől vannak, az viszont nincs elsőkerékhajtású, kézi váltós kivitelben

Fény és pompa, na meg összkerék. Messziről megmondható, hogy GLX felszereltségű az Ignis. Ilyen hűtőrácsot csak ő kap, azt már nehezebb betippelni, automata váltó, vagy összkerékhajtás dolgozik-e benne, miénkben utóbbi. Kézi váltós és elsőkerekes kivitelben sajnos nincsenek ilyen csecse kiegészítők. Azért sajnos, mert mind az automata váltó, mind az AllGrip Auto összkerék teljesen hanyagolható extra. Előbbi persze ízlés kérdése, illetve nyilván vannak, akik fizikai korlátaik miatt nem tudnak kézi váltósat vezetni, akik viszont igen, tökéletesen meg lesznek elégedve az 5 gangos kézivel. Pontos, persze kicsit hosszú úton jár, de jó érzéssel kapcsolható, és mindig eltalálni a fokozatokat, amikből lehetne még egy hatodik, mert a motor bírná. Ami az összkerékhajtást illeti, az automatikusan kapcsoló rendszer terepen sokat segíthet, már a hagyományos elsőkerekes kivitelhez képest, ugyanis így sem terepjáró az Ignis, de egy fokkal biztosabban közlekedik, hogy néha hátul is hajt.

%KA%Szélesre tárhatók az ajtók, a bejutás egyszerű, de csak négy hely van odabent, több nem is kell%KA%

Szélesre tárhatók az ajtók, a bejutás egyszerű, de csak négy hely van odabent, több nem is kell

%KA%Hátra inkább csak gyerekeket ültessünk, úgy előrébb is húzhatjuk a GL+ felszereltségtől fölfelé elérhető 50:50 arányú hátsó ülést. Elöl kényelmes, ergonomikus és tágas%KA% %KA%Hátra inkább csak gyerekeket ültessünk, úgy előrébb is húzhatjuk a GL+ felszereltségtől fölfelé elérhető 50:50 arányú hátsó ülést. Elöl kényelmes, ergonomikus és tágas%KA%

Hátra inkább csak gyerekeket ültessünk, úgy előrébb is húzhatjuk a GL+ felszereltségtől fölfelé elérhető 50:50 arányú hátsó ülést. Elöl kényelmes, ergonomikus és tágas

Megrázó. Porosabb úton még picit táncoltatható is a feneke, de még úgy is hamarabb húzza irányba az eleje, mint hogy hagyná a szórakozást. Szóval ez inkább biztonsági megoldás, aminek a városi hétköznapokban tulajdonképpen semmi helye nincs. Sőt, mivel az összkerekes Ignis hátsó futóműve ugyan tekercsrugós, de merev hidas, így többször érhetnek kellemetlen meglepetések. Ilyen a nagyon halványan, de azért érezhető rázkódás hátulról, ami az elsőkerekes Ignisben egyáltalán nincs jelen a csatolt lengőkaros futóműnek hála. Ez igazából egész addig nem is zavart volna, amíg nem ültettem hátra két felnőttet, akiktől a hátsó futómű teljesen összeült és rugózás szinte nem maradt, minden csatornafedélen pattant a feneke. Így már indokoltnak érzem, hogy hátul elhagyják a 3. ülőhelyet a GLX Ignisben, két felnőtt is sok neki, gyerekekkel ez valószínűleg vállalhatóbb, de leginkább két személlyel használható, úgy viszont korlátok nélkül.

%KA%Vidám, a narancs kiegészítők lehetnek metálszürkék is, de ez jól áll az Ignisnek. Egyedül az ajtók könyöklőjén zavaróan kemény a műanyag, dizájnból viszont ötös%KA%

Vidám, a narancs kiegészítők lehetnek metálszürkék is, de ez jól áll az Ignisnek. Egyedül az ajtók könyöklőjén zavaróan kemény a műanyag, dizájnból viszont ötös

%KA%Több helyen találkozunk a színes betétekkel, a középkonzol itt is mocorog, a kormány viszont magasságban állítható és bőrborítású, de csak a GLX felszereltség miatt%KA% %KA%Több helyen találkozunk a színes betétekkel, a középkonzol itt is mocorog, a kormány viszont magasságban állítható és bőrborítású, de csak a GLX felszereltség miatt%KA% %KA%Több helyen találkozunk a színes betétekkel, a középkonzol itt is mocorog, a kormány viszont magasságban állítható és bőrborítású, de csak a GLX felszereltség miatt%KA%

Több helyen találkozunk a színes betétekkel, a középkonzol itt is mocorog, a kormány viszont magasságban állítható és bőrborítású, de csak a GLX felszereltség miatt

Tudja a gyári értékeket! Tényleg csak nagyon indokolt esetben választanék hozzá összkerékhajtást, egy-egy telekjáratot így biztos könnyebben tudhatunk le vele, és ebben a 18 centis hasmagasság is jó társ. Visszatérve kicsit a nagy terheléshez, az egyetlen elérhető 1,2 literes szívó, magas kompressziójú dupla befecskendezéses benzinmotor meg sem érezte a dolgot. Egy Mini tesztautó átvételénél a BMW-s srácok némileg kiröhögtek, mikor megérkeztünk az Ignisszel, de kicsit komolyabbra váltott az arcuk, mikor megtudták, hogy négyhengeres. Ez már valóban meglepő a háromhengeres motorok térhódításának idejében, de hála az égnek, az Ignisben ebből nem adtak lejjebb. Csupán 90 lóerő, de még milyen telivér a felhozatal! Mindegy, hányan ültünk benne, nem éreztem változást, semmi gyengülés, azonnali gázreakció és nevetséges 5 liter körüli fogyasztás volt a végeredmény. Némi hajtással egyben persze 5,5-re kúszott a több mint 500 kilométeres tesztátlag, de városban rendre 4,6-4,8-as fogyasztást alkotott. Oké, csupán 870 kiló, de ezeket a számokat akkor is jó látni, főleg, hogy közben nem adtam lejjebb a többi közlekedő tempójánál. A csúcs Ignis kiváltsága a sztereó kamerás vészfékező rendszer, ami először csak pittyeg, ha nagy lendülettel érkezünk egy másik autó mögé, akkor viszont a fékektől érkező hangos darálás mellett segít lassítani is. Elsőre nagyon ijesztő, de nyilván jól jön veszélyesebb helyzetben.

Még több videóért iratkozz fel a YouTube csatornánkra itt!

%KA%Karbon mintával is emelik a hangulatot odabent, a klíma panelje mint egy különálló szerkezet, alatta lejtmenetvezérlőt is kapcsolhatunk%KA% %KA%Karbon mintával is emelik a hangulatot odabent, a klíma panelje mint egy különálló szerkezet, alatta lejtmenetvezérlőt is kapcsolhatunk%KA% %KA%Karbon mintával is emelik a hangulatot odabent, a klíma panelje mint egy különálló szerkezet, alatta lejtmenetvezérlőt is kapcsolhatunk%KA%

Karbon mintával is emelik a hangulatot odabent, a klíma panelje mint egy különálló szerkezet, alatta lejtmenetvezérlőt is kapcsolhatunk

Csak négyen, de inkább ketten. Nagyon stabil, ügyesen kanyarodik, egyedül a kormányzás furcsa, de szokható, hogy picit szorul és igencsak érzéketlen. Hogy sokat kell tekerni, csak parkolásnál nehezít, a keskeny karosszéria magasabb tempónál így legalább nem mozog idegesen, összességében tetszett. A belső vidám, ahogy a külső, a narancs kiegészítők nélkül nagyon komor lenne, a formák is rendben vannak. Persze mindenhol kemény és rideg műanyagot használtak, ennek egyetlen egy ponton van hátulütője, a könyöklőn. Az ülések kényelmesek, hátul tologathatóak és akkora a lábtér, hogy bőven van hely ily módon bővíteni a csomagteret. Elöl jó a fejtér, hátul már kicsit szűk, de amúgy se jó senkinek, ha hátul utaznak. Az előszériás autók Pioneer fejegysége egy elég nagy képzavar, azt ígérik, a később érkező Bosch rendszer jobb lesz. Tulajdonképpen két dologra tudtam használni, rádiót hallgatni és a bluetooth kihangosítással telefonálni. Utóbbit valamilyen véletlen folytán sikerült párosítanom a telefonommal a teszt első napján, soha többet nem léphettem be a bluetooth beállításokba utána, inaktívvá váltak az ikonok. Bezzeg az alapverzióé maga volt az egyértelmű használhatóság.

%KA%A műszerfal kijelzőjét ezzel a három gombbal kezelhetjük, a menüjébe az Info nyomva tartásával kerülhetünk, menet közben esélytelen. A Pioneer fejegységgel több gond is akad, de legalább van CD lejátszója, USB bemenete, bluetooth kapcsolata és navigációja, utóbbiba ember legyen a talpán, aki be tudja írni a címet%KA% %KA%A műszerfal kijelzőjét ezzel a három gombbal kezelhetjük, a menüjébe az Info nyomva tartásával kerülhetünk, menet közben esélytelen. A Pioneer fejegységgel több gond is akad, de legalább van CD lejátszója, USB bemenete, bluetooth kapcsolata és navigációja, utóbbiba ember legyen a talpán, aki be tudja írni a címet%KA%

A műszerfal kijelzőjét ezzel a három gombbal kezelhetjük, a menüjébe az Info nyomva tartásával kerülhetünk, menet közben esélytelen. A Pioneer fejegységgel több gond is akad, de legalább van CD lejátszója, USB bemenete, bluetooth kapcsolata és navigációja, utóbbiba ember legyen a talpán, aki be tudja írni a címet

%KA%Sokat kell tekerni a kormányon, de nagyon fürgén és lendületesen lehet vele autózni. Az összkerékhajtásnak hála kevesebbszer csusszannak meg az első kerekek, de általában nem sok haszna, persze így is csupán 870 kiló az Ignis%KA%

Sokat kell tekerni a kormányon, de nagyon fürgén és lendületesen lehet vele autózni. Az összkerékhajtásnak hála kevesebbszer csusszannak meg az első kerekek, de általában nem sok haszna, persze így is csupán 870 kiló az Ignis

Olcsóbban is legalább ennyire jó. A GLX felszereltségű összkerekes Ignis 5 millió fölött indul. Leírtuk a jó és rossz oldalát a Suzuki legújabb apróságának, így már bennünk is körvonalazódott, hogy tud jó dolgokat kínálni, de ezek nagy része nem fontos, a látványból pedig mindenki képes lejjebb adni. Persze a GL+ szinten még nincsenek LED-es fényszórók, vagy tempomat, se kulcs nélküli nyitás-indítás, annak 4 140 000 forintos alapárában viszont már mindent megkapunk, ami elég az Ignishez. Beleértve az okostelefon kapcsolatos érintőképernyőt és a tolatókamerát is, ami persze nem is feltétlenül szükséges, hiszen minden irányba tökéletesen kilátni belőle. Városba tökéletes, autópályán is használható, bár ott kicsit bizonytalan, a fogyasztásán pedig még mindig nem tudom túl tenni magam. Nem csoda, hogy a hibrid kivitelt csak rendelésre hozzák, nem hinném, hogy annak étvágya annyival kevesebb lenne, mint amekkora felárat kérnek érte.

%KA%Van tolatókamera, bár sok szükség nincs rá, szinte mögé látunk a tükrökben. Ezt már GL+ szinten is megkapjuk, a GLX felárát nem szükséges kifizetni, amit tudnia kell, azt már GL+ szinten is tudja az új Ignis%KA%

Van tolatókamera, bár sok szükség nincs rá, szinte mögé látunk a tükrökben. Ezt már GL+ szinten is megkapjuk, a GLX felárát nem szükséges kifizetni, amit tudnia kell, azt már GL+ szinten is tudja az új Ignis

Értékelés

Pozitív
Fürge, pörgős, nagyon takarékos és hagyományos szívómotor, egyszerű felépítés, tágas utastér, hatékony összkerékhajtás
Negatív
A merevhidas hátsó felfüggesztése miatt enyhén rázós futás, négyen benne utazva nulla rugózás, buta előszériás fejegység

Árak

Tesztmodell alapára 5 040 000 Ft (2017. április 1.)
Tesztmodell ára 5 040 000 Ft (2017. április 1.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 3700 mm
Szélesség: 1690 mm
Magasság: 1595 mm
Saját tömeg: 870 kg
Össztömeg: 1330 kg
Terhelhetőség: 460 kg
Tengelytáv: 2435 mm
Karosszéria-kivitel: ötajtós
Csomagtér: 204 liter
Belső szélesség elöl: 1380 mm
Belső szélesség hátul: 1320 mm
Belmagasság elöl: 940-1010 mm
Belmagasság hátul: 920 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 100-270 mm
Ülőlap hossza elöl: 500 mm
Ülőlap hossza hátul: 430 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1170 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1020 mm
Csomagtér magassága: 460-900 mm
Csomagtér hossza: 460-630 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1340 mm
Raktérnyílás szélessége: 970 mm
Raktérnyílás magassága: 900 mm

Motor és váltó

Motor: Benzin
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1242 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: 5 fokozatú manuális
Nyomaték: 120 Nm 4400 1/min-nél
Teljesítmény: 66 kW (90 LE) 6000 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 165 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 11,9 s
CO2-kibocsátás: 114 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 5,0 l/100km
Fogyasztás a használónál: 5,5 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 61 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 64 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 71 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Csúnyán ráfizethetünk az utángyártott alkatrészekkel javításra

Vegyél gyári alkatrészeket, javíttasd márkaszervizben az autódat, különben meghalsz! Erős az...

Hummer H1 6.6 Duramax V8, 1998 - használtteszt

A katonai verziótól erősen eltér, de még így is olyan, mint egy tank a többi autóhoz képest...

Skoda Octavia Style 1.0 TSI teszt

Túltolták a downsizingot, de ne legyünk előítéletesek. Az ezres Octaviát vezetni jó, a fogyasztása...

A Mercedes-Maybach 6 az Iparművészeti Múzeumban mutatkozott

Egyszerűen szárazföldi jachtnak becézik a Mercedes-Maybach 6 Cabriolet tanulmányautót. Valóban...

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel...

Citroën Xantia 1.6i, 1995 - használtteszt

Mennyire időtálló egy Citroën Xantia, alapmotorjával, hidropneumatikus futóművel és mindössze...

Tavaly év eleje óta már közel másfélszeresére nőtt a használtautó-eladások összértéke

Újabb rekord dőlt a hazai használtautó-piacon a harmadik negyedévben: az időszak során mintegy...

Autóalkatrészből a legjobb ár és minőség - nemzetközi díjat nyert el a Bárdi Autó

Neves elismerést kapott a Bárdi Autó: az Icertias független svájci minősítő intézet piackutatása...

Korábban cáfolta, most viszont halálosan komoly a Ferrari SUV

A FCA vezérigazgatója, Sergio Marchionne elmondása szerint "halálosan komolyan veszik", hogy...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (5 db)

octi írta: 5 hónapja

Sikerült élőben is látni, beleülni, hát...ízlések és pofonok.Kicsit olyan érzésem volt a belsejében található dolgokról, hogy kb.két év használat után szét fog esni.Persze ez csak az én első benyomásom volt, és egyáltalán nem valószínű ,hogy tényleg megtörténik majd, mindenesetre azért kicsit ergonómikusabbra is tervezhették volna.Az olcsóságot nagyon jól ellensúlyozhatta volna.Kívülről nem rossz és a mi autónk, és remélem jó sokat eladnak majd belőle is..

A válaszoláshoz belépés szükséges
Göcsi írta: 6 hónapja
Söcö írta: 6 hónapja

A Pioneer egységgel az a baj, hogy a szervíz tájékoztatása szerint nem kaptak megfelelő csatlakozó kábelt a beszereléshez. Ennek az az eredménye, hogy a kormányról nem lehet vezérelni, továbbá hiába van benne, nem működik a digitális rádió.

A sietős piacra dobás további eredménye, hogy egy csomó kiegészítő, amit más típusoknál nagyon szeretnének a vevőre tukmálni, itt hiába fizetted ki, még semmi hír hogy meg is kapod, vagy meg sem tudod rendelni. Pl. vonóhorog (hiszen most már lehet szürke rendszámot is szerezni), oldal gumi csík (az intelligens autóstársak elleni védelem érdekében), téli gumihoz felni, stb.

Írom mindezt egy új példány tulajdonosaként. Ettől függetlenül szeretjük az autót. De így van némi sz*r a palacsintában.


Széles utakat és gumifákat az új autóhoz! :-)
A hibák nem a PIO hibái.
A DAB rádióhoz kapható opcionális antenna, de ha nem kérik, nem kapnak,
habár gyári szinten ennek nem kellene problémát okoznia.
A távvez modul más kérdés, azt külön fejlesztik minden autóhoz, de ez is max 1-2 hónap.
Szóval, ha a Suzuka tájékoztatja a beszállítóit, hogy piacra akar dobni egy új vasat, azok megoldják hozzá a fejlesztéseket.
Ezért nem azok termékeit / termékét kell ledegradálni a tesztben.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Söcö írta: 6 hónapja

A Pioneer egységgel az a baj, hogy a szervíz tájékoztatása szerint nem kaptak megfelelő csatlakozó kábelt a beszereléshez. Ennek az az eredménye, hogy a kormányról nem lehet vezérelni, továbbá hiába van benne, nem működik a digitális rádió.
A sietős piacra dobás további eredménye, hogy egy csomó kiegészítő, amit más típusoknál nagyon szeretnének a vevőre tukmálni, itt hiába fizetted ki, még semmi hír hogy meg is kapod, vagy meg sem tudod rendelni. Pl. vonóhorog (hiszen most már lehet szürke rendszámot is szerezni), oldal gumi csík (az intelligens autóstársak elleni védelem érdekében), téli gumihoz felni, stb.
Írom mindezt egy új példány tulajdonosaként. Ettől függetlenül szeretjük az autót. De így van némi sz*r a palacsintában.

A válaszoláshoz belépés szükséges
lapar írta: 6 hónapja

Elég fura a vélemény az összkerékhajtásról: ha ebben felesleges, akkor minden más nem terepjáróban is.
Pedig a hátsó terepszögről lehetett volna áradozni ! :-)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Göcsi írta: 6 hónapja

Majd ha lesz Bosch navi, össze kell hasonlítani a kettőt, és aztán megállapítani, hogy az, vagy a Pioneer a jobb e.
Megmosolyognám, ha egy Bosch-t jobban lehetne használni, mint egy PIO-t.
Tud az mindent, csak 1xr el kellene olvasni a kezelési útmutatót, vagy megkérdezni kezelőorvosát-gyógyszerészét.
Csak egyszer sikerült használni a BT menüt? Nem véletlen, hogy tudott párosulni, aztán inaktív lett a menü: Nyilván a párosítást álló helyzetben próbálta. Olyan hülye ez a PIO fej, hogy a menüben turkálást csak behúzott kéziféknél engedi, mert azt nem jó az árokba fordulva, vagy fára tekeredve csinálni. De az még durvább, hogy címet is csak így enged beírni.
Van rá jó magyar megoldás, hogy menet közben is működjön, de amíg nincsenek gumi fák... A térképe NNG, abban mi lehet a hiba?? Írja meg, ha sikerült rendesen kipróbálni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Friss tesztek

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.


Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Szívtipró - automata Renault Captur teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós benzinessel és EDC automatával próbáltuk.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
Hirdetés

SUZUKI tesztek

Suzuki Ignis 1.2 GL teszt

Japán kisautó klímával, 3 millióért - Suzuki Ignis teszt

Kívülről miniautós méretű, belülről korrekt kisautós helykínálatú, szívó benzinesével minden szempontból bajnok az új Ignis.


Suzuki Baleno 1.2 GL teszt

Ez is a mi autónk lehet? Suzuki Baleno teszt Videó

Azt a verziót sikerült megkaparintani az új Suzuki Balenóból, amit vélhetően a legtöbben fognak venni. A Baleno jó családi autó lehet.


Suzuki Vitara 1.6 GL+ teszt

Teszten a Suzuki Vitara, amit venni is fognak Videó

Fronthajtással, alap közeli felszereltséggel teszteltük az új Suzuki Vitarát, mert legtöbben vélhetően így fogják választani. Slágergyanús.


Suzuki SX4 S-Cross 1.6L VVT teszt

Francba a turbómotorral! Suzuki SX4 S-Cross teszt

Szimpla fronthajtással és elvileg ósdi szívó benzinmotorral próbáltuk a Suzuki SX4 S-Crosst. És egy kicsit meglepődtünk.


Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD teszt

Üdvözlet az analóg korszakból - Suzuki SX4 S-Cross teszt

A Suzuki SX4 S-Cross bár jó autó, de ezért az árért sajnos van nála több jobb ajánlat is. Azok viszont kicsit sem Suzukik.


Még több SUZUKI teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

2 órája – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

Így nézne ki egy Dacia Duster pickup, de a GT is bejövős

Tegnap – Sztori

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon. Így jött létre a hot hatch Duster.


DTM esküvő Maro Engelékénél. Éljen az ifjú pár!

Nincs menőbb esküvői autó egy DTM Mercinél Videó

3 napja – Sztori

Sokszor láttunk már autós esküvőket, most viszont Maro Engel és a Mercedes-AMG DTM csapat valami teljesen új dimenziót mutatott be.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

SUZUKI IGNIS 1.3 GL ABS.2 légzsák.Szép állapot

SUZUKI IGNIS 1.3 GL AB...

Ár: 599.000 Ft

Évjárat: 2005 / 9

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI IGNIS 1.3 DDiS GLX Gyári fényezés.166000km.1tulaj

SUZUKI IGNIS 1.3 DDiS...

Ár: 659.999 Ft

Évjárat: 2005

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

SUZUKI IGNIS 1.3 GLX 4WD 44 Kerék Hajtás

SUZUKI IGNIS 1.3 GLX 4...

Ár: 899.000 Ft

Évjárat: 2006 / 3

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!