0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Be fogják tiltani, de még kapható: Toyota Hiace teszt

Toyota Hiace Panel Van 2.5 D-4D LWB teszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A megbízhatóság szinonimájaként ismert japán gyártással nincs más furgon a hazai piacon, mint a Toyota Hiace. Az is már csak idén, ugyanis palettájáról hiányzik az Euro5-ös motor, ami jövőre alapfeltétele lesz az újonnan forgalomba helyezésnek.

Teszt
Műszaki adatok

Régi ipari környezetben még a Hiace is modernnek néz ki, amúgy kicsit régi-vágású, ami használhatóságából azonban nem sokat von le

Régi ipari környezetben még a Hiace is modernnek néz ki, amúgy kicsit régi-vágású, ami használhatóságából azonban nem sokat von le

Nagyobbik, 3,43 méteres tengelytávjával 5,2 méter hosszú a Hiace, városban még éppen elviselhető, parkoláskor jól jönne a tolatóradar, dimenziói amúgy jól érezhetők

Nagyobbik, 3,43 méteres tengelytávjával 5,2 méter hosszú a Hiace, városban még éppen elviselhető, parkoláskor jól jönne a tolatóradar, dimenziói amúgy jól érezhetők

Akármennyire is panaszkodtak a mentősök az első Toyota Hiace esetkocsik szűkösségére, azok, illetve a már hosszabb, tágasabb, a mostani generáció frissítés-előtti verzióiból szolgálatba állítottak is minden idők legmegbízhatóbb mentőautóiként híresültek el, s ez bizony mindenképp jó reklámnak számított a Toyota számára. Noha azóta az Országos Mentőszolgálatnál és az eladási listák legelső helyein is más, európai modellek tűnnek fel, a Hiace strapabírása überelhetetlen. Hogy nem csak a korabeli Nysákhoz mérteni felüdülésről volt szó, azt mutatja az az 53 Hiace-tulajdonos is, aki Használói Véleményeink között, átlagosan 253 ezer kilométeres futással a modellt 3,85 pontos átlagpontszámmal és kitűnő (5-ös) megbízhatósági jellemzőkkel díjazta.

Több, mint 15 éves a műszerfal formaterve, a légzsákos kormánykerék modernizál, fontos továbbá, hogy az utasok elé is alapáron jár lufi

Több, mint 15 éves a műszerfal formaterve, a légzsákos kormánykerék modernizál, fontos továbbá, hogy az utasok elé is alapáron jár lufi

Karfás, kényelmes ülésben pöffeszkedhet a vezető, az utasok padja azonban fix, a középső hely lábterében korlátozott, így ott hosszú távon nem jó ülni

Karfás, kényelmes ülésben pöffeszkedhet a vezető, az utasok padja azonban fix, a középső hely lábterében korlátozott, így ott hosszú távon nem jó ülni

Bár a Hiace 2007-ben friss arcot kapott, alapvetően 1995-ben megjelent szériának számít. Akik azonban a megbízhatóságra hajtanak, azok ma is szívesen vásárolják. Sokan persze nincsenek, az idei év háromnegyedében 120 vásárló döntött úgy, hogy japán furgont szeretne − egyedüliként pedig a Hiacet választhatták. Aki hasonlóan gondolkodik, annak gyors döntést kell hoznia, ugyanis Euro4-es turbódízelével hazánkban utoljára idén helyezhető forgalomba új autóként a Hiace. Hogy kiderítsük, érdemes-e licitálni az utolsó raktári példányok egyikére, egy tesztkörre még kértünk egy példányt a Toyotától.

Nem csak magasságával, dőlésszögével is szabályozható a vezető ülése

Nem csak magasságával, dőlésszögével is szabályozható a vezető ülése

A hosszú tengelytávú, hátsókerékhajtású, lemezelt oldalú furgon alighanem a legnépszerűbb verzió, de fontos megjegyezni: rövid és hosszú kocsiszekrénnyel egyaránt létezik összkerekes is. Sokak szerint a 2007-es frissítéssel érkezett nagy lámpák és a magasra húzott hűtőmaszk még az addiginál is régivágásúbbá tette a furgont, ami így viszont sokkal karakteresebb, de valóban már-már retró-hangulatú lett. Passzol is ez az utastérhez, hiszen ott is a kilencvenes évek köszönnek vissza, bár az egyszerű műszerfalon azért a mai kor is felfedezhető, a kilométer-számláló természetesen digitális, az opciós CD-rádió pedig USB-csatlakozós és ennek megfelelően MP3/WMA-olvasós. Itt talán véget is ért az extrák köre, bár központi zár szerepel, távirányítóssá csak utólagos riasztóval tehető. Az ablakok kézzel tekerendők, és a külső tükrök is úgy állíthatók. Sofőrként azonban a kényelemre nincs panasz, billenthető a kormány, magasságában is szabályozható a vezetőülés, így többórás egy helyben ülés során sem fárasztó ott a munka.

Íme a pakolóhely-kínálat: zseb a vezető ajtaján, lapos polc a szélvédő tetejénél, szervizkönyvet és menetnaplót elnyelő rekesz a középkonzol alatt Íme a pakolóhely-kínálat: zseb a vezető ajtaján, lapos polc a szélvédő tetejénél, szervizkönyvet és menetnaplót elnyelő rekesz a középkonzol alatt Íme a pakolóhely-kínálat: zseb a vezető ajtaján, lapos polc a szélvédő tetejénél, szervizkönyvet és menetnaplót elnyelő rekesz a középkonzol alatt

Íme a pakolóhely-kínálat: zseb a vezető ajtaján, lapos polc a szélvédő tetejénél, szervizkönyvet és menetnaplót elnyelő rekesz a középkonzol alatt

Középső utas híján annak háttámlája írófelületként szolgál

Középső utas híján annak háttámlája írófelületként szolgál

Rosszabbul járnak a kísérők: bár az utasülés kétszemélyes, egyik helye sem fenomenális, főként a középső, melynek lábhelyét az egyetlen használható méretű utastéri tároló, a középkonzol alatt nyitható rekesz is korlátozza. Ajtózseb csak a vezető ajtajára, túlzottan mélyre jutott, a szélvédő feletti polc alacsony, kabát pedig egyedül a sofőrülés mögé/mellé szuszakolható. Menetlevél a fűtésvezérlőjével a nyolcvanas éveket idéző középkonzol alatt vagy a középső üléstámla közepét lehajtva, az abban rejtőző írópulton tartható. Noha a váltókar nem mai divat szerinti, azaz a műszerfalból, hanem hagyományosan a padlóból kinövő kar, kellően sovány ahhoz, hogy ne akadályozza a fülkében jobbra-balra csusszanást, szűk helyen parkolva nem kunszt az átellenes oldalon ki-/beszállni.

Két távoli kor találkozása az USB-csatlakozós hifi és a tologatós fűtés-szabályozó

Két távoli kor találkozása az USB-csatlakozós hifi és a tologatós fűtés-szabályozó

A vásárlókat talán mindennél jobban izgatja a raktér, ami 6,5 köbméteres, és az utastérhez hasonlóan két oldalsó (ez esetben toló) ajtón keresztül pakolható. A 2780 mm hosszú, 1650 szélességéből 1232 mm-t még a kerékdobok között is megtartó raktérbe keresztben is beférnek a hosszában az oldalajtón keresztül is betolható EUR-raklapok, melyből 3 is elhelyezhető egymás mögött. Javallott a felfele nyíló hátsó ajtó helyett kétszárnyút rendelni, ezzel ugyanis hátulról is megvan a targoncás rakodás lehetősége, továbbá az az ajtómegoldás csakis könnyebben záródható lehet, mint a tesztautó felfelé nyílója. Jó pont, hogy van 6 rögzítőszem, továbbá burkolat is a padlón, így a rakományok nem karcolnak és biztonságosan leszíjazhatók.

Centizve, de hosszában oldalról is betolható az EUR-raklap. Hátulról keresztben is, de nem a nehezen is zárható felfelé nyíló ajtóval Centizve, de hosszában oldalról is betolható az EUR-raklap. Hátulról keresztben is, de nem a nehezen is zárható felfelé nyíló ajtóval

Centizve, de hosszában oldalról is betolható az EUR-raklap. Hátulról keresztben is, de nem a nehezen is zárható felfelé nyíló ajtóval

Parkoláskor elegendők, de menet közben méretes holtteret adók a viszonylag kicsiny, osztatlan látóterű külső tükrök

Parkoláskor elegendők, de menet közben méretes holtteret adók a viszonylag kicsiny, osztatlan látóterű külső tükrök

Míg álló helyzetben tréfának is vehető a Hiace régimódisága, 2,5 literes, közös nyomócsöves, erősebb változatával 117 lóerős, 294 Nm nyomatékú dízelét elindítva nem tűnik annak: főként hidegen zajos, darabos járású, rezonanciája mindig érezhető a kasztnin és a váltókaron is. Nyomatéka viszont alacsonyról jön, 1600-2400 1/perc között konstans a csúcsérték. A hajtáslánc teljes mértékben klasszikus: hosszában épített orrmotor, váltó, kardán, hátsókerékhajtás. A kar alá épített váltó 5 fokozatú és rövidre áttételezett, egyese például az emelkedőn, az 1,2 tonnás teherbírást kihasználva induláshoz igazított, így legtöbbször elég a kettes is. Autópályán azonban nagyon hiányzik a hatodik fokozat, a motor ereje bőven elegendőnek tűnik a 152 km/órás végsebességhez is (nem próbáltuk, de 130-ról még élénk a gyorsítás), azonban mivel 100 km/óránál 2500 1/perc a főtengely a fordulata, a kellemes utazótempó nem több 110 km/óránál. A menetzajok jelentősnek tűnnek, pedig valójában nem tragikusak, zajmérőnk 50 km/óránál 63, 90-nél 69, 130-nál 74 dB(A) szintet mutatott. A verdikt egyértelmű: városban, országúton egészen jó partner a Hiace, hosszú autópályázáshoz azonban nem való. A gyári, 8,5 l/100 km-es vegyes fogyasztást tesztünk is teljesen igazolta − autópályán 110 km/óra környékén, máshol a megengedett értékekkel autózva. A klasszikus furgonban autózva feltűnő a futómű kényelmes ringatása, illetve az is, hogy a régimódiság pozitívumai között üdvös az osztott külső tükör nélkül is jól érezhető karosszéria, továbbá az is, hogy egyértelműen megvan az „ami nincs, az nem is romolhat el” érzés, magyarán a titkolatlanul puritán kivitelből sugárzik a várható megbízhatóság.

Power Heat kapcsolóval izzítható a motor elektromos fűtése, télen szükség is van a méretes és viszonylag takarékos, azaz csekély hőveszteségű turbódízel kiegészítő melegítésére Power Heat kapcsolóval izzítható a motor elektromos fűtése, télen szükség is van a méretes és viszonylag takarékos, azaz csekély hőveszteségű turbódízel kiegészítő melegítésére

Power Heat kapcsolóval izzítható a motor elektromos fűtése, télen szükség is van a méretes és viszonylag takarékos, azaz csekély hőveszteségű turbódízel kiegészítő melegítésére

Szerelmet lobbantani aligha fog a Hiace, ám a légkondicionálóval nettó 4 708 000 forintért kínált hosszú, valamint az utastérhűtő nélkül 3 904 000 forinttól elérhető rövid egyaránt lehet ésszerű választás azon iparosok számára, akik semmi extrát, „csak” egy megbízható igáslovat szeretnének. Ők (Euro4-es motorja miatt) utoljára idén vásárolhatják meg újonnan a Toyota furgonját.

Értékelés

Pozitív
Vételár, raktérméret, kétoldali tolóajtó, kényelmes vezetőülés, nyomatékos dízel, fogyasztás, átláthatóság
Negatív
Hiányzó hatodik fokozat, nehezen záródó ajtók, kevés utastéri pakolóhely

Árak

Tesztmodell alapára 4 708 000 Ft (2011. november 27.)
Tesztmodell ára 4 708 000 Ft (2011. november 27.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 5240 mm
Szélesség: 1800 mm
Magasság: 1995 mm
Saját tömeg: 1925 kg
Össztömeg: 3000 kg
Terhelhetőség: 1200 kg
Tengelytáv: 3430 mm
Karosszéria-kivitel: zárt
Csomagtér: 6500 liter

Motor és váltó

Motor: Dízel üzemű
Motorosztály: EURO 4
Hengerűrtartalom: 2494 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: manuális - 5 fokozatú
Nyomaték: 294 Nm 1600-2400 1/min-nél
Teljesítmény: 86 kW (117 LE) 3600 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 152 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 18,6 s
CO2-kibocsátás: 224 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 8,5 l/100km
Fogyasztás a használónál: 8,5 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 63 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 69 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 74 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

A gázolaj áremelését a benzin árcsökkentése követi a héten

Míg szerdán a gázolaj ára nőtt, pénteken a benzin ára lejjebb kerül.

1000 lóerőt teljesít, és képes csak elöl hajtani az AMG Project One

Négy darab elektromotor és a jelenlegi Mercedes Forma-1-es versenyautójának átdolgozott 1,6-os...

Toyota Proace Verso 2.0 D-4D 150 Active Visible teszt

Nemrég teszteltük a Peugeot Travellert, majd utána azonos hajtáslánccal hoztuk el testvérét...

Otthonában vezettük a hatodik Volkswagen Polót

Nagyobb és biztonságosabb lett a hatodik generációs Volkswagen Polo, tudásával túlmutat a szuperminik...

Minden, amit a fékekről, fékrendszerekről tudni érdemes

A biztonságos közlekedés alapvető eleme a fékrendszer, a legtöbb esetben mégsem kap kellő figyelmet...

Villanyautózás percdíjért? Úgy tűnik, Budapesten is működik

Már 10 hónapja használható Budapesten a közösségi villanyautó-megosztás, azaz a GreenGo. Működőképesnek...

510 lóerő a Ferrari F1 pilótáinak kezében

Három darab 510 lóerős Alfa Romeo Giulia QV, három Scuderia Ferrari pilóta és egy kanyargós tesztpálya...

Lebukott a Volvo legkisebb crossovere, az új XC40

Hamarosan megérkezik a legkisebb Volvo crossover, bemutatóját alig egy hét múlva tartják. Egy...

Váltotta volna a 911-est az idén 40. évfordulóját ünneplő 928

Valódi luxus túrakupéként mutatkozott be 1977-ben az első V8-as Porsche. A 928-ast egyenesen...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (13 db)

atil írta: 2014 szeptember 07., vasárnap 08:06:10

világit minden a müszer falon mi a baj?

A válaszoláshoz belépés szükséges
krisztián írta: 2013 június 05., szerda 14:31:37

praaa-nak: fehér holló vagy, mert még embert nem hallottam, aki így nyilatkozik egy ilyen kiváló autóról.
Te nem vagy méltó egy Toyotára, neked kell valami más, ami megy 160-nal, és 7litert fogyaszt százon,
a Toyotát hagy d meg nekünk, akik soha nem ülnénk át másba.

Üdv: K.

A válaszoláshoz belépés szükséges
GTD-068 írta: 2012 november 04., vasárnap 15:53:19

A kisteherautók között a legjobb,legmegbízhatóbb és engem senki nem tud meggyőzni az ellenkezőjével.Volt egy 1999-es 4x4-es Toyotám amit 360 ezer km-tgond nélkül elment, sajnos eladtuk mert megjelent rajta a felületi rozsda(ez volt a legnagyobb hibája) ami megtévesztett,mellette voltak Ford transitok melyeknek a motorja szintén megbízható,de szétrohad az egész autó,a Fiat ducato pedig elbújhat a Hiace mellett,egy összegányolt,költséges autó.

A válaszoláshoz belépés szükséges
GTD-068 írta: 2012 november 04., vasárnap 15:51:28

A kisteherautók között a legjobb,legmegbízhatóbb és engem senki nem tud meggyőzni az ellenkezőjével.Volt egy 1999-es 4x4-es Toyotám amit 360 ezer km-tgond nélkül elment, sajnos eladtuk mert megjelent rajta a felületi rozsda(ez volt a legnagyobb hibája) ami megtévesztett,mellette voltak Ford transitok melyeknek a motorja szintén megbízható,de szétrohad az egész autó,a Fiat ducato pedig elbújhat a Hiace mellett,egy összegányolt,költséges autó.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Holsza írta: 2012 április 22., vasárnap 20:59:25

Miért nem lehet ezt a jó furgon motorját tovább fejleszteni ?. Azt akarják hogy kihaljon a Hiace ?.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Netye írta: 2012 február 05., vasárnap 10:53:51
saabracinghungary írta: 6 éve

ez az auro 5 besorolás akkora baromság semmi értelme aki éppeszű ember ha vesz egy új dízes kocsit akkor leszaggattya a gyári szar kipufogót róla mielőtt beindítaná a motort új alkatrészként értékesítve a teljes kipufogót dinamit dobnál meg egyedileg gyártani rá csak csőből egy 90 rozsdamentest ami ksizogálja az autót és jó hanja van és rengeteg fojtástól szabadítja meg a kocsit ami sok plusz lóerő meg nyomaték ami fontos!! kompjútert gyújtást hozzáállítani az új rendszerhez!!! aztán lehet is hasítani az új jó gázáramlású kipufogóval


saabracinghungary! Az ilyen nagytudásúak miatt lesz rossz híre egy típusnak! Gondolom nem autómérnök vagy, mert azok mind hülyék az autótervezéshez! Szerinted! /

A válaszoláshoz belépés szükséges
ürömi imi írta: 2011 december 10., szombat 20:38:22

Nekem is van egy hiace-em kb 3éve egy régebbi modell"99"-es de nekem sose volt vele semmi bajom télen nyáron indul mindig még a -20 ban is.Igaz hogy egy kicsit fapados és elég zajos a raktér de melyik teherautó nem.tapasztalataim szerint kb.fogyasztása 8-9liter között van vegyes rakottan is ami elég jó. Az igaz hogy télen hóban ne indulj el vele messzire mert az első emelkedős úton nem tudsz vele elindulni,de ez is orvosolható csak a hátsó kerékdob mögé egy egy 50kg os homokzsák és kész is a legnagyobb hóban is elmegy!!!Én még soha nem láttam hiacet az út szélén lerobbanva, autópályán valóban hiányzik a 6 odik sebesség de így is az utazója 120km/óra.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Török Tamás írta: 2011 december 03., szombat 20:17:43

a napokban olvastam,hogy a Toyota befejezi a dízel motorok fejlesztését,és BMW dízeleket fog használni ezután,legalábbis a személyautókban.Az ok,hogy Európán kívül nem igényli senki a dízelt,nekik meg nem éri meg a fejlesztés.Lehet,hogy ezért nem kap új dízelt a Hiace?Vagy a haszonjárművekhez lesz saját motorjuk?Ki tudja.

A válaszoláshoz belépés szükséges
praaa írta: 2011 december 03., szombat 12:12:15

Lehet ,hogy megy csak nem mindegy mennyi a fogyasztása meg milyen zajok jönnek ki a difiből. Ha viszont gyári hibás volt az autó akkor az összes kicserélt alkatrész is gyári hibás volt a komplett szerelő gárdával együtt. De az is lehet hogy ti nem halljátok a zajokat vagy csak nem foglalkoztok vele. Egyébként nem én vagyok az egyedüli akinek "gyári hibás" ez a szarja. Hozzá kell tennem hogy nem a motor megbízhatóságával van a baj. Ha jártál esetleg Egyiptomban nézd meg azt a Hiacet az nem hiszem hogy széthullana.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zsoca82 írta: 2011 december 01., csütörtök 22:56:06

Akkor lehet,hogy te 1 millióból kifogtál 1 szar gyári hibást.Nekem most van a harmadik ilyen járgány,az elsőben kb 350.000,a másodikban majdnem 300.000,a jelenlegivel 220.000 km nél járok és soha egyik sem hagyott cserben.Láttam már sok olyan mentő Toyotát amjben több mint 500.000 km van és mégis mennek.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=

Friss tesztek

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.


Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Nyugaton a helyzet változatlan - Skoda Rapid

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=

Hirdetés

TOYOTA tesztek

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic teszt

5 rendőr ugrott rá, Év Autója is lehet - Toyota C-HR teszt Videó

Örök para autófotózás közben a rendőr és a „közteres”, a Toyota C-HR-t kattintgatva viszont egyértelműen barátkozni jöttek.


Toyota Proace Panel Van Active teszt

Munkás francia, vagyis japán - Toyota Proace teszt

Toyota jelvénnyel próbáltuk a PSA vadiúj furgonját. Praktikus, jól vezethető, a piac egyik legolcsóbbja, és keveset is fogyaszt. Mi kell még?


Toyota Yaris 1.4 D-4D teszt

Dízel kisautót? Persze, hogy azt! Toyota Yaris teszt

Dízel Yaris? A benzines olcsóbb, a hibrid meg kellemesebb. Akkor minek? Mert négyen, csomaggal, országúton hajtva ez bírja a legjobban.


Toyota Verso 2.0 D-4D DPF Lounge teszt

Ez lenne a legjobb családi autó? Toyota Verso teszt

Megújult a Toyota Verso, a fizimiskán túl a technika is részint friss. A klasszikus egyterűs jellemzőkhöz a Toyota vezetési élményt is bőven csomagolt, ez bizony jó!


Toyota Prius Plug-in Hybrid Premium teszt

Testvérgyilkosság áldozata lehet - Toyota Prius Plug-in teszt Videó

Már a világ legnépszerűbb hibridjének számító Toyota Priusból is létezik konnektorból tölthető variáns. Testvérei nem fogják hagyni érvényesülni.


Még több TOYOTA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Az új F2-ben debütál a Halo fejvédő

Fejvédővel szerelik az új F2 autókat

2 órája – Sztori

Ha nem kell az F1-nek, majd jól bevezetjük az F2-ben - fejvédő tesztüzemet szánnak a Forma-1 előszobájának, ami jövőre új néven folytatja.


Fiatal vezetőknek kínál vezetéstechnikai programot a Ford

Ingyenes vezetéstechnikai tréninget tart a Ford a fiataloknak Videó

11 órája – Sztori

Hazánkban idén indult a Ford Driving Skills For Life programja. A szeptember 17-18-án megtartott rendezvényen mi is próbára tettük magunkat.


Moszkvában nyitotta legkomolyabb európai szalonját a Lexus

Fotókon Oroszország legújabb, legkülönlegesebb autószalonja

Tegnap – Sztori

Tokió és Dubaj után Moszkvában is ügyfél-élményközpontot nyitott a Lexus; a Lexus Dome különleges szolgáltatásokkal várja a látogatókat.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

TOYOTA HI-ACE Hiace 2.4 D Combi

TOYOTA HI-ACE Hiace 2....

Ár: 399.999 Ft

Évjárat: 1997 / 6

Kivitel: Kisbusz

Üzemanyag: Dízel

TOYOTA HI-ACE Hiace 2.5 D4-D Combi

TOYOTA HI-ACE Hiace 2....

Ár: 2.590.000 Ft

Évjárat: 2004 / 5

Kivitel: Kisbusz

Üzemanyag: Dízel

TOYOTA HI-ACE Hiace 2.5 D-4D Panel Van

TOYOTA HI-ACE Hiace 2....

Ár: 2.599.000 Ft

Évjárat: 2007 / 3

Kivitel: Kisbusz

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!