0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

·

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.

Teszt
Műszaki adatok

%KA%Mindent a vevői igények szerint: a Plug-in tulajok is szerették volna, ha autójuk jobban eltérne a normál Priustól. Megkapták!%KA%

Mindent a vevői igények szerint: a Plug-in tulajok is szerették volna, ha autójuk jobban eltérne a normál Priustól. Megkapták!

Februárban nemzetközi menetpróbáján, májusban már hazánkban is volt módunk próbálni a Prius IV Plug-in Hybrid verzióját, azaz a második Prius Plug-int, hiszen elsőként a harmadik nemzedékből készült ilyen. Hozzá képest is egy űrhajó a mostani verzió. Hiszen emissziómentes hatótávja úgy nőtt közel a háromszorosára, hogy az akkumulátor kapacitása a duplája (8,8 kWh) lett, miközben annak tömege csak másfélszeresére nőtt. Mindezt persze már leírtuk, most a teszt viszont arról szól, hogy kiderítsük, valóban hozza-e az ígérteket, azaz az NEDC ciklus szerint 63, a Toyota katalógusában nagyvonalúan 60 kilométeresnek mondott elektromos hatótávot és az 1,0 literes kombinált fogyasztást.

%KA%Egyszerre ufó, egyszerre kecses, de mindenképp óriási, az egyedi lökhárítókkal szerelt Plug-in már közel 4,65 méter hosszú%KA%

Egyszerre ufó, egyszerre kecses, de mindenképp óriási, az egyedi lökhárítókkal szerelt Plug-in már közel 4,65 méter hosszú

A cím és a lead persze már választ is adott, a Prius teljesen normál használatban, na jó, azért hibrid és villanyautó rutinnal is erősen rendelkező sofőrrel, de normál napi használatban is alul tudta múlni gyári fogyasztását. A legjobb kiírt elektromos hatótáv 65 kilométer volt, 60 kilométer pedig valóban gond nélkül hozható vele. Menet közben bármely menetinfó, illetve a hibridrendszer működésének folyamatábrája is megjeleníthető − akár a szélvédő tövébe tett műszerblokknál, akár a 8 colos központi kijelzőn, de még a szélvédőre vetített infók között is. Ám a lényeg talán pont az, hogy ha nem akarjuk, nem is nagyon kell tudnunk arról, hogy éppen mi hajtja az autót, a navigációt ugyanakkor érdemes mindig használni. A számítógép ugyanis az alapján dönti el, hogy tartalékolja-e az elektromos hajtást későbbre, mondjuk a városi üzemre. És mindez a gyakorlatban is elég jól működik.

%KA%Csupán néhány gombjával és egy-egy menüpontjával, piktorgramjával különbözik a többi Prous IV-étől a műszerfal. A lényeg, a főként elöl elképesztően tágas beltér itt is megvan, illetve a józan puritánság is: az Executive szint alapból szövetüléses, parkolóradarok nélküli, de minden biztonsági rendszerrel, tolatókamerával és magyarul (szépen) beszélő navigációval szerelt%KA%

Csupán néhány gombjával és egy-egy menüpontjával, piktorgramjával különbözik a többi Prous IV-étől a műszerfal. A lényeg, a főként elöl elképesztően tágas beltér itt is megvan, illetve a józan puritánság is: az Executive szint alapból szövetüléses, parkolóradarok nélküli, de minden biztonsági rendszerrel, tolatókamerával és magyarul (szépen) beszélő navigációval szerelt

%KA%A Plug-in esetén a második sor is csak kétüléses, a kényelemre viszont ott sem panaszkodhatunk, bőrkárpitot parkolóasszisztenssel együtt vehetünk%KA% %KA%A Plug-in esetén a második sor is csak kétüléses, a kényelemre viszont ott sem panaszkodhatunk, bőrkárpitot parkolóasszisztenssel együtt vehetünk%KA%

A Plug-in esetén a második sor is csak kétüléses, a kényelemre viszont ott sem panaszkodhatunk, bőrkárpitot parkolóasszisztenssel együtt vehetünk

Közben pedig nem egy alulmotorizált, vagy túl steril, netán kényelmetlen autóban ülünk. A Prius Plug-inként is kényelmes, 195/65 R15 (nem mellesleg olcsó) abroncsaival és elöl MacPherson, hátul csatolt lengőkaros futóművével jól rugózik, döbbenetesen stabil, s a kormányzása is meglepően élénk. Nem lehet panasz a gyorsulásra: 11,1 másodperc a 100-as sprint, lámpától pedig elektromosan sincs sok ellenfél. A tisztán elektromos hajtás egyébként autópályán is élvezhető, 135 km/órás tempóig. A végsebesség erősen, 162 km/órára korlátozott, ugyanis van egy-két kompromisszum a plug-in hajtáslánccal. Nőtt ugyanis a saját tömeg (a Prius IV-hez mérten 180 kilogrammal), így vélhetően a fékek miatt nem engedik a magasabb tempót, a nagyobb tömeg miatt így is kell nekik a fokozott hűtés, ami miatt egy hajszálnyit kevésbé jó a konnektoros verzió alaktényezője. Hogy ez ne érződjön, fokozták a zajszigetelését, ami kellően jó is, bár becsapós, az akár autópályán is motorhang nélkül suhanó autóban feltűnik a gördülési zaj.

%KA%A nagyobb és Ni-MH helyett lítium-ion akkumulátor miatt a csomagtér nagyon alacsony, a kalaptartóig csupán 26 centi magas, 191, a plafonig már 359 literes%KA% %KA%A nagyobb és Ni-MH helyett lítium-ion akkumulátor miatt a csomagtér nagyon alacsony, a kalaptartóig csupán 26 centi magas, 191, a plafonig már 359 literes%KA%

A nagyobb és Ni-MH helyett lítium-ion akkumulátor miatt a csomagtér nagyon alacsony, a kalaptartóig csupán 26 centi magas, 191, a plafonig már 359 literes

%KA%Bár a Prius tömege nőtt a konnektorossá alakítással, azért így is könnyebb, mint egy hasonló méretű dízelmotoros vetélytárs. A csomagtérajtó karbonszálas plasztik, a poggyásztér pereméhez töltőtároló, a hátsó ülések közé rekeszes könyöklő és pohártartó is került%KA% %KA%Bár a Prius tömege nőtt a konnektorossá alakítással, azért így is könnyebb, mint egy hasonló méretű dízelmotoros vetélytárs. A csomagtérajtó karbonszálas plasztik, a poggyásztér pereméhez töltőtároló, a hátsó ülések közé rekeszes könyöklő és pohártartó is került%KA% %KA%Bár a Prius tömege nőtt a konnektorossá alakítással, azért így is könnyebb, mint egy hasonló méretű dízelmotoros vetélytárs. A csomagtérajtó karbonszálas plasztik, a poggyásztér pereméhez töltőtároló, a hátsó ülések közé rekeszes könyöklő és pohártartó is került%KA%

Bár a Prius tömege nőtt a konnektorossá alakítással, azért így is könnyebb, mint egy hasonló méretű dízelmotoros vetélytárs. A csomagtérajtó karbonszálas plasztik, a poggyásztér pereméhez töltőtároló, a hátsó ülések közé rekeszes könyöklő és pohártartó is került

Ami viszont még egy picit fájóbb kompromisszum, az a helykínálat. A Plug-in Prius (mármint a mostani) csak négyüléses − gyermekeim mondjuk a lehető legjobb autónak tartották a hátsó sor könyöklőjéért és dupla pohártartójáért, továbbá 12 V-os csatlakozó is van hátul is. A lábtér szokás szerint bőven elegendő, ahogyan négy felnőtt számára az utastér helykínálata minden irányban az. Ami a konnektoros Prius legnagyobb csorbája, az a csomagtér. Az itt lítium-ion rendszerű akkumulátor miatt emelt padló és a kalaptartó között mindössze 26 centi magas, 191 literes a tér, tetőig pakolva már 359, ülésdöntéssel 1204 liter tölthető meg. Ha ezzel és a nem szerény külméretekkel, a közel 4,65 méteres hosszal meg tudunk barátkozni, a Plug-in Prius a barátunk lesz.

%KA%Amennyire egyedi a hangsúlyosan LED diódás fényszóró, olyannyira az a hátsó homorú üveg és az arra rímelő légterelő%KA% %KA%Amennyire egyedi a hangsúlyosan LED diódás fényszóró, olyannyira az a hátsó homorú üveg és az arra rímelő légterelő%KA%

Amennyire egyedi a hangsúlyosan LED diódás fényszóró, olyannyira az a hátsó homorú üveg és az arra rímelő légterelő

%KA%Kikapcsolt klímával 65,5 kilométeres e-hatótáv is adódott, bekapcsolttal is simán hozható 60 kilométer két töltés között, ha pedig nagyobb távra van szükségünk, a Prius Plug-in akkor is a legtakarékosabb %KA%

Kikapcsolt klímával 65,5 kilométeres e-hatótáv is adódott, bekapcsolttal is simán hozható 60 kilométer két töltés között, ha pedig nagyobb távra van szükségünk, a Prius Plug-in akkor is a legtakarékosabb

A gyakorlatban is hozott bő 60 kilométeres emissziómentes hatótáv ugyanis tényleg a legtöbb esetben kiszolgálja a napi ingázást, autópályán a csökkentett végsebességgel is jó utazóautó van alattunk, ami több mint ezer kilométeres hatótávot ad. Ha lemerült a lítium-ion akku, a Prius IV-hez hasonlóan képes 4, de autópályán is gond nélkül 5 liter alatt fogyasztani. Beszédes, hogy a teszthét alatt még úgy is csupán városon kívül, zömében autópályán kellett beinduljon a benzinmotort, hogy az akkutöltésért egyetlen plusz kanyart sem tettem. Padlógázt nyomva azért beindul az 1,8-as, Atkinson ciklusú benzines, de mivel a Plug-in elektromos üzemben az áramot termelő generátorával is tud hajtani, tisztán árammal is elég jól megy. A motor bekapcsolódása még úgy sem feltűnő, hogy rögtön elég magas fordulaton dolgoztatja az e-CVT nyomatékosztó. A zajszigetelés elsőrangú, abban pedig ha valakinek, hát a Toyotának van tapasztalata, hogy a motor mit bír a hibrides hidegindítás után. Az akkumulátor (teljesen lemerülve) Type 2 töltő esetén 1 óra 50 perc, az autóhoz adott 10 A-s töltővel 3 óra 40 perces töltési időt írt, s ezt hozta is. Egyik sem rossz, Type 2-ről tehát egy hosszabb ebéd ideje alatt telíthetjük az akkut, villámtöltési lehetőség (ahogyan általában a konnektoros hibrideknél) nincs. Van viszont rekesz a csomagtérben a töltőkábeleknek, s jó hír, hogy nem csak a hálózati töltő, a Type 2 kábel is alapáron jár a Plug-in esetén.

%KA%Míg a Prius III esetén még 3 millió forint volt a Plug-in felár, itt már csak 1,375 millió, hogy megéri, az nem kérdés. Az sem, hogy nálunk majd inkább használtan, importból terjedhet igazán, ahogyan teszi most az említett Prius III%KA%

Míg a Prius III esetén még 3 millió forint volt a Plug-in felár, itt már csak 1,375 millió, hogy megéri, az nem kérdés. Az sem, hogy nálunk majd inkább használtan, importból terjedhet igazán, ahogyan teszi most az említett Prius III

A Plug-in Prius minden egyéb tekintetben is jól felszerelt, csakis Executive, azaz csúcs felszereltséggel kapható, egyebek mellett távolságtartós tempomattal, holttérfigyelővel, táblafelismerővel és sávelhagyásra figyelmeztetéssel, adaptív LED fényszóróval. Utóbbi, valamint a ráfutásvédelem a két legértékesebb biztonsági elem, ami tényleg nagyon jól tud jönni, de a többi is szépen teszi a dolgát. Elismerésre méltó, hogy a hőszivattyús klíma valóban alig apasztja a hatótávot és kellően hatékony is. Ha már hatékonyság: 900 ezer forintért kapható (és a tesztautón szerepelt is) a napelemes tető, ami elvileg napi 5 kilométert tud visszatölteni az akkuba. Nos, utóbbiért én bőszen aszaltattam a tesztautót a napon, de fikarcnyit sem ment feljebb a hatótávja. Ami viszont jó bolt lehet, az a 700 ezer forintos Tech csomag, sötét vagy világos bőr kárpittal, első-hátsó parkolóradarral és parkolóautomatikával, ám ez a 13,5 milliós tesztautó ellátmányában nem szerepelt.

Jöjjön a végső kérdés: vajon megéri?

%KA%Ha egyetlen autóval szeretnénk emissziómentes városi közlekedést és hosszútávfutót, a Prius Plug-in a legjobb választás, de árából kijön egy alig használt Prius IV és egy 4-5 éves elektromos miniautó%KA%

Ha egyetlen autóval szeretnénk emissziómentes városi közlekedést és hosszútávfutót, a Prius Plug-in a legjobb választás, de árából kijön egy alig használt Prius IV és egy 4-5 éves elektromos miniautó

Míg az emissziómentes hatótáv több mint a duplájára nőtt az elődhöz mérten, a normál Priushoz mért felár kevesebb, mint a fele annak, ami a réginél volt, 1,375 millió forint. A megtérülési idő tehát sokkalta rövidebb, ha azt veszem, hogy a valamivel több mint 400 kilométeres teszthétre 1500 forintért tankoltam benzint, otthoni hálózatból háromszor töltöttem fel az autót (és ugyanennyiszer ingyenes helyen), akkor a 100 kilométerre jutó üzemanyagköltség 442 forint. Ez alig több mint a harmada annak, mint amennyi a szintén nagyon takarékos, de azért (saját tesztünkön) négyszer ennyi benzint kérő, de az áramot csak maga termelő normál Prius IV költsége, így aztán 165 ezer kilométer alatt megtérül a plug-in verzió felára. Bónusz a zöld rendszám adta ingyen parkolás, hogy nincs cégautó és gépjárműadó, hogy rövid távokon nem kell a belső égésű motort gyilkolni. Nem olcsó a Prius Plug-in, de a hibridek terén 20 éves tapasztalattal rendelkező Toyota most mégis nagyon úgy tűnik, hogy a konnektoros hibridek terén is a legjobb ajánlatot adja. Nem mellesleg talán ezért globális best seller a modell.

%KA%A célfotó, egy hét és 408 kilométer alatt, zömében klímával, normál, de persze józan használatban 0,8 l/100 km átlagfogyasztást hozott a Prius Plug-in Hybrid%KA%

A célfotó, egy hét és 408 kilométer alatt, zömében klímával, normál, de persze józan használatban 0,8 l/100 km átlagfogyasztást hozott a Prius Plug-in Hybrid

Értékelés

Pozitív
Korrekt elektromos hatótáv, benzinesen is takarékos, Type 2 kábel is jár hozzá, gazdag felszereltség
Negatív
Erősen korlátozott csomagtér, parkolóradar csak bőrkárpittal együtt kérhető

Árak

Tesztmodell alapára 12 600 000 Ft (2017. szeptember 18.)
Tesztmodell ára 13 500 000 Ft (2017. szeptember 18.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4645 mm
Szélesség: 1760 mm
Magasság: 1470 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Össztömeg: 1855 kg
Tengelytáv: 2700 mm
Karosszéria-kivitel: ferdehátú
Csomagtér: 191-1204 liter
Belső szélesség elöl: 1480 mm
Belső szélesség hátul: 1440 mm
Belmagasság elöl: 940-1010 mm
Belmagasság hátul: 920 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 240 mm
Ülőlap hossza elöl: 500 mm
Ülőlap hossza hátul: 470 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1450 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 960 mm
Csomagtér magassága: 260-530 mm
Csomagtér hossza: 880 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1750 mm
Raktérnyílás szélessége: 1030 mm
Raktérnyílás magassága: 910 mm

Motor és váltó

Motor: Hibrid (Benzin)
Motorosztály: Euro 6W
Hengerűrtartalom: 1798 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: e-CVT
Nyomaték: 142 Nm 3600 1/min-nél
Teljesítmény: 72 kW (98 LE) 5200 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 162 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 11,1 s
CO2-kibocsátás: 22 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 1,0 l/100km
Fogyasztás a használónál: 0,8 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 57 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 63 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 68 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel...

Szlovénia csak 2030-ig engedélyezné a hagyományos meghajtású járművek eladását

A szlovén kormány elfogadta az alternatív üzemanyagokról szóló stratégiáját, amely szerint 2030...

Citroën Xantia 1.6i, 1995 - használtteszt

Mennyire időtálló egy Citroën Xantia, alapmotorjával, hidropneumatikus futóművel és mindössze...

Autóalkatrészből a legjobb ár és minőség - nemzetközi díjat nyert el a Bárdi Autó

Neves elismerést kapott a Bárdi Autó: az Icertias független svájci minősítő intézet piackutatása...

300 ezer forintért ad plusz két ajtót a Lada 4x4

Jutányos ajánlat, 300 ezer forintos felárért 50 centivel növelt hosszt és tengelytávot ad az...

Tavaly év eleje óta már közel másfélszeresére nőtt a használtautó-eladások összértéke

Újabb rekord dőlt a hazai használtautó-piacon a harmadik negyedévben: az időszak során mintegy...

Elvette a rekorder, első helyet a Koenigsegg a Bugattitól

Alig pár hétig birtokolhatta a 0-400-0 km/órás rekordot a Bugatti Chiron. A svéd Koenigsegg Agera...

Már teljes gőzzel itt a Zoe, de sok új villanyautót ígér még a Renault

Végre hazánkban is bemutatkozott, hivatalosan is itt a Renault Zoe, amiből már tavaly megérkezett...

Már magyar földön az ötajtós Lada 4x4 modellek

Itt a Lada, amire már a nyolcvanas évek óta várunk, az időközben 4x4 névre keresztelt 4x4 ötajtós...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (21 db)

dorax írta: 3 hete

Köszönjük, de 12,5m Ft-ból kijön egy 5 éves Leaf (3,5-4m Ft) és még mindig marad 8,5-9m Ft-om egy tisztes (kompromisszummentes) autóra. Mert 4,65m hosszból 191l csomagtartó a vicc kategória. Az Ampera is tud ~300 litert, 20 cm kevesebből.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Vascsi írta: 3 hete
Madzagos írta: 4 hete

A fogyasztás és a co2 limit miatt állnak át más gyártók, a prius ebben már most is a legjobb a benzinesek között, nem hiszem, hogy át fognak állni közvetlen befecskendezésre, de majd meglátjuk. A koncentráció különbséget nem gondoltam volna ekkorának...


Előzmények megtekintése

"co2" + "a benzinesek között"
a dízelek között is a legjobb :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Forticors írta: 4 hete

Hát így hogy a napelemes tető nem tölt semennyit nem nagy kunszt olyan navi szoftvert fejleszteni ami figyelembe veszi hogy melyik úton hogy süt a nap (pedig volt hír hogy a Toyota ezen dolgozik)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Madzagos írta: 4 hete
Mx-5 tulaj írta: 4 hete

Ez csak a sima közvetlen befecskendezés hatása, az új Toyota motorok is már megkapják, a 2.5-ös alapján a hybrid-ek is majd és ott is ugyanezt fogod majd látni. Nem véletlenül kell majd részecskeszűrő az új benzinesekre is.


Előzmények megtekintése

A fogyasztás és a co2 limit miatt állnak át más gyártók, a prius ebben már most is a legjobb a benzinesek között, nem hiszem, hogy át fognak állni közvetlen befecskendezésre, de majd meglátjuk. A koncentráció különbséget nem gondoltam volna ekkorának...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Mindenlében írta: 4 hete

Előre mutató technológia de,ha rászánnánk kb 12 milliót, akkor lenne tisztán elektromos is közel 300km-es hatótávval. Utóbbit választanám.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Lord_KROK írta: 4 hete
Troll hunter írta: 4 hete

Elismerem a műszaki kiválóságát de ez kívül-belül egy okádék.


Ha ez is az, akkor a korábbiak? Pont megállapítottam, hogy végre az első Prius ami néz is ki valahogy.
Oldalról persze még mindig nem, de elöl hátul már jó

A válaszoláshoz belépés szükséges
stalker73 írta: 4 hete

Üdv!
1.6 Corollám van, kevesebb mint felébe került, és minden paraméterében jobban használható. 6.5 milla benzin árát kell előre kifizetni? ha jó számolom a különbséget. Mennyivel lehet több rá a Casco az egyedi megoldások miatt? Menyiért lehet majd eladni 10 évesen 200.000km-re? csak nálam sok a kérdőjel??? :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Troll hunter írta: 4 hete

Elismerem a műszaki kiválóságát de ez kívül-belül egy okádék.

A válaszoláshoz belépés szükséges
jack black írta: 4 hete
zold írta: 4 hete

Hát ja, ezért van az hogy valósággal letarolták a plugin hibridpiacot 2016-ban :)

http://carsalesbase.com/european-sales-2016-ev-phev-segments/






Előzmények megtekintése

Gondod van az angol nyelvvel? Nem tűnt fel valami? :-D

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 4 hete
Csalfa Romeo írta: 4 hete

Zöld, nem elég, hogy egy igazi tökfej vagy, még a föciórákat is ellógtad. Az európai piactól teszed függővé - már nem először - egy távol-keleti gyártó szereplését? Nooormális? :)))



http://www.autoszektor.hu/hu/content/toyota-prius-plug-vilag-legnepszerubb-elektromos-jarmuve



Megvolt az a "letarolás", csak az egész világot tekitnve. Javaslom, hogy néha forgasd azt a nyomorult atlaszt:)


Előzmények megtekintése

Az amerikai piacot se tarolta le éppenséggel...
http://carsalesbase.com/us-sales-2017-first-half-plug-hybrids/

Annyi a trükk hogy a Toyota egy autót állított hadrendbe mindenhol, így az eladásai globálisak. De alapjában véve a Prius egyik nagy piacon sem vezető modell,persze ott van a dobogón.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=

Friss tesztek

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.


Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Szívtipró - automata Renault Captur teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós benzinessel és EDC automatával próbáltuk.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
Hirdetés

TOYOTA tesztek

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic teszt

5 rendőr ugrott rá, Év Autója is lehet - Toyota C-HR teszt Videó

Örök para autófotózás közben a rendőr és a „közteres”, a Toyota C-HR-t kattintgatva viszont egyértelműen barátkozni jöttek.


Toyota Proace Panel Van Active teszt

Munkás francia, vagyis japán - Toyota Proace teszt

Toyota jelvénnyel próbáltuk a PSA vadiúj furgonját. Praktikus, jól vezethető, a piac egyik legolcsóbbja, és keveset is fogyaszt. Mi kell még?


Toyota Yaris 1.4 D-4D teszt

Dízel kisautót? Persze, hogy azt! Toyota Yaris teszt

Dízel Yaris? A benzines olcsóbb, a hibrid meg kellemesebb. Akkor minek? Mert négyen, csomaggal, országúton hajtva ez bírja a legjobban.


Toyota Verso 2.0 D-4D DPF Lounge teszt

Ez lenne a legjobb családi autó? Toyota Verso teszt

Megújult a Toyota Verso, a fizimiskán túl a technika is részint friss. A klasszikus egyterűs jellemzőkhöz a Toyota vezetési élményt is bőven csomagolt, ez bizony jó!


Toyota Prius Plug-in Hybrid Premium teszt

Testvérgyilkosság áldozata lehet - Toyota Prius Plug-in teszt Videó

Már a világ legnépszerűbb hibridjének számító Toyota Priusból is létezik konnektorból tölthető variáns. Testvérei nem fogják hagyni érvényesülni.


Még több TOYOTA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

2 órája – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

Így nézne ki egy Dacia Duster pickup, de a GT is bejövős

Tegnap – Sztori

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon. Így jött létre a hot hatch Duster.


DTM esküvő Maro Engelékénél. Éljen az ifjú pár!

Nincs menőbb esküvői autó egy DTM Mercinél Videó

3 napja – Sztori

Sokszor láttunk már autós esküvőket, most viszont Maro Engel és a Mercedes-AMG DTM csapat valami teljesen új dimenziót mutatott be.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

TOYOTA PRIUS 1.5 HSD (Automata)

TOYOTA PRIUS 1.5 HSD (...

Ár: 1.750.000 Ft

Évjárat: 2005 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin/elektromos

TOYOTA PRIUS 1.8 HSD Sol (Automata) 82.800Km!!! NAVI KAMERA TEMPOM

TOYOTA PRIUS 1.8 HSD S...

Ár: 4.285.000 Ft

Évjárat: 2012 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Hibrid

TOYOTA PRIUS 1.8 HSD Premium (Automata)

TOYOTA PRIUS 1.8 HSD P...

Ár: 3.600.000 Ft

Évjárat: 2010 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin/elektromos

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!