0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Toyik a fogyasztásra - Toyota RAV 4 teszt

Toyota RAV4 Hybrid Selection teszt

·

Járt már nálunk a RAV4 hibrid változata, ennek ellenére tudott újat mutatni. Facelift helyett most csak egy új csomagot kapott, ami igen különlegesre sikerült. Nézzük, mit kapunk tőle.

Teszt
Műszaki adatok

%KA%Új, 18 colos felniket, Bi-LED fényszórókat és különleges, akár három színben pompázó smaragd zöld fényezést kapott a RAV4 Selection felszereltsége%KA%

Új, 18 colos felniket, Bi-LED fényszórókat és különleges, akár három színben pompázó smaragd zöld fényezést kapott a RAV4 Selection felszereltsége

A hit, ami mindent visz. A japánok 1997-ben hittek abban, hogy valami nagyot alkothatnak. Ebben az évben jelent meg első hibrid autójuk, a Prius, amely azóta igen elterjedt és sikeres lett szerte a világon. Míg sokan egyéb alternatív hajtásmódokkal próbálkoztak, amelyek nem egy esetben zsákutcát jelentettek, addig a Toyota szépen húzta fel a hibrid palettáját. A Prius 20 év alatt eljutott a negyedik generációig, amelyből már nem csak hibrid, hanem konnektoros hibrid is kapható. Emellett szépen lassan beszivárgott a hibrid hajtáslánc a márka többi modelljébe is: az Auris, a Yaris és a RAV4 is megkapta a környezet- és pénztárcabarát hajtásláncot. A kezdeti hit tehát mindent vitt, ami a hibrid hajtás sikerességét illeti.

%KA%A bézs/fekete steppelt bőr próbálja feledtetni, hogy egy kissé öreges beltérben ülünk. Ráfér már a belsőre egy komplett ráncfelvarrás%KA%

A bézs/fekete steppelt bőr próbálja feledtetni, hogy egy kissé öreges beltérben ülünk. Ráfér már a belsőre egy komplett ráncfelvarrás

A kiválasztott. A japánok kompakt crossovere nem kevesebb, mint 23 éve van piacon, ez idő alatt pedig már négy generációt élt meg. A jelenleg futó széria 2013-ban érkezett, két éve pedig egy ráncfelvarrást is kapott. Idén bár nem jött újabb facelift, tesztautónk mégis eltért a megszokottól. Egy Selection névre hallgató felszereltségi csomagot, pontosabban limitált szériát kapott a Yarisszal és az Aurisszal egyetemben. Hogy mi mindenben különbözik egy "mezei" felszereltségtől, azt alább elárulom, az viszont biztos, hogy ezzel az ellátmánnyal kiválasztottnak érezhetjük magunkat.

%KA%A két rúd között lógó hálóba bármi apróságot beledobhatunk, nem fog kiesni belőle és nem fog csúszkálni a padlón kanyarban. Hátránya a csomagtérnek, hogy ledöntött ülésekkel nem kapunk sík padlózatot%KA% %KA%A két rúd között lógó hálóba bármi apróságot beledobhatunk, nem fog kiesni belőle és nem fog csúszkálni a padlón kanyarban. Hátránya a csomagtérnek, hogy ledöntött ülésekkel nem kapunk sík padlózatot%KA%

A két rúd között lógó hálóba bármi apróságot beledobhatunk, nem fog kiesni belőle és nem fog csúszkálni a padlón kanyarban. Hátránya a csomagtérnek, hogy ledöntött ülésekkel nem kapunk sík padlózatot

Kétszínű? Alapvetően mindenki rosszra gondolunk, ha kétszínűségről van szó, a RAV4 esetében ez viszont teljesen pozitív jelzőként említhető. Sőt, nem csak, hogy kétszínű, annál több. A külső ezüstmetál és smaragdzöld színben rendelhető a Selection felszereltségben. Nálunk az utóbbi járt, ami igen különleges élményt ad. Napsütésben messziről nézve feketének látszik, közelről sötétkéknek, ha pedig kicsit enyhébbek a fények, akkor sötétzöld köntösben pompázik. Ritka, hogy egyetlen fényezés ennyi színben játsszon, de nem véletlenül különleges széria ez.

%KA%Igen látványosak a steppelt és RAV4 logóval díszített kétszínű bőrülések. A helykínálat mind elöl, mind hátul több mint elegendő%KA% %KA%Igen látványosak a steppelt és RAV4 logóval díszített kétszínű bőrülések. A helykínálat mind elöl, mind hátul több mint elegendő%KA%

Igen látványosak a steppelt és RAV4 logóval díszített kétszínű bőrülések. A helykínálat mind elöl, mind hátul több mint elegendő

Igényesség. A különleges külsőhöz nem csak az egyedi fényezés tartozik, lényegesen többet ad ennél a Selection limitált széria. A 18-as felnik igen látványos kialakítást kaptak, a LED-es nappali menetfény Bi-LED fényszórókkal egészül ki. A hátsó üvegek sötétítést kaptak, ezáltal sportosabbnak hat az egyébként inkább elegánsnak mondható RAV4. Az ajtót kinyitva fokozódik a látvány. A smaragd zöld színhez kétszínű bézs/fekete színű bőrülés tartozik, amelynek háttámlájába még RAV4 logó is került. Ezzel valódi prémiumautóban érezhetjük magunkat, annyira finom az egész kárpit. Ezen felül a tetőkárpit fekete borítást kapott, amely ismét a sportosságra hajaz. A látványos extrákon túl kényelmi szempontból is pozitívum a Selection: kulcs nélküli nyitás és indítás, elektromos csomagtérajtó működtetés és első ülésfűtés jár még a fentieken túl az autóhoz.

%KA%Számos helyen számos alakú és méretű tárolórekeszt rejt a RAV4%KA% %KA%Számos helyen számos alakú és méretű tárolórekeszt rejt a RAV4%KA% %KA%Számos helyen számos alakú és méretű tárolórekeszt rejt a RAV4%KA%

Számos helyen számos alakú és méretű tárolórekeszt rejt a RAV4

Hej, de sok a hely! Méretét tekintve nem mondható kicsinek a RAV4, ugyanakkor nincs is akkora, mint egy böszme német SUV. A kompakt crossover szegmensben viszont igen komoly helykínálattal bír, és ez nem csak az utasokra értendő. A poggyászoknak nem csak, hogy elegendő hely van a csomagtartóban, de sokkal praktikusabb extra a két alumínium rúd közé fűzött háló, amibe az apróbb táskákat, csomagokat lehet bedobálni, meggátolva azt, hogy csúszkáljanak a csomagtér padlóján. Az utastérben a középkonzolon is számos különböző alakú és méretű tárolórekesz található, a könyöklő előtti pohártartóban bőven elfér az 5,5 colos okostelefon is. Ha már itt járunk, akkor érdemes megemlíteni, hogy az első könyöklő alatt is méretes hely tátong, akárcsak a kesztyűtartó feletti nyitott, másodlagos kesztyűtartó. Természetesen az ajtókban is találunk rekeszeket, ahogy a legtöbb autóban ezt már megszokhattuk. Az utasoknak is bőséges hely áll rendelkezésre, a hátsó ülések háttámlája ráadásul dönthető is. A csomagtérnek egyetlen hátrány van, hogy teljesen lehajtott háttámlákkal sem kapunk sík padlózatot.

%KA%Az infotainment kijelzőjén megjelenő energiamonitoron mindig láthatjuk, hogy milyen állapotban vannak az akkumulátorok. Két csík alá normál üzemben sose mennek, hosszabb lejtmenetben viszont fullra lehet őket tölteni%KA%

Az infotainment kijelzőjén megjelenő energiamonitoron mindig láthatjuk, hogy milyen állapotban vannak az akkumulátorok. Két csík alá normál üzemben sose mennek, hosszabb lejtmenetben viszont fullra lehet őket tölteni

A csend beszél tovább. Olyan csend van, hogy az néha már zavaró. Beülök, megnyomom a start gombot, és semmi. Csak világít pár LED a műszerfalon, rakom a sebességet és már megyünk is. Hideg üzemben az első pár méter után mindig beröffen a 2,5 literes benzines blokk, ami viszonylag hamar bemelegszik. Ezt követően, ha van elég szufla az akkuban, akkor elektromosan gurulhatunk, ilyenkor újból zavaró tud lenni a csend. Már csak amiatt is, mert a gördülési zaj jelentős. Lehet a nagy kerekek és a gumik teszik, de sokkal inkább azt mondom, hogy kevésbé hangszigetelt a beltér. A RAV4-be ugyanis közvetlenül egy dízel Renault Koleos után ültem át, aminek bizony sokkal csendesebb volt a beltere. Sebaj, a maga 4 évével lassan öregnek mondható a RAV4, a hibrid C-HR viszont rendben volt zajszigetelés tekintetében.

%KA%A hibrid hajtáslánc a mai downsizing jegyében ritkának számít. A villanymotorhoz 2,5 literes szívó blokk tartozik. Ennek ellenére a tesztfogyasztás alig lett több, mint 6 liter%KA%

A hibrid hajtáslánc a mai downsizing jegyében ritkának számít. A villanymotorhoz 2,5 literes szívó blokk tartozik. Ennek ellenére a tesztfogyasztás alig lett több, mint 6 liter

Toyik a fogyasztásra. Crossover, magas, nagy frontfelület, 2,5 literes benzinmotor. Ó, ez 10 liter alatt nem fogyaszt városban, gondolhatnánk a fentieket olvasva. Viszont itt van a hibridrendszer, amely pont városban lesz segítségünkre, hiszen itt tudjuk a leginkább kihasználni az elektromotor nyújtotta előnyöket. A fejünkben lévő 10 literes fogyasztás a valóságban pedig akár 5 liter könyékén is alakulhat. Nem vicc. Városi, elővárosi nyugodt eco módban való autózással picivel 5 liter feletti fogyasztás adódott. De volt olyan, amikor éjszaka a Normafáról indulva legurulva a városba és összesen 24 km-t autózva 30 km/órás átlaggal 2,3 l/100 km fogyasztás adódott. Mi van!? Ekkor tudtam azonosulni széles mosollyal a hátsó szélvédőn lévő matricával: "I love hibrid." Zseniális, amit a japók alkottak, nem is csodálkozom, hogy a Toyota a világ egyik legnagyobb és legsikeresebb autógyártója.

%KA%Felépítésének köszönhetően akár komolyabb terepeken is be lehet vetni a RAV4-est, a legtöbben viszont minden bizonnyal maradnak az aszfalton vele. A hibrid hajtás városban ötösre vizsgázott%KA%

Felépítésének köszönhetően akár komolyabb terepeken is be lehet vetni a RAV4-est, a legtöbben viszont minden bizonnyal maradnak az aszfalton vele. A hibrid hajtás városban ötösre vizsgázott

Értékelés

Pozitív
Mutatós, kényelmes bőrülések, könnyű vezethetőség, alacsony fogyasztás
Negatív
Városi tempónál magas gördülési zaj, nem mindenkinek tetsző e-CVT váltó

Árak

Tesztmodell alapára 9 270 000 Ft (2017. augusztus 5.)
Tesztmodell ára 10 170 000 Ft (2017. augusztus 5.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4605 mm
Szélesség: 1845 mm
Magasság: 1675 mm
Saját tömeg: 1490 kg
Össztömeg: 2100 kg
Tengelytáv: 2660 mm
Karosszéria-kivitel: városi terepjáró (crossover)
Csomagtér: 501 liter
Belső szélesség elöl: 1500 mm
Belső szélesség hátul: 1460 mm
Belmagasság elöl: 930-990 mm
Belmagasság hátul: 940 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 275 mm
Ülőlap hossza elöl: 520 mm
Ülőlap hossza hátul: 500 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1360 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1100 mm
Csomagtér magassága: 510-810 mm
Csomagtér hossza: 950 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1900 mm
Raktérnyílás szélessége: 1150 mm
Raktérnyílás magassága: 930 mm

Motor és váltó

Motor: Hibrid (Benzin+el)
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 2494 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: e-CVT
Nyomaték: 210 Nm 4200-4400 1/min-nél
Teljesítmény: 114 kW (155 LE) 5700 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 180 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 8.70 s
CO2-kibocsátás: 122 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 4,7 l/100km
Fogyasztás a használónál: 6,2 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 56 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 62 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 68 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség...

Volkswagen Tiguan 2.0 CR TDI Bluemotion, 2014 - használtteszt

Újonnan már nálunk is a SUV szegmens vezeti az eladásokat. De vajon mit tud egy hároméves Volkswagen...

Kánikulai gumiteszt 2017: ismét megmértük, hogy megéri jó abroncsra költeni

Szokás szerint a Hungaroringen található Tanpályán tartottuk meg a kánikulai gumitesztet a nonstopgumival...

Nyíltak a zsákok, mégis szinte mindene eltört, mert a lába a műszerfalon volt

A férje szólt, hogy ne tegye föl a lábát, de ez a nőt nem érdekelte. Koccantak, nyíltak a légzsákok...

Eladó egy Hummer H1, Tupac Shakur egykori autója

A Hummer H1 önmagában is gengszterautó, egy valódi romboló, tank a mindennapi forgalomban. Még...

Renault Koleos 1.6 dCi Intens teszt

Emelt Talisman, a prémium felé csörtető nagy SUV, a franciáktól megszokott kényelemmel és az...

Végre elérhető lesz a Miller-ciklusú 1.5 TSI Evo

Hengerlekapcsolással és vitorlázás közbeni motorleállítással spórol a faceliftes Golf gyengébbik...

Augusztusban hivatalosan is bemutatkozik a BMW M5

A legfrissebb jelentések alapján a bajorok már ebben a hónapban bemutatják az új ötös sorozat...

Melyik szedán éri meg jobban? Citroën C-Elysée, Fiat Tipo, Lada Vesta, vagy Peugeot 301?

Még nálunk is épp valamilyen szinten érdekelt a piacon az alsókategóriás szedán, ami inkább a...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (30 db)

Vascsi írta: 16 órája
zold írta: 2 hete

Tudod kit hazugozz le. Ha nem hiszel a Mercedes és a Lexus saját fedkompjának, én elég gyakran kelek át európán (K-NY és É-D irányban is), és a német szakasz (Loosdorf AT- Merl-LU) mindig kijön 7 liter alatt (és itt gyári km adat / csurig tankolás).



És itt nem a toyotás bohóckodással közlekedek, hanem olyan autobahn tempókkal ami egy HSD esetén már nincs is homologizálva (mivel 180 a NX hivatalos vége, ami egy vicc...).


Előzmények megtekintése

"Ha nem hiszel a Mercedes és a Lexus saját fedkompjának"

semelyiknek nem hiszek, mert egyik sem pontos és ezt a tényt egy fejlettebb iskolás is tudja. Viszont sokkal pontosabbak a nagyszámú mintán alapuló, akár önbevallásos fogyasztási oldalak.

Csak a szavahihetőséged alátámasztása kedvéért készítenél egy videót, amikor mondjuk nem vicc tempóban, hanem bőven 180 km/h felett haladsz egy dízel SUV-val, hogy mennyit mutat a fedélzeti fogyasztásmérője?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Hummer3 írta: 3 napja
db69 írta: 4 napja

Meglehet. De azt hiszem hogy ez nem lesz sem akkora, sem olyan erős járgány, mint ez a RAV4 HSD.


Előzmények megtekintése

Valóban, 2sec-el lassabb a 0-100 sprint, és 50cm-el meg 6 millióval rövidebb... Viszont a túlnyúlások is rövidebbek elől-hátul 20-20cm-el.

A válaszoláshoz belépés szükséges
db69 írta: 4 napja
Hummer3 írta: 7 napja

Szívó benzines SUV Mátraszentistvántól Galyatetőig felfelé, utána legurulva Parád túlsó végéig 3,5l/100km, átlagfogyasztás egyébként: 5,6l /100km.


Előzmények megtekintése

Meglehet. De azt hiszem hogy ez nem lesz sem akkora, sem olyan erős járgány, mint ez a RAV4 HSD.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Hummer3 írta: 7 napja

Szívó benzines SUV Mátraszentistvántól Galyatetőig felfelé, utána legurulva Parád túlsó végéig 3,5l/100km, átlagfogyasztás egyébként: 5,6l /100km.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 7 napja
gacsfalvirobert írta: 7 napja

Azért vegyél, hogy megbízható legyen :-) De amúgy ha van 10 millám autóra kit érdekel a fogyasztás.


Előzmények megtekintése

Nem lehet hogy ezért sincs 10 millád egy autóra? :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
gacsfalvirobert írta: 7 napja
octi írta: múlt héten

Egy hegyről legurulva a turbós benzinesem sem eszik sokkal többet mint ez, és mivel általában nem gurulgatni szoktam az autóval, ezért kb 700 kilóméter autópálya, 3fővel, szinte végig 140-es tempóval az átlagfogyasztásom 6,5 literre jött ki...akkor mi a fasnak vennék egy ilyet?!


Előzmények megtekintése

Azért vegyél, hogy megbízható legyen :-) De amúgy ha van 10 millám autóra kit érdekel a fogyasztás.

A válaszoláshoz belépés szükséges
db69 írta: múlt héten
octi írta: múlt héten

Egy hegyről legurulva a turbós benzinesem sem eszik sokkal többet mint ez, és mivel általában nem gurulgatni szoktam az autóval, ezért kb 700 kilóméter autópálya, 3fővel, szinte végig 140-es tempóval az átlagfogyasztásom 6,5 literre jött ki...akkor mi a fasnak vennék egy ilyet?!


Előzmények megtekintése

Azért kiváncsi volnék, hol van ekkora, turbó benzines SUV automata váltóval, ami 140-es tempónál 6,5 litert eszik.
Az én Mondeo kombi 1.5 ecoboost-om ilyen tempónál úgy 7,5-8 liter körül mozog, pedig kisebb a légellenállása.
Én úgy gondolom, hogy a HSD lényege nem csak az alacsony fogyasztás (ami ugyan tényleg igaz, de csak autópályán kívül). Szerintem fontos előnye a kényelmes autózás a fokozatmentes automata váltóval és az elképesztő tartósság, megbízhatóság. Az egész a rendszer zseniális egyszerűségén alapszik, mentes egy csomó problémás alkatrésztől, ami a mai "modern" motorokra jellemző. Nincs még egy olyan automata váltó, ami az eCVT-vel vetekedhetne élettartamban. Ugyanakkor teljesen simán változtatja az áttételt. Igaz, hogy ha max teljesítményre van igény, felpörgeti a motort, ezt szokni kell, nyilván ez sokakat zavar, de szerintem ez főleg abból adódik, hogy a fordulat ingázása a megszokott a hagymányos váltóval és plusz egy kicsit a csúszó kuplung benyomását idézi - de ez csak a látszat, itt nincs kuplung, a motor mindig a kivánt teljesítményhez ideális fordulaton van (egy hanyományos váltó gyorsításnál ciklikusan növeli meg csökkenti a fordulatot, ami egyáltalán nem ideális hatásfok). A többi HSD-hez képest (Auris, Prius, CH-R) ennek a kocsinak végre van sokkal több ereje is. Személy szerint nekem csak az nem tetszik, hogy elég kemény a rugózása, illetve elileg az, hogy SUV, nekem ez a hajtáslánc nagyon szimpatikus lenne egy Avevnsis féle kaszniban.

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: múlt héten

Egy hegyről legurulva a turbós benzinesem sem eszik sokkal többet mint ez, és mivel általában nem gurulgatni szoktam az autóval, ezért kb 700 kilóméter autópálya, 3fővel, szinte végig 140-es tempóval az átlagfogyasztásom 6,5 literre jött ki...akkor mi a fasnak vennék egy ilyet?!

A válaszoláshoz belépés szükséges
jack black írta: múlt héten

Fényévekkel a dízelek előtt, de nem szegényeknek.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Mightygaben írta: múlt héten
bolcsogab írta: 2 hete

Amikor egy konkurens modell oktatásán voltam, ez volt az egyetlen benzines, mind dízel volt. Azonos útvonalon, azonos vezetési stílussal az 1,6 körüli dízelek 7-8l között (Koleos, CR-V, Xtrail), az automata 2,0-ák (Kodiaq, 308, Sportage, Koleos 2,0) 8-9 körül fogyasztottak, ehhez képest ez a hibrid közel 11l-t. Városban, hybrides totyorgósan biztosan jó, de aki ilyen kategóriát vásárol, nehezen fér össze a nagyon higgadt vezetéssel, nem lesz fogyasztásbajnok pl egy Nyíregyháza Bp útvonalon ingázva. Nem ment rosszul éppen, de nem érződött 192LE-nek, inkább olyan 120-nak, a váltó pedig valami borzalmas, bőgeti, ettől még a Koleos CVT-je is jobb. Az anyagok, a kényelem, a futómű máskülönben kifejezetten jó, ahogy a legtöbb új Toyota, pont a műszerfal néz ki jól, mert nem túl új. Amit a legjobban dícsérnek benne, én pont azért nem választanám, a váltó, a hybrid rendszer ami teljesen élvezhetetlenné teszi a vezetését. Ha már megvették a combos bmw dízelt, azzal meg egy duplakuplungos váltóval egy kiemelkedően jó autó lenne.


Előzmények megtekintése

Ezt adom. Autó vásárlásnál megnéztem a rav4 hybird változatát is, de aztán 1 napos tesztvezetés után rájöttem, hogy ez csak akkor érné meg, ha szinte csak városban használnám, de oda meg minek egy ekkora hodály?
Végül 3008 lett, 2.0 hdi, és autópályán, 140-re belőve olyan 7 litert eszik. Érdekesség, hogy efelett viszont nagyon el tud szállni a fogyasztása, 160-170 körül már benyalja a 8,5-9 litert is.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=

Friss tesztek

Első teszt: Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium Technology

Ékszerbe bújtatott asszisztens - Ford Fiesta teszt

Már színével, finom részleteivel is sokkoló az új Ford Fiesta, aztán használata közben még inkább az. Félelmetes, hogy milyen tudást rejtettek a kisautóba.


Lexus RC 300h F Sport teszt

Korhatáros vetítés - Lexus RC 300h

Akárcsak egy horrorfilm óriásplakátja, amin a legsokkolóbb szereplőt is megjelenítik. Mindent lelőnek róla az első pillanatban, nincs esélyünk megijedni, de így legalább figyelhetünk a részletekre.


BMW 540i xDrive Touring M Sport teszt

Sorhatputtonyos - BMW 540i Touring teszt

Szóval a BMW hathengernél kezdődik, az 5-ös pedig minden szinten etalonnak számít? Akkor ez itt minden BMW-k legbéemvébbike. 340 ló egy családi kombiban, mi baj lehet?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=

Hirdetés

TOYOTA tesztek

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic teszt

5 rendőr ugrott rá, Év Autója is lehet - Toyota C-HR teszt Videó

Örök para autófotózás közben a rendőr és a „közteres”, a Toyota C-HR-t kattintgatva viszont egyértelműen barátkozni jöttek.


Toyota Proace Panel Van Active teszt

Munkás francia, vagyis japán - Toyota Proace teszt

Toyota jelvénnyel próbáltuk a PSA vadiúj furgonját. Praktikus, jól vezethető, a piac egyik legolcsóbbja, és keveset is fogyaszt. Mi kell még?


Toyota Yaris 1.4 D-4D teszt

Dízel kisautót? Persze, hogy azt! Toyota Yaris teszt

Dízel Yaris? A benzines olcsóbb, a hibrid meg kellemesebb. Akkor minek? Mert négyen, csomaggal, országúton hajtva ez bírja a legjobban.


Toyota Verso 2.0 D-4D DPF Lounge teszt

Ez lenne a legjobb családi autó? Toyota Verso teszt

Megújult a Toyota Verso, a fizimiskán túl a technika is részint friss. A klasszikus egyterűs jellemzőkhöz a Toyota vezetési élményt is bőven csomagolt, ez bizony jó!


Toyota Prius Plug-in Hybrid Premium teszt

Testvérgyilkosság áldozata lehet - Toyota Prius Plug-in teszt Videó

Már a világ legnépszerűbb hibridjének számító Toyota Priusból is létezik konnektorból tölthető variáns. Testvérei nem fogják hagyni érvényesülni.


Még több TOYOTA teszt

Címlapon


Friss cikkek

200 méteren egyelőre verhetetlen a dán villany dragster

Félelmetes a világ leggyorsabb villanyautója Videó

Tegnap – Sztori

Gyorsulásban teljesen egyértelmű, hogy a villanyautók verhetetlenek. A Tesla Model S P 100D sorra veri el a sportkocsikat, de van nála is gyorsabb 200 méteren.


Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Vajon az oroszlánnal vagy a medvével járunk jobban?

2 napja – Sztori

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség köztük, mégis egy vevőkört céloznak.


Dobhatjuk a kukába a fényképezőt, elég a mobiltelefon?

Autófotózás mobiltelefonnal? Vajon mi jöhet ki belőle? Videó

4 napja – Sztori

Ma már bármelyik mobiltelefon kínál fotó- és videókészítési lehetőséget, így egy autót akár azzal is megfotózhatunk. Próbára tettünk néhányat.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

TOYOTA RAV 4 Rav4 2.0 D-4D 4x4 FRISS MŰSZAKI!

TOYOTA RAV 4 Rav4 2.0...

Ár: 1.390.000 Ft

Évjárat: 2003 / 7

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

TOYOTA RAV 4 Rav4 2.0 Trend

TOYOTA RAV 4 Rav4 2.0...

Ár: 9.870.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

TOYOTA RAV 4 Rav4 2.0 D 4x4 Sol Plus

TOYOTA RAV 4 Rav4 2.0...

Ár: 1.950.000 Ft

Évjárat: 2005 / 10

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!