0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Toyik a fogyasztásra - Toyota RAV 4 teszt

Toyota RAV4 Hybrid Selection teszt

·

Járt már nálunk a RAV4 hibrid változata, ennek ellenére tudott újat mutatni. Facelift helyett most csak egy új csomagot kapott, ami igen különlegesre sikerült. Nézzük, mit kapunk tőle.

Teszt
Műszaki adatok

%KA%Új, 18 colos felniket, Bi-LED fényszórókat és különleges, akár három színben pompázó smaragd zöld fényezést kapott a RAV4 Selection felszereltsége%KA%

Új, 18 colos felniket, Bi-LED fényszórókat és különleges, akár három színben pompázó smaragd zöld fényezést kapott a RAV4 Selection felszereltsége

A hit, ami mindent visz. A japánok 1997-ben hittek abban, hogy valami nagyot alkothatnak. Ebben az évben jelent meg első hibrid autójuk, a Prius, amely azóta igen elterjedt és sikeres lett szerte a világon. Míg sokan egyéb alternatív hajtásmódokkal próbálkoztak, amelyek nem egy esetben zsákutcát jelentettek, addig a Toyota szépen húzta fel a hibrid palettáját. A Prius 20 év alatt eljutott a negyedik generációig, amelyből már nem csak hibrid, hanem konnektoros hibrid is kapható. Emellett szépen lassan beszivárgott a hibrid hajtáslánc a márka többi modelljébe is: az Auris, a Yaris és a RAV4 is megkapta a környezet- és pénztárcabarát hajtásláncot. A kezdeti hit tehát mindent vitt, ami a hibrid hajtás sikerességét illeti.

%KA%A bézs/fekete steppelt bőr próbálja feledtetni, hogy egy kissé öreges beltérben ülünk. Ráfér már a belsőre egy komplett ráncfelvarrás%KA%

A bézs/fekete steppelt bőr próbálja feledtetni, hogy egy kissé öreges beltérben ülünk. Ráfér már a belsőre egy komplett ráncfelvarrás

A kiválasztott. A japánok kompakt crossovere nem kevesebb, mint 23 éve van piacon, ez idő alatt pedig már négy generációt élt meg. A jelenleg futó széria 2013-ban érkezett, két éve pedig egy ráncfelvarrást is kapott. Idén bár nem jött újabb facelift, tesztautónk mégis eltért a megszokottól. Egy Selection névre hallgató felszereltségi csomagot, pontosabban limitált szériát kapott a Yarisszal és az Aurisszal egyetemben. Hogy mi mindenben különbözik egy "mezei" felszereltségtől, azt alább elárulom, az viszont biztos, hogy ezzel az ellátmánnyal kiválasztottnak érezhetjük magunkat.

%KA%A két rúd között lógó hálóba bármi apróságot beledobhatunk, nem fog kiesni belőle és nem fog csúszkálni a padlón kanyarban. Hátránya a csomagtérnek, hogy ledöntött ülésekkel nem kapunk sík padlózatot%KA% %KA%A két rúd között lógó hálóba bármi apróságot beledobhatunk, nem fog kiesni belőle és nem fog csúszkálni a padlón kanyarban. Hátránya a csomagtérnek, hogy ledöntött ülésekkel nem kapunk sík padlózatot%KA%

A két rúd között lógó hálóba bármi apróságot beledobhatunk, nem fog kiesni belőle és nem fog csúszkálni a padlón kanyarban. Hátránya a csomagtérnek, hogy ledöntött ülésekkel nem kapunk sík padlózatot

Kétszínű? Alapvetően mindenki rosszra gondolunk, ha kétszínűségről van szó, a RAV4 esetében ez viszont teljesen pozitív jelzőként említhető. Sőt, nem csak, hogy kétszínű, annál több. A külső ezüstmetál és smaragdzöld színben rendelhető a Selection felszereltségben. Nálunk az utóbbi járt, ami igen különleges élményt ad. Napsütésben messziről nézve feketének látszik, közelről sötétkéknek, ha pedig kicsit enyhébbek a fények, akkor sötétzöld köntösben pompázik. Ritka, hogy egyetlen fényezés ennyi színben játsszon, de nem véletlenül különleges széria ez.

%KA%Igen látványosak a steppelt és RAV4 logóval díszített kétszínű bőrülések. A helykínálat mind elöl, mind hátul több mint elegendő%KA% %KA%Igen látványosak a steppelt és RAV4 logóval díszített kétszínű bőrülések. A helykínálat mind elöl, mind hátul több mint elegendő%KA%

Igen látványosak a steppelt és RAV4 logóval díszített kétszínű bőrülések. A helykínálat mind elöl, mind hátul több mint elegendő

Igényesség. A különleges külsőhöz nem csak az egyedi fényezés tartozik, lényegesen többet ad ennél a Selection limitált széria. A 18-as felnik igen látványos kialakítást kaptak, a LED-es nappali menetfény Bi-LED fényszórókkal egészül ki. A hátsó üvegek sötétítést kaptak, ezáltal sportosabbnak hat az egyébként inkább elegánsnak mondható RAV4. Az ajtót kinyitva fokozódik a látvány. A smaragd zöld színhez kétszínű bézs/fekete színű bőrülés tartozik, amelynek háttámlájába még RAV4 logó is került. Ezzel valódi prémiumautóban érezhetjük magunkat, annyira finom az egész kárpit. Ezen felül a tetőkárpit fekete borítást kapott, amely ismét a sportosságra hajaz. A látványos extrákon túl kényelmi szempontból is pozitívum a Selection: kulcs nélküli nyitás és indítás, elektromos csomagtérajtó működtetés és első ülésfűtés jár még a fentieken túl az autóhoz.

%KA%Számos helyen számos alakú és méretű tárolórekeszt rejt a RAV4%KA% %KA%Számos helyen számos alakú és méretű tárolórekeszt rejt a RAV4%KA% %KA%Számos helyen számos alakú és méretű tárolórekeszt rejt a RAV4%KA%

Számos helyen számos alakú és méretű tárolórekeszt rejt a RAV4

Hej, de sok a hely! Méretét tekintve nem mondható kicsinek a RAV4, ugyanakkor nincs is akkora, mint egy böszme német SUV. A kompakt crossover szegmensben viszont igen komoly helykínálattal bír, és ez nem csak az utasokra értendő. A poggyászoknak nem csak, hogy elegendő hely van a csomagtartóban, de sokkal praktikusabb extra a két alumínium rúd közé fűzött háló, amibe az apróbb táskákat, csomagokat lehet bedobálni, meggátolva azt, hogy csúszkáljanak a csomagtér padlóján. Az utastérben a középkonzolon is számos különböző alakú és méretű tárolórekesz található, a könyöklő előtti pohártartóban bőven elfér az 5,5 colos okostelefon is. Ha már itt járunk, akkor érdemes megemlíteni, hogy az első könyöklő alatt is méretes hely tátong, akárcsak a kesztyűtartó feletti nyitott, másodlagos kesztyűtartó. Természetesen az ajtókban is találunk rekeszeket, ahogy a legtöbb autóban ezt már megszokhattuk. Az utasoknak is bőséges hely áll rendelkezésre, a hátsó ülések háttámlája ráadásul dönthető is. A csomagtérnek egyetlen hátrány van, hogy teljesen lehajtott háttámlákkal sem kapunk sík padlózatot.

%KA%Az infotainment kijelzőjén megjelenő energiamonitoron mindig láthatjuk, hogy milyen állapotban vannak az akkumulátorok. Két csík alá normál üzemben sose mennek, hosszabb lejtmenetben viszont fullra lehet őket tölteni%KA%

Az infotainment kijelzőjén megjelenő energiamonitoron mindig láthatjuk, hogy milyen állapotban vannak az akkumulátorok. Két csík alá normál üzemben sose mennek, hosszabb lejtmenetben viszont fullra lehet őket tölteni

A csend beszél tovább. Olyan csend van, hogy az néha már zavaró. Beülök, megnyomom a start gombot, és semmi. Csak világít pár LED a műszerfalon, rakom a sebességet és már megyünk is. Hideg üzemben az első pár méter után mindig beröffen a 2,5 literes benzines blokk, ami viszonylag hamar bemelegszik. Ezt követően, ha van elég szufla az akkuban, akkor elektromosan gurulhatunk, ilyenkor újból zavaró tud lenni a csend. Már csak amiatt is, mert a gördülési zaj jelentős. Lehet a nagy kerekek és a gumik teszik, de sokkal inkább azt mondom, hogy kevésbé hangszigetelt a beltér. A RAV4-be ugyanis közvetlenül egy dízel Renault Koleos után ültem át, aminek bizony sokkal csendesebb volt a beltere. Sebaj, a maga 4 évével lassan öregnek mondható a RAV4, a hibrid C-HR viszont rendben volt zajszigetelés tekintetében.

%KA%A hibrid hajtáslánc a mai downsizing jegyében ritkának számít. A villanymotorhoz 2,5 literes szívó blokk tartozik. Ennek ellenére a tesztfogyasztás alig lett több, mint 6 liter%KA%

A hibrid hajtáslánc a mai downsizing jegyében ritkának számít. A villanymotorhoz 2,5 literes szívó blokk tartozik. Ennek ellenére a tesztfogyasztás alig lett több, mint 6 liter

Toyik a fogyasztásra. Crossover, magas, nagy frontfelület, 2,5 literes benzinmotor. Ó, ez 10 liter alatt nem fogyaszt városban, gondolhatnánk a fentieket olvasva. Viszont itt van a hibridrendszer, amely pont városban lesz segítségünkre, hiszen itt tudjuk a leginkább kihasználni az elektromotor nyújtotta előnyöket. A fejünkben lévő 10 literes fogyasztás a valóságban pedig akár 5 liter könyékén is alakulhat. Nem vicc. Városi, elővárosi nyugodt eco módban való autózással picivel 5 liter feletti fogyasztás adódott. De volt olyan, amikor éjszaka a Normafáról indulva legurulva a városba és összesen 24 km-t autózva 30 km/órás átlaggal 2,3 l/100 km fogyasztás adódott. Mi van!? Ekkor tudtam azonosulni széles mosollyal a hátsó szélvédőn lévő matricával: "I love hibrid." Zseniális, amit a japók alkottak, nem is csodálkozom, hogy a Toyota a világ egyik legnagyobb és legsikeresebb autógyártója.

%KA%Felépítésének köszönhetően akár komolyabb terepeken is be lehet vetni a RAV4-est, a legtöbben viszont minden bizonnyal maradnak az aszfalton vele. A hibrid hajtás városban ötösre vizsgázott%KA%

Felépítésének köszönhetően akár komolyabb terepeken is be lehet vetni a RAV4-est, a legtöbben viszont minden bizonnyal maradnak az aszfalton vele. A hibrid hajtás városban ötösre vizsgázott

Értékelés

Pozitív
Mutatós, kényelmes bőrülések, könnyű vezethetőség, alacsony fogyasztás
Negatív
Városi tempónál magas gördülési zaj, nem mindenkinek tetsző e-CVT váltó

Árak

Tesztmodell alapára 9 270 000 Ft (2017. augusztus 5.)
Tesztmodell ára 10 170 000 Ft (2017. augusztus 5.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4605 mm
Szélesség: 1845 mm
Magasság: 1675 mm
Saját tömeg: 1490 kg
Össztömeg: 2100 kg
Tengelytáv: 2660 mm
Karosszéria-kivitel: városi terepjáró (crossover)
Csomagtér: 501 liter
Belső szélesség elöl: 1500 mm
Belső szélesség hátul: 1460 mm
Belmagasság elöl: 930-990 mm
Belmagasság hátul: 940 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 275 mm
Ülőlap hossza elöl: 520 mm
Ülőlap hossza hátul: 500 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1360 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1100 mm
Csomagtér magassága: 510-810 mm
Csomagtér hossza: 950 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1900 mm
Raktérnyílás szélessége: 1150 mm
Raktérnyílás magassága: 930 mm

Motor és váltó

Motor: Hibrid (Benzin+el)
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 2494 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: e-CVT
Nyomaték: 210 Nm 4200-4400 1/min-nél
Teljesítmény: 114 kW (155 LE) 5700 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 180 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 8.70 s
CO2-kibocsátás: 122 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 4,7 l/100km
Fogyasztás a használónál: 6,2 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 56 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 62 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 68 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel...

Citroën Xantia 1.6i, 1995 - használtteszt

Mennyire időtálló egy Citroën Xantia, alapmotorjával, hidropneumatikus futóművel és mindössze...

Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós...

BMW 120i, 2004 - használtteszt

Nem is túl rég játszik szerepet a BMW az ötajtós kompakt kategóriában, de várjunk csak! Az első...

Skoda Octavia Style 1.0 TSI teszt

Túltolták a downsizingot, de ne legyünk előítéletesek. Az ezres Octaviát vezetni jó, a fogyasztása...

Csúnyán ráfizethetünk az utángyártott alkatrészekkel javításra

Vegyél gyári alkatrészeket, javíttasd márkaszervizben az autódat, különben meghalsz! Erős az...

A Mercedes-Maybach 6 az Iparművészeti Múzeumban mutatkozott

Egyszerűen szárazföldi jachtnak becézik a Mercedes-Maybach 6 Cabriolet tanulmányautót. Valóban...

300 ezer forintért ad plusz két ajtót a Lada 4x4

Jutányos ajánlat, 300 ezer forintos felárért 50 centivel növelt hosszt és tengelytávot ad az...

Talán majd 5-6 év múlva elkezdődhet épülni a Balatont Kecskeméttel és Szegeddel összekötő M8

10 milliárd forint csupán az M8 autópálya építésének előkészítésére is rendelkezésre áll, maga...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (30 db)

Vascsi írta: 2 hónapja
zold írta: 2 hónapja

Tudod kit hazugozz le. Ha nem hiszel a Mercedes és a Lexus saját fedkompjának, én elég gyakran kelek át európán (K-NY és É-D irányban is), és a német szakasz (Loosdorf AT- Merl-LU) mindig kijön 7 liter alatt (és itt gyári km adat / csurig tankolás).



És itt nem a toyotás bohóckodással közlekedek, hanem olyan autobahn tempókkal ami egy HSD esetén már nincs is homologizálva (mivel 180 a NX hivatalos vége, ami egy vicc...).


Előzmények megtekintése

"Ha nem hiszel a Mercedes és a Lexus saját fedkompjának"

semelyiknek nem hiszek, mert egyik sem pontos és ezt a tényt egy fejlettebb iskolás is tudja. Viszont sokkal pontosabbak a nagyszámú mintán alapuló, akár önbevallásos fogyasztási oldalak.

Csak a szavahihetőséged alátámasztása kedvéért készítenél egy videót, amikor mondjuk nem vicc tempóban, hanem bőven 180 km/h felett haladsz egy dízel SUV-val, hogy mennyit mutat a fedélzeti fogyasztásmérője?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Hummer3 írta: 2 hónapja
db69 írta: 2 hónapja

Meglehet. De azt hiszem hogy ez nem lesz sem akkora, sem olyan erős járgány, mint ez a RAV4 HSD.


Előzmények megtekintése

Valóban, 2sec-el lassabb a 0-100 sprint, és 50cm-el meg 6 millióval rövidebb... Viszont a túlnyúlások is rövidebbek elől-hátul 20-20cm-el.

A válaszoláshoz belépés szükséges
db69 írta: 2 hónapja
Hummer3 írta: 2 hónapja

Szívó benzines SUV Mátraszentistvántól Galyatetőig felfelé, utána legurulva Parád túlsó végéig 3,5l/100km, átlagfogyasztás egyébként: 5,6l /100km.


Előzmények megtekintése

Meglehet. De azt hiszem hogy ez nem lesz sem akkora, sem olyan erős járgány, mint ez a RAV4 HSD.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Hummer3 írta: 2 hónapja

Szívó benzines SUV Mátraszentistvántól Galyatetőig felfelé, utána legurulva Parád túlsó végéig 3,5l/100km, átlagfogyasztás egyébként: 5,6l /100km.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 2 hónapja
gacsfalvirobert írta: 2 hónapja

Azért vegyél, hogy megbízható legyen :-) De amúgy ha van 10 millám autóra kit érdekel a fogyasztás.


Előzmények megtekintése

Nem lehet hogy ezért sincs 10 millád egy autóra? :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
gacsfalvirobert írta: 2 hónapja
octi írta: 2 hónapja

Egy hegyről legurulva a turbós benzinesem sem eszik sokkal többet mint ez, és mivel általában nem gurulgatni szoktam az autóval, ezért kb 700 kilóméter autópálya, 3fővel, szinte végig 140-es tempóval az átlagfogyasztásom 6,5 literre jött ki...akkor mi a fasnak vennék egy ilyet?!


Előzmények megtekintése

Azért vegyél, hogy megbízható legyen :-) De amúgy ha van 10 millám autóra kit érdekel a fogyasztás.

A válaszoláshoz belépés szükséges
db69 írta: 2 hónapja
octi írta: 2 hónapja

Egy hegyről legurulva a turbós benzinesem sem eszik sokkal többet mint ez, és mivel általában nem gurulgatni szoktam az autóval, ezért kb 700 kilóméter autópálya, 3fővel, szinte végig 140-es tempóval az átlagfogyasztásom 6,5 literre jött ki...akkor mi a fasnak vennék egy ilyet?!


Előzmények megtekintése

Azért kiváncsi volnék, hol van ekkora, turbó benzines SUV automata váltóval, ami 140-es tempónál 6,5 litert eszik.
Az én Mondeo kombi 1.5 ecoboost-om ilyen tempónál úgy 7,5-8 liter körül mozog, pedig kisebb a légellenállása.
Én úgy gondolom, hogy a HSD lényege nem csak az alacsony fogyasztás (ami ugyan tényleg igaz, de csak autópályán kívül). Szerintem fontos előnye a kényelmes autózás a fokozatmentes automata váltóval és az elképesztő tartósság, megbízhatóság. Az egész a rendszer zseniális egyszerűségén alapszik, mentes egy csomó problémás alkatrésztől, ami a mai "modern" motorokra jellemző. Nincs még egy olyan automata váltó, ami az eCVT-vel vetekedhetne élettartamban. Ugyanakkor teljesen simán változtatja az áttételt. Igaz, hogy ha max teljesítményre van igény, felpörgeti a motort, ezt szokni kell, nyilván ez sokakat zavar, de szerintem ez főleg abból adódik, hogy a fordulat ingázása a megszokott a hagymányos váltóval és plusz egy kicsit a csúszó kuplung benyomását idézi - de ez csak a látszat, itt nincs kuplung, a motor mindig a kivánt teljesítményhez ideális fordulaton van (egy hanyományos váltó gyorsításnál ciklikusan növeli meg csökkenti a fordulatot, ami egyáltalán nem ideális hatásfok). A többi HSD-hez képest (Auris, Prius, CH-R) ennek a kocsinak végre van sokkal több ereje is. Személy szerint nekem csak az nem tetszik, hogy elég kemény a rugózása, illetve elileg az, hogy SUV, nekem ez a hajtáslánc nagyon szimpatikus lenne egy Avevnsis féle kaszniban.

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: 2 hónapja

Egy hegyről legurulva a turbós benzinesem sem eszik sokkal többet mint ez, és mivel általában nem gurulgatni szoktam az autóval, ezért kb 700 kilóméter autópálya, 3fővel, szinte végig 140-es tempóval az átlagfogyasztásom 6,5 literre jött ki...akkor mi a fasnak vennék egy ilyet?!

A válaszoláshoz belépés szükséges
jack black írta: 2 hónapja

Fényévekkel a dízelek előtt, de nem szegényeknek.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Mightygaben írta: 2 hónapja
bolcsogab írta: 2 hónapja

Amikor egy konkurens modell oktatásán voltam, ez volt az egyetlen benzines, mind dízel volt. Azonos útvonalon, azonos vezetési stílussal az 1,6 körüli dízelek 7-8l között (Koleos, CR-V, Xtrail), az automata 2,0-ák (Kodiaq, 308, Sportage, Koleos 2,0) 8-9 körül fogyasztottak, ehhez képest ez a hibrid közel 11l-t. Városban, hybrides totyorgósan biztosan jó, de aki ilyen kategóriát vásárol, nehezen fér össze a nagyon higgadt vezetéssel, nem lesz fogyasztásbajnok pl egy Nyíregyháza Bp útvonalon ingázva. Nem ment rosszul éppen, de nem érződött 192LE-nek, inkább olyan 120-nak, a váltó pedig valami borzalmas, bőgeti, ettől még a Koleos CVT-je is jobb. Az anyagok, a kényelem, a futómű máskülönben kifejezetten jó, ahogy a legtöbb új Toyota, pont a műszerfal néz ki jól, mert nem túl új. Amit a legjobban dícsérnek benne, én pont azért nem választanám, a váltó, a hybrid rendszer ami teljesen élvezhetetlenné teszi a vezetését. Ha már megvették a combos bmw dízelt, azzal meg egy duplakuplungos váltóval egy kiemelkedően jó autó lenne.


Előzmények megtekintése

Ezt adom. Autó vásárlásnál megnéztem a rav4 hybird változatát is, de aztán 1 napos tesztvezetés után rájöttem, hogy ez csak akkor érné meg, ha szinte csak városban használnám, de oda meg minek egy ekkora hodály?
Végül 3008 lett, 2.0 hdi, és autópályán, 140-re belőve olyan 7 litert eszik. Érdekesség, hogy efelett viszont nagyon el tud szállni a fogyasztása, 160-170 körül már benyalja a 8,5-9 litert is.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
Hirdetés

TOYOTA tesztek

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic teszt

5 rendőr ugrott rá, Év Autója is lehet - Toyota C-HR teszt Videó

Örök para autófotózás közben a rendőr és a „közteres”, a Toyota C-HR-t kattintgatva viszont egyértelműen barátkozni jöttek.


Toyota Proace Panel Van Active teszt

Munkás francia, vagyis japán - Toyota Proace teszt

Toyota jelvénnyel próbáltuk a PSA vadiúj furgonját. Praktikus, jól vezethető, a piac egyik legolcsóbbja, és keveset is fogyaszt. Mi kell még?


Toyota Yaris 1.4 D-4D teszt

Dízel kisautót? Persze, hogy azt! Toyota Yaris teszt

Dízel Yaris? A benzines olcsóbb, a hibrid meg kellemesebb. Akkor minek? Mert négyen, csomaggal, országúton hajtva ez bírja a legjobban.


Toyota Verso 2.0 D-4D DPF Lounge teszt

Ez lenne a legjobb családi autó? Toyota Verso teszt

Megújult a Toyota Verso, a fizimiskán túl a technika is részint friss. A klasszikus egyterűs jellemzőkhöz a Toyota vezetési élményt is bőven csomagolt, ez bizony jó!


Toyota Prius Plug-in Hybrid Premium teszt

Testvérgyilkosság áldozata lehet - Toyota Prius Plug-in teszt Videó

Már a világ legnépszerűbb hibridjének számító Toyota Priusból is létezik konnektorból tölthető variáns. Testvérei nem fogják hagyni érvényesülni.


Még több TOYOTA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

Tegnap – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

Így nézne ki egy Dacia Duster pickup, de a GT is bejövős

2 napja – Sztori

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon. Így jött létre a hot hatch Duster.


DTM esküvő Maro Engelékénél. Éljen az ifjú pár!

Nincs menőbb esküvői autó egy DTM Mercinél Videó

4 napja – Sztori

Sokszor láttunk már autós esküvőket, most viszont Maro Engel és a Mercedes-AMG DTM csapat valami teljesen új dimenziót mutatott be.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

TOYOTA RAV 4 2.0 4X4-Navi-ülésfűtés-ÁFÁS

TOYOTA RAV 4 2.0 4X4-N...

Ár: 9.160.000 Ft

Évjárat: 2016 / 2

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin

TOYOTA RAV 4 Rav4 2.2 D-4D X Leather MEGKÍMÉLT!

TOYOTA RAV 4 Rav4 2.2...

Ár: 3.148.000 Ft

Évjárat: 2007 / 6

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

TOYOTA RAV 4 Rav4 2.0 +BENZIN+GÁZ ÜZEM+

TOYOTA RAV 4 Rav4 2.0...

Ár: 600.000 Ft

Évjárat: 1999 / 10

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin/Gáz

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!