0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Rád ordít az oroszlán – Peugeot 3008 GT 

Tudják, hogy kell - Peugeot 3008 GT 2.0 HDi EAT6 teszt

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Olyat tud a Peugeot, amit mások csak próbálnak elérni unalmas autóikkal. Jó színházat csinálni csak merész döntésekkel lehet. A franciák merészek voltak.

Teszt
Műszaki adatok

Még több videóért iratkozz fel a YouTube csatornánkra itt!

SUV. Talán a Peugeot erőlteti mostanában a legagresszívabban, hogy az új egyterűi nem szimplán crossoverek, hanem a divatnak megfelelően SUV-k. Még ha a 2008 sem tud sokkal többet felmutatni egy 208-nál, és még az új 3008-hoz sem lehet összkerékhajtást rendelni, akkor is SUV, azaz szabadidő-autó. Nem csupán egyszerű munkába járós, gyereket suliból elhozós, nagyit kényelmesen beültethető egyterű, hanem SUV. Tulajdonképpen ugyanazokra a hétköznapi feladatokra alkalmas, mint előtte, csak éppen az új 3008-ra nagyobb eséllyel fogunk emlékezni, míg a tesztautó elődjének formáját már most nehezen elevenítjük fel, pedig remek autó, és ha odafigyelünk, elég sokkal találkozhatunk az utcán. Amivel az SUV-k többet tudnak, az a picivel emelt hasmagasság, valamint a határozottabb megjelenés, ez utóbbit az új 3008 tudja a legjobban a versenytársai közül.

A 3008 kínálat jelenlegi csúcsa a GT. Ne tévesszen meg senkit, ez csak annyit takar, hogy mindenből a legdrágábbal szerelik, motorja is a kínálat csúcsa, a kétliteres HDi dízel 180 lóerővel

A 3008 kínálat jelenlegi csúcsa a GT. Ne tévesszen meg senkit, ez csak annyit takar, hogy mindenből a legdrágábbal szerelik, motorja is a kínálat csúcsa, a kétliteres HDi dízel 180 lóerővel

A felirat vonása bronz, ez visszaköszön az alapesetben króm kiegészítőkön, a hűtőrács kerete csak részben fényes A felirat vonása bronz, ez visszaköszön az alapesetben króm kiegészítőkön, a hűtőrács kerete csak részben fényes

A felirat vonása bronz, ez visszaköszön az alapesetben króm kiegészítőkön, a hűtőrács kerete csak részben fényes

Érzéki. Izgalmasra csinálni egy olyan autót, aminek a feladata a mindennapi közlekedés és az A-pontból B-be való legegyszerűbb eljutás, merész döntéseket kíván. Hogy a praktikum ne vesszen el és ne kelljen vállalhatatlanul kemény futóművet, vagy benzinzabáló motort bevállalni, a sofőr és az utasok érzékeire kell hatni. Ebből a vonalból hozták ki a maximumot a Peugeot mérnökei, olyan szintű elhivatottsággal, hogy még a GT verziónál sem lehetett szó több száz lóerős benzinmotorról, mindenkinek legyen elég az elérhető legnagyobb dízel. Nem is éreztem szükségét a nagy benzinesnek, velem elhitette a tanulmányautókat idéző külső és belső formaterv, hogy a 3008 GT izgalmas, és nem igazán érdekelt, hogy hány másodperc alatt gyorsul százra. Masszívan leszigetelték az utasteret, hogy a kívülről egyébként csúnya hangú motor kerregéséből csak éppen beszűrődjön valami morajlás. Amiből aztán a Sport gomb megnyomására valahol a fenekünk alatt lévő szelep kinyitásával komoly hörgésekkel ijesszen ránk. Hatásos, csak magas fordulatszámon, messze nem tiltás-közelben egyszerűen kiakad és daráló hangot ad, de normális fordulaton tartva szépen öblögethetünk. Ezen természetesen csak mi szórakozunk odabent, a kintieknek marad a traktorhang.

Felezett fényezés és sok-sok króm, valahogy mégsem tűnik soknak a csillogás. Az egyenes vonalaktól durva, a domborításoktól csinos, nem egyszerű egyveleg a 3008 GT külseje

Felezett fényezés és sok-sok króm, valahogy mégsem tűnik soknak a csillogás. Az egyenes vonalaktól durva, a domborításoktól csinos, nem egyszerű egyveleg a 3008 GT külseje

Csak szerintem vitarás az a kis rács a motorháztető éle alatt? Minimalista a hátsó lámpa, jellegzetes a karmolás mintázat, még be is vágták, hogy annak tűnjön Csak szerintem vitarás az a kis rács a motorháztető éle alatt? Minimalista a hátsó lámpa, jellegzetes a karmolás mintázat, még be is vágták, hogy annak tűnjön

Csak szerintem vitarás az a kis rács a motorháztető éle alatt? Minimalista a hátsó lámpa, jellegzetes a karmolás mintázat, még be is vágták, hogy annak tűnjön

Játékos dízel. A legerősebb kétliteres HDi csak automataváltóval kerülhet 3008-ba, a hatfokozatú bolygóműves remek darab. Gyorsan vált és finoman, nem annyira, mint egy duplakuplungos, de ebből nem adódik nagy hátránya. A motor alul nyomatékos, magas fordulaton is szépen mozdítja a 3008 testét, az se gond, hogy csupán elsőkerékhajtású és nem is lesz összkerekes belőle. Amúgy is csak ritkán lenne rá szükség, így pedig nem kell fölöslegesen cipelnie a súlyt városban. Kicsit ijesztően nagyok a 19 colos felnik, de nem érezni a hátrányukat bent, komfortos az utazás, nem üt túlságosan az úthibákon, egyszerűen kényelmes tud maradni úgy is, hogy közben piszkosul mutatós. A vezetése furcsa élményeket nyújt, az i-Cockpit belső legújabb generációjában az amúgy is apró kormány még kisebb, ráadásul alul és felül is lapított, így kicsit olyan, mint a számítógépes játékokhoz használható konzolkormány. Túl nagy mozdulatok nem szükségesek a tekeréséhez, annak ellenére, hogy sokat forog, hamar körbetekerhető − ebben a könnyűre hangolt szervó is maximálisan segít. Tényleg olyan, mint egy játék, nem csak kinézetre, ráadásul normális műszereket sem találunk már benne.

A legfrissebb i-Cockpit belső durva formákkal, éles vonalakkal és magasra húzott középkonzollal hódit. Első ránézésre nagyon hideg, az anyagok és a remek ergonómia miatt viszont nagyon kényelmes, hamar otthonossá válik

A legfrissebb i-Cockpit belső durva formákkal, éles vonalakkal és magasra húzott középkonzollal hódit. Első ránézésre nagyon hideg, az anyagok és a remek ergonómia miatt viszont nagyon kényelmes, hamar otthonossá válik

Fejtérben lehet szűk az üvegtetős változat, a többi irányban rengeteg a hely. Az ülések nem csak dizájnban, kényelemben is remekelnek, az elsők AGR tanúsítványú masszázsfunkciósak Fejtérben lehet szűk az üvegtetős változat, a többi irányban rengeteg a hely. Az ülések nem csak dizájnban, kényelemben is remekelnek, az elsők AGR tanúsítványú masszázsfunkciósak

Fejtérben lehet szűk az üvegtetős változat, a többi irányban rengeteg a hely. Az ülések nem csak dizájnban, kényelemben is remekelnek, az elsők AGR tanúsítványú masszázsfunkciósak

Zavar az erőben. A kormány mögött már minden 3008-ban digitális kijelzőt találunk. A kormányon lévő kis tekerővel váltogathatjuk a képét, amit izgalmas animációk kíséretében cserélget, ha nem vagyunk kíváncsiak semmire, eltüntethetünk róla mindent a sebességen kívül. Lehet itt a navigáció, nagy műszerek, kis műszerek, fogyasztási adatok meg a vezetéstámogató rendszerek aktuális állapota. A 3008 is sokban tud segíteni, az adaptív tempomat szépen teszi a dolgát, a sávtartó már kérdőjeles. Kormánymozdulattal figyelmeztet, de nem szépen visszatereli a sávba az autót, hanem taszít rajta, ami inkább ijesztő, mintha nekimennénk a padkának. Akit viszont ez zavar, kikapcsolhatja a menüből, amit a középső kijelzőn érünk el. Ezt a részt érdemes betanulni a tulajdonosoknak, ugyanis a stop-startot is csak innen lehet deaktiválni, amit sajnos nem jegyez meg. Mérhetetlenül stílusosan oldották meg a középkonzolt, a kis zongorabillentyűkkel hozhatjuk be a kívánt menüpontokat, a klímapanelt és a navigációt is. Egész hamar tanulható és viszonylag gyorsan pörög a rendszer, viszont a navigáció abc kiosztású billentyűzetét egyszerűen nem tudom hová tenni. Ha megszokásból kezdünk rajta pötyögni, nagyon hamar zavarba hoz, rettentő kényelmetlen.

A Sport gombtól ordító oroszlánt kapunk keményített kormányzással, a váltó amellett, hogy szép kart kapott, remekül teszi a dolgát és a kormány mögül is kapcsolható A Sport gombtól ordító oroszlánt kapunk keményített kormányzással, a váltó amellett, hogy szép kart kapott, remekül teszi a dolgát és a kormány mögül is kapcsolható

A Sport gombtól ordító oroszlánt kapunk keményített kormányzással, a váltó amellett, hogy szép kart kapott, remekül teszi a dolgát és a kormány mögül is kapcsolható

Kevés zongoralakk, annál több billentyű. A kedvenc részletem, nagyon ízléses megoldás és alá is rejtettek egy gombsort, így igazán minimalista a középkonzol is

Kevés zongoralakk, annál több billentyű. A kedvenc részletem, nagyon ízléses megoldás és alá is rejtettek egy gombsort, így igazán minimalista a középkonzol is

Halkan masszírozó ülések. A központi kijelzőnek vannak még aranyos bénaságai, mint például a fordításból adódó botlások. A masszázsfunkciós első ülések gyenge fokozatát ugyanis halknak nevezi és ehhez hasonlókba több helyen is bele lehet botlani, persze értékéből ezzel nem veszít. Az ülések fantasztikusan kényelmesek, mindkét sorban sok a hely, talán a fejtér okozhat többeknek gondot, főleg az üvegtető miatt lehet szűkös, viszont rendkívül sokat dob a beltéren ez az extra. Példás az anyaghasználat, remek az összeszerelés, van vezeték nélküli mobiltelefon töltő és óriási pakolórekeszek. Funkcionális, amellett, hogy állati jól néz ki minden egyes szeglete, nem beszélve a kék hangulatvilágítás által sötétben is izgalmas látványról. A hatalmas csomagtartó padlója két szinten rögzíthető, a csomagtérajtó láblendítésre motorosan is nyílik, este pedig egy oroszlán fogad az ajtó előtt. 360 fokos kamerarendszer segít tolatásnál, nagy kár, hogy gombnyomásra nem lehet csak úgy bekapcsolni, ha szűk helyen járunk.

Jó fogású az apró kormány, sokat fordul és nem takarja a mögötte lévő kijelzőt. Olyan terelgetni vele a 3008-at, mintha csak játszanánk

Jó fogású az apró kormány, sokat fordul és nem takarja a mögötte lévő kijelzőt. Olyan terelgetni vele a 3008-at, mintha csak játszanánk

A vastag küllő mögötti kezelőket egyáltalán nem látjuk. Nem is baj, a tempomat kezelője borszasztóan mutat ebben a környezetben. Az indítógombot furcsán erősen kell nyomni az indításhoz, a stop-start csak menüből deaktiválható A vastag küllő mögötti kezelőket egyáltalán nem látjuk. Nem is baj, a tempomat kezelője borszasztóan mutat ebben a környezetben. Az indítógombot furcsán erősen kell nyomni az indításhoz, a stop-start csak menüből deaktiválható

A vastag küllő mögötti kezelőket egyáltalán nem látjuk. Nem is baj, a tempomat kezelője borszasztóan mutat ebben a környezetben. Az indítógombot furcsán erősen kell nyomni az indításhoz, a stop-start csak menüből deaktiválható

Emlékezetes. Külseje merész, a 3008 mégis szinte mindenkinek tetszett. A GT felszereltség leginkább az osztott fényezésben különbözik, ami nekem bejött, volt, akinek kevésbé, az azért mégiscsak érdekes, hogy még a forgalmiban is két színkódja van, nem egyszerű fóliázás a fekete far. Emellett azért van több apró kiegészítője is, mint például a kis GT feliratok és a különleges hűtőrácskeret, ami nem egyszerűen krómozott, csupán a széleit polírozták fel, a belső élein matt, ráadásul kicsit bronzos beütésű, rendkívül izgalmas. A furcsa külső megoldásokról oldalakat lehetne írni, a 3008 nem egy-egy érdekes megoldással hódít, az egész egy érdekes megoldás. A mindent bele GT felszereltségű 3008 ára azért ijesztő, 10 millió fölött kezdődik, tesztautónkban kétmilliónyi extrával minden benne volt, amit rendelni lehet hozzá. Szinte mindent tud, amit a szegmens autói kínálnak, akár magától is parkol, ahogy az új Ford Kuga. Az új 3008 ésszerű választása úgy érzem valahol az 1.6-os HDi motorral szerelt verzióknál keresendő Allure szinten 7-8 millió környékén. A GT színháza egy kicsit túlzás, nincs itt szükség hanggenerátorra, vagy éppen 180 lóerőre, meg bőrülésekre. Persze érdekes, meg izgalmas, mégis visszafogottabb kivitelben is nyújthat legalább ennyit abból, amire tervezték.

Nagyot nem ezzel lehet lépni, viszont a 3008 GT hiteti el a legjobban, hogy sportos és nem mellesleg a leglátványosabb a SUV-kínálatból

Nagyot nem ezzel lehet lépni, viszont a 3008 GT hiteti el a legjobban, hogy sportos és nem mellesleg a leglátványosabb a SUV-kínálatból

Értékelés

Pozitív
Erős dízelmotor, látványos külső és belső, remek anyaghasználat és kivitelezés, kényelmes utastér, könnyen használható fedélzeti rendszer
Negatív
Kívülről zajos motor, az üvegtető miatt kevés fejtér, rossz kiosztású billentyűzet, fordítási hibák

Árak

Tesztmodell alapára 10 799 000 Ft (2017. január 9.)
Tesztmodell ára 12 799 000 Ft (2017. január 9.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4447 mm
Szélesség: 1841 mm
Magasság: 1615 mm
Saját tömeg: 1465 kg
Tengelytáv: 2675 mm
Karosszéria-kivitel: szabadidő-autó
Csomagtér: 591 liter
Belső szélesség elöl: 1500 mm
Belső szélesség hátul: 1500 mm
Belmagasság elöl: 880-960 mm
Belmagasság hátul: 920 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 220 mm
Ülőlap hossza elöl: 540-600 mm
Ülőlap hossza hátul: 500 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1170 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1050 mm
Csomagtér magassága: 580-820 mm
Csomagtér hossza: 850 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1670 mm
Raktérnyílás szélessége: 1050 mm
Raktérnyílás magassága: 830 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel
Motorosztály: EURO 6
Hengerűrtartalom: 1997 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: 6 fokozatú automata
Nyomaték: 400 Nm 2000 1/min-nél
Teljesítmény: 133 kW (181 LE) 3750 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 207 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 8,9 s
CO2-kibocsátás: 124 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 4,8 l/100km
Fogyasztás a használónál: 7,3 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 58 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 63 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 66 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Kia Stonic menetpróba

Nem csak a tudás számít, legalább annyira az előadásmód is, ezt bizonyítja az autópiac, illetve...

Range Rover Velar hazai menetpróba

Már akkor szabadidő-autót gyártottak, amikor senki más. Ki tudhatná jobban, milyennek kell lennie...

Rekord hatótávot teljesített az Opel villanyautója

Az elektromos autózás sokak számára egyet jelent a kis hatótávval. Az Opel Ampera-e most bizonyította...

Váltotta volna a 911-est az idén 40. évfordulóját ünneplő 928

Valódi luxus túrakupéként mutatkozott be 1977-ben az első V8-as Porsche. A 928-ast egyenesen...

Autós túraötletek Budapest közelében - a vezetés élményéért

Ha autós túra, akkor ma a Transzfogarasi út, meg persze az Alpok jut a legtöbbek eszébe, pedig...

Videón a Bugatti Chiron 0-400 km/órás gyorsulása

Az egykori Forma-1-es versenyző, Juan Pablo Montoya összesen 17 alkalommal gyorsult 400 km/órás...

Termékteszt: Navitel Navigator E500 navigáció

Élethosszig tartó frissítést és teljes Európa térképet ígér a Navitel legkisebb készüléke. Az...

Volvo XC70 D5 Summum, 2012 - használtteszt

Egy kombi Volvo mindig a családi biztonság egyik jelképe, pláne emelt futóműves, összkerekes...

Sebestyén Balázs a Forbes szerint a legértékesebb hazai híresség, autója nem szerény, de takarékos

A hazai Forbes által nemrégiben a legértékesebb hazai hírességként jegyzett rádiós és televíziós...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (9 db)

Határon autózó írta: 6 hónapja
cicamokus írta: 8 hónapja

Lehet itt fanyalogni, de tény hogy egyre jobb kocsikat csinál a Peugeot. A régi 3008 is sokkal jobb volt mint a korabeli Qashqai, csak nem volt annyira agyonreklámozva. Az ismeretségi körömben van egy 150 ezret futott példány, csak kopó-forgó alkatrészeket igényelt, nagyon kényelmes, tágas és még mindig egyedi. Én az új 308-ast ismerem közelebberől az szintén egy nagyon jó minőségű autó, szerintem sokkal jobb mint némelyik prémium (sógorom Mercedes A klasse-ja 8 évesen már betegágy, közel 1 milliót költött rá...). A képek alapján ez a kocsi még egy szintet lépett, nem is tudok hirtelen ennyire egyedi külső-belső kialakítású kocsit, bár ez a GT változat nekem már kicsit sok. Egy olcsóbb verzió a jó kis 1,6 HDi-vel szerintem minden igényt kielégít.


"... csak kopó-forgó alkatrészeket igényelt ..."
Elég sok forgó alkatrész van egy autóban, pl. a főtengely.

A válaszoláshoz belépés szükséges
cicamokus írta: 8 hónapja

Lehet itt fanyalogni, de tény hogy egyre jobb kocsikat csinál a Peugeot. A régi 3008 is sokkal jobb volt mint a korabeli Qashqai, csak nem volt annyira agyonreklámozva. Az ismeretségi körömben van egy 150 ezret futott példány, csak kopó-forgó alkatrészeket igényelt, nagyon kényelmes, tágas és még mindig egyedi. Én az új 308-ast ismerem közelebberől az szintén egy nagyon jó minőségű autó, szerintem sokkal jobb mint némelyik prémium (sógorom Mercedes A klasse-ja 8 évesen már betegágy, közel 1 milliót költött rá...). A képek alapján ez a kocsi még egy szintet lépett, nem is tudok hirtelen ennyire egyedi külső-belső kialakítású kocsit, bár ez a GT változat nekem már kicsit sok. Egy olcsóbb verzió a jó kis 1,6 HDi-vel szerintem minden igényt kielégít.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 8 hónapja

Nem olyan rossz, bár a 12 kicsit soknak tűnik érte. Nekem kicsit az Evoque-ra hasonlít és talán annak is szerettek volna konkurenciát csinálni. Ami meredek az a fényezés, olyan mint azok az autók amiket kettőből raktak össze egy masszív ráfutásos baleset után, és még nem fényezték le.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Rőzse írta: 8 hónapja

Annyit ér mint egy Duster

A válaszoláshoz belépés szükséges
nsx írta: 8 hónapja

NAgyon sokk a 12 guriga!!!
9 mill a reális ára,így!Gt ennyiért sajna már német van.
vagy Honda civic TypeR ;):))))10mill

A válaszoláshoz belépés szükséges
Rőzse írta: 8 hónapja

Kutya ólnak se kellene!!!

A válaszoláshoz belépés szükséges
zsacsko írta: 8 hónapja

Sose fogom megérteni, hogy az autókat balf...ok tervezik vajon? Ahogy ebben a cikkben is olvasom, hogy alapvető dolgokat hagynak ki mindig ilyen méregdrága kocsiból is... Ilyet se veszek akkor... :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Exus írta: 8 hónapja
kaktuszbónusz írta: 8 hónapja

Ennyi elektronika egy francia autóba, jó ez nekünk? Rokonomnak volt egy 407-es peugeotja, eladta, mert rengeteg elektronikai gondja volt vele, az pedig a 3008-hoz képest egy faék volt.


Nekünk van egy 2.0hybrid még több találmánnyal,de egyelőre csak szűrők meg olaj....nagyon szeretjük még csak 70..ezer km van benne.Az 1.6 sokkal gyengébb érzetre.Nem bántam meg még pedig az asszony választotta a franciát......

A válaszoláshoz belépés szükséges
kaktuszbónusz írta: 8 hónapja

Ennyi elektronika egy francia autóba, jó ez nekünk? Rokonomnak volt egy 407-es peugeotja, eladta, mert rengeteg elektronikai gondja volt vele, az pedig a 3008-hoz képest egy faék volt.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90

Friss tesztek

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Figyeld a másik kezét is! – 5008 GT

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán találkozunk. Érzelmi ingerekkel bombáz, hajlamosak vagyunk nem figyelni, milyen valójában.


Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90

Hirdetés

PEUGEOT tesztek

Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi Allure teszt

Nyolc fejedelmi helyet kínál a Traveller

A három testvér közül a legszerencsésebb a Peugeot Traveller. A francia-japán együttműködésből született mikrobusz mindenből többet kapott, egészen exkluzív.


Peugeot 3008 2.0 HDi teszt

Bucimanci ellenszer nélkül - Peugeot 3008 teszt

A Peugeot 3008 egy bátran ajánlható, kellemes autó. Nem vagyok crossover-hívő, mégsem akartam kiszállni belőle.


Peugeot 2008 1.6 e-HDi teszt

A púpos. Peugeot 2008 teszt

Kellemes. Ilyen volt tesztelés közben, s az emléke is az. Más kérdés, hogy inkább divatos, mint ésszerű ez a kategória, mindenesetre a Peugeot 2008 egy púpos, de azért életrevaló példánya a SUV-oknak.


Peugeot 301 Allure 1.6 HDi 92 LE teszt

Nem rossz, de nem is igazán olcsó. Peugeot 301 teszt

Egy-két bosszantó hiba fölött szemet hunyva kellemes autó a Peugeot 301, viszont annyira hű, de olcsó szedánnak nem mondanánk. Dízelként és jól felszerelten próbáltuk.


Peugeot 208 1.6 e-HDi Allure teszt

Spórol a drága! Peugeot 208 1.6 e-HDi teszt Videó

Ha nem is legnagyobb teljesítményű, de legnagyobb nyomatékú, és egyben igen takarékos 1.6 e-HDi motorjával járt nálunk az elődjénél kisebbre szabott Peugeot 208.


Még több PEUGEOT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Meghajtottuk a Porsche 911 GTS-t és a Turbót

Sortűz a nemzet arénájának tövében

21 órája – Újdonság

Ma már a legtöbb 911-es motorját turbó lélegezteti, a GTS óriási móka hátsó és összkerékhajtással is. Rendesen keltik a feltűnést, de még így is kevesen irigyeltek a felcsúti aréna tövében.


Képes sportautókat büntetni egy villanyautó?

Meglepő eredmény a világ legnagyobb gyorsulásán Videó

2 napja – Sztori

Idén is megcsinálta a Motor Trend a világ legnagyobb gyorsulásaként elhíresült összevetést, amibe idén összkerekes villanyautó is került.


Ismét tombol a BMW-tipró

Beállt a gyárhoz, majd felgyújtotta BMW-jét Videó

2 napja – Sztori

Most Münchenben, közvetlenül a BMW területén öntötte lángba közel sem kedvelt 7-esét az örökké elégedetlen BMW tulaj. Videó is van róla.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

PEUGEOT 3008 1.6 HDi Style MAGYAR-1.TULAJ! SZ.KÖNNV!

PEUGEOT 3008 1.6 HDi S...

Ár: 2.450.000 Ft

Évjárat: 2012

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

PEUGEOT 3008 1.6 HDi Active szervizkönyves. sérülésmentes

PEUGEOT 3008 1.6 HDi A...

Ár: 3.449.000 Ft

Évjárat: 2014 / 7

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

PEUGEOT 3008 1.6 HDi Allure

PEUGEOT 3008 1.6 HDi A...

Ár: 2.690.000 Ft

Évjárat: 2012 / 9

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!