0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kimérve olcsóbb? Dehogy... – Golf Variant

Volkswagen Golf Variant Comfortline BMT 1.6 TDI DSG

·

A Volkswagennél továbbra is kilóra mérik az autót, sokat kapunk a Golftól, a csomagolás viszont továbbra se számít. Etalon lenne? Fáj kimondani, de sajnos az, ha az eladásokat nézzük.

Teszt
Műszaki adatok

%KA%Ha keressük, megtaláljuk a különbséget. A Golf 7.5 továbbra is kimért, egyszerű, megszokott%KA%

Ha keressük, megtaláljuk a különbséget. A Golf 7.5 továbbra is kimért, egyszerű, megszokott

A korábbi Golf tesztjeink, menetpróbáink konklúziója egységesen arra vezetett, hogy a Golf etalon volt, most is az, és nagy valószínűséggel az is marad. Nem kétlem, valamiért továbbra is ez a flottások kedvence, a területi képviselők Rolls-Royce-a, mert egy vállalat emberei csak minőségi autókkal jelenhetnek meg az ügyfeleknél, akkor mutatják az első pillanatban, hogy racionálisak és a biztosat választják. Nyugaton a Golf mindennapi autó, vagy népautó, ha úgy tetszik, tőlünk keletre már inkább prémium, nálunk meg mindkettő. Nem is érdemes ezt tovább feszegetni, hazánkban rengetegen vágynak a kimért német etalonra, akiknek idén új modell érkezett. Pontosabban a 7-es Golf frissítése, ami remek extrákat hozott, amiket most nem fogok tudni megmutatni, mert az importőr inkább egy racionális Golf Variantot válogatott össze, 8,5 millióért.

%KA%Az új első fényszórók jóval mutatósabbak, szorult beléjük egy kis játékosság is. A Golfnál minden esetben fizetni kell az alufelnikért%KA% %KA%Az új első fényszórók jóval mutatósabbak, szorult beléjük egy kis játékosság is. A Golfnál minden esetben fizetni kell az alufelnikért%KA%

Az új első fényszórók jóval mutatósabbak, szorult beléjük egy kis játékosság is. A Golfnál minden esetben fizetni kell az alufelnikért

%KA%Futóműve macskakövön sem ad át kellemetlen hangokat az utastérnek, nagyon masszív, strapabíró autónak érződik%KA%

Futóműve macskakövön sem ad át kellemetlen hangokat az utastérnek, nagyon masszív, strapabíró autónak érződik

Ennyibe fáj ez a se szürke, se fehér Golf Variant a régimódi 1,6 literes dízelmotorral, mondjuk az árán nagyot dob a 7 fokozatú DSG váltó. Ezzel a hajtással minimum 6,8 millióról indul a Variant, a Comfortline már 7 millió fölött, és nem kell túl sok extra ahhoz, hogy elérjük a tesztautó listaárát. Például a legfrissebb extrák jó részét hozzá sem válogatták, hiszen nincs se digitális műszeregység, se 9,2 colos infotainment rendszer, se sávtartó automatika. Akkor mégis mi kerül egy Golfon 8,5 millióba? Egész héten ezt a kérdést kergettem, és elárulhatom, sosem találtam rá a válaszra. Vagyis, nagyjából megértettem, hiszen nem rossz autó, ne értsenek félre, csak egyszerűen semelyik részén nem érzem, vagy látom azt, hogy mennyit ér. Utóbbi sokak számára értékes lehet, hiszen egy Golfra ránézve a szomszéd biztosan nem fog irigykedő pillantásokat vetni.

%KA%A megszokott németes rend, bár ekkor még a formákkal merészebben játszottak, a kormány továbbra is remek, az elrendezés persze példás%KA%

A megszokott németes rend, bár ekkor még a formákkal merészebben játszottak, a kormány továbbra is remek, az elrendezés persze példás

%KA%Hátul mindenképp LED-es, a puttony jól áll a Golfnak, a 605 liter szinte bármire elég%KA% %KA%Hátul mindenképp LED-es, a puttony jól áll a Golfnak, a 605 liter szinte bármire elég%KA%

Hátul mindenképp LED-es, a puttony jól áll a Golfnak, a 605 liter szinte bármire elég

A Golf frissítése új lökhárítókat hozott, hátul kamu kipufogóvégekkel, elöl letisztultabb vonalakkal, valamint hátul már mindenképp LED-esek a fényszórók. Előre felárasak az új, teljesen LED-es lámpák, amiknek a rajzolata jelentősen megváltozott és az alsó részén még a GTI-re emlékeztető méhsejt mintát is megtaláljuk. Kintről ennyi az újítás, egy rendes ráncfelvarrás, semmi több, csak az veszi majd észre, aki akarja. Bent szinte semmi nem változott, az utastér továbbra is logikus elrendezésű, mindent ott találunk, ahol keresnénk, és az ergonómia is egész kellemes. Kormányt az utóbbi időben talán a Volkswagen csinál a legjobban hétköznapi autóba, a formák már kicsit idejétmúltak, persze, hiszen idős már a 7-es Golf, ennél egészen másabb formákkal dolgozik már a Volkswagen. A középső kijelző nem a legújabb, de ez a 8 colos is rendkívül jól kezelhető, valójában nem érzem, hogy jobbra lenne szükség, hiszen másnál még ilyet sem kapunk. A letisztultság jegyében csak két tekerő maradt meg fizikai gombként, az oldalsók már gyűjthetik az értékes ujjlenyomatokat. Gyors, nem kell várni semmire, hogy betöltsön, és a navigáció képe is remek.

%KA%Látványosak és kényelmesek a sportülések, a vezetőé masszírozni is képes, állítható a combtámasz elöl%KA% %KA%Látványosak és kényelmesek a sportülések, a vezetőé masszírozni is képes, állítható a combtámasz elöl%KA%

Látványosak és kényelmesek a sportülések, a vezetőé masszírozni is képes, állítható a combtámasz elöl

%KA%Ennél van már nagyobb is, ám 8 col is bőven elég és a rendszer is remekül fut rajta, gombok helyett már csak érintőgombok maradtak, meg persze itt is van közelségérzékelés%KA%

Ennél van már nagyobb is, ám 8 col is bőven elég és a rendszer is remekül fut rajta, gombok helyett már csak érintőgombok maradtak, meg persze itt is van közelségérzékelés

Különös az összeállítás, hisz a halálunalmas megjelenés mellé sportüléseket rendeltek, ráadásul a vezetőé ergoActive, vagyis elektromos állítású, állítható comb és deréktámaszos, valamint masszírozni is tud. Jól mutat az Alcantara középrész, a tartása is megfelelő, elég jól be lehet állítani, de hanyatt nem vágtam magam tőle, szimplán jó. Mondjuk, valahol ezen a ponton kezdtem el vizsgálni az anyagokat – előtte nem volt dolgom Golffal – és például az első és hátsó ajtókárpit között ordító a különbség. Hátul fájdalmasan kemények a műanyagok, elöl vállalható, de az elkoszolódott szövettől menekülni tudtam volna, a kárpitozott zsebek viszont jók. Minden hely komfortos, nem lesz panasz sehol, a kényelmet pedig egész jó hangszigetelés fokozza, ami által az 1,6-os dízelmotor kerregése is csak minimálisan hatol be.

%KA%Lehetne digitális is a műszeregység, a kompakt kategóriában még a hagyományos a megszokott. A 7 fokozatú DSG fokozatok közti kapcsolásban verhetetlen, elindulásban és irányváltásban viszont vannak bajok%KA% %KA%Lehetne digitális is a műszeregység, a kompakt kategóriában még a hagyományos a megszokott. A 7 fokozatú DSG fokozatok közti kapcsolásban verhetetlen, elindulásban és irányváltásban viszont vannak bajok%KA%

Lehetne digitális is a műszeregység, a kompakt kategóriában még a hagyományos a megszokott. A 7 fokozatú DSG fokozatok közti kapcsolásban verhetetlen, elindulásban és irányváltásban viszont vannak bajok

A közös nyomócsöves gázolajos legutóbb egy Octaviában vizsgázott nálunk, ott sem okozott csalódást. Nem ér sokat várni tőle, azon túl, hogy nyomatéka pont elég, viszonylag keveset eszik. Értem ezt úgy, hogy 6 liter alá bőven vihető a 7-es DSG-vel is, az, hogy nálam hajszálnyit 6 liter fölött fogyasztott, csak a rövid távoknak tudható be. A DSG viszont továbbra sem a kedvencem, persze gyorsan vált, az 1-est szinte csak lendítéshez használja, és hamar fölpakolgatja a fokozatokat. Az elindulás, valamint az előre-, hátramenet közti váltást kínosan lassan képes megtenni, de ennél rosszabb élmény, hogy ha nem várjuk meg a fék felengedésénél azt az időt, míg kapcsol, simán elgurul. A Golf futóműve viszont annál jobban tetszik, mindig biztosan tart, egész jól kezeli az úthibákat és a 17-es felnikkel sem zajos, valamint a megpakolt puttonyt sem esik nehezére cipelni.

%KA%Csúnyán koszolódik a könyöklő, de jó pont a kárpitozott zseb. Ennyi pénzért elvárható lenne a kulcs nélküli nyitás-, indítás, de legalább a csillapított hátsó kilincs%KA% %KA%Csúnyán koszolódik a könyöklő, de jó pont a kárpitozott zseb. Ennyi pénzért elvárható lenne a kulcs nélküli nyitás-, indítás, de legalább a csillapított hátsó kilincs%KA% %KA%Csúnyán koszolódik a könyöklő, de jó pont a kárpitozott zseb. Ennyi pénzért elvárható lenne a kulcs nélküli nyitás-, indítás, de legalább a csillapított hátsó kilincs%KA%

Csúnyán koszolódik a könyöklő, de jó pont a kárpitozott zseb. Ennyi pénzért elvárható lenne a kulcs nélküli nyitás-, indítás, de legalább a csillapított hátsó kilincs

%KA%Hátul is máshogyan futnak a vonalak, de az egységesített hátsó lámpák a legfeltűnőbbek. Motorosan is nyílhat a csomagtér, de az Comfortline-nál még nem elérhető%KA%

Hátul is máshogyan futnak a vonalak, de az egységesített hátsó lámpák a legfeltűnőbbek. Motorosan is nyílhat a csomagtér, de az Comfortline-nál még nem elérhető

Csomagtere elmarad egy Octaviaétól, viszont lehet hasonlóan praktikus, ráadásul az üléseket onnan is lehajthatjuk, közel síkba. Pozitív, hogy a mankókerék nulla forintos extra, és annak ürege is kárpitozott. A csomagtér nyitása lehet elektromos is, ám a hagyományos is teljesen megfelel a célnak, csak legyünk gyorsak. Klassz, hogy az embléma billentésével nyitjuk az ajtót, ám annak visszacsapódása nincs csillapítva, így rácsukja az ujjainkra, ha nem rántjuk ki a kezünket. Innen nyílik ki amúgy a remek képet adó tolatókamera is. Amit tud a Golf Variant, azt jól tudja. A piacot tekintve valóban etalon, autóként nem érzem annak, persze más a helyzet a GTI, vagy R modellekkel. Ezen a szinten viszont nem értem – magánvásárlóként miért választaná valaki a Golfot, ha egy Octaviát ezzel a hajtáslánccal ugyanennyiért már radaros tempomattal, sávelhagyás figyelővel is megkaphat, nagyobb hátsó lábtérrel és tágasabb csomagtartóval, semmivel nem rosszabb anyagokból összerakva.

%KA%Masszívabb, jobban vezethető kompakt kombit nehezen találnánk, szebbet, tágasabbat, olcsóbbat annál könnyebben. A Golf Variant továbbra is jó autó, de talán nem a legjobb választás%KA%

Masszívabb, jobban vezethető kompakt kombit nehezen találnánk, szebbet, tágasabbat, olcsóbbat annál könnyebben. A Golf Variant továbbra is jó autó, de talán nem a legjobb választás

Értékelés

Pozitív
Tágas, csöndes utastér, gyors multimédia, stabil futás, alacsony fogyasztás, nyomatékos dízelmotor
Negatív
Átlagos anyaghaszálat, magas ár

Árak

Tesztmodell alapára 6 846 480 Ft (2017. október 2.)
Tesztmodell ára 8 542 610 Ft (2017. október 2.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4567 mm
Szélesség: 1799 mm
Magasság: 1481 mm
Saját tömeg: 1395 kg
Össztömeg: 1940 kg
Terhelhetőség: 545 kg
Tengelytáv: 2620 mm
Karosszéria-kivitel: kombi
Csomagtér: 605-1620 liter
Belső szélesség elöl: 1410 mm
Belső szélesség hátul: 1370 mm
Belmagasság elöl: 910-990 mm
Belmagasság hátul: 960 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 230 mm
Ülőlap hossza elöl: 520 mm
Ülőlap hossza hátul: 500 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1270 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1000 mm
Csomagtér magassága: 490-700 mm
Csomagtér hossza: 1040 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1830 mm
Raktérnyílás szélessége: 1040 mm
Raktérnyílás magassága: 760 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1598 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: automata (7 fokozatú) sebességváltó
Nyomaték: 250 Nm 1500-3200 1/min-nél
Teljesítmény: 85 kW (116 LE) 3250-4000 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 200 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 10,7 s
CO2-kibocsátás: 106 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 4,1 l/100km
Fogyasztás a használónál: 6,2 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 56 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 61 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 66 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

300 ezer forintért ad plusz két ajtót a Lada 4x4

Jutányos ajánlat, 300 ezer forintos felárért 50 centivel növelt hosszt és tengelytávot ad az...

Nissan Qashqai DIG-T 160 Tekna+ teszt

Idén frissült a második generációjával is már négy éve velünk lévő, kategóriaalapító Nissan Qashqai...

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel...

Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon...

Mini Countryman John Cooper Works teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió...

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk...

Szlovénia csak 2030-ig engedélyezné a hagyományos meghajtású járművek eladását

A szlovén kormány elfogadta az alternatív üzemanyagokról szóló stratégiáját, amely szerint 2030...

A Mercedes-Maybach 6 az Iparművészeti Múzeumban mutatkozott

Egyszerűen szárazföldi jachtnak becézik a Mercedes-Maybach 6 Cabriolet tanulmányautót. Valóban...

Skoda Karoq 1.5 TSI és 2.0 TDI menetpróba

Borzalmas szóviccből el lehet még sütni párat, de a neve az egyetlen, ami mókás. Digitális műszeregység...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (8 db)

Endre_ írta: 3 napja

Sziasztok! A napokban kértem ajánlatokat ceed kombi astra kombi és golf kombi vonalon.
Mindegyik közepesen fel extrázva lehetőleg egymáshoz legközelebbi összeállítás 150LE benzinmotorral. Ceed-ben 136 lovas sima szívó benzinnel.
Kedvezményesen!!!! A golf 6,6M astra 6,7M ceed pedig 6,9M. Pont fordított sorrendre számítottam. Octavia kombi szinte azonos konfiggal éppen 1 millával drágább.
Villanyos csomagtérajtót kifejezetten kérdeztem a golfba de nem lehet, a radaros tempomat pedig alapfelszereltség. Szerintem a fotókon is annak a gombja látható a kormányon.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kbali írta: múlt héten
gacsfalvirobert írta: 2 hete

Biztos jó bár ez relatív itt országunkban sok a márkabuzi nekik jó, 7-8 milláért sok ,nem ér annyit, de a francia szaroknál jobb. Inkább Toyota, Honda , Mazda 6 kombi . De még Lexust is kapok használtat.


Meg nehogymá egy használt autó árát hasonlítsuk egy vadiúj autó listaárához.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Levin Malma írta: 2 hete

"...de ennél rosszabb élmény, hogy ha nem várjuk meg a fék felengedésénél azt az időt, míg kapcsol, simán elgurul"

?? Tessék?!

Van talán fél másodperc is, mire az autó megállásától számítva bekapcsol az elektromos kézifék. Elég "ügyesnek" kell lenni, hogy aktivált elektromos rögzítőfék esetén elguruljon az autó, velem talán háromszor fordult elő 90 ezer km alatt, akkor is én voltam a hülye. Meg kell tanulni használni, valamint a féket normálisan adagolni, és azt is pontosan lehet így szabályozni, hogy leálljon-e a motor start-stopra, vagy ne. Ez a rendszer tökéletes, egyszerűen nem lehetne jobb.

Inkább azt kellene megírni, hogy egy 1.4 TSI mennyivel olcsóbb, csöndesebb, simább járású, 6.5 literrel bízvást elmegy (pedig nem képződnek mögöttem sorok az úton), és semmi értelme koromgyárral tönkrevágni ezt az alapvetően magas színvonalú autót.

A válaszoláshoz belépés szükséges
nick_ írta: 2 hete
Palladium írta: 2 hete

De ne egy Mondeo-t ,meg Mazda 6 kombit hasonlítsunk hozzá. Nem is egy kategória a kettő. Nekem most épp egy ilyen autóm van ,csak még 2013as, 168e km-rel , külföldről. Május óta mentem vele 14E km-t. Van sok pozitív és véleményem szerint van neki negatív tulajdonsága is. Az előző autóm egy pár ezer km-ig volt meg,egy 2004es Toyota Avensis,az előtt pedig egy J Astra ST-t hajottam kb 20E km-en át. Na ahhoz már lehet hasonlítani: 1.6 CR TDI 105 lóerő vs 1.7 CDTI 110 lóerő. Kombi vs kombi. ergoActive vs AGR. Golf VII vs Astra J

Egyik ebben jobb,másik abban jobb,emez azért jobb,másik azért jobb...és pont nem érdekel milyen embléme van az orrukon :)


Így van, azonos kategóriákat érdemes összehasonlítani. A cikkben egy automata váltós dízelről van szó sok extrával, így lehet mondani, hogy sok a 8,5 millió Ft. DE ha megnézünk egy 1.4 TSI-t kézi váltóval, az 5,5 millióért már elérhető és akkor van már digitklíma, 4 elektromos ablak, elektromos tükrök. Ha megnézzük az új Megane kombit, ott az 1.2 TCe 130 LE-vel, hasonló felszereltséggel pont 5,49-től indul. Tehát kb. azonos árban van. Mindkettő jó kocsi, tehát innen már csak az dönt melyik tetszik jobban. A Megane újabb fejlesztés, de a Golf valószínűleg jobban fogja tartani az árát. A Focus 1.5 Ecoboost is hasonló áron van, az Astra K 1.4T talán 2-3 százezerrel olcsóbb, ami kb. 5%. Szóval a kategóriatársak is hasonló árban vannak.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Palladium írta: 2 hete

De ne egy Mondeo-t ,meg Mazda 6 kombit hasonlítsunk hozzá. Nem is egy kategória a kettő. Nekem most épp egy ilyen autóm van ,csak még 2013as, 168e km-rel , külföldről. Május óta mentem vele 14E km-t. Van sok pozitív és véleményem szerint van neki negatív tulajdonsága is. Az előző autóm egy pár ezer km-ig volt meg,egy 2004es Toyota Avensis,az előtt pedig egy J Astra ST-t hajottam kb 20E km-en át. Na ahhoz már lehet hasonlítani: 1.6 CR TDI 105 lóerő vs 1.7 CDTI 110 lóerő. Kombi vs kombi. ergoActive vs AGR. Golf VII vs Astra J
Egyik ebben jobb,másik abban jobb,emez azért jobb,másik azért jobb...és pont nem érdekel milyen embléme van az orrukon :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
gacsfalvirobert írta: 2 hete

Biztos jó bár ez relatív itt országunkban sok a márkabuzi nekik jó, 7-8 milláért sok ,nem ér annyit, de a francia szaroknál jobb. Inkább Toyota, Honda , Mazda 6 kombi . De még Lexust is kapok használtat.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Velokex írta: 3 hete

A Volkswagennek falaz a német kormány - Titkos megállapodás

http://www.azauto.hu/2017/10/01/volkswagennek-falaz-nemet-kormany/

A válaszoláshoz belépés szükséges
meleagris írta: 3 hete

ennyi penzert barmikor inkabb egy Mazda 6...akar Kombi, akar szedan verzioban.
Volt alkalmam vezetni 7-es Golfot, nem is egyszer, nem is keveset: motorikusan dinamikusak, meg a legkisebb motorokkal is, jo a valto, jol össze van rakva, bar korantsem olyan hiper-szuper minöseg, ahogyan sokszor a tesztekben magasztaljak.
Ergonomia jeles, minden jol kezre esik, jol hasznalhato, ugyanakkor steril, es nagyon draga. Dizellel pedig nem csak ezt, mast sem vennek.
2 evesen vettük a Mondeonkat, ettöl sokkal olcsoban, igaz, hogy nem en pukiztam bele elöször, hiszen nem ujonnan vettük. Felszereltsegben, es meretben is legalabb, ha nem sokkal többet nyujt, mint ez a Golf. Ennyit nem er, bar teny, hogy barmelyik masik markanal is pillanatok alatt fel lehet szaladni 7-8 millioig...
...es valoban 27-29.000 Euro mar az a kategoria, ahol nagy a lehetösegek tarhaza ahhoz, hogy egy szimpla Golf kombiert ennyi penzt kiadjon az ember.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, patika Lancer Evo III, 8,3 millióért

Eladó a Mitsubishi dicső múltjának egy fontosabb szelete

19 órája – Sztori

Hong Kongban bukkant fel egy érintetlen Lancer Evolution III, kevés kilométerrel az órában, gyönyörű sárga fényezéssel, borsos árcédulával.


Skoda Karoq 1.5 TSI és 2.0 TDI menetpróba

Erre mondod majd, hogy ilyet aKaroq!

22 órája – Újdonság

Borzalmas szóviccből el lehet még sütni párat, de a neve az egyetlen, ami mókás. Digitális műszeregység? Átalakítható hátsó üléssor? Prémium hangszigetelés? Több, mint Simply Clever.


Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

2 napja – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN GOLF 1.9 TDi Comfortline

VOLKSWAGEN GOLF 1.9 TD...

Ár: 1.599.999 Ft

Évjárat: 2007 / 5

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN GOLF Variant 1.6 GL valós 159 e km.vonóhorog.tökél

VOLKSWAGEN GOLF Varian...

Ár: 159.000 Ft

Évjárat: 1997 / 1

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF 1.6 GL GTI optika!

VOLKSWAGEN GOLF 1.6 GL...

Ár: 850.000 Ft

Évjárat: 1988 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!