0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Turbóval és kompresszorral suhan a család - Volkswagen Sharan 1.4 TSI teszt

Volkswagen Sharan 1.4 TSI Trendline teszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Hét üléssel, néhány extrával 8,5 millióból kijön a Volkswagen Sharan alapváltozata, az 1.4 TSI BMT Trendline. De szabad egy ekkora autót ilyen pici benzinmotorral megvenni?

Teszt
Műszaki adatok

Kár is beszélni a formáról, a Sharan tipikus, egyenruhás Volkswagen, inkább azt emeljük ki, hogy a BlueMotion Technology (BMT) keretében start-stop rendszerrel üzemel a motor, és ha a körülmények engedik, akkor le is áll. Ezen kívül csekély gördülési ellenállású gumiabroncsokkal szerelik az autót, amely speciális motorvezérléssel és fékenergia-visszanyerő rendszerrel van ellátva

Kár is beszélni a formáról, a Sharan tipikus, egyenruhás Volkswagen, inkább azt emeljük ki, hogy a BlueMotion Technology (BMT) keretében start-stop rendszerrel üzemel a motor, és ha a körülmények engedik, akkor le is áll. Ezen kívül csekély gördülési ellenállású gumiabroncsokkal szerelik az autót, amely speciális motorvezérléssel és fékenergia-visszanyerő rendszerrel van ellátva

Mindent tud a tükör: a házban benne van az irányjelző, az alsó kis lámpa este megvilágítja az autó környékét, a formába pedig szemmel láthatóan erősen beleszólt az aerodinamika. Ezek után szinte szóra sem érdemes, hogy az alapfunkcióját rosszul látja el...

Mindent tud a tükör: a házban benne van az irányjelző, az alsó kis lámpa este megvilágítja az autó környékét, a formába pedig szemmel láthatóan erősen beleszólt az aerodinamika. Ezek után szinte szóra sem érdemes, hogy az alapfunkcióját rosszul látja el...

Hiába vadonatúj autó a Volkswagen Sharan, igazából majdnem minden részletét ismerjük már valahonnan. A külsőnél a Golfhoz és a Passathoz, mint a húzómodellekhez való igazodás a döntő arculati tényező, a turbóval és kompresszorral erősített benzinmotor korábban egy SEAT Ibiza Cupra Bocanegra erőforrásaként mutatkozott be nálunk − igaz, nagyobb teljesítménnyel és duplakuplungos DSG automataváltóval -, míg a hétüléses utastérrel az egy méretszámmal kisebb Touran fedélzetén találkoztunk. A Volkswagen ráadásul nagyban űzi ezt a költséghatékonynak mondott építőjátékot, és a márkacsoportban is előszeretettel keveri a kockákat – így fordulhat elő, hogy a Sharan legádázabb piaci ellenfele a házon belülről támadó olcsóbb ikertestvér, a SEAT Alhambra. A külső méretek imponálók, néhány centi híján 4,9 méterre nyújtózik a karosszéria, hatalmasak az ajtók, de extra kiadással könnyebbé tehető az élet: mind a hátsó, mind az oldalsó tolóajtóhoz külön-külön rendelhető elektromos mozgatás, együttesen mintegy 345 ezer forintért. Itt jegyeznénk meg, hogy a tesztautónál nehezen akartak csukódni az első ajtók, és záráskor a tolóajtókba is rendesen bele kellett kapaszkodni. A visszapillantó tükrök felső lekerekítése szerencsétlen megoldás, nem adnak jó képet, de nagyobbakat valószínűleg azért nem szereltek fel, nehogy a túlzott szélesség miatt baj legyen a garázsokba történő beállásokkal.

Tágas a Sharan belseje, de a kategóriához szokottak nem vágódnak hanyatt, döntően jók az anyagok, ám akadnak bosszantó apróságok. A klíma hőfokszabályzó gombja ebben is vacak, és nappal nem látni a beállított értéket. Az ülés kényelmes, de az ülőlap lehetne picivel hosszabb. A kézifékkar elektromos szerkezettel váltható ki, és van hozzá automata elgurulásgátló (HOLD), de ez utóbbi nálunk alkalmasint furcsán viselkedett, az autó többször is mozgásba jött. 8,1 millió forintos alapárnál arcpirító szemtelenség plusz pénzt kérni a kormány bőrbevonatáért. A külön karra tett tempomat azonban dicsérhető, végre nem az indexkarral kell bűvészkedni

Tágas a Sharan belseje, de a kategóriához szokottak nem vágódnak hanyatt, döntően jók az anyagok, ám akadnak bosszantó apróságok. A klíma hőfokszabályzó gombja ebben is vacak, és nappal nem látni a beállított értéket. Az ülés kényelmes, de az ülőlap lehetne picivel hosszabb. A kézifékkar elektromos szerkezettel váltható ki, és van hozzá automata elgurulásgátló (HOLD), de ez utóbbi nálunk alkalmasint furcsán viselkedett, az autó többször is mozgásba jött. 8,1 millió forintos alapárnál arcpirító szemtelenség plusz pénzt kérni a kormány bőrbevonatáért. A külön karra tett tempomat azonban dicsérhető, végre nem az indexkarral kell bűvészkedni

Két mozdulattal kinyithatók a leghátsó ülések, amelyek használaton kívül kompletten, fejtámlával együtt pihennek a padlóba rejtve. A korábbi Sharan-gazdák hiányolhatják, hogy ezeket sem kiszerelni, sem tologatni nem lehet

Két mozdulattal kinyithatók a leghátsó ülések, amelyek használaton kívül kompletten, fejtámlával együtt pihennek a padlóba rejtve. A korábbi Sharan-gazdák hiányolhatják, hogy ezeket sem kiszerelni, sem tologatni nem lehet

A műszerfal a jól ismert VW-séma szerinti formákkal, anyagokkal és színekkel áll össze, a kidolgozás színvonala hozza a kötelezőt, a kezelőszervek logikus elrendezése dicsérhető, a szemet bántó kék középkonzol-megvilágítás szajkózását pedig abbahagyjuk – belefáradtunk, majd csak leszoknak róla. Egyébként este nem csökkenthető eléggé a műszervilágítás mértéke sem, hiába könnyed mozdulat bal hüvelykujjal lecsavarni a potmétert, a halványodás szerényebb a vártnál, és aki sokat utazik éjjel, annak ez zavaró lehet. Az apróbb kacatokat a szokásos helyekre lehet pakolni, a francia autókra jellemző titkos fiókok, üregek, csempészrekeszek nem jellemzőek a Sharanra, a németek valószínűleg úgy gondolták, a helykínálat a legfontosabb. És tényleg. Az első sor a kategóriában megszokottan tágas, és középen sincs ok panaszra, kiváltképpen, ha nincsen hatodik és hetedik utas. A három különálló szék sínen tologatható, eléjük asztalka varázsolható, és egyszerű mozdulattal dönthetők a támlák, amelyek sík felületet képeznek a csomagtér padlójával. A tesztautóban benne voltak a padlóból kihajtogatható pótülések − 222 ezer forintos opció -, ezeket csupán két mozdulat a helyükre billenteni, és nem bonyolultabb a használaton kívül helyezés sem. Mivel a Sharan jóval nagyobb, mint a Touran, ennek a fedélzetén nem kínszenvedés leghátul ülni. Ha a középső sor székeit picit előre húzzák, akkor marad hely a térdeknek is, és a legszebb, hogy hét üléssel sem tűnik el a csomagtartó: cirka 270 liternyi holmi fér az ülések mögé.

Hét- vagy ötszemélyes családhordozó, de szükség szerint teherhordó furgon is lehet a Volkswagen Sharan. Dicséretes, hogy lehajtott ülésekkel teljesen vízszintes felület jön létre. Az középső sor ülései egyenként, előre-hátra tologathatók − ez manapság az egyterűeknél kötelező elvárás Hét- vagy ötszemélyes családhordozó, de szükség szerint teherhordó furgon is lehet a Volkswagen Sharan. Dicséretes, hogy lehajtott ülésekkel teljesen vízszintes felület jön létre. Az középső sor ülései egyenként, előre-hátra tologathatók − ez manapság az egyterűeknél kötelező elvárás Hét- vagy ötszemélyes családhordozó, de szükség szerint teherhordó furgon is lehet a Volkswagen Sharan. Dicséretes, hogy lehajtott ülésekkel teljesen vízszintes felület jön létre. Az középső sor ülései egyenként, előre-hátra tologathatók − ez manapság az egyterűeknél kötelező elvárás

Hét- vagy ötszemélyes családhordozó, de szükség szerint teherhordó furgon is lehet a Volkswagen Sharan. Dicséretes, hogy lehajtott ülésekkel teljesen vízszintes felület jön létre. Az középső sor ülései egyenként, előre-hátra tologathatók − ez manapság az egyterűeknél kötelező elvárás

Menet közben nagyon csendes az utastér, a szélzaj sem tolakodó, így hosszú utak megtételére a legkisebb benzinmotorral is ideális utazóautó a Sharan. A futómű komfortos, de csodák nincsenek, a kemény rugók miatt keresztbordákon áthaladva üt az autó, de a kategóriához mérten magabiztosnak mondható menettulajdonságokért ennyi kompromisszum vállalható

Menet közben nagyon csendes az utastér, a szélzaj sem tolakodó, így hosszú utak megtételére a legkisebb benzinmotorral is ideális utazóautó a Sharan. A futómű komfortos, de csodák nincsenek, a kemény rugók miatt keresztbordákon áthaladva üt az autó, de a kategóriához mérten magabiztosnak mondható menettulajdonságokért ennyi kompromisszum vállalható

A Sharan saját tömege − kiviteltől függően − 1,6-1,7 tonna körül alakul, így aztán első hallásra érthető, hogy megdöbbentőnek tűnik az 1,4 literes benzinmotor. Már önmagában a családi egyterűeknél szinte kötelező dízel mellőzése is furcsa, de a hengerűrtartalom konkrét kérdést vet fel: ekkora motorral egyáltalán meg tud mozdulni ez a bálna? A válasz határozott igen. A kis erőforrásba egy turbó és egy kompresszor lehel életet, sportautót ugyan nem varázsol a monstrumból, de a 150 lóerővel, valamint az alacsony fordulatszámon ébredő 240 Nm nyomatékkal nincs ok az aggodalomra. A menetteljesítmények számszerű adatai általában nem jelentek garanciát semmire, mindig az autó életszerű helyzetekben mutatott viselkedése a döntő, de a testes Volkswagen nem csak a prospektusban mutat meggyőző formát. A TSI az indulástól kezdve szépen, egyenletesen húz, nem fuldoklik, nem rángat, és egy autópályás besorolásnál is hamar felvehető a forgalom ritmusa. A hatfokozatú, volkswagenesen hosszú úton járó manuális váltó karja jól megvezetett, és hála a BlueMotion Technology (BMT) szisztémának, a kapcsolások időszerűségét a műszerfalon jelzi az elektronika. Menet közben feltűnő az utastér csendessége, egy benzinmotor eleve kulturáltabban viselkedik, mint egy dízel, de ez a TSI még benzines léptékkel mérve is igen finom darab. A rugózást szerencsére nem hangolták altatóan lágyra, a Sharan egyenesfutása magabiztos, a nagy felületek miatt viszont érzékeny az oldalszélre. A fogyasztást tekintve városban 9-10 literrel kell számolni, különösen akkor, ha rövid, hidegindításos távokat teszünk meg, mondjuk napi szintű munkába járással. Autóúton és pályán kedvezőbb a kép, és ugyan a gyárilag ígért átlagot másfél literrel megfejeltük, azért a 8,7 l/100 km nem olyan rossz érték egy ekkora testtől.

Árulkodik a kilincs és a vezetősín: a Volkswagen Sharan mostantól hátul tolóajtós. Aki nem szeretné a nehéz ajtókat izomerővel kezelni, cirka 200 ezer forintért kérhet elektromos mozgatást távirányítással. A luxus tovább fokozható, a csomagtér ajtajához is létezik elektromos segítség

Árulkodik a kilincs és a vezetősín: a Volkswagen Sharan mostantól hátul tolóajtós. Aki nem szeretné a nehéz ajtókat izomerővel kezelni, cirka 200 ezer forintért kérhet elektromos mozgatást távirányítással. A luxus tovább fokozható, a csomagtér ajtajához is létezik elektromos segítség

A Volkswagen Sharan 1.4 TSI BMT Trendline az alapkivitelt jelenti a kínálatban, és ezért 8,1 millió forintot kell a szalonban hagyni. Az öt helyett hétüléses tesztautó metálfénnyel, elektromos rögzítő fékkel, bőrkormánnyal, parkoló radarral, tempomattal, és a B oszloptól sötétített üvegezéssel kiegészítve került 8,9 millió forintba. Hogy ez sok vagy kevés, mindenki az igényeihez mérten döntse el, akinek viszont tényleg szüksége van ekkora autóra, és ragaszkodik a VW-csoport termékeihez, annak máris felvillan titkos tippként az olcsóbb SEAT Alhambra, amely voltaképpen egy átemblémázott Sharan. Akinek persze megér 550 ezer forintot az S betű helyett a VW embléma, az felejtse el.

Méretek

Hosszúság: 4854 mm
Szélesség: 1904 mm
Magasság: 1720 mm
Saját tömeg: 1648 kg
Össztömeg: 2290 kg
Terhelhetőség: 642 kg
Tengelytáv: 2919 mm
Karosszéria-kivitel: egyterű
Csomagtér: 267-2430 liter

Motor és váltó

Motor: Otto motor
Motorosztály: Euro 5
Hengerűrtartalom: 1390 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: mechanikus - 6 fokozatú
Nyomaték: 240 Nm 1750-4000 1/min-nél
Teljesítmény: 110 kW (150 LE) 5800 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 197 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 10,7 s
CO2-kibocsátás: 167 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 8,7 l/100km

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Talán majd 5-6 év múlva elkezdődhet épülni a Balatont Kecskeméttel és Szegeddel összekötő M8

10 milliárd forint csupán az M8 autópálya építésének előkészítésére is rendelkezésre áll, maga...

Autóalkatrészből a legjobb ár és minőség - nemzetközi díjat nyert el a Bárdi Autó

Neves elismerést kapott a Bárdi Autó: az Icertias független svájci minősítő intézet piackutatása...

Tavaly év eleje óta már közel másfélszeresére nőtt a használtautó-eladások összértéke

Újabb rekord dőlt a hazai használtautó-piacon a harmadik negyedévben: az időszak során mintegy...

Már magyar földön az ötajtós Lada 4x4 modellek

Itt a Lada, amire már a nyolcvanas évek óta várunk, az időközben 4x4 névre keresztelt 4x4 ötajtós...

Volkswagen Caddy Life 1.9 PD TDI DSG, 2007 - használtteszt

DSG ebben? Sokan teszik fel a kérdést a DSG-váltós Volkswagen Caddy kapcsán, pedig készült ilyen...

Már teljes gőzzel itt a Zoe, de sok új villanyautót ígér még a Renault

Végre hazánkban is bemutatkozott, hivatalosan is itt a Renault Zoe, amiből már tavaly megérkezett...

Szinte álcázatlanul szállították a még be nem mutatott BMW X2-t

Hamarosan bemutatkozik a BMW kis kupés SUV-ja, az X2, ám a sportos szabadidő-autót nem rejtették...

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel...

Csúnyán ráfizethetünk az utángyártott alkatrészekkel javításra

Vegyél gyári alkatrészeket, javíttasd márkaszervizben az autódat, különben meghalsz! Erős az...
 

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (3 db)

Gábor123456 írta: 4 hónapja

Rendben van, bemegy egy átlag ember a szalonba és otthagy 8 millát egy autóért... Szerintem ez eleve nem jöhet szóba a magyar családok 85%-nál. Tehát mi tesz a dolgozó? vesz egy ilyen szemetet 150.000-200.000 km-el, majd motort is cserélhet benne mivel ez a kis varrógép motor nem bír ki ennyit. Tudom, hogy a gyárnak nem ez a szempont és el is fogadnám, hogy "dobjuk" ki minél hamarabb de akkor miért kerül ennyibe? Szerintem egy olyan átlag családnak aki ezt majd egyszer megveszi használtan nincs arra pénze, hogy folyamatosan javítsa, hol turbo, hol kettős tömegű, hol vezérműlánc cserebere elviszi az összes magtakarítást.
A végeredmény: 10x több szemét, ezek eladhatatlanok lesznek vagy visszatekerve a km óra és a szerencsétlen vesz egy 20 éves TDI-t mert az még elviszi a családot még ha füstöl is....

A válaszoláshoz belépés szükséges
macskazat írta: 2011 március 06., vasárnap 13:08:43

Jó kis gép! Ha lenne öt gyerekünk, ilyet vennék a kirándulásokhoz.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bigman írta: 2011 március 06., vasárnap 12:07:46

Erre már a megerősített vezérműláncot rakják? Mert anélkül bizony gyengécske a konstrukció!

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.


Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Szívtipró - automata Renault Captur teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós benzinessel és EDC automatával próbáltuk.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

2 órája – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

Így nézne ki egy Dacia Duster pickup, de a GT is bejövős

Tegnap – Sztori

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon. Így jött létre a hot hatch Duster.


DTM esküvő Maro Engelékénél. Éljen az ifjú pár!

Nincs menőbb esküvői autó egy DTM Mercinél Videó

3 napja – Sztori

Sokszor láttunk már autós esküvőket, most viszont Maro Engel és a Mercedes-AMG DTM csapat valami teljesen új dimenziót mutatott be.


Kapcsolódó tartalom


Cikk ajánló

Hivatalos képeken a felfrissített Ferrari California T

Turbós nyomatékgyár lett a legolcsóbb Ferrari

4 éve – Autósvilág hírei

Élőben természetesen csak Genfben lesz látható, de az internetet felrázó fotók eredetiek. Íme hivatalosan is itt a felfrissített Ferrari California.


Hirvonen első citroënes győzelme a Szardínia-ralin

A főnök rontott, a vízhordó pezsgőzhetett Videó

5 éve – Autósvilág hírei

Loeb és a riválisok zöme is hibázott a szardíniai murván, így csapattársa, Hirvonen senkitől sem zavartatva szerezhette meg citroënes pályafutása első sikerét.


Fának csapódott az 1000 lóerős sportkocsi

Totálkáros lett a tuningolt Dodge Viper

2 éve – Sztori

Szerencsésen, sérülések nélkül úszta meg a fának csapódást a Dodge Viper vezetője, aki Kijevben szenvedett balesetet.


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN SHARAN 1.9 PD TDI

VOLKSWAGEN SHARAN 1.9...

Ár: 1.250.000 Ft

Évjárat: 2002 / 11

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN SHARAN 2.0 CR TDI Trendline DSG /Sérülésmentes!!/

VOLKSWAGEN SHARAN 2.0...

Ár: 4.999.000 Ft

Évjárat: 2014 / 1

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN SHARAN 2.0 CR TDI Comfortline DSG

VOLKSWAGEN SHARAN 2.0...

Ár: 3.500.000 Ft

Évjárat: 2012 / 10

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!