0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Határon innen és túl. Volvo S60 2.0T teszt

Volvo S60 2.0T Summum teszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A tesztautó szokás szerint roskadozott az extrák alatt, de a sok kütyütől elvonatkoztatva is érződött, alapvetően jó kis autót hoztak össze az immáron kínai zászló alatt hajózó svédek.

Teszt
Műszaki adatok

Árulkodó tükröződések: összességében jó minőségű, szépen kidolgozott autó a Volvo S60. Akár egy számmal nagyobb, 17-es helyett 18 colos felnit is elbírna

Árulkodó tükröződések: összességében jó minőségű, szépen kidolgozott autó a Volvo S60. Akár egy számmal nagyobb, 17-es helyett 18 colos felnit is elbírna

Változik a világ, régebben egy komplett Volvón nem volt annyi aprólékos részlet, mint most a fényszóró körül

Változik a világ, régebben egy komplett Volvón nem volt annyi aprólékos részlet, mint most a fényszóró körül

Ha meghúzunk egy képzeletbeli vonalat a jelenben, akkor az új Volvo S60 elhelyezése feladja a leckét. A múlt jelképe a Ford-uralom alatt elkezdett fejlesztés, és a leánykori nevén Ecoboost benzines turbómotor a gépházban, míg a jövőre utal a beskatulyázott, nagypapás Volvo-arccal való szakítás határozott szándéka, a nyilvánvaló (és remélhetőleg vevőket jelentő) újhullámosság, benne csipetnyi, kupé-tetővonalas sportossággal, no és persze a Geely, a Fordot váltó kínai tulajdonos. Nem vitás, egyszerre egyensúlyoz határon innen és túl a prémium középosztályban induló S60, amelyre nem kisebb feladat vár, mint borsot törni a német Audi-BMW-Mercedes-Benz szentháromság (A4, 3-as sorozat, C-osztály) orra alá, ugyanakkor nem hagyhatók figyelmen kívül a populárisabb márkák szóba jöhető csúcsmodelljei sem − például egy Mondeo, Insignia vagy Passat -, amelyek ugyanúgy átlépik a 9-10 milliós határt, mint az S60 2.0T. Megalkotni egy Volvót, amely azonnal felismerhető, de nem naftalinszagot árasztóan konzervatív, természetesen szuperbiztonságos, állja a megmérettetést a népes konkurenciával, és ráadásként még élvezetesen is vezethető – hát ezért a projektért nem lehetett irigyelni a svéd mérnököket, akik viszont hozzáfogtak kiskanállal elhordani a hegyet. Lássuk, mire jutottak!

Mozgásra született! Feszesen rugózik, dinamikusan kanyarodik, pontosan irányítható

Mozgásra született! Feszesen rugózik, dinamikusan kanyarodik, pontosan irányítható

Még maradt valamennyi a híres, korszakalkotó vállas dizájnból

Még maradt valamennyi a híres, korszakalkotó vállas dizájnból

A karosszériáról sok minden elmondható, de az nem, hogy méreteit tekintve szétfeszíti a kategóriahatárokat. A teljes hosszúság alig lépi át a 4,6 métert, igaz, a tengelytávolság ehhez képest figyelemreméltó, ám a 2776 mm csak önmagában jelentős – az Audi A4 például 2808 millimétert tud felmutatni. Innentől azonban a dinamizmusé a főszerep: az S60 széles és lapos, a nyomtávja pedig mind az első, mind a hátsó tengelynél bőven meghaladja a másfél métert, amely a vezethetőségnél eredményez piros pontokat. Az orr Volvótól szokatlanul gömbölyded, a fényszórók elkezdtek felkúszni a sárvédőkre, az övvonal hátrafelé diszkréten, de mindvégig emelkedik, a tető kupolás íve pedig majdnem a csomagtartó élénél ér véget – egy szó, mint száz, az S60 nem a mérd mikrométerrel, jelöld krétával, vágd baltával tipikus esete. A stílus egyébként nem gyökeresen új, hiszen az XC60 crossover már adott némi ízelítőt a XXI. századi modern Volvo-arculatból, és elmondható, hogy van, pontosabban lesz élet a kockaság, a hűvös kimértség után is. A külső tehát tetszetős, de mi újság odabenn?

Egyszerű, letisztult formavilág. Ha nem lenne a középső képernyő körüli zűrzavar a szellőzőkkel, még nekem is tetszene

Egyszerű, letisztult formavilág. Ha nem lenne a középső képernyő körüli zűrzavar a szellőzőkkel, még nekem is tetszene

Meg kell szokni, hogy a menüben barangolva melyik gombot mikor szükséges tekerni, nyomni

Meg kell szokni, hogy a menüben barangolva melyik gombot mikor szükséges tekerni, nyomni

A dizájn hamisítatlan Volvo. Ez azért fontos, mert a luxus IKEA-érzet valahogy a márka sajátja lett az elmúlt években, és ami jó, azon nem muszáj feltétlen, erőszakkal változtatni. Nekem nagyon tetszett a két órás, minimalizmusra törekvő műszerpark, amelynél a kivitelezés mívessége feledtette a spórolást – nem azért hiányzik a többi óra, mert nem tellene rá. Jó fogású a bőrkormány, és kivételesen ízléses a fadekoráció, ám számomra kakukktojás volt, műanyag-e, vagy eredeti, de nagyobb baj, hogy a már-már narancsszínbe hajló bőrrel társítva nehezen mondanám ízlésesnek. A „lebegő” középkonzol szép lassan az összes Volvóba beszivárgott, a szélein négy-, középen apró gombos, a klímánál ember sziluettes kezelőfelület egyértelmű, bár a menü (magyar nyelven is) lehetne valamivel egyszerűbb. A széles középkonzol kellő távolságot tart a két első utas között, praktikus, pohártartós üregét elhúzható roló takarja, az oldalára viszont juthatott volna némi szövet, akár olcsó filc, mert a szimpla plasztik kopogósan kemény, olcsó és rangon aluli. Az anyagválasztást tekintve talán ez a legnagyobb hiba, amúgy minőségi hatást kelt az összeszerelését tekintve is dicsérhető S60, a bőrkárpit szokásosan puha, az ülés kényelmes, a váltókar bucija tenyérbe mászó, és masszívságot kelt – ez utóbbira rájátszanak az itt-ott elszórt fémbetétek, amelyek persze műanyagok, de a felületkezelés megteremti az illúziót.

Kapacitását tekintve átlag alatti a csomagtartó, pótkerék nincs, csak defektjavító. Hátul átlagos a helykínálat, a frizura könnyen a plafonhoz ér. Kellemes a puha bőr, az ülés pont olyan, amilyen a Volvókban lenni szokott: kényelmes Kapacitását tekintve átlag alatti a csomagtartó, pótkerék nincs, csak defektjavító. Hátul átlagos a helykínálat, a frizura könnyen a plafonhoz ér. Kellemes a puha bőr, az ülés pont olyan, amilyen a Volvókban lenni szokott: kényelmes Kapacitását tekintve átlag alatti a csomagtartó, pótkerék nincs, csak defektjavító. Hátul átlagos a helykínálat, a frizura könnyen a plafonhoz ér. Kellemes a puha bőr, az ülés pont olyan, amilyen a Volvókban lenni szokott: kényelmes

Kapacitását tekintve átlag alatti a csomagtartó, pótkerék nincs, csak defektjavító. Hátul átlagos a helykínálat, a frizura könnyen a plafonhoz ér. Kellemes a puha bőr, az ülés pont olyan, amilyen a Volvókban lenni szokott: kényelmes

Ha már kicsi, legalább ötletes a csomagtartó: a pánt burkolatban mozog, így nem zúzza össze a csomagokat

Ha már kicsi, legalább ötletes a csomagtartó: a pánt burkolatban mozog, így nem zúzza össze a csomagokat

Amíg a vezető és első utasa sem térben, sem kényelemben nem szenved hiányt, addig hátul ülve már nem ilyen felhőtlenül kék az ég. Saját termetemből kiindulva, 175 cm környékén lehet az a határ, ahol a vezető mögött ülő még nem döfködi a térdével a háttámlát, és a Volvo szerencséje, hogy a diszkós mikrofonfrizura kiment a divatból, mert az esztétikailag vitathatatlanul szépen, de hirtelen lecsapó tető nem hagy sok fejteret. Szintén a forma áldozata a csomagtartó, két szempontból is. Egyrészt a kupés tetőív rövid hátsó túlnyúlást eredményez, emiatt − az autó mögött állva befelé − nem elég hosszú a csomagtér fedele, szűk a rakodónyílás. Másrészt a kapacitás sem az S60 erőssége, 380 literrel mindent lehet, csak büszkélkedni nem – a fent említett Audi A4 kerek 100 literrel tágasabb üreget kínál. Summa summarum (a margó szélén jegyezzük meg, e latin kifejezésből ered a Summum kivitel neve), akinek a praktikusság elsődleges, és nem csak szépséget, használati értéket is elvár a Volvójától, bátran válassza a V60 kombit. Szubjektív irányba fordulva, de maradva még a kritikánál, a műszerfalhoz visszatérve nem tudok szó nélkül elmenni a középkonzolnál aszimmetrikusan elhelyezett szellőzők mellett. Olyan vagyok, mint Agatha Christie belga detektívhőse, Poirot, akit nyugtatott a szimmetrikusság, és bárhova ment, azonnal rendezgette a tárgyakat az asztalon, vagy a kandalló tetején. A rostélyok azonban nem helyezhetők át, és értem én, hogy a jó szellőzés érdekében kerültek oda úgy, ahogyan, de akkor sem tetszik a megoldás.

Minden oldalról tetszetős képet mutat a Volvo S60. Az ezüst betétek helyett talán jobb lenne a fekete, így kicsit erőltetett a látvány Minden oldalról tetszetős képet mutat a Volvo S60. Az ezüst betétek helyett talán jobb lenne a fekete, így kicsit erőltetett a látvány Minden oldalról tetszetős képet mutat a Volvo S60. Az ezüst betétek helyett talán jobb lenne a fekete, így kicsit erőltetett a látvány

Minden oldalról tetszetős képet mutat a Volvo S60. Az ezüst betétek helyett talán jobb lenne a fekete, így kicsit erőltetett a látvány

6 fokozatú Powershift duplakuplungos automataváltó − inkább vesszen a kényelem, de a manuális ennél biztosan jobb választás

6 fokozatú Powershift duplakuplungos automataváltó − inkább vesszen a kényelem, de a manuális ennél biztosan jobb választás

Amikor Katona Mátyás kollégával cserélgettük egymás között ezt a Volvót, és a Ford S-Max tesztautót, érdekes dologra lettünk figyelmesek: a gyakorlatilag azonos Ecoboost erőforrás a kölni egyterűben finomabb, kulturáltabb működést mutatott. A svédek háza táján új szelek fújnak, a jó erőben lévő, nyomatékos, de igencsak szomjas öthengeres benzinmotorokat négyhengeresek váltják, így jelen esetben hiába a 200 lóerő, a vérpezsdítő morgás immáron a múlté. Kár, mert a hajtásláncát tekintve abszolút nem hozott lázba az autó, amiben oroszlánrésze volt a Ford duplakuplungos Powershift automataváltójának – javasolnék egy „Technik Tag” napot Wolfsburgban, a DSG szülővárosában, ami után hátha gyorsabban, kevesebb mélázással dolgozna a finoman kapcsoló szerkezet. Tudom, lehet kézzel is barangolni a fokozatok között, de nem akarok, nem azért fizetnék borsos felárat, hogy az automata helyett dolgozzak, ez a legostobább ellenérv, ami létezik. Hogy a 300 Nm nyomaték tekintélyes része hol emésztődik fel, jó kérdés, de 100-nál padlógázzal odalépve az égvilágon semmi nem történik, a mutató öreguras komótossággal indul el a nagyobb számok felé, az erő nincs jelen érezhetően. Mindezek után lélekben már el is temettem az S60-ast, de a futómű, a fék, az irányíthatóság megmentette a helyzetet. Nem csak üres beszéd a gyár részéről, hogy ez a kocsi minden idők legélvezetesebben vezethető Volvója, tényleg az, és ahogy illik, maximálisan védi az utasokat. Talán, túlságosan is…

Mindenfelé radarok pásztáznak, kamerák figyelnek − az autó sokkal éberebb, mint gondolnánk, sőt, hajlamos túlzásokba esni Mindenfelé radarok pásztáznak, kamerák figyelnek − az autó sokkal éberebb, mint gondolnánk, sőt, hajlamos túlzásokba esni Mindenfelé radarok pásztáznak, kamerák figyelnek − az autó sokkal éberebb, mint gondolnánk, sőt, hajlamos túlzásokba esni

Mindenfelé radarok pásztáznak, kamerák figyelnek − az autó sokkal éberebb, mint gondolnánk, sőt, hajlamos túlzásokba esni

Minden védelmi rendszer aktív

Minden védelmi rendszer aktív

Nem ismétlem önmagam, az XC60 tesztben már kiveséztem a Volvo legújabb biztonsági rendszereit, megszámoltam a különféle kamerákat, és azt hittem, már nem érhet meglepetés. Tévedtem. A koccanás-megelőző, a sávfigyelő, az adaptív tempomat kivétel nélkül okos dolog, az S60 azonban a gyalogosokra is figyel, de hiába tesztelték a lehető legaprólékosabban, nálam majdnem balesettel végződött a vakriasztás. Egy belvárosi utcában szűken, két oldalt parkoltak az autók, balra ártalmatlanul, védve, mégis jól láthatóan pakolt egy férfi a csomagtartóba, a Volvo azonban kiszúrta, nem a radarral, hanem a kamerával, és annak ellenére, hogy minden védelmi rendszert kikapcsoltam (vessenek rám követ, de privát nem rajongom ezekért a villogó, sípoló, rezgő, csilingelő, farpofarázó kütyükért), a berendezés aktivizálta magát. Veszélyhelyzetnek még a gyanúja sem merült fel, nyugalomban haladtam, és egyszer csak vörösbe borult a szélvédő, villogó jel az orrom előtt, frászkeltő hangjelzés, azt hittem, kitört a háború, és a rádió be sem mondta. Az igazat bevallva, nem gondoltam én semmire, éppen ellenkezőleg, és majdnem abból lett baleset, hogy az autó engem akart megvédeni (csak tudnám, mitől?): ijedtemben hajszál híján nekimentem a jobbra parkoló kocsisornak.

Innen nézve nagyon szépen ível a kupés tető. A kocka Volvo immáron a történelem része, a jövőben ehhez hasonlóan könnyed, filigrán modellekre számíthatunk

Innen nézve nagyon szépen ível a kupés tető. A kocka Volvo immáron a történelem része, a jövőben ehhez hasonlóan könnyed, filigrán modellekre számíthatunk

Mit valósított meg a Volvo a kitűzött célokból? Az S60 valóban más lett, mint korábban, de azért azonnal felismerhető maradt. A helykínálatával, a csomagterével nem fogja megszorongatni a vetélytársakat, a kidolgozása, az anyagminősége viszont jobb az átlagnál, és az első sorban nagyon kényelmes. Az automataváltóért nem érdemes félmilliót kidobni az ablakon, ha valaki vezetni is szeret, mert a Powershift nem dolgozik össze harmonikusan a kétliteres turbómotorral. 11,14 millió forinttal a Volvo megkéri a Summum kivitelű S60 2.0T alapárát, a minden kívánságot teljesítő álomautó azonban belekarcolhat a 15 milliós határba. Hogy ennyiért kinek fog kelleni, majd a piac eldönti.

Méretek

Hosszúság: 4628 mm
Szélesség: 1865 mm
Magasság: 1484 mm
Saját tömeg: 1545 kg
Össztömeg: 2040 kg
Tengelytáv: 2776 mm
Karosszéria-kivitel: limuzin
Csomagtér: 380 liter

Motor és váltó

Motor: Otto motor
Motorosztály: EURO 5
Hengerűrtartalom: 1999 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: Duplakuplungos Powershift aut. 6 fokozat
Nyomaték: 300 Nm 1750-4000 1/min-nél
Teljesítmény: 149 kW (203 LE) 6000 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 230 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 8,2 s
CO2-kibocsátás: 193 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 11,4 l/100km

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid, 2015 - használtteszt

Másfél év alatt több mint 120 ezer kilométert futott egy hazai Toyota Auris Hybrid. Tulajdonosa...

SEAT Ibiza FR menetpróba - Leonnal és Atecával fűszerezve

A SEAT legfőbb idei újdonsága az Ibiza, amit rögtön FR-ként vezethettünk. Továbbá az új Leon...

Brutális gyorsulást ad a világ legfürgébb gokartja

Jó móka a gokartozás, főként ha komoly gyorsulás is társul hozzá. A világ legfürgébbjét egy villanymotor...

Megépült az új szuper-körforgalom Budakalászon. Jobb a lámpatenger, mint egy sima kereszteződés?

A folyton dugót és szenvedést okozó budakalászi, az M0-ás hídra is felvezető körforgalom erősen...

Németországban is visszavásárol a dízelbotrányban érintett autókat a Volkswagen

Közel két éve annak, hogy a Volkswagen dízelbotránya kirobbant, még ma is, és valószínűleg még...

Üléspróba: ott voltunk a Kia Stonic leleplezésén

Amszterdamban leplezték le a Kia kisautó alapú divat-crossoverét, amiről továbbra sem tudunk...

Körkép: divat-crossoverek 5 millióig

Egyre csak növekszik a városi crossoverek szegmense. A sok új nevező meghozta a kedvet, hogy...

Újra kémfotókon a következő Nissan Leaf

A Nissan Micra tipikus jegyeivel, ám hosszabb, kupés farral jöhet a következő generációs, már...

Itthon vezettük a Peugeot 5008 második generációját

Idehaza is bemutatkozott a Peugeot új négyszámjegyű modellje, az 5008 második generációja. A...
 

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (1 db)

korosys írta: 2016 június 15., szerda 19:51:19

Ember legyen a talpán aki a középkonzolon lévő 3*4 = 12 db-os gomberdőt és a körülötte lévő hasonló gomberdőn kiigazodik kapásból. mire kikeresi mit akar megnyomni, fának megy.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==

Friss tesztek

Hyundai i30 1.4 T-GDI 7 DCT teszt

Ilyen, amikor a másolat szinte jobb - Hyundai i30

Nem ér másolással vádolni senkit, a Hyundai i30-nál is inkább úgy mondanánk, kiválogatták azt, ami jó, és becsomagolták egy ismerős, de ezen a szinten kívánatosnak mondható formatervvel.


Kia Optima EX Premium 1.7 CRDi 7DCT teszt

Te drága! - Optima SW

Kombik közül eddig a legcsábítóbb az Optima SW, minden jóval megtömve kényelmes, és már-már prémiumban érezhetjük benne magunkat. Imádni való, főleg akkor, ha kevesebbet költünk rá.


Peugeot 3008 1.6 BlueHDi M6 Allure teszt

Tartalmas második felvonás – Peugeot 3008 1.6 BlueHDi

Újra próbára tettük a Peugeot 3008-at, ezúttal már az Ev Autója cím győzteseként. A franciák SUV-ja továbbra is elképesztően izgalmas, mégis ésszerű autó, de vajon megérdemelten nyert?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==

Hirdetés

VOLVO tesztek

Volvo V90 Inscription D5 AWD teszt

Csillagromboló - Volvo V90 teszt Videó

A prémiumgyártókkal vetekszik a Volvo egyik legújabb modellje, könnyen elcsavarhatja a vevők fejét akár a német hármas felől is. Különös kisugárzása van, amivel a Volvók mindig kenyérre kentek.


Volvo S90 D5 AWD Inscription teszt

Lehet szeretni! Volvo S90 teszt

Prémiumautó lett az új Volvo S90, ez kétségtelen. És van benne valami, ami miatt még úgy is nagyon szerethető, hogy a tesztautó bizony mutatott egy-két hibát.


Volvo XC90 D5 AWD Inscription teszt

Vállatlan fordulat - Volvo XC90 D5 AWD teszt Videó

Idén végre megérkezett a második generációs Volvo XC90, vállaiból és motorjainak hengerszámából is veszített, ám nagyon sokat okosodott.


Volvo V40 T3 Summum teszt

Alapnak nagyon nem rossz - Volvo V40 T3 teszt Videó

Az alsó-középkategória legbiztonságosabb modellje, az első autó, amely kívülre is fúj légzsákot - a Volvo V40 kétség kívül a nálunk járt alapmotoros verziójával is nagyon érdekes.


Volvo V60 DRIVe Momentum teszt

Józanul rázza a rongyot: Volvo V60 DRIVe teszt Videó

Polgári dízelmotorja csak négyhengeres, 1,6 literes és 115 lóerős, viszont így is jól megy és keveset fogyaszt a stop-startos Volvo V60 DRIVe.


Még több VOLVO teszt

Címlapon


Friss cikkek

SEAT Ibiza FR menetpróba - Leonnal és Atecával fűszerezve

Tudjuk az új Ibiza árát, vezettük a legerősebb változatát

2 napja – Újdonság

A SEAT legfőbb idei újdonsága az Ibiza, amit rögtön FR-ként vezethettünk. Továbbá az új Leon Cupra FR-t és az Ateca FR-t is meghajthattuk.


Végigvezettük a MINI JCW palettáját

John Cooper Works modellekkel edzettünk

2 napja – Sztori

Európai körútra indultak a felpaprikázott MINI-k, mi pedig itthon el is kaptuk őket, hogy az Euro-Ringen valljanak egy laza pályanap során.


Összevarrtak három Ladát, hogy őrült sebességgel foroghassanak

A háromfejű orosz sárkány története Videó

3 napja – Sztori

Mond valamit az, hogy fidget spinner? Nem baj, ha nem, csak ez most egy új őrület, na persze a fiatalok körében. Viszont néhány orosz is feldolgozta az ötletet, mutatjuk, hogyan.


Kapcsolódó tartalom


Cikk ajánló

Nincsen olcsó benzin sokáig, szerdán már jön az áremelés

Szombaton olcsóbbak lettek, szerdán drágulnak az üzemanyagok

3 hónapja – Autósvilág hírei

Nem sokáig örülhetünk az április elsején csökkentett üzemanyagáraknak. Szerdán a benzin és a gázolaj is drágulni fog.


Szerdán az NKH-nál, ma az okmányirodáknál volt rendszerhiba

Jogosítvány, személyi igazolvány? Rendszerhiba miatt nem adható

4 éve – Szívató

A héten immár a második komoly számítógépes rendszerhibával szembesülnek a jogosítványért, illetve személyi igazolványért sorakozók.


Szupergépek ellen villannyal: Infiniti Emerg-E

Hibriddel alázna Ferrarit és Lamborghinit az Infiniti

5 éve – Autósvilág hírei

Eddig csak skicceken létezett, de már teljes valójában látható a sportkocsi-koncepció, melyet Genfben állít ki az Infiniti.


Használtautó.hu

VOLVO S60 2.0 D [D3] Kinetic

VOLVO S60 2.0 D [D3] K...

Ár: 4.699.000 Ft

Évjárat: 2011 / 11

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

VOLVO S60 1.6 [T4] Flexifuel Momentum Magyar-Sz.könyv-KM GARANCIA

VOLVO S60 1.6 [T4] Fle...

Ár: 6.290.000 Ft

Évjárat: 2014 / 4

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

VOLVO S60 2.0 D [D3] Momentum Geartronic Volvo Alpok raktárról

VOLVO S60 2.0 D [D3] M...

Ár: 8.990.000 Ft

Évjárat: 2016 / 12

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!