0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Vad igényesség - Volvo V90 Cross Country teszt

Volvo V90 D5 AWD Cross Country Pro teszt

A svéd lazaság és igényesség mintapéldánya lett a Volvo V90 Cross Country, ami az utastérben luxusban fürdet, miközben a homokban driftel.

Teszt
Műszaki adatok

%KA%Terepjárós köntöst kapott a V90, ezzel létrehozták az egyik legmenőbb flottaautót valaha. Méltóságteljesen falja a kilométereket az emelt Cross Country, a világból kimennénk vele%KA%

Terepjárós köntöst kapott a V90, ezzel létrehozták az egyik legmenőbb flottaautót valaha. Méltóságteljesen falja a kilométereket az emelt Cross Country, a világból kimennénk vele

Luxus, vad köntösben. Az XC90 volt az első újkori Volvo modell, ami a svédek vadiúj dizájnvonalát és felszereltségét bevezette. Igényes modelljeikkel korábban is a prémium szegmenst kergették, ám csak most tudtak igazán célba érni, és a luxus érzését más szintre emelni. Az új V90 is (és persze az S90 szedán is) ezt a luxust örökölte, mindkettő vallott is már nálunk, részletesen kiveséztük őket. A svédek azonban legbelül a szó legnemesebb értelmében elvetemültebbek ennél. Elsőre komoly arcukat mutatják, aztán mélyebb ismerkedés után derül ki, mennyire jófejek. Ugyanez a helyzet autó téren is: az alap V90 luxusához hozzáöntöttek egy jó adag vadságot és puritánságot, így jöhetett létre a V90 Cross Country, ami a terepkombik különleges szegmesében indul harcba a Mercedes-Benz E-oszály All-Terrain és az Audi A6 allroad quattro ellen, de kitágítva a kört akár az új Opel Insignia Country Tourer is játékos. Vajon négy hengerrel és mindössze 1969 köbcentivel is menni fog a Volvónak?

%KA%Szép és finom tapintású a körbehúzott műanyagozás, de durvább terepen félteném. Hátul króm kipufogóvégek és ezüst alvázvédő elemek vadítják%KA%

Szép és finom tapintású a körbehúzott műanyagozás, de durvább terepen félteném. Hátul króm kipufogóvégek és ezüst alvázvédő elemek vadítják

Műremek. Az új Volvo V90 CC vonzza a szemet, ez nem vitás. Még az AMTS főpavilonjában is több kép készült róla, mint a mellette álló tuning Golfokról. Hiába dugtam el a parkolóban, ott is emberek vették körbe telefonjaikkal, pedig a Hungexpo területe tömve volt hazánk legszebb autóival. Akármerre jártam, az emberek nem bírták szó nélkül, számtalan dicséretet kapott. Sötétbarna fényezése komolyságot sugall, bár kevésbé emeli ki az autó fő látványosságát, a körbefuttatott műanyagozást. Utóbbi finom tapintású, de épp ezért strapabírása megkérdőjelezhető. A krómozott kipufogóvégek és a szálcsiszolt 20 colos felnik a ballonos gumikon mind a robusztusságra tesznek rá, és valóban meg sem kottyan neki egy kis terepezés. A vadabb köntös miatt az alapnál 3 mm-rel hosszabb, hasmagasságát 6,8 centivel emelték, ami nem kevés. Míg az alapmodell finom, a CC nem akar az lenni, legalábbis kívülről.

%KA%310 000 forint felárat jelent a valódi arcát csak napban megmutató juharbarna metálfényezés, míg több mint 1 milliót az egyedi 20 colos csiszolt felületű könnyűfém felnikészlet. T-alakú menetfényes adaptív LED-es fényszórói kanyarkövetősek%KA%

310 000 forint felárat jelent a valódi arcát csak napban megmutató juharbarna metálfényezés, míg több mint 1 milliót az egyedi 20 colos csiszolt felületű könnyűfém felnikészlet. T-alakú menetfényes adaptív LED-es fényszórói kanyarkövetősek

Igényesség, átgondoltság. Az utastér hangulata és a felvonultatott anyagok minősége elképesztő, még konkurenseivel szemben is, órákig lehetne elemezni a részleteit. Már ajtónyitáskor bőr- és faillat árad belőle, itt minden az, aminek látszik. Nincs csilli-villi, a körítés svédesen minimalista, határozott, komoly. Az egész olyan, mint egy ékszer, amit hozzáértő kezek évekig tervezgettek, rajzolgattak, miközben minden apró részlete felett megálltak gondolkozni. Ez az autó azoknak készült, akiknek van idejük elveszni a részletekben, és valószínűleg a célközönség ezt értékelni fogja. Az átgondoltság egyértelmű jele, hogy az üléseket hátrébb helyezték, mint az megszokott, így a be- és kiszállás könnyebb. A műszerfal tetejét érdes matt műanyag borítja, így az nem csillog vissza a szélvédőre. A hagyományos műszereket itt is képernyő válthatja, remek a szélvédőre vetítő head-up display, a Sensus infotainment rendszere pedig az Apple tabletek grafikájával kényeztet. Utóbbi a prémium szegmensben megszokottal ellentétben érintős felületű, gyors, összeszedett. A pasztel színek, a tökéletesen megkomponált hangjelzések, a lágy hangon beszélő navigáció, a finom érintésre is reagáló képernyő könnyen elvarázsol. Egyetlen hibája, hogy szinte mindent erről a képernyőről tudunk csak kezelni, gomb alig maradt a középkonzolon, így figyelemigényes, ami vezetés közben zavaró.

%KA%Nem kicsi, mégis sportos fogású a volán, amihez párba a legjobb komfortüléseket kaptuk, masszírozó funkcióval, derék- és oldaltámasszal, combtámasszal. Középen 12,3 colos érintőképernyőt kapott, de a hagyományos műszereket is digitális kép váltja%KA%

Nem kicsi, mégis sportos fogású a volán, amihez párba a legjobb komfortüléseket kaptuk, masszírozó funkcióval, derék- és oldaltámasszal, combtámasszal. Középen 12,3 colos érintőképernyőt kapott, de a hagyományos műszereket is digitális kép váltja

%KA%Ahogy megannyi Volvo modell, a V90 Cross Country is az érzéseinkre szeretne hatni, így valódi fa- és bőrborításokat ad, még a középkonzol takaróin is az erdőt érezhetjük. Az egész tetőn végighúzódó, dönthető és első felével elhúzható, komoly feláras tetőablakon finoman szűrődik be a fény, a térhatást komolyan kitágítva%KA% %KA%Ahogy megannyi Volvo modell, a V90 Cross Country is az érzéseinkre szeretne hatni, így valódi fa- és bőrborításokat ad, még a középkonzol takaróin is az erdőt érezhetjük. Az egész tetőn végighúzódó, dönthető és első felével elhúzható, komoly feláras tetőablakon finoman szűrődik be a fény, a térhatást komolyan kitágítva%KA% %KA%Ahogy megannyi Volvo modell, a V90 Cross Country is az érzéseinkre szeretne hatni, így valódi fa- és bőrborításokat ad, még a középkonzol takaróin is az erdőt érezhetjük. Az egész tetőn végighúzódó, dönthető és első felével elhúzható, komoly feláras tetőablakon finoman szűrődik be a fény, a térhatást komolyan kitágítva%KA%

Ahogy megannyi Volvo modell, a V90 Cross Country is az érzéseinkre szeretne hatni, így valódi fa- és bőrborításokat ad, még a középkonzol takaróin is az erdőt érezhetjük. Az egész tetőn végighúzódó, dönthető és első felével elhúzható, komoly feláras tetőablakon finoman szűrődik be a fény, a térhatást komolyan kitágítva

Többre hivatott. A teszthét alatt leginkább városban használtam, és ott egyértelműen idegenül érzi magát. A szegmensben egyedülálló módon négyhengeres D5 csúcsdízel nagyon nehezen indítja meg a közel 2 tonnás kasztnit, ha viszont jobban rálépünk a gázra, akkor bólogatósan gyorsít. A stop-start is idegesen állítja le és indítja újra, 8 sebességes Geartronic automatája mai szemmel egyértelműen lassan reagál és kapcsol. Ha viszont már megindult, könnyen kifutunk belőle a világból, hisz akármilyen nagy tempónál is magabiztos marad a futása. Ez a motor, no meg a magasra húzott könyöklő és az akár önvezetésre is képes IntelliSafe Assist sofőrsegéd mind-mind arra született, hogy beleüljünk, és 5 óra autópályázásnál előbb nehogy kiszálljunk a kocsiból.

%KA%Kiemelendőek a Bowers and Wilkins minőségi hangszórói, amiknek a hangzása elképesztően tiszta. Megunt zenéim is új értelmet nyertek vele, olyan hangok kerültek elő, amikről eddig nem is tudtam. Kitágíthatjuk a hanghatást vagy akár a göteborgi koncertterem akusztikáját élvezhetjük autónkban. Ez annyira svéd, mint az elrejtett svéd zászló az anyósülésen%KA% %KA%Kiemelendőek a Bowers and Wilkins minőségi hangszórói, amiknek a hangzása elképesztően tiszta. Megunt zenéim is új értelmet nyertek vele, olyan hangok kerültek elő, amikről eddig nem is tudtam. Kitágíthatjuk a hanghatást vagy akár a göteborgi koncertterem akusztikáját élvezhetjük autónkban. Ez annyira svéd, mint az elrejtett svéd zászló az anyósülésen%KA%

Kiemelendőek a Bowers and Wilkins minőségi hangszórói, amiknek a hangzása elképesztően tiszta. Megunt zenéim is új értelmet nyertek vele, olyan hangok kerültek elő, amikről eddig nem is tudtam. Kitágíthatjuk a hanghatást vagy akár a göteborgi koncertterem akusztikáját élvezhetjük autónkban. Ez annyira svéd, mint az elrejtett svéd zászló az anyósülésen

Erőből. Persze nem lenne Cross Country, ha nem lennének nagyszerű tereptulajdonságai is. Gyémántmintás módválasztóján már az Eco, Normal és Dynamic mellett Off-Roadot is választhatunk, ami csak alacsony sebességnél működik, cserébe viszont a motort, a hajtásláncot és a hátsó légrugót is terepezéshez optimalizálja. Sőt, még lejtmenetvezérlőt is kapott. A D5 237 lóerejét és 480 Nm nyomatékát összkeréken át küldi az aszfaltra. Zordabb terepen is gond nélkül boldogul 20 colos felnijein feszülő ballonosabb gumijaival, továbbá ad egy biztonságérzetet a tudat, hogy átmegy mindenen, ha kell. Lehet, hogy terepes karakterének tudható be az a nyersség, ami nem illik bele az összképbe, vagyis inkább a prémium körítésbe. Például a váltókart erőből kell hátrahúzni, vagy ott vannak az ajtók, amiket szintén nagy lendülettel kell becsapni, mert képesek nyitva maradni. A Cross Country sajátossága, hogy az emelt hasmagasság miatt magasabbra kell emelnünk a lábunkat, és egy alapból is vaskos, magas küszöböt kell átlépnünk. A műszerfalba és a küszöbbe is többször sikerült beverni a lábam.

%KA%Alá kell rúgni. A Lada Club Hungary-s srácokkal jót nevettünk az A pavilonban, mikor rájöttünk, hogy a megszokott láblendítés helyett a csomagtérnyitáshoz szó szerint a lökhárító alá kell rúgni. Náluk ez a kifejezés ugye más értelmet kap. Azonban ha összkerekes driftről van szó, a V90 CC-t sem kell félteni, laza talajon legalábbis semmiképp. Meglepően játékos%KA%

Alá kell rúgni. A Lada Club Hungary-s srácokkal jót nevettünk az A pavilonban, mikor rájöttünk, hogy a megszokott láblendítés helyett a csomagtérnyitáshoz szó szerint a lökhárító alá kell rúgni. Náluk ez a kifejezés ugye más értelmet kap. Azonban ha összkerekes driftről van szó, a V90 CC-t sem kell félteni, laza talajon legalábbis semmiképp. Meglepően játékos

Hátul is jó. A V90 Cross Country sofőrös autónak is elmegy ekkora hátsó lábtérrel és dedikált tapipados klímavezérlőjével, közben méretes puttonnyal is szolgál, karakteréből adódóan pedig nem csak az autópályák belső sávjának hőse lehet, hanem terepen is hatalmas móka csapatni vele. Főleg a menetstabilizátor sport fokozatában. Ha a kiforratlannak ható négyhengeres dízelmotort hozzáadjuk a képhez, akkor tesztautónk 17 433 000 forintos alapára már kompromisszumosabb, de mivel tudjuk, hogy a Volvo aranyárban méri a kiegészítőket, összekonfigurálva közel 26 milliós a tesztalany. A konkurensekre rálicitáló igényes körítést viszont senki nem veheti el tőle, sőt azt a kisugárzást sem, amitől nem éreztem méltónak magam hozzá. Ezt úgy is csak a volvósok érthetik.

%KA%Árával is prémium, cserébe többcélú óriás terepkombi a Volvo V90 Cross Country. Imádni való a hátrafelé elnyújtott kasztni, a rövid első és hosszú hátsó túlnyúlással%KA%

Árával is prémium, cserébe többcélú óriás terepkombi a Volvo V90 Cross Country. Imádni való a hátrafelé elnyújtott kasztni, a rövid első és hosszú hátsó túlnyúlással

Értékelés

Pozitív
Emelt hasmagasság, nagyszerű összkerékhajtás és légrugó, profi sofőrsegédek, robusztus kiállás, luxus beltér, tisztán szóló hangrendszer, bálna méretek
Negatív
Négyhengeres dízel, lassú váltó, nehezen csukódó ajtók, drága kiegészítők

Árak

Tesztmodell alapára 17 433 000 Ft (2017. április 10.)
Tesztmodell ára 25 943 800 Ft (2017. április 10.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4939 mm
Szélesség: 1879 mm
Magasság: 1543 mm
Saját tömeg: 1881 kg
Össztömeg: 2440 kg
Terhelhetőség: 559 kg
Tengelytáv: 2941 mm
Karosszéria-kivitel: terepkombi
Csomagtér: 560-1526 liter
Belső szélesség elöl: 1540 mm
Belső szélesség hátul: 1500 mm
Belmagasság elöl: 880-980 mm
Belmagasság hátul: 950 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 300 mm
Ülőlap hossza elöl: 480-530 mm
Ülőlap hossza hátul: 460 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1220 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1050 mm
Csomagtér magassága: 700 mm
Csomagtér hossza: 1200 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 2050 mm
Raktérnyílás szélessége: 1000 mm
Raktérnyílás magassága: 700 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1969 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: 8 fokozatú automata
Nyomaték: 480 Nm 1750-2250 1/min-nél
Teljesítmény: 174 kW (237 LE) 4000 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 230 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 7,5 s
CO2-kibocsátás: 129 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 5,3 l/100km
Fogyasztás a használónál: 9,2 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 55 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 63 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 66 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Mercedes GLA, GLA 45 AMG, A 45 AMG menetpróba a Hungaroringen

Hazánkban próbálhattunk a kompakt Mercedesek krémjét, na meg a 381 lóerős AMG-ket a Hungaroringen...

Minden, amit a kettős tömegű lendkerékről tudni érdemes

Autós körökben szinte közellenség a kettős tömegű lendkerék, ami a dízelek mellett egyre több...

Mia Electric Mia L villanyautó használtteszt

Megnyomod a virágot, elcsúsztatod az ajtót, behuppansz középre, majd elsuhansz. Úgy megy, mintha...

Toyota Yaris facelift II nemzetközi menetpróba

A Toyota dobja a dízeleket és a turbós világ sem érdekli őket. Mégis szuper autó lett a frissített...

Összehasonlító teszt: Fiat Tipo Kombi, Ford Focus Kombi, Kia cee'd_sw, Renault Megane Grandtour

Tipikus céges flottaautókat eresztettünk egymásnak dízelmotorral. Focus, cee'd, Megane, Tipo...

A Citroën C5 Aircross a márkától ismert futóműtechnológia új verzióját hozza

Különös, ugyanakkor a márkától nem szokatlan megoldással érkezett a Citroën legújabb SUV-ja...

Frissült a Mercedes S-osztály, új arccal, új motorral, még kanyarba dőléssel is érkezik

A Mercedes nagyágyújának legkisebb változása a külső, amit belül nyújt, az kész luxus, tömény...

Komoly kedvezmények a dízelbotrányos Volkswagenekre

A csalós szoftverek javítása után komoly kedvezményekkel kerülhetnek piacra a sokáig százával...

Rangsorolás nélkül választották ki 2017 legjobb autóbelsőit

Se egy Mercedes, BMW vagy Audi a világ 10 legjobb autóbelsőjének listáján, vannak viszont japánok...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (7 db)

zold írta: 2 hete
Kaller írta: 2 hete

Ezt így kijelenteni elég merész ... tekintve hogy az új A4 be se került bele az a szóban forgó motor . Egyébként meg nem tudni az Audi stratégiáját ... van az a kategória amibe már ciki belerakni egy sor4 es traktor motort ...mondjuk a Volvonak nincs is más diesel motorja csak sor 4 . Így ha akarna se tudna mást beleszerelni szerencsétlen XC90be .



És hát ugye nem az a lényeg mi miért van hanem az hogy a fő konkurensben igenis van V6 Tdi motorja olyan áron mint amennyiért ez a sor4 van az Xc 90-ben .


Előzmények megtekintése

Nem tudom, az Audinak és a BMW-nek nem volt ciki berakni. Az Audi nem tette meg. és valóban kimaradt az A4ből is, de meglepne ha presztízsből tenné, mert a többiek viszont gond nélkül downsizeoltak (lásd az alább idézett E300d).

A Volvot külön húzza az az ág, hogy nincs olyan modellje ami feljavítaná a flotta co2 értéket, így minden grammra oda kell figyelniük. De ismerve a volvo vevőket nem is lenne értelme erősebb motornak, mint a D5. Dízelt nyugaton azért vesznek mert alacsony a Co2 és a fenntartási költségek pl co2 alapú adók és LE alapján számolt biztosítás). És a nyomaték miatt ott van lóerő ahol kell.

Az A6-ban valóban van V6, csak a felszereltségben nagyon látszik a kor. Kinek mi a fontos.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Roreno írta: 2 hete

Gyönyörű autó, mai fejjel a három német helyett biztosan ezt venném. Csak ne lenne ilyen drága!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 2 hete

Ja ez egy V90 CC botsánat ...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 2 hete
zold írta: 2 hete

Gondolom most kisebb dolguk is nagyobb annál, hogy a motorpalettát modernizálják. Ha nincs a TDI botrány, akkor már régen lecserélték volna az új sornégyes ikerturbós 240TDI-re, amit a Passatban mutattak be...


Előzmények megtekintése

Ezt így kijelenteni elég merész ... tekintve hogy az új A4 be se került bele az a szóban forgó motor . Egyébként meg nem tudni az Audi stratégiáját ... van az a kategória amibe már ciki belerakni egy sor4 es traktor motort ...mondjuk a Volvonak nincs is más diesel motorja csak sor 4 . Így ha akarna se tudna mást beleszerelni szerencsétlen XC90be .

És hát ugye nem az a lényeg mi miért van hanem az hogy a fő konkurensben igenis van V6 Tdi motorja olyan áron mint amennyiért ez a sor4 van az Xc 90-ben .

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 2 hete
Kaller írta: 2 hete

Audi A6 Allroad quattro V6 3.0 TDI Stronic 218LE ;) :D


Előzmények megtekintése

Gondolom most kisebb dolguk is nagyobb annál, hogy a motorpalettát modernizálják. Ha nincs a TDI botrány, akkor már régen lecserélték volna az új sornégyes ikerturbós 240TDI-re, amit a Passatban mutattak be...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 2 hete
zold írta: 2 hete

"A szegmensben egyedülálló módon négyhengeres D5 csúcsdízel" Ebben a kategóriában csak négyhengeres kapható. A Volvo volt az egyetlen amelyik nemrég egy igényesebb öthengeres kétliteressel próbálkzott, de valahogy nem visszhangozta az újságíró-társadalom, hogy a német prémiumgyártóknak lőttek volna. Mindenesetre a máshol sem kap ilyen teljesítményű motort (25d, E300d) az ember több hengerrel.



Ez az autó nagyon rendben van, de szerintem annyira nagyot ugrottak az árával, hogy sok XC70 vevő fog lemorzsolódni, féleg hogy most az Xc60-as is másfélszereséről indul.


Előzmények megtekintése

Audi A6 Allroad quattro V6 3.0 TDI Stronic 218LE ;) :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 2 hete

"A szegmensben egyedülálló módon négyhengeres D5 csúcsdízel" Ebben a kategóriában csak négyhengeres kapható. A Volvo volt az egyetlen amelyik nemrég egy igényesebb öthengeres kétliteressel próbálkzott, de valahogy nem visszhangozta az újságíró-társadalom, hogy a német prémiumgyártóknak lőttek volna. Mindenesetre a máshol sem kap ilyen teljesítményű motort (25d, E300d) az ember több hengerrel.

Ez az autó nagyon rendben van, de szerintem annyira nagyot ugrottak az árával, hogy sok XC70 vevő fog lemorzsolódni, féleg hogy most az Xc60-as is másfélszereséről indul.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==

Friss tesztek

Mini Countryman Cooper D teszt

Mint a Cooper, csak használható – Countryman D

Elég szélesre sikerült nyújtani a Mini palettáját, és még mindig nehezen találják egyes modellek pontos helyét. A második Countryman egészen olyan, mint a kicsi Cooper, de ebben el lehet férni.


Kia Rio 1.25 MPI LX Exclusive teszt

Ki akarna ennél többet? - (majdnem) alap Kia Rio teszt

Leggyengébb négyhengeres szívómotorjával, szinte alapkivitelében próbáltuk a negyedik generációs Kia Riót. Stabil, és meglepően tágas is.


Összehasonlító teszt: Fiat Tipo Kombi, Ford Focus Kombi, Kia cee'd_sw,  Renault Megane Grandtour

Vajon melyik dízel kompakt kombival járunk a legjobban?

Tipikus céges flottaautókat eresztettünk egymásnak dízelmotorral. Focus, cee'd, Megane, Tipo - melyik a nyerő?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==

Hirdetés

VOLVO tesztek

Volvo V90 Inscription D5 AWD teszt

Csillagromboló - Volvo V90 teszt Videó

A prémiumgyártókkal vetekszik a Volvo egyik legújabb modellje, könnyen elcsavarhatja a vevők fejét akár a német hármas felől is. Különös kisugárzása van, amivel a Volvók mindig kenyérre kentek.


Volvo S90 D5 AWD Inscription teszt

Lehet szeretni! Volvo S90 teszt

Prémiumautó lett az új Volvo S90, ez kétségtelen. És van benne valami, ami miatt még úgy is nagyon szerethető, hogy a tesztautó bizony mutatott egy-két hibát.


Volvo XC90 D5 AWD Inscription teszt

Vállatlan fordulat - Volvo XC90 D5 AWD teszt Videó

Idén végre megérkezett a második generációs Volvo XC90, vállaiból és motorjainak hengerszámából is veszített, ám nagyon sokat okosodott.


Volvo V40 T3 Summum teszt

Alapnak nagyon nem rossz - Volvo V40 T3 teszt Videó

Az alsó-középkategória legbiztonságosabb modellje, az első autó, amely kívülre is fúj légzsákot - a Volvo V40 kétség kívül a nálunk járt alapmotoros verziójával is nagyon érdekes.


Volvo V60 DRIVe Momentum teszt

Józanul rázza a rongyot: Volvo V60 DRIVe teszt Videó

Polgári dízelmotorja csak négyhengeres, 1,6 literes és 115 lóerős, viszont így is jól megy és keveset fogyaszt a stop-startos Volvo V60 DRIVe.


Még több VOLVO teszt

Címlapon


Friss cikkek

Volkswagen Golf R és GTI Performance menetpróba

Versenypályán próbáltuk a 310 lóerős Golf R-t Videó

3 órája – Újdonság

Van az a teljesítményszint, ami felett sokkal érdemesebb versenypályán tesztelni egy autót, ezért mi is ott vallattuk a Golf R modelleket.


1977 tavaszán mutatkozott be a Volvo 262C, a svédek nagy kupéja

40 éves a Volvo kockakupéja

6 órája – Sztori

A 260-as széria kupéjához az olaszokkal szövetkeztek, a Volvo 262C elsősorban Amerikának szólt, és még a svédeknek is meglepő volt a luxuskupé sikere.


Mercedes GLA, GLA 45 AMG, A 45 AMG menetpróba a Hungaroringen

Lőgyakorlat kompakt AMG Mercedesekkel

4 napja – Újdonság

Hazánkban próbálhattunk a kompakt Mercedesek krémjét, na meg a 381 lóerős AMG-ket a Hungaroringen, majd bepillanthattunk a kecskeméti gyárba is, ahol készülnek.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLVO V90 Cross Country 2.0 D [D4] AWD Pro Geartronic

VOLVO V90 Cross Countr...

Ár: 19.990.000 Ft

Évjárat: 2017 / 3

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLVO V90 D4 AUT Inscription DEMÓ MODELL

VOLVO V90 D4 AUT Inscr...

Ár: 19.199.900 Ft

Évjárat: 2016

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLVO V90 Cross Country

VOLVO V90 Cross Country

Ár: 20.490.000 Ft

Évjárat: 2017 / 3

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!