0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Csillagromboló - Volvo V90 teszt 

Volvo V90 Inscription D5 AWD teszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A prémiumgyártókkal vetekszik a Volvo egyik legújabb modellje, könnyen elcsavarhatja a vevők fejét akár a német hármas felől is. Különös kisugárzása van, amivel a Volvók mindig kenyérre kentek.

Teszt
Műszaki adatok

Még több videóért iratkozz fel a YouTube csatornánkra itt!

Kisugárzás. Ez az, amit nagyon sok márka autója nem birtokol. Hogy csak az etalonnak számító három nagy németet említsük, a BMW nyers, az Audi hideg és távolságtartó, a Mercedes meg átesett a ló túloldalára. Szintén hideg autókból nyálas cukormáz lett hirtelen, amiknek persze megvan a saját célközönsége, és mindegyikben van valami, ami engem is megfogott már, de egyikben sem éreztem olyan jó összhangot ezekkel a jelzőkkel kapcsolatban, mint a Volvo bármelyik modelljében. Sajnos az S90 hátulja erősen kérdőjeles a jó ízlés tekintetében, a V90 viszont nagyon egyben van kívülről is. Az új dizájnvonal, amit a Volvo most képvisel, talán egyszerűnek tűnik, de olyan apró megoldásokat alkalmaztak, amiktől mindig találunk újabb és újabb érdekes részletet rajta.

%KA%Az új 90-es Volvo-szériából talán a V90-nek áll legjobban a formaterv, ami egyszerű, mégis érdekes a sok apró részlet miatt%KA%

Az új 90-es Volvo-szériából talán a V90-nek áll legjobban a formaterv, ami egyszerű, mégis érdekes a sok apró részlet miatt

%KA%Volvo-védjegyként a kocsi végéig húzódó vállat és a kerékíveket is egy-egy éllel tették hangsúlyosabbá, a 19 colos kerekek néha nagyokat szólnak, és sajnos a gördülési zajuk is elég magas. 360 fokos kamerarendszer segít parkolni%KA% %KA%Volvo-védjegyként a kocsi végéig húzódó vállat és a kerékíveket is egy-egy éllel tették hangsúlyosabbá, a 19 colos kerekek néha nagyokat szólnak, és sajnos a gördülési zajuk is elég magas. 360 fokos kamerarendszer segít parkolni%KA%

Volvo-védjegyként a kocsi végéig húzódó vállat és a kerékíveket is egy-egy éllel tették hangsúlyosabbá, a 19 colos kerekek néha nagyokat szólnak, és sajnos a gördülési zajuk is elég magas. 360 fokos kamerarendszer segít parkolni

Határozott. Sehol nem érezzük azt, hogy valamit fölöslegesen rajzoltak volna rá, hogy erőltetett agressziót sugározzon, vagy illegesse magát. Ugyanakkor azt sem érezzük, hogy csupán funkcionális. Olyan, mint egy jól megtervezett, visszafogott karóra, amiről messziről látszik, hogy drága volt, de nem pazarlóan csilli-villi, és ezt szeretem a Volvo V90-ben. Mutatós, de csak annak, aki nem az erőszakos villantást várja egy autótól és van ideje elveszni a részletekben. A fektetett T-alakú nappali menetfény persze tekintet vonzó, mégis egyszerű, homogén fénnyel világít, a hűtőrács formája is szolid, talán egy kicsit túltolták a krómot az orrán, de ez az Inscription felszereltségi szint miatt van. Hosszú, szinte szögegyenes vonallal élesítették a Volvo védjegyévé vált övvonalat, vagy vállat, hívja mindenki úgy, ahogy szeretné, a lényeg ugyanaz. Hátul úgy hat a csomagtartóra nyúlt hátsó lámpa, mintha utólagos volna, és ebben szerintem is van valami, de ők is rájöttek, hogy az XC90-hez hasonló far nagyon üres lenne. A V90 egy szép kombi és kész, nem mellesleg itt érzem teljesnek a formatervet, ahogy a Renault Talisman Grandtournál is.

%KA%Alapesetben 560 liter, de 1500 fölé bővíthető, a csomagtérfedél motorosan nyitható%KA%

Alapesetben 560 liter, de 1500 fölé bővíthető, a csomagtérfedél motorosan nyitható

%KA%Szigorú, de nem félelmet keltő az orra, hosszú a motorháztető, nagyautós%KA% %KA%Szigorú, de nem félelmet keltő az orra, hosszú a motorháztető, nagyautós%KA%

Szigorú, de nem félelmet keltő az orra, hosszú a motorháztető, nagyautós

Értenek a belsőhöz. Egy Volvo persze jórészt a beltérről szól, hiszen a svédek ahhoz értenek igazán. Korábban már találkoztunk ezzel az összeállítással az S90-ben, akkor is tetszett, viszont a puha bőrborításon már akkor látszottak a rengeteg ki-, beszállás nyomai, ez a V90 pedig ebből még többet látott. Sajnos nem viseli jól az újságírókat, így vannak már gyűrődések és csúnya elszíneződések is. Vigyázni kell rá ebből a szempontból, egyébiránt viszont sokkal kényelmesebbnek találom, mint a prémiummárkák által használt anyagokat. Puha az ajtóborítás, a középkonzol, még a kulcsra is jutott a finom bőrből, ami ugyancsak egy apró figyelmesség. Kellemes formák, jó tapintású műanyagok és pompás ülések tarkítják az utasteret. Szélesek az első ülések, de szűkre húzható az oldaltámasz, hosszúra az ülőlap, mindent tökéletesen be tudtam állítani az első percben, ezt is vártam tőle.

%KA%Szerencsére nem ikeás bútorokkal tömték meg, minden szépen megtervezett, az ergonómia tökéletes. Már nincs lebegő műszerfal, csak a Sensus rendszert futtató érintőkijelző, aminek kezelése egyszerű, de tanulást és szokást igényel%KA%

Szerencsére nem ikeás bútorokkal tömték meg, minden szépen megtervezett, az ergonómia tökéletes. Már nincs lebegő műszerfal, csak a Sensus rendszert futtató érintőkijelző, aminek kezelése egyszerű, de tanulást és szokást igényel

%KA%Óriási a lábtér hátul, a közel félmilliós felárért kínált üvegtető pedig jó hangulatot teremt odabent, még szürke téli napokon is. Az első ülések minden irányban elektromosan állíthatók, jól testre szabhatók, hosszú úton is kényelmesek%KA% %KA%Óriási a lábtér hátul, a közel félmilliós felárért kínált üvegtető pedig jó hangulatot teremt odabent, még szürke téli napokon is. Az első ülések minden irányban elektromosan állíthatók, jól testre szabhatók, hosszú úton is kényelmesek%KA%

Óriási a lábtér hátul, a közel félmilliós felárért kínált üvegtető pedig jó hangulatot teremt odabent, még szürke téli napokon is. Az első ülések minden irányban elektromosan állíthatók, jól testre szabhatók, hosszú úton is kényelmesek

Méltóságteljes. A D5-ös jelölésű dízelmotor az elődökhöz képest csupán négyhengeres és kétliteres. Ennél nagyobbat nem is kínál most a Volvo, így menetteljesítménye nem egészen hasonlítható a már említett márkák autóihoz. Annyit viszont biztosan állíthatok, hogy bőven elég a 235 lóerő és az alacsony fordulaton ébredő 480 Nm nyomaték. A trükkösen megtámogatott turbó segítségével egészen lecsökkentették a turbólyukat, de azért illik hagyni neki némi gondolkodási időt, miután lepadlózzuk. A 8 fokozatú automata sem éppen a gyorsaságával bizonyít, egyszerű bolygóműves, így nem is hasonlítható egy észrevétlenül váltó DSG-hez. A méltóságteljes vonuláshoz viszont jól passzol, tudni kell a határait, és ha izgágán akarunk közlekedni a V90-nel – ami nagyon távol áll tőle – akkor számítani a visszaváltás idejére. Összkerékhajtásával a hóval borított földúton is ügyesen boldogul, a kormányzása viszont elég szintetikus, semmit nem érezni az útról, Dynamic módban is csak nehezebb lesz tekerni, de közvetlenebb nem, nem is ezért kell szeretni egy Volvót.

%KA%A bőrözött kulcs már a bejutásnál kellemes pillanatokat okoz, ha már használnunk kell, mert nem fért bele 23 millióba a kulcs nélküli nyitás. A fabetétek kiváló hangulatot adnak, a polírozott alumíniumnak tűnő díszítések szintén, a Bower&Wilkins hifi pedig fantasztikus hangzást kínál, amivel elnyomhatjuk a különböző zajokat%KA% %KA%A bőrözött kulcs már a bejutásnál kellemes pillanatokat okoz, ha már használnunk kell, mert nem fért bele 23 millióba a kulcs nélküli nyitás. A fabetétek kiváló hangulatot adnak, a polírozott alumíniumnak tűnő díszítések szintén, a Bower&Wilkins hifi pedig fantasztikus hangzást kínál, amivel elnyomhatjuk a különböző zajokat%KA% %KA%A bőrözött kulcs már a bejutásnál kellemes pillanatokat okoz, ha már használnunk kell, mert nem fért bele 23 millióba a kulcs nélküli nyitás. A fabetétek kiváló hangulatot adnak, a polírozott alumíniumnak tűnő díszítések szintén, a Bower&Wilkins hifi pedig fantasztikus hangzást kínál, amivel elnyomhatjuk a különböző zajokat%KA%

A bőrözött kulcs már a bejutásnál kellemes pillanatokat okoz, ha már használnunk kell, mert nem fért bele 23 millióba a kulcs nélküli nyitás. A fabetétek kiváló hangulatot adnak, a polírozott alumíniumnak tűnő díszítések szintén, a Bower&Wilkins hifi pedig fantasztikus hangzást kínál, amivel elnyomhatjuk a különböző zajokat

%KA%Az ujjlenyomatgyűjtő felületek is hatékonyan dolgoznak, a kormányon is van belőlük rendesen, ez nem feltétlenül hiányozna. A tekerőkapcsolók gyémántmintás felületeiből nincs sok, így nem zavaró a csillogásuk%KA% %KA%Az ujjlenyomatgyűjtő felületek is hatékonyan dolgoznak, a kormányon is van belőlük rendesen, ez nem feltétlenül hiányozna. A tekerőkapcsolók gyémántmintás felületeiből nincs sok, így nem zavaró a csillogásuk%KA%

Az ujjlenyomatgyűjtő felületek is hatékonyan dolgoznak, a kormányon is van belőlük rendesen, ez nem feltétlenül hiányozna. A tekerőkapcsolók gyémántmintás felületeiből nincs sok, így nem zavaró a csillogásuk

A kijelzők forradalma. Kicsit visszakanyarodva a beltérhez, a kijelzők forradalmának hullámát lovagolja most a Volvo éppen. A műszereket is digitális kijelző váltja − 420 ezer forint ellenében − ahogy a középkonzol minden funkcióját is. A Sensus fantázianevű rendszert futtató, mindent uraló kijelzőt kár erőltetni. Lehet, hogy egyszerűbb így a belső dizájn, vezetés közben viszont nehézkes a kezelés. A multimédia és az egyébként ügyes és gyors navigáció mellett a szellőzést is itt kell állítanunk az ülésfűtéssel együtt, ami minden mozdulatnál odafigyelést igényel, így a szemünket folyton le kell vennünk az útról. Még szerencse, hogy a biztonsági rendszereket a márkához hűen elég jól hangolták. A sávtartó nem csak figyelmeztet, vissza is tereli a V90-t, de akár aktiválhatjuk a Pilot Assistot is, ami összehangolja a sávtartót és az adaptív tempomatot, előbbit agresszívabb szintre kapcsolja, tulajdonképpen magát vezeti. Egyetlen probléma, hogy a sáv jobb szélén halad, persze ennek nem kéne problémának lennie, mivel mindenkit úgy tanítottak, hogy ott kell haladni a KRESZ szerint, mégis a jellemzőbb az, hogy a bal szélére húzódnak az autósok, így autópályán elég közel halad el hozzájuk.

%KA%Közel 5 méter, tengelytávja szintén alulról karcolja a 3-at. Lapos, hosszú elnyújtott fazon, a hátsó felfüggesztés akár légrugós is lehet%KA%

Közel 5 méter, tengelytávja szintén alulról karcolja a 3-at. Lapos, hosszú elnyújtott fazon, a hátsó felfüggesztés akár légrugós is lehet

%KA%Vékony, de hatékony az Inscription szinten alapáras teljesen LED-es első fényszóró, hátul egy plusz nyúlvány miatt más, mint az XC90-é, számomra így jobban kiadja az összképet%KA% %KA%Vékony, de hatékony az Inscription szinten alapáras teljesen LED-es első fényszóró, hátul egy plusz nyúlvány miatt más, mint az XC90-é, számomra így jobban kiadja az összképet%KA%

Vékony, de hatékony az Inscription szinten alapáras teljesen LED-es első fényszóró, hátul egy plusz nyúlvány miatt más, mint az XC90-é, számomra így jobban kiadja az összképet

A birtoklás vágyának tárgya. Még jó, hogy ott a csodás hangzású Bowers&Wilkins hifi, aminek koncerttermi hangzásától hirtelen mindenki Göteborgban érezheti magát. Már csak azért is jó, hogy van, mert így hatásosan sikerül elnyomni a főleg hátulról érkező zörgések zaját, amit csak azért emelek ki, mert ezzel együtt is jól éreztem benne magam. Persze könnyű jól érezni magunkat bármiben, aminek az árcédulája meghaladta a 20 millió forintot, mégis számomra többet és élvezetesebben képes nyújtani − akár a prémiumgyártók modelljeinél is. Lágyan siklik az úton és akár lehet még lágyabb is a hátsó légrugós futóművel, bár én az alappal is kiegyeznék. Valódi nagyautó, széles, óriási csomagtérrel, ami hasznos térelválasztó falat is kínál. Csupa jó és ízléses megoldással, elegáns megjelenésével engem kenyérre kent. Ritkán érezni új autó iránt ekkora birtoklási vágyat, de a V90-nek sikerült kiváltania. Ezek után volt szerencsém összefutni a Cross Country-val is. Képzelhetik…

%KA%Elég zavaró a szél és gördülési zaj, de mindet képes feledtetni. A Volvo V90 kellemes megjelenésű elegáns, a D5-ös dízelmotorral bivalyerős és gyors kombi. Akinek egy Mercedes E-osztály túl sok, vagy egy 5-ös BMW túl nyers, jó megoldás lehet%KA%

Elég zavaró a szél és gördülési zaj, de mindet képes feledtetni. A Volvo V90 kellemes megjelenésű elegáns, a D5-ös dízelmotorral bivalyerős és gyors kombi. Akinek egy Mercedes E-osztály túl sok, vagy egy 5-ös BMW túl nyers, jó megoldás lehet

Értékelés

Pozitív
Kényelmes, tágas, jó hangulatú utastér, erős dízelmotor, hatékony összkerékhajtás, okos megoldások
Negatív
Zajos utastér, tanulandó és szokást igénylő multimédiás fejegység, kulcs nélküli nyitás hiánya, magas ár

Árak

Tesztmodell alapára 17 936 000 Ft (2017. február 8.)
Tesztmodell ára 23 064 000 Ft (2017. február 8.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4936 mm
Szélesség: 1879 mm
Magasság: 1475 mm
Saját tömeg: 1825 kg
Össztömeg: 2400 kg
Terhelhetőség: 575 kg
Tengelytáv: 2941 mm
Karosszéria-kivitel: kombi
Csomagtér: 560 - 1526 liter
Belső szélesség elöl: 1540 mm
Belső szélesség hátul: 1500 mm
Belmagasság elöl: 880-980 mm
Belmagasság hátul: 940 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 250 mm
Ülőlap hossza elöl: 500-550 mm
Ülőlap hossza hátul: 460 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1270 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1100 mm
Csomagtér magassága: 450-700 mm
Csomagtér hossza: 1200 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 2050 mm
Raktérnyílás szélessége: 1000 mm
Raktérnyílás magassága: 700 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1969 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: 8 fokozatú automata
Nyomaték: 480 Nm 1750-2250 1/min-nél
Teljesítmény: 174 kW (237 LE) 4000 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 240 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 7,2 s
CO2-kibocsátás: 129 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 4,9 l/100km
Fogyasztás a használónál: 7,1 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 60 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 62 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 66 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Egy nyitott tetejű DS 7 lett a Macron-mobil

Elég komolyan behatárolta, hogy hova pozicionálja SUV-ját a DS. Elhúzható tetős elnöki vonulós...

Audi Q5 Sport 2.0 TDI 190 LE quattro S tronic S Line teszt

Gombnyomásra emeli meg magát, terepképessége nem csak rizsa. Az új Audi Q5 quattro hajtással...

Audi 80 1.3 CL, 1982 - használtteszt

Pajtalelet volt, most a Das WeltAuto kínálatában várja méltó gazdáját egy 62 ezres futású, 1982-es...

Csúcsfelszereltségű, VIP személyek számára kialakított kisbuszt mutatott a Renault

Fontos személyek szállítására készített különleges sorozatot a Renault a Traficból. A kényelem...

Mazda CX-5 nemzetközi menetpróba

Második generációjába lépett a Mazda kompakt szabadidőautója. Mi már láttuk és vezettük, most...

Bemutatkozott a Skoda Karoq

Ha korábban jön, mint a SEAT Ateca, ma a Skoda kompakt SUV-ja viselhetné az Autobest 2017 címet...

Varga Péter, a 911-es vezető formatervezője mesélt

Egymilliomodik Porsche 911 - 18 karátos arany és fakarimás kormány. Vezető formatervezője magyar...

Alfa Stelvio menetrpróba magyar földön

Az egyik legjobb hazai szerpentinre, azon keresztül Parádsasvárra vittük az Alfa első SUV-jának...

Törött Suprát talált a hegyoldalban az ausztrál vlogger

Legendák szóltak róla, Alexi az ausztrál vlogger megtalálta a hegyoldalba dobott és mára levelekkel...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (36 db)

Kaller írta: 3 hónapja
zold írta: 3 hónapja

Én általában igyekszem körbeérdeklődni több országban is (a legextrémebb a brit piacos de balkormányos BMW reexport volt, most megint jó üzlet lehet a gyenge fonttal), de őszintén szólva legutóbb már nem kértem ajánlatot otthon.



Nem mindegy hogy a garancia gyári vagy csak kiegészítő garanciát adnak. Sőt, pl a Kia 7 évese sok mindenre csak 5, ezek között akadt olyan meglepő dolog is, mint a navi szoftvere.


Előzmények megtekintése

A Mercinél gyári 4 év az Audinál meg 2+2 év a +2 évet az Audi Hungária biztosítja abban az esetben ha Magyarországi kereskedésben vásárolod az autót ... de ha elviszed külföldre a garancia megmarad ugyan úgy 4 év.

Na de mindegy mondom itt A Magyar viszonyokat vesszük alapul és ahhoz mérten egy Volvo itt rohadtul drága mulatság az értéktartóbb Német konkurensekhez képest .

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 3 hónapja
zold írta: 3 hónapja

Ne haragudj, de ez több mint szánalmas.



Osztod az észt de nem éltél (sőt a jelek szerint nem is jártál) külföldön. Hivatkozol itt valami ismeretségre, és nem vagy képes megérteni alapvető dolgokat.



A nagyok lenni sajnos manapság azt jelenti hogy azt hazudod magadnak hogy minden jó ráadásul azzal áltatod magad hogy másutt rossz. Ez nem nagyság hanem bohóckodás. Te most a világ egyik legmagasabb színvonalú jóléti társadalmáról képzelegsz össze vissza. Ahol egy villanyautóra az állam majdnem két millát ad. Nem adót enged el (amúgy azt is), hanem ezt támogatásként odaadja. Jól élnek a svédek minden szempontból. De írhatnám a belgákat vagy a németeket is.



Van olyan hogy egy társadalom működik, én több ilyet is láttam. Ehhez persze az is kell hogy az embereknek ne a csaláson járjon egyfolytában az esze. Érdekes látni hogy mit ki lehet hozni mennyiből, ha mindenki becsületes.


Előzmények megtekintése

Ne haragudj de nem osztom az észt. Inkább próbálom az egyoldalú maszlagodat világosabbá tenni.
Ki prolizott első nekifutásra?
Aztán jöttél a hatalmas ismereteiddel, amiből egy nem témába vágó linket dobtál.
Majd azt mondod hogy fogalmam sem lehet mert nem éltem külföldön( mint,te, tehát fogalmam sem lehet semmiről), pedig ,de, ezek szerint felejtesz is.
Sebaj. Akkor most ki a szánalmas?

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 3 hónapja
Velokex írta: 3 hónapja

Itt a lista, hogy az egyes európai országokban melyek a legkedveltebb új autók, sajnos csak az első kettő.

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2017/01/21/a_suzuki_vitara_kell_a_magyaroknak/


Ez azért nem az igazi, mert csak egy (két) autót jelent. A Golf lehet hogy jól szerepel, de alig akad ilyen kis (és nem prémium) autó a top 10-ben. Az aranyérmesek alapján akár "jobb" autókat vennénk mint a svédek, mert a VItara nagyobb mint a Golf.

A valóság azonban az hogy a 10 millió svéd megvesz 3-400.000 autót évente és elég erősek a prémiummárkák.

Alább belinkeltem a 2015-ös modellistát. Szerintem eléggé beszédes.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Velokex írta: 3 hónapja

Itt a lista, hogy az egyes európai országokban melyek a legkedveltebb új autók, sajnos csak az első kettő.
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2017/01/21/a_suzuki_vitara_kell_a_magyaroknak/

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 3 hónapja
Edy írta: 3 hónapja

Nos, igen, te ezt csinálod, de ez nem az átlag!

Kallerrel teljesen egyet értek.

Nincs értelme a svéd helyzetről diskurálni, pláne úgy hogy neked mindenki büdös proli rögtön, meg merjünk nagyon kicsik lenni...

CSak lököd a megszokásaidat de ez attól még nem az átlag.


Előzmények megtekintése

Ne haragudj, de ez több mint szánalmas.

Osztod az észt de nem éltél (sőt a jelek szerint nem is jártál) külföldön. Hivatkozol itt valami ismeretségre, és nem vagy képes megérteni alapvető dolgokat.

A nagyok lenni sajnos manapság azt jelenti hogy azt hazudod magadnak hogy minden jó ráadásul azzal áltatod magad hogy másutt rossz. Ez nem nagyság hanem bohóckodás. Te most a világ egyik legmagasabb színvonalú jóléti társadalmáról képzelegsz össze vissza. Ahol egy villanyautóra az állam majdnem két millát ad. Nem adót enged el (amúgy azt is), hanem ezt támogatásként odaadja. Jól élnek a svédek minden szempontból. De írhatnám a belgákat vagy a németeket is.

Van olyan hogy egy társadalom működik, én több ilyet is láttam. Ehhez persze az is kell hogy az embereknek ne a csaláson járjon egyfolytában az esze. Érdekes látni hogy mit ki lehet hozni mennyiből, ha mindenki becsületes.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 3 hónapja
zold írta: 3 hónapja

Én általában igyekszem körbeérdeklődni több országban is (a legextrémebb a brit piacos de balkormányos BMW reexport volt, most megint jó üzlet lehet a gyenge fonttal), de őszintén szólva legutóbb már nem kértem ajánlatot otthon.



Nem mindegy hogy a garancia gyári vagy csak kiegészítő garanciát adnak. Sőt, pl a Kia 7 évese sok mindenre csak 5, ezek között akadt olyan meglepő dolog is, mint a navi szoftvere.


Előzmények megtekintése

Nos, igen, te ezt csinálod, de ez nem az átlag!
Kallerrel teljesen egyet értek.
Nincs értelme a svéd helyzetről diskurálni, pláne úgy hogy neked mindenki büdös proli rögtön, meg merjünk nagyon kicsik lenni...
CSak lököd a megszokásaidat de ez attól még nem az átlag.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 3 hónapja
Kaller írta: 3 hónapja

Most megint le kell írnom hogy ez itt Magyarország egy Magyar cikket olvasol és az itteni Magyar viszonyokat veszem alapul " mint ahogy rajtad kívül mindenki más mikor hozzászól valamit" . Leszarom mi van külföldön itt nem kredit van hanem Forint amivel fizetni kell Audi 4 év vagy 200.000km garancia Mercedes Benz szintén 4 év garancia BMW egyedül 2 év viszont pl Németben akár 5 évet is adnak ugyan arra a kocsira ... Hidd el Magyar viszonyok között egy Volvo közel annyiba kerül mint egy Német konkurense viszont a Német prémium szarok Magyarországon jóval értéktartóbbak " de nem csak itt hanem Németben is " mint a Svéd jelvénnyel ellátott Kínai szarok . De tudom hogy úgy sem jut el a tudatodig és legközelebb megint azzal jössz hogy a te külföldre emigrált fejed milyen fasza áron vesz Volvot .



Az Opel is Magyarországon 2 évet ad Németbe meg ugyan arra 4 évet .... akkor ilyenkor mi van ?


Előzmények megtekintése

Én általában igyekszem körbeérdeklődni több országban is (a legextrémebb a brit piacos de balkormányos BMW reexport volt, most megint jó üzlet lehet a gyenge fonttal), de őszintén szólva legutóbb már nem kértem ajánlatot otthon.

Nem mindegy hogy a garancia gyári vagy csak kiegészítő garanciát adnak. Sőt, pl a Kia 7 évese sok mindenre csak 5, ezek között akadt olyan meglepő dolog is, mint a navi szoftvere.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 3 hónapja
zold írta: 3 hónapja

A másik dolog, nem ragaszkodtam az új autóhoz, de pl az XC60 esetében kifejezetten nem úgy tűnt, hogy gyorsan olvadt volna az értéke (akkor elvittem volna egy fiatalabb használtat). Mondjuk pl a 5erhez képest, amelynél jó eséllyel bevállaltam volna egy használtat.



A Németek 2 év garit adtak, a Volvo adott felárért 3. év gyári (nem kiegészítő) garit, Lexus és a Jaguar adott alapból 3 évet.


Előzmények megtekintése

Most megint le kell írnom hogy ez itt Magyarország egy Magyar cikket olvasol és az itteni Magyar viszonyokat veszem alapul " mint ahogy rajtad kívül mindenki más mikor hozzászól valamit" . Leszarom mi van külföldön itt nem kredit van hanem Forint amivel fizetni kell Audi 4 év vagy 200.000km garancia Mercedes Benz szintén 4 év garancia BMW egyedül 2 év viszont pl Németben akár 5 évet is adnak ugyan arra a kocsira ... Hidd el Magyar viszonyok között egy Volvo közel annyiba kerül mint egy Német konkurense viszont a Német prémium szarok Magyarországon jóval értéktartóbbak " de nem csak itt hanem Németben is " mint a Svéd jelvénnyel ellátott Kínai szarok . De tudom hogy úgy sem jut el a tudatodig és legközelebb megint azzal jössz hogy a te külföldre emigrált fejed milyen fasza áron vesz Volvot .

Az Opel is Magyarországon 2 évet ad Németbe meg ugyan arra 4 évet .... akkor ilyenkor mi van ?

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 3 hónapja
Kaller írta: 3 hónapja

Te erősen hazabeszélsz mivel neked is Volvod van ... nem mondtam hogy rossz autó lenne csak számomra nem ér annyit mint egy hasonló árú Mercedes Benz vagy mint egy Audi ... és pont leszarom hogy 10 év múlva melyik hogy fog kinézni mert garancia idő után elválnak útjaink ... az átlagos gari a Németeknél meg 4 év ...viszont az nem mindegy 4 év alatt mennyit veszít a Volvo és mennyit a Német konkurense .. tudod szeretem cserélgetni az autókat és nem 30 évente veszek egyet mikor a régiből már csak egy rozsdakupac maradt .... A megbízhatóságot meg inkább hagyjuk és a motorokat is amikkel a Volvo előrukkolt manapság... benzin fronton katasztrófa jó 2 literrel magasabb fogyasztást produkálnak mint egy Német konkurens egyedül a kormolós 2.0 turbo diesel motorjuk tudja felvenni a versenyt Német fronton ... Aki jó drágán szeretne venni Kínában gyártott Volvot annak hajrá itt az alkalom ...


Előzmények megtekintése

A másik dolog, nem ragaszkodtam az új autóhoz, de pl az XC60 esetében kifejezetten nem úgy tűnt, hogy gyorsan olvadt volna az értéke (akkor elvittem volna egy fiatalabb használtat). Mondjuk pl a 5erhez képest, amelynél jó eséllyel bevállaltam volna egy használtat.

A Németek 2 év garit adtak, a Volvo adott felárért 3. év gyári (nem kiegészítő) garit, Lexus és a Jaguar adott alapból 3 évet.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 3 hónapja
Kaller írta: 3 hónapja

Te erősen hazabeszélsz mivel neked is Volvod van ... nem mondtam hogy rossz autó lenne csak számomra nem ér annyit mint egy hasonló árú Mercedes Benz vagy mint egy Audi ... és pont leszarom hogy 10 év múlva melyik hogy fog kinézni mert garancia idő után elválnak útjaink ... az átlagos gari a Németeknél meg 4 év ...viszont az nem mindegy 4 év alatt mennyit veszít a Volvo és mennyit a Német konkurense .. tudod szeretem cserélgetni az autókat és nem 30 évente veszek egyet mikor a régiből már csak egy rozsdakupac maradt .... A megbízhatóságot meg inkább hagyjuk és a motorokat is amikkel a Volvo előrukkolt manapság... benzin fronton katasztrófa jó 2 literrel magasabb fogyasztást produkálnak mint egy Német konkurens egyedül a kormolós 2.0 turbo diesel motorjuk tudja felvenni a versenyt Német fronton ... Aki jó drágán szeretne venni Kínában gyártott Volvot annak hajrá itt az alkalom ...


Előzmények megtekintése

Ha épp annyiért adnák én sem hagynám annyiban. De mondjuk legutóbb úgy nézett ki: XC60 fullos 33.000 kredit. X3 18d egy prémiumtól minimálisan elvárható opciókkal 35.000 kredit.

Nem éreztem semmivel jobbnak a BMW-t, miért fizessek ki 15% felárat?

Mondjuk egy 20d xdrive-nál nem biztos hogy ennyire sima lett volna a Volvo előnye.

Sőt, a V70 háttétörténetével nem is mentem volna bele egy azonos árfekvésbe.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==

Friss tesztek

Suzuki Swift 1.2 GL+ teszt

Jó a hazai, de a japó Swift sem csalódás, sőt! - Swift 1.2 GL+ Videó

Minden újabb autójával egyre jobban zavarba hoz a Suzuki. Az új Swift az 1,2-es alapmotorral vizsgázott. Nehéz róla rosszat mondani.


Lada Vesta Sedan Lux 1.6 teszt

Jó, Ladába be, ablakot le! - Lada Vesta teszt

Nem csak a külső fejlődött előnyére, vezetni is jó a szinte SUV tulajdonságokkal rendelkező Lada Vestát. Azért még mindig van hova fejlődni.


Audi Q5 Sport 2.0 TDI 190 LE quattro S tronic S Line teszt

Tömörített Q7 - Audi Q5 teszt Videó

Gombnyomásra emeli meg magát, terepképessége nem csak rizsa. Az új Audi Q5 quattro hajtással és az erősebbik kétliteres dízelmotorral remek összhangot ad városban és a susnyásban is.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==

Hirdetés

VOLVO tesztek

Volvo V90 D5 AWD Cross Country Pro teszt

Vad igényesség - Volvo V90 Cross Country teszt

A svéd lazaság és igényesség mintapéldánya lett a Volvo V90 Cross Country, ami az utastérben luxusban fürdet, miközben a homokban driftel.


Volvo S90 D5 AWD Inscription teszt

Lehet szeretni! Volvo S90 teszt

Prémiumautó lett az új Volvo S90, ez kétségtelen. És van benne valami, ami miatt még úgy is nagyon szerethető, hogy a tesztautó bizony mutatott egy-két hibát.


Volvo XC90 D5 AWD Inscription teszt

Vállatlan fordulat - Volvo XC90 D5 AWD teszt Videó

Idén végre megérkezett a második generációs Volvo XC90, vállaiból és motorjainak hengerszámából is veszített, ám nagyon sokat okosodott.


Volvo V40 T3 Summum teszt

Alapnak nagyon nem rossz - Volvo V40 T3 teszt Videó

Az alsó-középkategória legbiztonságosabb modellje, az első autó, amely kívülre is fúj légzsákot - a Volvo V40 kétség kívül a nálunk járt alapmotoros verziójával is nagyon érdekes.


Volvo V60 DRIVe Momentum teszt

Józanul rázza a rongyot: Volvo V60 DRIVe teszt Videó

Polgári dízelmotorja csak négyhengeres, 1,6 literes és 115 lóerős, viszont így is jól megy és keveset fogyaszt a stop-startos Volvo V60 DRIVe.


Még több VOLVO teszt

Címlapon


Friss cikkek

A villanyautó-tulajdonosok 77 százaléka újra e-autót vesz majd

Aki egyszer villanyautót vett, az legközelebb is azt fog

6 órája – Sztori

Bár a magas vételár és a töltőpontok hiánya gátolja a villanyautók gyors terjedését, aki egyszer elcsábult, az többnyire nem tágít az e-autóktól.


Piaci körkép: autós filmek sztárjai, elérhető áron

Van kedvenc filmes autód? Ezekből már válogathatsz! Videó

9 órája – Sztori

Biztos van olyan autós film, ami már téged is autóvásárlásra ihletett. Esetleg belebújnál Semir bőrébe, és egy ezüst 3-assal rónád a várost? James Bond lennél, vagy Michael Knight?


A hír igaz, Jim Hackett a Ford új globális igazgatója

Változások a Fordnál

17 órája – Sztori

A Ford Motor Company ma Jim Hackettet nevezte ki a vállalat új elnök-vezérigazgatójának, további fontos vezetőváltások is említhetők.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLVO V90 D4 Momentum Fiatal Német Autók

VOLVO V90 D4 Momentum...

Ár: 17.390.000 Ft

Évjárat: 2016 / 10

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLVO V90

VOLVO V90

Ár: 19.990.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLVO V90 D4 AUT Inscription

VOLVO V90 D4 AUT Inscr...

Ár: 16.534.900 Ft

Évjárat: 2016

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!