0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Vajon melyik téli gumi nyert az ADAC-nál?

ADAC téligumiteszt 2017

·

Bár odébb még a tél, az ADAC már előre elkészítette idei téligumitesztjét. Összesen 32 gumimodellt teszteltek az alsó-középkategóriás és a SUV modellek méreteiben.

%KA%Tavasszal magunk is jártunk a sarkkör környékén a Hankook által. Tesztjeihez az ADAC jellemzően az abroncsgyártók pályáit használja (Fotó: ADAC)%KA%

Tavasszal magunk is jártunk a sarkkör környékén a Hankook által. Tesztjeihez az ADAC jellemzően az abroncsgyártók pályáit használja (Fotó: ADAC)

A két legnépszerűbbnek számító szegmenes, azaz az alsó-középkategória, a tesztautót elnézve a Golf-osztály, meg persze a mind népszerűbb, eladásaival már az előbbit is túlnövő SUV szegmens méretében tesztelt az ADAC. Mind a 195/65 R15, mind a 215/65 R16 méretben 16 abroncsmodellt tettek próbára a németek, akik nem hazudtolták meg magukat, a kompakt kategória abroncsaihoz Volkswagen Golf, míg a SUV-gumikhoz Tiguan tesztautókat használtak. Minősítéséhez az ADAC legnagyobb (30%-os) súllyal a vizes úton mutatott jellemzőket vette alapul, 20%-ot ér a havas tudás, 15%-ot a száraz úton, 10%-ot a jégen mutatott. A kopásellenállás és a fogyasztás, pontosabban annak befolyásolása a gördülési ellenállás által 10-10%-os, míg a zajkomfort 5%-os jellemző a németeknél.

%KA%A vizes úton legjobbnak bizonyult Continental WinterContact TS 860 tekinthető az ADAC teszt győztesének, legalábbis a 15 colos gumik közül (Fotó: ADAC)%KA%

A vizes úton legjobbnak bizonyult Continental WinterContact TS 860 tekinthető az ADAC teszt győztesének, legalábbis a 15 colos gumik közül (Fotó: ADAC)

Nézzük először a kompakt modellek abroncsait, a nonstopgumival közös gumitesztjeinken is szereplő 195/65 R15 abroncsmérettel. Az ADAC mindössze három abroncsot, a Continental WinterContact TS 860-ast, az ESA+ Tecar Super Grip 9 és az Kléber Krisalp HP- 3-at találta jónak. Az elsőhöz bizonyára nem kell magyarázat, a másodikhoz annál inkább: egy sajátmárkás, de valójában valamely prémiumgyártónál készített abroncsról van szó, a Kléber kapcsán pedig elmondható, hogy a Michelin budget-márkás gumija, ami ugyanúgy jobbra sikeredhetett (ezúttal) az anyacég abroncsánál, mint ahogyan ilyen példát saját tesztünkön is tapasztaltunk már Bridgestone-Firestone vonatkozásban.

%KA%Gördülési ellenállás szerint a Dunlop Winter Response 2 bizonyult a legjobbnak, tartósság kapcsán pedig a Michelin Alpin 5 az etalon (Fotó: ADAC)%KA%

Gördülési ellenállás szerint a Dunlop Winter Response 2 bizonyult a legjobbnak, tartósság kapcsán pedig a Michelin Alpin 5 az etalon (Fotó: ADAC)

A három jónak tartott abroncs azzal nyert, hogy minden jellemző kapcsán kiegyensúlyozottan jó teljesítményt mutatott. A Continental győzelme annak is köszönhető, hogy a legnagyobb súllyal számított vizes jellemzők kapcsán a legjobb tudott lenni − egyebek mellett annak köszönhetően, hogy az ADAC információink szerint a Continental pályáján tesztelt, ezáltal gumijuk ott kellett bizonyítson, ahol azt fejlesztették, finomhangolták. Száraz úton z összetettben a középmezőnyben végzett Yokohama W.drive V905 2, míg jégen a második helyezett ESA+Tecar abroncs lett a legjobb, hóban az egyéb jellemzők szerint csak tűrhető Sava Eskimo S3+. Az egyes abroncsok jellemzők szerinti minősítései és pontszámaik az alábbi táblázatban láthatók, fontos megjegyezni, hogy az ADAC rendszere szerint a kisebb pontszám jelöli a jobb eredményt.

ADAC téligumiteszt 2017 − 195/65 R15 91 T − eredmények
Szárazon (15%) Vizesen (30%) Hóban (20%) Jégen (10%) Zaj
(5%)
Fogyasztás (10%) Kopás (10%) ADAC értékelés
Continental WinterContact TS860 Jó (2,2) Jó (1,8) Jó (1,9) Jó (2,5) Tűrhető (3,4) Jó (1,9) Jó (2,5) Jó (2,1)
Esa+Tecar Super Grip 9 Jó (2,3) Jó (2,3) Jó (2,3) Jó (2,1) Tűrhető (3,3) Jó (1,9) Jó (1,7) Jó (2,5)
Kleber Krisalp HP 3 Jó (2,3) Jó (2,5) Jó (2,1) Jó (2,5) Tűrhető (3,3) Jó (2,0) Jó (2,0) Jó (2,4)
Dunlop Winter Response 2 Tűrhető (2,6) Jó (2,0) Jó (2,1) Jó (2,4) Tűrhető (3,2) Jó (1,8) Jó (2,5) Tűrhető (2,6)
Goodyear UltraGrip 9 Jó (2,4) Jó (1,9) Tűrhető (2,7) Jó (2,4) Tűrhető (3,1) Jó (2,1) Jó (2,0) Tűrhető (2,7)
Hankook i*cept RS 2 W452 Jó (2,2) Tűrhető (2,6) Tűrhető (2,7) Jó (2,5) Gyenge (3,7) Jó (2,1) Jó (2,5) Tűrhető (2,7)
Vredestein Snowtrac 5 Jó (2,0) Tűrhető (2,7) Tűrhető (2,9) Jó (2,5) Gyenge (3,8) Jó (2,0) Tűrhető (3,0) Tűrhető (3,0)
Yokohama W.drive V905 2 Jó (1,7) Tűrhető (2,6) Jó (2,2) Jó (2,5) Gyenge (3,7) Jó (2,0) Tűrhető (3,0) Tűrhető (3,0)
Falken Eurowinter HS01 Tűrhető (2,6) Tűrhető (2,6) Tűrhető (3,1) Tűrhető (2,9) Gyenge (3,6) Jó (2,3) Jó (2,5) Tűrhető (3,1)
Firestone Winterhawk 3 Jó (2,1) Tűrhető (3,1) Tűrhető (2,9) Jó (2,5) Gyenge (3,4) Jó (1,8) Jó (2,5) Tűrhető (3,1)
Nokian WR D4 Jó (2,3) Tűrhető (3,1) Jó (1,7) Jó (2,4) Gyenge (3,6) Jó (1,9) Tűrhető (3,0) Tűrhető (3,1)
Michelin Alpin 5 Jó (2,1) Jó (2,5) Tűrhető (3,2) Tűrhető (2,6) Gyenge (3,5) Tűrhető (2,6) Nagyon jó (1,5) Tűrhető (3,2)
Aeolus SnowAce 2 AW08 Jó (2,4) Tűrhető (2,7) Tűrhető (3,3) Jó (2,4) Tűrhető (3,4) Jó (2,0) Tűrhető (3,0) Tűrhető (3,3)
Kumho WinterCraft WP51 Jó (2,4) Tűrhető (3,3) Tűrhető (2,6) Jó (2,4) Gyenge (3,6) Jó (2,3) Jó (2,5) Tűrhető (3,3)
Sava Eskimo S3+ Tűrhető (3,3) Tűrhető (2,9) Jó (1,9) Jó (2,4) Tűrhető (3,5) Jó (2,2) Jó (2,5) Tűrhető (3,3)
Semperit Master-Grip 2 (3,6) Jó (2,5) Jó (2,1) Tűrhető (2,7) Tűrhető (3,0) Jó (1,9) Tűrhető (3,0) Gyenge (3,6)
(A nagyobb szám rosszabb eredményt jelent)

A három jó minősítésű abroncs mellett tucatnyi kapott még tűrhető minősítést, egy pedig rosszat. Tekintve, hogy hazánkban hóban és jégen viszonylag ritkán autózunk, az ilyen felületeken mutatott jellemzőik miatt lepontozott, még 3-as ADAC pontszám alatti abroncsokból nyugodt szívvel lehet választani. Ár/érték arányban befutó lehet a rácalmási gyárával itthon egyre többek fejébe bekerülő, átlag feletti társadalmi-felelősségvállalású Hankook saját tesztünkön is jól szerepelt i*cept RS 2 W452 abroncsa.

%KA%A szabadidő-autóknál csupán egy guminak, a Dunlop Wintersport 5-nek adott jó minősítést az ADAC (Fotó: ADAC)%KA%

A szabadidő-autóknál csupán egy guminak, a Dunlop Wintersport 5-nek adott jó minősítést az ADAC (Fotó: ADAC)

Még zordabb eredményeket mutat a SUV-méret, ahol mindössze egyetlen abroncs, a Dunlop Wintersport 5 kapott jó minősítést az ADAC-tól. További 14-et kielégítőnek találtak, egyet pedig rossznak, a Nankang Snow SV-2 2 vizes úton vérzett el. Miként a kompakt kategóriában, itt is a győztes abroncs volt a legjobb vizes körülmények között. Ez persze nem meglepetés, csupán matek − a cikk elején ismertetett súlyozás szerint. A Dunlop abroncsa persze az egyéb jellemzők szerint is stabilan jó volt, nem úgy mint a száraz úton legjobb Hankook i*cept RS2 W452, ami vizesen csupán kielégítő volt 17 colos méretben. Hóban a BF Goodrich g-Force Winter 2 és a Nokian WR D4 bizonyult a legjobbnak. Ha csendes SUV-abroncsot keresünk, a Goodyear UltraGrip Performance Gen-1, míg ha alacsony fogyasztást adót áhítunk, a Fulda Kristall Control HP2 lesz a mi abroncsunk, tartósságban pedig a Michelin Alpin 5 erősen veri a mezőnyt − nem csak itt, a 15 colos méretben is.

ADAC téligumiteszt 2017 − 215/65 R16 H − eredmények
Szárazon (15%) Vizesen (30%) Hóban (20%) Jégen (10%) Zaj
(5%)
Fogyasztás (10%) Kopás (10%) ADAC értékelés
Dunlop Winter Sport 5 Jó (2,3) Jó (2,1) Jó (2,5) Jó (2,5) Tűrhető (3,5) Jó (1,7) Jó (2,0) Jó (2,3)
BF Goodrich g-Force Winter 2 Tűrhető (2,6) Tűrhető (2,6) Jó (1,9) Jó (2,5) Tűrhető (3,2) Nagyon jó (1,5) Nagyon jó (1,5) Tűrhető (2,6)
Goodyear UltraGrip Perf. Gen-1 Jó (2,4) Jó (2,2) Tűrhető (2,6) Jó (2,5) Tűrhető (3,1) Nagyon jó (1,4) Kielégítő (2,0) Tűrhető (2,6)
Nokian WR D4 Jó (2,5) Kielégítő (2,6) Jó (1,9) Jó (2,5) Tűrhető (3,4) Jó (2,0) Jó (2,5) Tűrhető (2,6)
Michelin Alpin 5 Jó (2,1) Jó (2,4) Tűrhető (2,7) Jó (2,5) Tűrhető (3,8) Jó (2,3) Nagyon jó (0,5) Tűrhető (2,7)
Sava Eskimo HP2 Jó (2,4) Tűrhető (2,7) Jó (2,5) Jó (2,3) Tűrhető (3,6) Jó (1,7) Nagyon jó (1,5) Tűrhető (2,7)
Continental Winter-Contact TS 850 P SUV Jó (2,5) Jó (2,2) Jó (2,2) Tűrhető (2,8) Gyenge (3,5) Jó (2,2) Nagyon jó (1,5) Tűrhető (2,8)
Pirelli Scorpion Winter Jó (2,1) Tűrhető (2,1) Tűrhető (2,7) Tűrhető (2,7) Gyenge (3,6) Tűrhető (2,8) Tűrhető (2,5) Tűrhető (2,8)
Fulda Kristall Control HP2 Jó (2,4) Jó (2,5) Tűrhető (2,9) Jó (2,5) Kielégítő (3,3) Jó (1,6) Nagyon jó (1,5) Tűrhető (2,9)
Apollo Apterra Winter Tűrhető (2,6) Tűrhető (3,1) Tűrhető (2,8) Jó (2,5) Gyenge (3,8) Tűrhető (2,7) Jó (2,0) Tűrhető (3,1)
Avon WV7 Tűrhető (3,0) Jó (2,5) Tűrhető (3,1) Tűrhető (2,7) Gyenge (3,6) Jó (2,1) Tűrhető (3,0) Tűrhető (3,1)
Barum Polaris 3 4x4 Tűrhető (2,8) Tűrhető (3,1) Jó (2,4) Jó (2,8) Gyenge (3,5) Jó (2,5) Jó (2,5) Tűrhető (3,1)
Uniroyal MS plus 77 Tűrhető (3,2) Jó (2,4) Jó (2,1) Tűrhető (2,8) Gyenge (3,2) Jó (2,5) Jó (2,0) Tűrhető (3,2)
Hankook i*cept RS2 W452 Jó (2,0) Tűrhető (3,3) Jó (2,1) Jó (2,5) Tűrhető (3,6) Jó (2,1) Nagyon jó (1,5) Tűrhető (3,3)
Firestone Destination Winter Tűrhető (3,2) Tűrhető (3,5) Tűrhető (2,8) Jó (2,5) Gyenge (3,6) Jó (1,9) Jó (2,0) Tűrhető (3,5)
Nankang Snow SV-2 2 Jó (2,5) Rossz (5,5) Rossz (5,1) Tűrhető (2,7) Tűrhető (3,3) Jó (1,8) Jó (2,0) Rossz (5,5)

Összességében elmondható, hogy az ADAC által tűrhetőnek talált (pontosabban általunk annak fordított minősítésű) abroncsok vállalhatóak, azt pedig a táblázatokból érdemes megnézni, hogy az egyes abroncsok mely jellemzőkkel jeleskednek. Fontos tudni, hogy a téli abroncs gyorsabban öregszik, mint a nyári, 5 szezon után már ajánlott a csere. Szakszerű tárolás esetén a szezonokat (éveket) nem a gyártástól, hanem az aktív használat szerint kell számolni. Miként azt tudjuk a Magyar Gumiabroncs Szövetség ajánlásából, a 10 éves abroncsok mindenképp cserélendők. Az abroncsválsztás könnyítéshez idén is hozni fogjuk az immár 5 éve megszokott hazai gumitesztet, addig pedig nyugodtan lehet nézegetni a tavalyit.

Ez is érdekes lehet:
 

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel...

Volkswagen Caddy Life 1.9 PD TDI DSG, 2007 - használtteszt

DSG ebben? Sokan teszik fel a kérdést a DSG-váltós Volkswagen Caddy kapcsán, pedig készült ilyen...

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy...

Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós...

208 lóerős Ford Transit Custom az M-Sporttól

Mindig is pályázni akartál egy haszonjárművel? Az M-Sport új Ford Transit Custom csapatszállítója...

300 ezer forintért ad plusz két ajtót a Lada 4x4

Jutányos ajánlat, 300 ezer forintos felárért 50 centivel növelt hosszt és tengelytávot ad az...

Már teljes gőzzel itt a Zoe, de sok új villanyautót ígér még a Renault

Végre hazánkban is bemutatkozott, hivatalosan is itt a Renault Zoe, amiből már tavaly megérkezett...

Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon...

Elvette a rekorder, első helyet a Koenigsegg a Bugattitól

Alig pár hétig birtokolhatta a 0-400-0 km/órás rekordot a Bugatti Chiron. A svéd Koenigsegg Agera...
 
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (8 db)

Pityeszke írta: 2 hete
Főispán írta: 2 hete

"Btw, ha batch gyártás mond valamit, akkor nem kérdeznéd miért van ekkora eltérés egy év után is."



"Nagyon bírom", amikor magyar közösségben úgy kell kisilabizálni google-ön keresztül, hogy mit akar a másik. Sajnálom, hogy magyar nyelvből annyira gyenge vagy, hogy angol rövidítéseket és több szóból álló kifejezéseket félig magyarul félig angolul tört magyarsággal vagy kénytelen használni.



Érdemben nem is reagálok inkább...


Előzmények megtekintése

Generációk harca :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Főispán írta: 2 hete
Mx-5 tulaj írta: 2 hete

185/65 R15 tipikusan kisautók/olcsó autók mérete. Használja millió kocsi. ADAC különben is váltogatja a méreteket, nem tesztelhetnek minden évben 205/55R16-ot.



Btw, ha batch gyártás mond valamit, akkor nem kérdeznéd miért van ekkora eltérés egy év után is.


Előzmények megtekintése

"Btw, ha batch gyártás mond valamit, akkor nem kérdeznéd miért van ekkora eltérés egy év után is."

"Nagyon bírom", amikor magyar közösségben úgy kell kisilabizálni google-ön keresztül, hogy mit akar a másik. Sajnálom, hogy magyar nyelvből annyira gyenge vagy, hogy angol rövidítéseket és több szóból álló kifejezéseket félig magyarul félig angolul tört magyarsággal vagy kénytelen használni.

Érdemben nem is reagálok inkább...

A válaszoláshoz belépés szükséges
lapar írta: 2 hete

Igen, ha egy év alatt így "fejlesztenek", az érdekes. Mondjuk a Sava tavaly volt lehúzva nagyon, az jó irányba fejlődött.
Egyébként meg, ha egy év alatt ekkora a változás, akkor semmi garancia nincs arra, hogy 1 hónap/hét alatt nincs ilyen.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Megint írta: 2 hete

En sem ertem miert van az hogy egyik evben jo a gyarto masikban meg gagyi. Hamar egyszer tudtak pl havon eson jol teljesito gumit gyartani minek basszak el.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Mx-5 tulaj írta: 2 hete
Főispán írta: 2 hete

Egy év alatt a kompakt kategóriában a Nokian WR D4-ese 3. helyről visszacsúszott a 11. helyre. :) Igazán vicces... mondjuk nem is értem a tavalyi 185/65 R15-ös méret milyen kocsira megy rá... a kompakt osztály jellemzően 195/65 R15-ös gumikkal fut, vagyis ez a leggyakoribb, mégis kisebbet teszteltek, belegondolva azért, egy 1cm-rel szélesebb gumi ennyivel rosszabb?! Érdemes szerintem ezt a tesztet a helyén kezelni.


Előzmények megtekintése

185/65 R15 tipikusan kisautók/olcsó autók mérete. Használja millió kocsi. ADAC különben is váltogatja a méreteket, nem tesztelhetnek minden évben 205/55R16-ot.

Btw, ha batch gyártás mond valamit, akkor nem kérdeznéd miért van ekkora eltérés egy év után is.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Noisegate írta: 2 hete

https://automax.hu/esatecar-super-grip-9
Esa-Tecar Super Grip 9
1cm szélesebb a gumi és már egyből 2.helyezett 1év alatt biztos más a gumikeverék összetétele :)
Grat a KInai kollegáknak ;)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Főispán írta: 2 hete

Egy év alatt a kompakt kategóriában a Nokian WR D4-ese 3. helyről visszacsúszott a 11. helyre. :) Igazán vicces... mondjuk nem is értem a tavalyi 185/65 R15-ös méret milyen kocsira megy rá... a kompakt osztály jellemzően 195/65 R15-ös gumikkal fut, vagyis ez a leggyakoribb, mégis kisebbet teszteltek, belegondolva azért, egy 1cm-rel szélesebb gumi ennyivel rosszabb?! Érdemes szerintem ezt a tesztet a helyén kezelni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bognár Imre írta: 2 hete

Én már nem hiszek a németeknek így adacnak sem pár éve mindent meghamisítanak!!!

A válaszoláshoz belépés szükséges

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, patika Lancer Evo III, 8,3 millióért

Eladó a Mitsubishi dicső múltjának egy fontosabb szelete

19 órája – Sztori

Hong Kongban bukkant fel egy érintetlen Lancer Evolution III, kevés kilométerrel az órában, gyönyörű sárga fényezéssel, borsos árcédulával.


Skoda Karoq 1.5 TSI és 2.0 TDI menetpróba

Erre mondod majd, hogy ilyet aKaroq!

22 órája – Újdonság

Borzalmas szóviccből el lehet még sütni párat, de a neve az egyetlen, ami mókás. Digitális műszeregység? Átalakítható hátsó üléssor? Prémium hangszigetelés? Több, mint Simply Clever.


Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

2 napja – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Használtautó.hu

SAAB 900 i

SAAB 900 i

Ár: 1.290.000 Ft

Évjárat: 1985 / 7

Kivitel: Lépcsőshátú

Üzemanyag: Benzin

FIAT TIPO 1.9 Turbo D S

FIAT TIPO 1.9 Turbo D S

Ár: 150.000 Ft

Évjárat: 1991

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN POLO 1.4 75 PD TDI Comfortline

VOLKSWAGEN POLO 1.4 75...

Ár: 550.000 Ft

Évjárat: 2003 / 7

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!