0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Mit nézzünk át a műszaki vizsga előtt?

Műszaki vizsga előtti teendők

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Új autónál négyéves korig érvényes a műszaki vizsga, majd kétévente esedékes a felülvizsgálás. Lehetőség szerint ne a vizsgabiztosok olvassák a fejünkre az esetleges hiányosságokat és problémákat.

Újabban négyféle színnel jelölik a környezetvédelmi osztályba sorolást (alsó plakett): zöld, kék, piros és fekete. Ez dönti el, hogy korlátozás, pl. szmogriadó esetén mely járművek vehetnek részt a forgalomban

Újabban négyféle színnel jelölik a környezetvédelmi osztályba sorolást (alsó plakett): zöld, kék, piros és fekete. Ez dönti el, hogy korlátozás, pl. szmogriadó esetén mely járművek vehetnek részt a forgalomban

A ma érvényben lévő szabályok értelmében az újonnan forgalomba helyezett autók műszaki vizsgája négy évre szól, majd ennek lejártával kétévente válik esedékessé a következő szemle.

Megszokhattuk, hogy az autózáshoz köthető dolgokért fizetni kell, és ez így van a kötelező műszaki vizsgánál is: jelen állás szerint egy személygépkocsi vizsgadíja 16 290 Ft, de ez komplex költség, amelyben benne foglaltatik az évenkénti zöldkártya eltörlése miatti környezetvédelmi vizsgálat díja is – ez összegszerűen 5 800 forintot tesz ki az iménti összegből. Aki megteheti, hogy négyéves kora előtt megválik autójától − ismét újra cserélve azt − annak felesleges további olvasnia, hiszen a műszakiztatás teljes költsége és procedúrája már az új tulajdonos gondja lesz. Akik viszont hosszabb távra terveznek, netán használt autóval rendelkeznek, azoknak ajánlatos felkészülve megjelenni a bejelentett időpontban egy vizsgáztatási engedéllyel rendelkező külsős állomáson, vagy a Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH) telephelyén.

Egyszerűen ellenőrizhető az abroncsok profilmélysége. 1,6 mm alatt ne jelenjünk meg a vizsgán, mert megbukik az autó

Egyszerűen ellenőrizhető az abroncsok profilmélysége. 1,6 mm alatt ne jelenjünk meg a vizsgán, mert megbukik az autó

Ha az autó rendszeresen szervizelt, akkor különösebb meglepetések nem érhetik a tulajdonost, hiszen döntően „képben van” a kocsija általános kondícióját illetően. Az otthoni átvizsgálás azonban nem felesleges időtöltés. Mit érdemes ilyenkor szemrevételezni? Kezdjük kívülről, rögtön az üvegekkel. A szélvédőn nem lehet repedés, és a látótérben kavicsfelverődés okozta sérülés – utóbbit javítva elfogadják, ha a munka szakszerűen kivitelezett. A szélvédő nem lehet fóliával sötétített, míg a két első oldalüveg fényáteresztő képességét 75 százalékban írják elő, ami annyit jelent, hogy a fóliázás itt sem megengedett, tehát ha van (például így vettük az autót), a vizsgára ajánlott eltávolítani, mert ez bukást eredményező állapot. A hátsó szélvédő és az oldalablakok sötétítése megengedett, és ez manapság legtöbbször már a gyárban megtörténik, felragasztott sötétítő fólia esetén azonban annak fényáteresztését igazoló műbizonylat szükséges.

A lámpákra is figyeljünk oda, minden világítóberendezésnek működnie kell, tehát helyzetjelző, tompított és távolsági fény, irányjelző, fék, tolató, és ha van, akkor a ködlámpa sem kivétel. A búrák nem lehetnek repedtek, pláne töröttek, a régebbi konstrukcióknál a korrodált, sérült foncsorra kell ügyelni.

A karosszériánál csak a kisebb, napi használatból eredő horzsolásokat, horpadásokat nézik el, karambolos, elemhiányos autóval kár is próbálkozni, és ügyeljünk a korrózióra. Ne dőljünk be a városi legendáknak, például kezdődő sárvédő íves „virágzással” még nem fogják elmeszelni a kocsit, maximum ráírják a vizsgalapra a hibát, de érezzük, hogy van egy határ, ami nem a hallhatóan csámcsogó rozsdánál, a szitává porlott küszöböknél kezdődik.

Külső szemrevételezésnél a gumikról se feledkezzünk el, nézzük meg, nem repedezettek, netán szerkezetileg károsodtak-e az abroncsok – utóbbi a szálszakadás, amit jellegzetes dudor jelez. A törvényileg előírt kötelező minimális profilmélység 1,6 mm, de ahogy már többször elmondtuk, a saját biztonságunk érdekében 3-4 milliméternél cseréljünk abroncsot.

Ugyan a zöldkártya, mint "önálló intézmény" megszűnt, de a műszaki vizsgán minden esetben végeznek környezetvédelmi vizsgálatot − ez újonnan vásárolt autónál négy év után, majd kétévente esedékes

Ugyan a zöldkártya, mint "önálló intézmény" megszűnt, de a műszaki vizsgán minden esetben végeznek környezetvédelmi vizsgálatot − ez újonnan vásárolt autónál négy év után, majd kétévente esedékes

Érdemes néhány mondatban a kerekekről és a fényszórókról külön is szólni. Nem árt tudni, hogy ha nem gyári könnyűfém felni van felszerelve, akkor a vizsgán bizony kérhetik a műbizonylatot. A kerekeknél (gumi és felni) nem lehet méretbeli eltérés, csak akkor, ha ezt a gyári specifikáció előírja – például sportos típusoknál hátul a nagyobb felnire szélesebb abroncs kerülhet. A gumiknál megengedett az eltérő mintázat, de tengelyenként azonosnak kell lenniük. A fényszóróknál az utólagos, sokszor a gagyi kategóriába tartozó xenon berendezésekre kell kitérni, hiszen dömping van a kereskedelemben, és nyakra-főre szerelik be ezeket a javarészt szabálytalanul működő, a szembejövőket kellemetlenül vakító (kvázi balesetveszélyes) holmikat. Ez önmagában is külön sztori, így most csak annyit, a szélvédőmosóval együtt dolgozó lámpamosó és automata szintszabályozás nélküli xenonnal nincs pardon, bukik a jármű.

Fontos a jó állapotú, csík- és foltmentesen dolgozó ablaktörlő, és nem azért, mert ellenőrzik, hanem a biztonságunkat szolgálja. Amennyiben használt kocsit vásároltunk, és így készülünk vizsgára, figyeljünk az övfeszítő jelzésére − a képen látható már "elsült" Fontos a jó állapotú, csík- és foltmentesen dolgozó ablaktörlő, és nem azért, mert ellenőrzik, hanem a biztonságunkat szolgálja. Amennyiben használt kocsit vásároltunk, és így készülünk vizsgára, figyeljünk az övfeszítő jelzésére − a képen látható már "elsült"

Fontos a jó állapotú, csík- és foltmentesen dolgozó ablaktörlő, és nem azért, mert ellenőrzik, hanem a biztonságunkat szolgálja. Amennyiben használt kocsit vásároltunk, és így készülünk vizsgára, figyeljünk az övfeszítő jelzésére − a képen látható már "elsült"

Az utastérben is akadhat tennivaló. A műszereknek (hiba- és visszajelző fényeknek) működniük kell, az ülések rögzítése legyen stabil, állíthatóságuk pedig problémamentes. Ellenőrizzük az összes biztonsági övet, az automata csévélőt, a csatlakozókat, mert ezek szerepe kiemelten fontos a biztonságos közlekedésben. Ha az autóban övfeszítő is van, az nem lehet „elsülve”, kötelező a gyári állapot – ha korábban már működésbe lépett a szerkezet, és ezáltal használhatatlanná vált, akkor ezt színes (sárga vagy piros) kis jelzés mutatja a csatnál. Próbáljuk ki a dudát, és az ablaktörlő- illetve mosóberendezést – ha van, akkor hátul is. A gumik ne legyenek szakadtak, ha szükséges, cseréljük őket. Működjön a szellőzés, a páramentesítés. A kötelező tartozékok között ne feledkezzünk el a pótkerékről, szükség esetén állítsuk be a légnyomást, készítsük össze a kerékcseréhez szükséges szerszámokat. Ha pótkerék nincs, akkor a defektjavító szettet mutassuk majd be a szemlén. A vizsgabiztos munkájának gyorsítása, segítése érdekében ajánlott előkészíteni az elakadásjelzőt és az elsősegélycsomagot – utóbbi érvényességét nem csak a vizsgán, de a forgalomban a rendőr is számon kérheti.

Anyagi lehetőségtől függ, de nem ablakon kidobott pénz az autószervizek vizsgára felkészítő szolgáltatása. Ilyenkor mindent átnéznek, hogy az éles minősítésen már ne legyen probléma − utána sok helyen maga a vizsga is elvégeztethető, az NKH telephelyei mellett erre külsős műhelyek is jogosultak. A féket és a lengéscsillapítókat speciális padon vallatják, és fontos az aknában, illetve az emelő alatt végzett szemrevételezés is. A fényszórókat műszerrel állítják be Anyagi lehetőségtől függ, de nem ablakon kidobott pénz az autószervizek vizsgára felkészítő szolgáltatása. Ilyenkor mindent átnéznek, hogy az éles minősítésen már ne legyen probléma − utána sok helyen maga a vizsga is elvégeztethető, az NKH telephelyei mellett erre külsős műhelyek is jogosultak. A féket és a lengéscsillapítókat speciális padon vallatják, és fontos az aknában, illetve az emelő alatt végzett szemrevételezés is. A fényszórókat műszerrel állítják be Anyagi lehetőségtől függ, de nem ablakon kidobott pénz az autószervizek vizsgára felkészítő szolgáltatása. Ilyenkor mindent átnéznek, hogy az éles minősítésen már ne legyen probléma − utána sok helyen maga a vizsga is elvégeztethető, az NKH telephelyei mellett erre külsős műhelyek is jogosultak. A féket és a lengéscsillapítókat speciális padon vallatják, és fontos az aknában, illetve az emelő alatt végzett szemrevételezés is. A fényszórókat műszerrel állítják be

Anyagi lehetőségtől függ, de nem ablakon kidobott pénz az autószervizek vizsgára felkészítő szolgáltatása. Ilyenkor mindent átnéznek, hogy az éles minősítésen már ne legyen probléma − utána sok helyen maga a vizsga is elvégeztethető, az NKH telephelyei mellett erre külsős műhelyek is jogosultak. A féket és a lengéscsillapítókat speciális padon vallatják, és fontos az aknában, illetve az emelő alatt végzett szemrevételezés is. A fényszórókat műszerrel állítják be

Ha megvagyunk az otthoni átnézéssel, és tutira akarunk menni, akkor igénybe vehetjük a műhelyek vizsgára felkészítő szolgáltatását, amelynek során műszerek segítségével, speciális eszközökkel is átnézik azokat a dolgokat, amiket a műszakin ugyancsak megtesznek majd a vizsgáztatók. Ide tartozik a fényszórók beállítása: ez egyszerű, de nagyon fontos művelet, melyet a szerelők szükség szerint néhány perc alatt megoldanak. A futómű alkatrészeit az autót felemelve szemrevételezik; a csapágyak, a gömbfejek, a szilentek legyenek rendben, a porvédőgumik ne legyenek szakadtak, és ha már a magasban van a kocsi, a kipufogó is kipipálható a listán – utóbbinál nem baj a felületi korrózió, de átlyukadva nem lehet sehol. A féket, a lengéscsillapítókat próbapadon tesztelik. A közös tengelyen lévő kerekek között elöl maximum 20, hátul 30 százalékos fékerő-eltérés megengedett, és nem lehet gond a nem álló helyzetű rögzítésre szolgáló kézifékkel sem, mert kritikus helyzetben (megszűnt lábfék esetén) ezzel kell lassítani a járművet, de emelkedőn való elinduláskor is szerepet játszik. Ha valamilyen alkatrész (fékbetét, tárcsa, porvédőharang, stb.) cserére szorul, jobb megválni tőle minél előbb, és így − megnyugtató módon − az autó is rendben van, valamint a műszaki vizsga is problémamentesen lesz abszolválható.

Ez is érdekes lehet:
 

Németországban is visszavásárol a dízelbotrányban érintett autókat a Volkswagen

Közel két éve annak, hogy a Volkswagen dízelbotránya kirobbant, még ma is, és valószínűleg még...

Újra kémfotókon a következő Nissan Leaf

A Nissan Micra tipikus jegyeivel, ám hosszabb, kupés farral jöhet a következő generációs, már...

Megépült az új szuper-körforgalom Budakalászon. Jobb a lámpatenger, mint egy sima kereszteződés?

A folyton dugót és szenvedést okozó budakalászi, az M0-ás hídra is felvezető körforgalom erősen...

Itthon vezettük a Peugeot 5008 második generációját

Idehaza is bemutatkozott a Peugeot új négyszámjegyű modellje, az 5008 második generációja. A...

Brutális gyorsulást ad a világ legfürgébb gokartja

Jó móka a gokartozás, főként ha komoly gyorsulás is társul hozzá. A világ legfürgébbjét egy villanymotor...

Peugeot 3008 1.6 BlueHDi M6 Allure teszt

Újra próbára tettük a Peugeot 3008-at, ezúttal már az Ev Autója cím győzteseként. A franciák...

Minden, amit a motorolajokról tudni érdemes

A belső égésű motorok megfelelő működése érdekében a legfontosabb „alkatrész” a motorolaj, spórolni...

Láttuk az új Volkswagen Polót, sokat nőtt, hangja is nagyobb lett

Berlinben láthattuk élőben először a Volkswagen új kisautóját. A Polo hatodik generációja az...

Kia Optima EX Premium 1.7 CRDi 7DCT teszt

Kombik közül eddig a legcsábítóbb az Optima SW, minden jóval megtömve kényelmes, és már-már prémiumban...
 

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (12 db)

kivancsi írta: 2014 szeptember 10., szerda 17:40:11

muszakivizsgan elfogadjak e a gyarilag legzsakkal kiadott autoknal a legzsak hianyat

A válaszoláshoz belépés szükséges
István78 írta: 2013 november 12., kedd 21:36:36

Sziasztok! Olyan kérdésem volna,ha esetleg lejár a műszaki és egy hónappal késöbb veszem észre úgy csak k,p,m vizsgára van szükség vagy ugyan úgy be vihetem egy vizsga állomásra? Segítségetekre lenne szükségem! Előre is köszönöm.

A válaszoláshoz belépés szükséges
chatboy írta: 2012 június 13., szerda 20:41:58

Sziasztok!

MIT TUDOK ILYENKOR TENNI??

Lenne egy olyan kérdésem, hogy az autóm Renault19 1.4 chamade..időszakos műszaki vizsgán
átment Renault 19 gépjárművemre előzetesen felszerelt "Gyári" Wafelia
> vonóhorog mi okból nem lett feltüntetve, illetve milyen indokkal lett el
> utasítva a vonohorgos vizsgáztatás, holott az összes gyári papírja és a
> szerelési útmutató, vásárlást igazoló nyugta is mellékelve volt, s a
> gyári ajánlás szerint is ez a tipusú horog való az autómra.
> Érdeklődnék, hogy esetlegesen mien modon tudnám vonohorogra le
> vizsgáztatni az autómat, s hol??

A VÁLASZ AMIT KAPTAM:

Az Ön gépkocsijának adattábláján a járműszerelvény megengedett legnagyobb
össztömege nincs feltüntetve, ezért hivatalosan vonóhorgot nem lehet rá
felszerelni. / A karosszéria nem engedhet meg vontatást./
Vonóhorogra nem kaphat műszaki vizsgát, sem itt, sem máshol. Ha valamelyik
vizsgahely saját felelősségre vállalja a vizsgáztatást, a vizsgajogot
kockáztatja.
Reméljük, válaszunkkal elégedett lesz.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Törölt felhasználó írta: 2011 október 21., péntek 22:32:21

A forgalmi engedélybe nem írhatnak be a vizsgáló állomáson, így a vontatás sem kerülhet bele. Adnak viszont egy járműkísérő adatlapot, ahol a vontatás szerepel, ezzel kell menni az okmányirodába, ahol a forgalmi engedélyt cserélik, az aktuális tarifa szerint ( 6.000.-Ft.)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 2011 június 02., csütörtök 23:22:11
Gabi írta: 6 éve

Márciusban vásárolt használt autómnak június 6-n jár le a műszakija. Előtte vonó horgot szereltetek fel. A vásárláskor új forgalmit kaptam amit ki is kellett fizetni. Kérdésem az lenne, hogy a vonóhorog miatt ismét új forgalmi kell -amiért megint fizetek- vagy a régibe pecsételik be a horog meglétét, és akkor nem kell az új forgalmi?


Szerintem az itt jelenlévők közül nem tudja senki, azért nem írtak rá választ. Valamelyik szerkesztőtől kellene megkérdezni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Gabi írta: 2011 június 02., csütörtök 17:36:28

Márciusban vásárolt használt autómnak június 6-n jár le a műszakija. Előtte vonó horgot szereltetek fel. A vásárláskor új forgalmit kaptam amit ki is kellett fizetni. Kérdésem az lenne, hogy a vonóhorog miatt ismét új forgalmi kell -amiért megint fizetek- vagy a régibe pecsételik be a horog meglétét, és akkor nem kell az új forgalmi?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Doki írta: 2011 június 01., szerda 05:05:03

Én 61 éves vagyok 51!éve pusztitom a benzint ,öreg rájának számitok.A vizsgára való felkészitésénél fontos,az auto kivül-belüli tisztasága.Alvázmosás,motortér,mszám,aszám.Nem vagyok autoszerelő,de mindig én készitem fel az automat,19-é,motoromat,39-é és büszke vagyok, mikor azt mondják,hogy igy kell vizsgára hozni egy járművet.Ez egy jó pont.Ja és nem árt egy uj légszűrő sem.Sok sikert! Doki papa.

A válaszoláshoz belépés szükséges
saintVTi írta: 2011 május 31., kedd 20:48:46
Der Milan írta: 6 éve

Egy fontos kérdés: számít-e műszaki vizsgán a gumi sebességindexe? Konkrétan a kocsimra 22 körül van egy gumi V sebesség indexszel, viszont H sebességindexűt kapok 16-ért is, kérdés, hogy merjek-e rátenni ilyet vagy esetleg szívok vizsgán?


Előzmények megtekintése

Én úgy tudom, hogy fel lehet tenni kisebb sebességindexű gumit, de azt a műszerfalon jól látható helyen fel kell tüntetni. Régebben olvastam ilyen szabályozást, mivel "kpm" vizsgára szorultam a Hondámmal.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 2011 május 31., kedd 15:18:23
Combi27 írta: 6 éve

Nagyon jó a cikk, de érdekes módon nekem egy olyan műhelyben ami vizsgaállomás is volt, simán lecserélték az egyik tengelyen levő egyik gumimat egy teljesen más márkájú és mintájú gumira és azt mondták hogy méretre és a másik gumi tulajdonságára (téli vagy nyári) kell stimmelnie.És így is műszakiztatták le :))

A műszaki nem úgy volt hogy az autó 10 éves korág 4-3-3 év, majd utána kétévente?

Vagy így volt és változott?Vagy nem így volt csak én tudom rosszul?Nekem nem volt még 10 év alatti autóm :)))))


Először 4 év utána már csak 2. Most 6 éves a Picantonk az is 3. alkalommal volt műszakin azaz mi vittük másodjára már az idén. Mondjuk nem sokat kellett neki csinálni, kimostuk a kerékíveket, a motort meg a karosszériát letakarítottuk és vittük is, át is ment gond nélkül :).

A válaszoláshoz belépés szükséges
Combi27 írta: 2011 május 31., kedd 14:59:45

Nagyon jó a cikk, de érdekes módon nekem egy olyan műhelyben ami vizsgaállomás is volt, simán lecserélték az egyik tengelyen levő egyik gumimat egy teljesen más márkájú és mintájú gumira és azt mondták hogy méretre és a másik gumi tulajdonságára (téli vagy nyári) kell stimmelnie.És így is műszakiztatták le :))
A műszaki nem úgy volt hogy az autó 10 éves korág 4-3-3 év, majd utána kétévente?
Vagy így volt és változott?Vagy nem így volt csak én tudom rosszul?Nekem nem volt még 10 év alatti autóm :)))))

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hbGZhX3JvbWVv
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hbGZhX3JvbWVv

Friss tesztek

Hyundai i30 1.4 T-GDI 7 DCT teszt

Ilyen, amikor a másolat szinte jobb - Hyundai i30

Nem ér másolással vádolni senkit, a Hyundai i30-nál is inkább úgy mondanánk, kiválogatták azt, ami jó, és becsomagolták egy ismerős, de ezen a szinten kívánatosnak mondható formatervvel.


Kia Optima EX Premium 1.7 CRDi 7DCT teszt

Te drága! - Optima SW

Kombik közül eddig a legcsábítóbb az Optima SW, minden jóval megtömve kényelmes, és már-már prémiumban érezhetjük benne magunkat. Imádni való, főleg akkor, ha kevesebbet költünk rá.


Peugeot 3008 1.6 BlueHDi M6 Allure teszt

Tartalmas második felvonás – Peugeot 3008 1.6 BlueHDi

Újra próbára tettük a Peugeot 3008-at, ezúttal már az Ev Autója cím győzteseként. A franciák SUV-ja továbbra is elképesztően izgalmas, mégis ésszerű autó, de vajon megérdemelten nyert?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hbGZhX3JvbWVv

Hirdetés

ALFA ROMEO tesztek

Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 180 LE MT teszt

Se veled, se nélküled, Giulia

Ritkán érdekli egy autó ennyire az autós világot, mint a Giulia. Mindenki szeretni, imádni akarja, mert Alfából van. Magunkra kell erőltetnünk, mert egy Alfát szeretni kell, akkor jó.


Szűz, mégis dögös: Alfa Romeo Giulietta teszt

Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive teszt

Századik születésnapja tiszteletére felélesztette a legendás típusnevet az Alfa Romeo. Giulietta még szűz volt ezen az első randevún.


Alfa Romeo GT teszt

Michelangelo öröksége

Nem egy friss modell, ám remekbe szabott formatervével az utakon még mindig különlegességnek számít az Alfa Romeo megigéző szépségű GT kupéja.


Alfa Romeo 159 teszt

Nemzetközi turizmus

A 159-es kombi 2006 tavasza óta gazdagítja az utcaképet. Apró módosítások kapcsán most újra a tesztflottában. 1,9-es dízellel és 19-es kerekekkel.


Alfa Romeo Mito 1.4 Turbo 155

AMitol döglik a légy...

Az Alfa Romeo a legjobb úton a túlélés felé, még néhány, a Mitóhoz hasonló remek ízléssel eltalált modell, és a Cuore Sportivo végleg lekapcsolható a pacemakerről.


Még több ALFA ROMEO teszt

Címlapon


Friss cikkek

SEAT Ibiza FR menetpróba - Leonnal és Atecával fűszerezve

Tudjuk az új Ibiza árát, vezettük a legerősebb változatát

2 napja – Újdonság

A SEAT legfőbb idei újdonsága az Ibiza, amit rögtön FR-ként vezethettünk. Továbbá az új Leon Cupra FR-t és az Ateca FR-t is meghajthattuk.


Végigvezettük a MINI JCW palettáját

John Cooper Works modellekkel edzettünk

2 napja – Sztori

Európai körútra indultak a felpaprikázott MINI-k, mi pedig itthon el is kaptuk őket, hogy az Euro-Ringen valljanak egy laza pályanap során.


Összevarrtak három Ladát, hogy őrült sebességgel foroghassanak

A háromfejű orosz sárkány története Videó

3 napja – Sztori

Mond valamit az, hogy fidget spinner? Nem baj, ha nem, csak ez most egy új őrület, na persze a fiatalok körében. Viszont néhány orosz is feldolgozta az ötletet, mutatjuk, hogyan.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

ALFA ROMEO 159 SW 2.4 JTD 20V Distinctive

ALFA ROMEO 159 SW 2.4...

Ár: 1.749.000 Ft

Évjárat: 2007 / 1

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

ALFA ROMEO GIULIA 2.0 Turbo Super AUT 200 LE

ALFA ROMEO GIULIA 2.0...

Ár: 11.990.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

ALFA ROMEO GTV 2.0 JTS Medio Szépségdíjas GARANCIA

ALFA ROMEO GTV 2.0 JTS...

Ár: 1.490.000 Ft

Évjárat: 2004 / 6

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!