0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Van jobb üzlet 3,5 millióért a Swiftnél?

Piaci körkép: új kisautók 3,5 millióig, Swift, Yaris, Sandero, Rio

·

A kisautók piacára is új, vagy frissített modellek érkeztek néhány hónapja. A Swiftet nagyon vártuk már, de itt az új Rio is. A Yaris szintén csábító, de vajon van esélyük árban a Daciával szemben?

%KA%Az új Swift megjelenésével kicsit felrázta a kisautó szegmenst. Bár már nem Esztergomban készül, mégis a miénknek érezzük, a japán kisautót hazájából importálják hozzánk%KA%

Az új Swift megjelenésével kicsit felrázta a kisautó szegmenst. Bár már nem Esztergomban készül, mégis a miénknek érezzük, a japán kisautót hazájából importálják hozzánk

Az új Suzuki Swift részben hozza a várt formáját, részben viszont többet mutat elődjénél, ami pedig számunkra fontos, hogy már nem Esztergomban készül, japán import. Árával viszont még így is egész kedvezőnek mondható, pláne a fix 730 ezer forintos árkedvezményt levonva, amivel épp az Ignis és a Baleno közé ékelődik. De nem is az alap GL-t ajánlanánk, érdemesebb eggyel feljebb próbálkozni, a GL+ 3,45 milliós ára is egészen vállalható, és ennyiért már vannak más kihívók is. A 3,5 millió forintos árhatáron ugyan még a 150 ezer forintos kedvezménnyel is átcsúszik, de csupán 35 ezer forinttal a frissített Toyota Yaris, viszont bőségesebb alapfelszereltséget ad. A koreaiaknál idén megérkezett az új Kia Rio, mely szintén ígéretes, árban viszont mindenképp a Dacia Sandero a bajnok a kisautók között, de lehet, hogy mégsem a legjobb választás.

%KA%A forma még mindig kedves és visszafogott, de olyan izgalmas részleteket mutat, mint például a rejtett hátsó kilincs. Alapára akcióval együtt 3,15 millió forint, de a 3,45 milliós GL+ jobban megéri%KA% %KA%A forma még mindig kedves és visszafogott, de olyan izgalmas részleteket mutat, mint például a rejtett hátsó kilincs. Alapára akcióval együtt 3,15 millió forint, de a 3,45 milliós GL+ jobban megéri%KA%

A forma még mindig kedves és visszafogott, de olyan izgalmas részleteket mutat, mint például a rejtett hátsó kilincs. Alapára akcióval együtt 3,15 millió forint, de a 3,45 milliós GL+ jobban megéri

Dacia Sandero vs. Kia Rio vs. Suzuki Swift vs. Toyota Yaris − méretek
Hosszúság [mm] Szélesség [mm] Magasság [mm] Tengelytáv [mm] Csomagtér [l]
Dacia Sandero 4089 1761 1615 2589 320-1200
Kia Rio 4065 1725 1450 2580 325-980
Suzuki Swift 3840 1735 1495 2450 265-947
Toyota Yaris 3945 1695 1510 2510 286

A Swift motorkínálatából a szívó 1,2-es, 90 lóerős négyhengeres benzines eddig mindegyik modellben meggyőző volt, a Swiftnél sincs ez másként. Mivel menetkész tömege csupán 840 kiló, dinamikusan mozdítja a karosszériát, ráadásul fogyasztása finoman szólva is kedvező, nem nehéz 5 liter alatt tartani városban. Mivel a Rióhoz is van jelenleg árkedvezmény, így a második felszereltségig jók vagyunk, az LX Exclusive 1,25-ös, a Suzukihoz hasonlóan négyhengeres, 84 lóerős motorral érhető el. Nem olyan könnyű, mint a Swift, tesztünkön mégis elegendőnek bizonyult, karaktere kellemes, fogyasztása is meggyőző, bár az 5 liter alatti katalógusértéket nem tudta hozni. A Yaris belépő motorja csupán háromhengeres, a legdrágább, 69 lóerejével mégis a leggyengébb mind közül, ennek megfelelően a leglassabb is. Városi forgalomban elegendő ugyan, mégsem teljesítménye miatt lehet meggyőző a Yaris. A Dacia Sandero ennyiért már az 1,5-ös dízellel is beleférne, a fairplay miatt viszont a 0,9-es turbós benzinessel párosítottuk a többiekhez. A háromhengeres kulturált járású, 90 lóerejével könnyedén mozgatja az egy tonna alatti önsúlyú kisautót, valós fogyasztása viszont magas a többiekhez képest.

%KA%A Toyota Yaris csupán néhány hónapja frissült, az új arc és a hátsó lámpák mellé új motorkínálatot is kapot, de az 1,5-ös szívó csak magasabb felszereltséggel elérhető%KA%

A Toyota Yaris csupán néhány hónapja frissült, az új arc és a hátsó lámpák mellé új motorkínálatot is kapot, de az 1,5-ös szívó csak magasabb felszereltséggel elérhető

%KA%Háromajtósként belefér a 3,5 milliós keretbe, ötajtósként is csak picivel csúszik túl. Az egyliteres háromhengeres csak 69 lóerő, városi használatra való, nem többre%KA%

Háromajtósként belefér a 3,5 milliós keretbe, ötajtósként is csak picivel csúszik túl. Az egyliteres háromhengeres csak 69 lóerő, városi használatra való, nem többre

A beltér anyagainak tekintetében üt ki a Yaris ártöbblete, mindegyik modellnél összetettebb, kidolgozottabb és vállalhatóbb az utastere, még a belépő modelleknél is. A Swift és a Rio nagyjából egy szinten mozognak, bár a kormány csak a Suzukiban bőrözött alapáron, és az ajtón is csak abban kárpitozott a könyöklő, így kényelemből a japán jobban vizsgázik. A Sandero ebbe az árba legmagasabb, Outdoor felszereltséggel is bőven belefér, így a kormány és a váltógomb is bőrözött, valamint középső könyöktámaszt is kérhetünk 25 000 forintért. A kormány viszont csak magasságban állítható, ahogy a Swiftben is, a Rio és a Yaris mélységben is állíthatót ad ennyiért. A vezetőülés viszont mindegyik modellben magasságban is állítható, valamint a biztonsági övek is. Ha már biztonság, természetesen alap a 6 légzsák, valamint minimum 2 Isofix gyerekülés rögzítési pont.

%KA%A Swift és a Rio beltere hasonlít hangulatra a legjobban egymásra, bár utóbbihoz bőrkárpit is kérhető. Az anyagok kisautósak mindkettőben, de a Swiftben alapáras a bőrkormány és az ajtón lévő puha könyöklő%KA% %KA%A Swift és a Rio beltere hasonlít hangulatra a legjobban egymásra, bár utóbbihoz bőrkárpit is kérhető. Az anyagok kisautósak mindkettőben, de a Swiftben alapáras a bőrkormány és az ajtón lévő puha könyöklő%KA%

A Swift és a Rio beltere hasonlít hangulatra a legjobban egymásra, bár utóbbihoz bőrkárpit is kérhető. Az anyagok kisautósak mindkettőben, de a Swiftben alapáras a bőrkormány és az ajtón lévő puha könyöklő

Dacia Sandero vs. Kia Rio vs. Suzuki Swift vs. Toyota Yaris – műszaki adatok
Kia Rio 1.25 84 LE Suzuki Swift 1.2 90 LE Dacia Sandero 0.9 Tce 90LE Toyota Yaris 1.0 VVTi 69 LE
Emissziós norma Euro 6
Hengerűrtartalom [cm3] 1248 1242 898 998
Hengerek/szelepek száma 4/16 3/12
Váltófajta/-fokozat kézi/5
Teljesítmény [LE] 84 (6000) 90 (6000) 90 (5000) 69 (6000)
Nyomaték [Nm] 122 (4000) 120 (4000) 140 (2250) 95 (4300-6000)
Gyorsulás 0-100 km/h [s] 12,9 11,9 11,1 15,3
Végsebesség [km/h] 170 180 175 155
Kombinált fogyasztás [l/100 km] 4,7 4,3 4,9 4,3
CO2-kibocsátás [g/km] 109 98 109 120
Saját tömeg [kg] 1110 840 980 980-1040
Megengedett össztömeg [kg] 1560 1365 1515 1450

%KA%A Yaris beltere a legösszetettebb, az anyagok is itt a leginkább vállalhatóak, míg a Dacia pont az ellentéte. A kormány viszont a frissítéssel új, de csak függőlegesen állítható, viszont úgy már alapáron a vezetőülés is%KA% %KA%A Yaris beltere a legösszetettebb, az anyagok is itt a leginkább vállalhatóak, míg a Dacia pont az ellentéte. A kormány viszont a frissítéssel új, de csak függőlegesen állítható, viszont úgy már alapáron a vezetőülés is%KA%

A Yaris beltere a legösszetettebb, az anyagok is itt a leginkább vállalhatóak, míg a Dacia pont az ellentéte. A kormány viszont a frissítéssel új, de csak függőlegesen állítható, viszont úgy már alapáron a vezetőülés is

Ha már biztonság, felár nélkül a Rión kívül mindegyik modellhez alapáron jár vészfékasszisztens, a Toyota esetében pedig Safety Sense néven még ráfutásra figyelmeztető és sávelhagyásra figyelmeztető asszisztens is, míg ez a többiekhez csak magasabb felszereltségi szinten érhető el, utóbbi a Daciához pedig nem kapható. Visszagurulásgátló a Swiften kívül mindhez adott, ahhoz csak CVT váltó esetén, bluetooth kihangosítós rádiós fejegység viszont mindegyikhez alapáron jár. A Swift GL+ szinten már érintőkijelzős multimédiás fejegységet ad, navigációt csak eggyel följebb, pedig a szoftver a GL+-nál is megvan, csak térképet nem kapunk hozzá. Tempomatot és navigációt a négy közül csak a Dacia nyújt ennyiért 7 colos érintőkijelzős fejegységgel, manuális klímát viszont mindegyik ad, ahogy elektromos első ablakokat is.

%KA%Komoly kisautó az új Rio, és nem is kell ennyiért az alapot választanunk, épp belefér az eggyel magasabb felszereltség. 1,25-ös motorja négyhengeres, akárcsak a Suzukié, ebből következően kulturált, és bár csupán 84 lóerő, de kellően ügyesen mozgatja%KA%

Komoly kisautó az új Rio, és nem is kell ennyiért az alapot választanunk, épp belefér az eggyel magasabb felszereltség. 1,25-ös motorja négyhengeres, akárcsak a Suzukié, ebből következően kulturált, és bár csupán 84 lóerő, de kellően ügyesen mozgatja

Tolatóradart és kamerát 25 000 forintért kaphatunk a Daciához – még mindig beleférünk az árhatárba – utóbbit viszont már a Swifthez is kapunk, valamint az egyetlen valóban japán gyártású kisautóhoz a két első ülés fűtése is jár. A Kia Rio nagy előnye amellett, hogy 7 év vagy 150 000 kilométer garanciával adják alapból, a szükségpótkerék, a többiekhez alapáron csak javítókészlet van, bár a Dacia 25 000 forintos felárért legalább teljes értékű pótkereket ad. Helykínálata mindegyiknek hasonló, a Dacia a legmagasabb, így üléspozíciója és fejtere is neki a legnagyobb, ülései viszont a legegyszerűbbek. A Suzuki egész kényelmes és jó oldaltartású első üléseket ad, a hátsók viszont egyszerűek, különálló fejtámla nélkül. A lábtér mind a négy modellben vállalható a hátsó sorban is, azzal viszont számolni kell, hogy ezek valójában kisautók, négy megtermett felnőttel egyik motorja és futóműve sem lesz igazán elegendő.

%KA%Mutatós a Rio, igazán részletgazdag, viszont sem tolatóradart, sem kamerát nem ad ezen a szinten, valamint a kormány sem bőrözött, de legalább van manuális klíma és bluetooth-os rádiós fejegység, na meg persze 7 év, vagy 150000 kilométer garancia%KA%

Mutatós a Rio, igazán részletgazdag, viszont sem tolatóradart, sem kamerát nem ad ezen a szinten, valamint a kormány sem bőrözött, de legalább van manuális klíma és bluetooth-os rádiós fejegység, na meg persze 7 év, vagy 150 000 kilométer garancia

Dacia Sandero vs. Kia Rio vs. Suzuki Swift vs. Toyota Yaris − ellátmánya 3,5 millió forintig, fontosabb extrák ára (Ft)
Dacia Sandero 0.9 Tce Outdoor Kia Rio 1.25 LX Exlusive Suzuki Swift 1.2 GL+ Toyota Yaris 1.0 VVTi Live
Akciós alapár 3 199 000 3 499 000 3 450 000 3 535 000
Visszagurulásgátlós ESP x x - x
Sávelhagyás-figyelő - - - x
Tempomat x - - -
Vészfékasszisztens x x x x
6 légzsák x x x x
Ködfényszóró x x x -
Elektromos ablakemelő elöl x x x x
Elektromos ablakemelő hátul 40 000 - - -
Manuális légkondicionáló x x x x
Tolatórdar x - - 60 900
Tolatókamera 25 000 - x -
Bőr borítású kormány x - x -
Fűthető első ülések - - x -
Kihangosító x x x x
Automata fényszórókapcsolás - x x x
Felni anyaga/mérete könnyűfém/16" acél/15" könnyűfém/16" acél/15"
Pótkerék 25 000 - - -
Extrákkal növelt vételár 3 289 000 3 499 000 3 450 000 3 595 900

%KA%Ennyiért egy Sanderóból a csúcsot kaphatjuk, az Outdoor külsőre a ma divatos SUV irányzatot követi, 16 colos alufelnivel és tetősínnel együtt %KA% %KA%Ennyiért egy Sanderóból a csúcsot kaphatjuk, az Outdoor külsőre a ma divatos SUV irányzatot követi, 16 colos alufelnivel és tetősínnel együtt %KA%

Ennyiért egy Sanderóból a csúcsot kaphatjuk, az Outdoor külsőre a ma divatos SUV irányzatot követi, 16 colos alufelnivel és tetősínnel együtt

A külső tekintetében mindegyikük halogén izzós, a Dacián kívül automata kapcsolású és nappali menetfényes fényszórókat kapunk, a Suzuki esetében ez külön LED-sort jelent. A metálfényezés természetesen feláras minden márkánál, a Swift teteje viszont akár fekete vagy szürke is lehet − a karosszéria színétől eltérően. Mutatni legtöbbet a Sandero tud, ugyanis az Outdoor felszereltség látványos és ma igencsak divatos műanyag szélesítésekkel és lökhárítótoldatokkal dobja fel az apróság megjelenését, emellett tetősínt is kapunk hozzá. Vezetni a japánokat és a koreait kimondottan jó, már amennyire kisautóként jó lehet, a Dacia futóműve billegősebb, ráadásul a zömében a harmadik generációs Clio alkatrészeiből építkező futómű nem a legkorszerűbb. A négyes közül autóként ő a legkevésbé vonzó, árával viszont nem kérdés, hogy a legkedvezőbb.

%KA%Árban egyértelműen a Dacia a nyerő, ennyiért akár 1.5 dCi-vel is kapható, a 0.9 Tce egyetlen hátránya a fogyasztása. Sokakat taszít a márka, pedig rendkívül sok helyet és magas felszereltséget, még navigációt is ad a Sandero%KA%

Árban egyértelműen a Dacia a nyerő, ennyiért akár 1.5 dCi-vel is kapható, a 0.9 Tce egyetlen hátránya a fogyasztása. Sokakat taszít a márka, pedig rendkívül sok helyet és magas felszereltséget, még navigációt is ad a Sandero

Ez is érdekes lehet:
 

Ne fájjon a feje miatta!

Bármelyikünkkel megtörténhet, hogy hűséges autónk váratlanul felmondja a szolgálatot. Ez nyaralás...

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek...

Az új Honda Accord megjelenése megfagyasztja a levegőt

Bemutatkozott az új Honda Accord. A nagy japán szedán a Civicnél is futurisztikusabb és turbós...

Mire megy a leggyorsabb Tesla egy 1000 lovas Supra ellen?

Sorra alázza a Tesla csúcsváltozata a szupersportkocsikat, nem igazán talál legyőzőre. Ezúttal...

Sokan nem tudják: a hibrideket nem kell tölteni

Hiába adott már el több mint 10 millió hibridet a Toyota, sokan még mindig nem tudják, hogy a...

BMW E36 316i, 1998 - használtteszt

Az importlista élén is állt az E36 316i. Tetőablak, klíma, villanyablakok központi zár, minden...

Termékteszt: SCT-Mannol 9801 fényszóró polírozó készlet

Korunk átlagautói nem csak öregek, jellemzően már csúnyán mattuló műanyag fényszóróburával rendelkeznek...

Újabb információk szivárogtak ki a VW Golf nyolcadik generációjáról

A Golf jelenleg futó hetedik generációja csupán pár hónapja kapott frissítést, a legfrissebb...

Audi A4 1.8 20V quattro, 1999 - használtteszt

Elsőre döbbenet, hogy mennyire korrekt állapotú a valósan keveset futottnak tűnő csaknem 20 éves...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (22 db)

Velokex írta: 2 hónapja
Internazionale1 írta: 2 hónapja

Megállapítom, hogy egy barom vagy.


Előzmények megtekintése

Örülj, hogy neked ilyen szuper autód van, ami sosem kop el.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Internazionale1 írta: 2 hónapja
Velokex írta: 2 hónapja

1,6-os kombi Astra van a melóshelyen, azért tudom, hogy nem alkalmasak pályázni, kivéve ha halláskárosult vagy és nem zavar a hangja, vagy csak szép lassan mész száz körül. Gázadásra pedig olyan lusta fajta, ha csak egy pillanatra nyomsz egyet a pedálon, hát nem történik semmi, észre sem veszi, jó sokáig kell taposni az eredményért.


Előzmények megtekintése

Megállapítom, hogy egy barom vagy.

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: 2 hónapja
József2017 írta: 2 hónapja

Tiszta etanollal, vitorlákkal, kamion mögött gondolom :) Ellenben az 5-6 literes fogyasztás valós. pl: Bcs-Szarvas oda-vissza, előzésekkel, óra szerint 110-zel (ami 100) 5.1-es átlag. + fél óra araszolással, mert akkor volt a tuning majális és csak lépésben lehetett menni a vasúttól a ligetig. Elég a 90le, 150-ig simán gyorsul, és nem is hangos.


Előzmények megtekintése

Tudom, hogy nem írsz valótlan adatokat, mert én is egy 1.2 turbóssal járok és meglepő milyen kevés benyával is megelégszik, pedig én nem vagyok egy öregapós vezető.a
Azt is tudom, hogy 150-160km/h-ig úgy megy mintha zsinóron húznák és nagyon kellemes nyomatékgörbével is rendelkeznek, ami a valóságban nagyon kellemes vezethetőséget eredményez...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Velokex írta: 2 hónapja
Petya25 írta: 2 hónapja

Nekem 1,6-os kombi Astrám van, vígan viszi az 5 tagú családot amerre csak akarom. Ja hogy te pályázni akarsz és a 90 lovas Sutyukit nézegeted? Csak gratulálni tudok. A Peugeot nem tudom, hogy került az okfejtésedbe mert semmi köze a cikkhez, ettől függetlenül ez egyébként tényleg szomorú.


Előzmények megtekintése

"Peugeot nem tudom, hogy került az okfejtésedbe mert semmi köze a cikkhez"
Peugeot lesz a következő Opel Corsa

http://www.vezess.hu/hirek/2017/05/01/peugeot-lesz-a-kovetkezo-opel-corsa/

A válaszoláshoz belépés szükséges
Velokex írta: 2 hónapja
Petya25 írta: 2 hónapja

Nekem 1,6-os kombi Astrám van, vígan viszi az 5 tagú családot amerre csak akarom. Ja hogy te pályázni akarsz és a 90 lovas Sutyukit nézegeted? Csak gratulálni tudok. A Peugeot nem tudom, hogy került az okfejtésedbe mert semmi köze a cikkhez, ettől függetlenül ez egyébként tényleg szomorú.


Előzmények megtekintése

1,6-os kombi Astra van a melóshelyen, azért tudom, hogy nem alkalmasak pályázni, kivéve ha halláskárosult vagy és nem zavar a hangja, vagy csak szép lassan mész száz körül. Gázadásra pedig olyan lusta fajta, ha csak egy pillanatra nyomsz egyet a pedálon, hát nem történik semmi, észre sem veszi, jó sokáig kell taposni az eredményért.

A válaszoláshoz belépés szükséges
József2017 írta: 2 hónapja
octi írta: 2 hónapja

Ja és motorféknél minuszba ment át a fogyasztása, termelte a benzint.Egy hosszabb leejtőn legurulván magától megtelt az üzemanyagtankja és a tanksapkánál az izzító gyertya mellett folyattam el a felesleget..


Előzmények megtekintése

Tiszta etanollal, vitorlákkal, kamion mögött gondolom :) Ellenben az 5-6 literes fogyasztás valós. pl: Bcs-Szarvas oda-vissza, előzésekkel, óra szerint 110-zel (ami 100) 5.1-es átlag. + fél óra araszolással, mert akkor volt a tuning majális és csak lépésben lehetett menni a vasúttól a ligetig. Elég a 90le, 150-ig simán gyorsul, és nem is hangos.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Petya25 írta: 2 hónapja
Velokex írta: 2 hónapja

Még az 1,6-os is haláli gyenge motor, pláne az 1,4-es, az autópályán nem győz forogni. Nem tud az Opel olyan szívómotort csinálni, ami lépést tart a korral. Valószínű, hogy anyagi okok miatt, a Peugeot sem fog változtatni ezen.


Előzmények megtekintése

Nekem 1,6-os kombi Astrám van, vígan viszi az 5 tagú családot amerre csak akarom. Ja hogy te pályázni akarsz és a 90 lovas Sutyukit nézegeted? Csak gratulálni tudok. A Peugeot nem tudom, hogy került az okfejtésedbe mert semmi köze a cikkhez, ettől függetlenül ez egyébként tényleg szomorú.

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: 2 hónapja
octi írta: 2 hónapja

Amikor nekem volt, 3,5-3,8 literrel jártam városban, országúton 2,6-3liter benzinnel is beérte,sőt alapjáraton 0,5-0,6 litert evett csak...


Előzmények megtekintése

Ja és motorféknél minuszba ment át a fogyasztása, termelte a benzint.Egy hosszabb leejtőn legurulván magától megtelt az üzemanyagtankja és a tanksapkánál az izzító gyertya mellett folyattam el a felesleget..

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: 2 hónapja
FruityDJ írta: 2 hónapja

József: Akik már kicsit előrébb járnak a futásteljesítményben, 4,6-5,2 városi fogyasztást tapasztalnak, szóval ezt én sem értem.


Előzmények megtekintése

Amikor nekem volt, 3,5-3,8 literrel jártam városban, országúton 2,6-3liter benzinnel is beérte,sőt alapjáraton 0,5-0,6 litert evett csak...

A válaszoláshoz belépés szükséges
FruityDJ írta: 2 hónapja
József2017 írta: 2 hónapja

"0.9 Tce egyetlen hátránya a fogyasztása" Miért, túl alacsony? Nekem Loganom van, 1500km után 5.4-es átlaggal, pedig nincs agyon kímélve. 100 körül 5 litert eszik, meg 60 körül is negyedikben.


Előzmények megtekintése

József: Akik már kicsit előrébb járnak a futásteljesítményben, 4,6-5,2 városi fogyasztást tapasztalnak, szóval ezt én sem értem.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Friss tesztek

BMW M760Li xDrive M Performance teszt

Izzadságszagú sportzakó - BMW M760Li Videó

Horizontot görbít, hordószámra zabálja a benzint, állakat szakít, gumikat gyilkol, hideg pezsgőt kínál, feneket masszíroz és sportautós teljesítménnyel bódít az első M-es 7-es.


Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Hirdetés

SUZUKI tesztek

Suzuki Ignis 1.2 GL teszt

Japán kisautó klímával, 3 millióért - Suzuki Ignis teszt

Kívülről miniautós méretű, belülről korrekt kisautós helykínálatú, szívó benzinesével minden szempontból bajnok az új Ignis.


Suzuki Baleno 1.2 GL teszt

Ez is a mi autónk lehet? Suzuki Baleno teszt Videó

Azt a verziót sikerült megkaparintani az új Suzuki Balenóból, amit vélhetően a legtöbben fognak venni. A Baleno jó családi autó lehet.


Suzuki Vitara 1.6 GL+ teszt

Teszten a Suzuki Vitara, amit venni is fognak Videó

Fronthajtással, alap közeli felszereltséggel teszteltük az új Suzuki Vitarát, mert legtöbben vélhetően így fogják választani. Slágergyanús.


Suzuki SX4 S-Cross 1.6L VVT teszt

Francba a turbómotorral! Suzuki SX4 S-Cross teszt

Szimpla fronthajtással és elvileg ósdi szívó benzinmotorral próbáltuk a Suzuki SX4 S-Crosst. És egy kicsit meglepődtünk.


Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD teszt

Üdvözlet az analóg korszakból - Suzuki SX4 S-Cross teszt

A Suzuki SX4 S-Cross bár jó autó, de ezért az árért sajnos van nála több jobb ajánlat is. Azok viszont kicsit sem Suzukik.


Még több SUZUKI teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

3 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

5 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

5 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

SUZUKI IGNIS 1.3 GS AC 1 tul magyar 170e km

SUZUKI IGNIS 1.3 GS AC...

Ár: 899.000 Ft

Évjárat: 2007 / 10

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX Comfort 4WD

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX C...

Ár: 4.650.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI SWIFT 1.3 GS Garanciával is!

SUZUKI SWIFT 1.3 GS Ga...

Ár: 999.000 Ft

Évjárat: 2006 / 7

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!