0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Sóher is vagyok, de a fagytól is félek. Ez itt a megoldás nekem!

Voltak is már, lesznek is még fagyok, gondoljunk autónk folyadékaira!

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Voltak is már fagyok, lesznek is még. Mutatunk két eszközt, amivel egyszerűen megnézhetjük, bírják-e autónk folyadékai a hideget.

Sok mai autónál csak a hűtőfolyadék kiegyenlítőtartályát érjük el szerelés nélkül. A folyadék szintjének és fagytűrésének ellenőrzéséhez persze ez is elegendő

Sok mai autónál csak a hűtőfolyadék kiegyenlítőtartályát érjük el szerelés nélkül. A folyadék szintjének és fagytűrésének ellenőrzéséhez persze ez is elegendő

Az autók téli felkészítésének egyik legfőbb és sokat szajkózott pontja a fagyálló, azaz a hűtőfolyadék ellenőrzése. Ennek azonban leginkább azoknál az autóknál van jelentősége, amelyeknél időről időre pótolni kell a folyadékot. Nyáron ugyanis nem feltétlenül fagyálló kerül a hűtőbe. Csapvízzel remélhetőleg senki sem tölti fel a hűtőrendszert, az ugyanis a vízkőlerakodás miatt hamar tönkretenné azt (azáltal ugyanis csökken a hűtő hőátadó-képessége, romlik a hűtés, megfőhet a motor), de visszakanyarodva a fagyveszélyhez, a nyáron ioncserélt vízzel feltöltött hűtőközeg dermedéspontját is ellenőrizni kell tél előtt.

A legegyszerűbb fagyállómérő mindössze 520 forintba kerül a Kauffernél

A legegyszerűbb fagyállómérő mindössze 520 forintba kerül a Kauffernél

Viszont ma már 10-ből legalább 7 autó esetén akkor sincsenek hűtőrendszeri problémák (szivárgás, vagy a nem kellő hűtés miatti vízforralás), hogy az autók átlagéletkora továbbra is emelkedőben van, a KSH tavaly év végén már 13,7 éves adatot közölt. Ennek megfelelően év közben sem kell a hűtőhöz nyúlni, és a tél elején is sokan hajlamosak is megfeledkezni a fagyálló ellenőrzéséről, hiszen már jó ideje megszokhatták: azok annyira jók, hogy még az 5-10 éve nem cseréltek is bírják a fagyot. Az persze más kérdés, hogy a hűtőfolyadéknak sem csupán fagyállóság szempontjából kell jónak lennie, a jellemzően etilén-glikol, ma már számos esetben kevésbé mérgező propilén-glikol alapú hűtőfolyadékok nem csak a fagyáspontot csökkentik hanem a forráspontot is növelik, ezért a forráskor fellépő, kavitációnak nevezett erős korróziós hatást is kizárják. Ezért tehát azt mondhatjuk, hogy a fagyálló előírt időközönkénti cseréje nem elhanyagolható, s nagyjából biztosak lehetünk abban, hogy élettartamát a hűtőfolyadék megfelelő dermedésponttal fogja végigszolgálni.

A pumpás fagyállómérőben egy úszó mutatja − de csakis fagyálló esetén -, hogy hol van a folyadék dermedéspontja

A pumpás fagyállómérőben egy úszó mutatja − de csakis fagyálló esetén -, hogy hol van a folyadék dermedéspontja

Mivel azonban nagyon komoly következményei vannak annak, ha a hűtőfolyadék fagyáspontja mégsem jó, a fagyálló ellenőrzése mégis ajánlott. A hűtőközegben kialakuló fagytömb a keringést gátolva a motor megfőzését is eredményezheti, de a teljesen megfagyó hűtőközeg a hűtőt is szétrepesztheti, a motorblokkot jellemzően nem, hiszen azt a legtöbb esetben fagydugó védi. Aki ezt végiggondolja, az tél előtt minden bizonnyal szereti látni, hogy fagyállója megfelelő. Minden téli átvizsgálásnak alapvető lépése ez, de ehhez elegendő egy mindössze 520 forintos − legalábbis a Kauffer webshopjában ennyiért kínált − eszköz is. A pumpás fagyállómérő etilén-glikol és metilalkohol fokolására képes. Nem egy túl komoly rendszer: az anyag fajsúlya alapján mutatja meg (etilén-glikol esetén a zöld skálán, metilalkoholnál a fehér skálán) a folyadék fagyáspontját.

Amennyiben a szélvédőmosó fagytűrésére is kíváncsiak vagyunk, ahhoz már drágább műszerre, refraktométerre van szükség

Amennyiben a szélvédőmosó fagytűrésére is kíváncsiak vagyunk, ahhoz már drágább műszerre, refraktométerre van szükség

A hűtőfolyadék ellenőrzése tehát otthon és olcsó eszközzel is elvégezhető. Van azonban még folyadék autónkban, ami télen megfagyhat, ez pedig a szélvédőmosó. Sokszor javasolják, hogy tél előtt spricceljük ki a tartályban lévő nyárit, majd töltsük fel a rendszert télivel. Ez azonban nem túlzottan takarékos és környezetbarát. Ha már úgyis létezik téli szélvédőmosó koncentrátum, érdemesebb ilyennel feltölteni a rendszert. Nem nehéz matekozni a keverési arányokkal hiszen jellemzően látszik is a szélvédőmosó tartályán, hogy az meddig van. De a kisördög persze mindig ott van az emberben: vajon tényleg tud annyit a hígított folyadék? Ennek megméréséhez már nem elegendő a legolcsóbb pumpás fagyállómérő, hanem olyan profi műszerre van szükség, amit a szervizekben is használnak, ez pedig a titokzatos nevű refraktométer, közérthetőbb nevén optikai fagyállómérő. Bár egy nevesebb gyártótól ez 30-40 ezer forintos tétel is lehet, a Kauffernél akciósan 7 800 forintért is megkapható, a fagyálló és a szélvédőmosó fagyáspontján túl akkumulátorsav mérésére is használható.

A refraktométer vizsgálóüvegére elegendő néhány csepp folyadék is, hogy lássuk annak fagyáspontját

A refraktométer vizsgálóüvegére elegendő néhány csepp folyadék is, hogy lássuk annak fagyáspontját

A refraktométer megvásárlása persze így is csak a garázsmesterek és komolyabb autóbubusok számára ajánlott, számukra viszont akár kiváló karácsonyi ajándék is lehet. Használata egyszerűbb, mint a pumpás fagyállómérőé, hiszen itt minimális, néhány cseppnyi mintát kell csak a folyadékból venni, s azt a vizsgálóüvegen szétkenni. A közszolgálatiság jegyében megnéztünk három téli szélvédőmosót, illetve azok hígított verzióit is, hogy tudják-e azt, amit ígérnek. Mindet literes kiszerelésben, 480-1380 forintos áron találjuk a Kauffernél. A belépőt jelentő JP Téli Szélvédőmosó Folyadék mínusz 20 Celsius fokig jó, hígítása olyannyira nem javasolt, hogy a forgalmazó meg is jegyzi, „A folyadék használatra kész hígításban van. A folyadék továbbhígítása esetén fagykárok fordulhatnak elő.” Amit ígér, azt tudja a JP szélvédőmosója, de nem nehéz kitalálni, bár a trióból ez a legolcsóbb, nem a leginkább gazdaságos.

Három szélvédőmosót is megmértünk, mindegyik tudta azt, amit ígér, ám árverseny szempontjából a középső rózsaszín Castrol a legdrágább. Bár literárra olcsóbb a JP Autó szélvédőmosója, egy liter mínusz 20 Celsius fokig jó szélvédőmosót olcsóbban kapunk a hígítható SCT Mannoltól

Három szélvédőmosót is megmértünk, mindegyik tudta azt, amit ígér, ám árverseny szempontjából a középső rózsaszín Castrol a legdrágább. Bár literárra olcsóbb a JP Autó szélvédőmosója, egy liter mínusz 20 Celsius fokig jó szélvédőmosót olcsóbban kapunk a hígítható SCT Mannoltól

Az alig drágább SCT-Mannol 5024 Scheibenreiniger téli szélvédőmosó koncentrátum ugyanis önmagában mínusz 70 Celsius fokig jó. Ez természetesen mérési tartományon kívüli, ellenőrizhetetlen, az viszont biztos, hogy még 1:1 arányban hígítva is tudja a mínusz 20 Celsius fokot, sőt, a műszer szerint valamivel többet is. Ezzel tehát 2 liter mínusz 20 Celsius foknyi fagyállót kapunk, a literes flakon 603 forintos árából kiindulva alig több mint 300 forintért. Illatozásával is kellemesebb a Mannol, mint a JP folyadéka, de ez persze szubjektív.

Hogyan lesz a -70 Celsius fokig jó szélvédőmosóból csak -20-ig jó?

A dermedéspont egyáltalán nem lineárisan változik a hígítási aránnyal. Már kevés vízzel is hirtelen emelkedik, ezért jönnek ki ilyen, első olvasatra fura hígítási arányok. Ezt fontos szem előtt tartani, ugyanis a flakonokon (a fagyállóén és szélvédőmosóén is) feltüntetett arányokat érdemes elolvasni, és nem fejben számolni valamit, ami vagy igaz lesz, vagy nem. Utóbbi a jellemzőbb ugyanis

Nem kell feltétlenül méregetni, fokolni a szélvédőmosót, ha nagyjából annyi koncentrátumot töltünk bele, mint amennyi nyári folyadék volt benne, akkor nemigen járhatunk pórul, de azért érdemes figyelni az arányokat

Nem kell feltétlenül méregetni, fokolni a szélvédőmosót, ha nagyjából annyi koncentrátumot töltünk bele, mint amennyi nyári folyadék volt benne, akkor nemigen járhatunk pórul, de azért érdemes figyelni az arányokat

Egyértelműen prémiumterméknek mondható a Castrol gyümölcsillatú szélvédőmosója, ami alapvetően ugyanazokat a keverési arányokat adja, mint a Mannolé. Azaz 1:1-gyel -20, 2:1-gyel -10 Celsius fokos folyadékot kapunk. Ha kevesebb ráhagyással, mint a Mannol, de ez is felülteljesíti az ígért számokat. Az viszont biztos, hogy az édeskésebb illatért és a folyadék rózsaszín árnyalatáért nem javasolt a több mint kétszeres ár. A próbált szélvédőmosók közül tehát egyértelműen a Mannol nyeri a versenyt. Ha abból akár csak 2:1 arányban (azaz jellemzően csupán egy flakonnyit) töltünk autónk szélvédőmosó-tartályába, már jó eséllyel nem fog az szétfagyni.

Ha elmulasztjuk a szélvédőmosó téliesítését, nem csupán a tartály, akár még a folyadékszivattyú is fagykárt szenvedhet, ami szintén jelentős tétel. Ahogyan a hűtőfolyadéknál, úgy a szélvédőmosónál is érdemes túltervezni a fagyállóságot, például azért, hogy a folyadék a hideg szélvédőre spriccelve se fagyjon meg.

Ez is érdekes lehet:
 

Olyan autót hozhat a kínai Lynk & Co, amivel tényleg tarolhatnak

E héten debütál, de már most látható néhány fotón a Lynk & Co második prototípusa, a 03 Sedan...

Isuzu D-Max facelift hazai menetpróba

A második generációs D-Max öt év után új köntöst kapott, emellett pedig a downsizing is utolérte...

Honda Civic 1.8 Sport, 2006 - használtteszt

11 évesen, közel 200 ezer km futással néztük meg, hogy milyen egy 1,8-as, 140 lóerős Civic. Vajon...

Termékteszt: BGS horpadásjavító-készlet

Árának sokszorosát hozhatja be az alig több mint ötezer forintos horpadásjavító. Használata egyszerű...

Fiat Tipo Kombi 1.6 Multijet 16V Lounge teszt

A szedán és az ötajtós után kombiként is megérkezett a Fiat Tipo. A puttonyos kompakt szinte...

Copzilla néven jön a rendőrök hardcore elfogóautója

Különleges Nissan GT-R rendőrautó áll szolgálatba, amely minden bizonnyal kellő erőfölényt sugároz...

Skoda Octavia RS és Scout menetpróba

Olyannyira széles a Skoda Octavia kínálata, hogy legütősebb verziói, az RS és a Scout külön bemutatót...

Kia Rio 1.25 MPI LX Exclusive teszt

Leggyengébb négyhengeres szívómotorjával, szinte alapkivitelében próbáltuk a negyedik generációs...

Frissült a Mercedes S-osztály, új arccal, új motorral, még kanyarba dőléssel is érkezik

A Mercedes nagyágyújának legkisebb változása a külső, amit belül nyújt, az kész luxus, tömény...
 
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (32 db)

Tizenkettő írta: 5 hónapja
Mx-5 tulaj írta: 5 hónapja

A dialogys azért ír hat litert, mert az a maximális leengedett mennyiség cserénél és lám még az sem jön le nálad. Ahogy fékolajnál, váltóolajnál, difiolajnál (már ha külön van) is csak a cserénél max áttölthetőt ír, a száraz ott is több, váltónál pláne.



Motorolaj kivételével én még száraz töltést külön kiírva nem láttam, és nem véletlenül, mert nincs értelme, mivel ezek a rendszerek gyakorlatilag néhány nagyon speciális eset kivételével gyáron kívül nem kapnak száraztöltést (kivétel ugye a motorfelújítás, vagy amikor ott le kell venni a olajteknőt).


Előzmények megtekintése

5.5 helyett lejön 5.2, 5.3. Ahogy a váltónál is legrosszabb esetben max 1 deci marad bent illetve a motornál is.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Mx-5 tulaj írta: 5 hónapja
Tizenkettő írta: 5 hónapja

Meg is találtam a gyári szerviz manuálban. 6 liter a teljes töltete a megane-ban. És nem írnak ilyet mellette, hogy leeresztés után, szimplán a hűtőfolyadék kapacitás szerepel mellette, ami a száraz feltöltés.


Előzmények megtekintése

A dialogys azért ír hat litert, mert az a maximális leengedett mennyiség cserénél és lám még az sem jön le nálad. Ahogy fékolajnál, váltóolajnál, difiolajnál (már ha külön van) is csak a cserénél max áttölthetőt ír, a száraz ott is több, váltónál pláne.

Motorolaj kivételével én még száraz töltést külön kiírva nem láttam, és nem véletlenül, mert nincs értelme, mivel ezek a rendszerek gyakorlatilag néhány nagyon speciális eset kivételével gyáron kívül nem kapnak száraztöltést (kivétel ugye a motorfelújítás, vagy amikor ott le kell venni a olajteknőt).

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 5 hónapja
Sztraki írta: 5 hónapja

Itt a legtöbb autónak meg lehet nézni a folyadékmennyiségeit: http://www.fluidcapacity.com/

Nekem 16 liter víz kellett a rendszerbe miután leeresztettem. Először meglepődtem, de adatbázis szerint is ennyi kell bele.


Sajnos ez európai modellek hiányoznak belőle.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Sztraki írta: 5 hónapja

Itt a legtöbb autónak meg lehet nézni a folyadékmennyiségeit: http://www.fluidcapacity.com/
Nekem 16 liter víz kellett a rendszerbe miután leeresztettem. Először meglepődtem, de adatbázis szerint is ennyi kell bele.

A válaszoláshoz belépés szükséges
MC Pite írta: 5 hónapja
Tizenkettő írta: 5 hónapja

Ha a megfelelő helyen engeded le a vizet nem nagyon marad benne, úgyhogy nem csak a felét lehet leengedni.


Előzmények megtekintése

Akkor úgy mondom, aban a pár, tíz évnél nem idősebb autóban amiben cseréltünk, a 6-7 literből 3-4 liter közötti mennységet sikerült cserélni. Vízpumpa fenn volt, leeresztő nem volt, hűtő alsó csövének leszedésével ennyi jött ki.
Akikkel értekeztem erről, szintén nem tudták (bő) felénél többet leengedni, de nyilván vannak kivételek is.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 5 hónapja
Mx-5 tulaj írta: 5 hónapja

Szóval azt a 2 litert akkor én melléöntöm ezek szerint????



Nem öntöd mellé, pont hogy nem is jön le a motorból. BAF0 Megane-nál pl. pontosan 6 liter lehetne a gyár szerint tökéletes leeresztés esetén betölteni, ebbe tudsz te belenyomni kicsit több, mint ötöt, ha nagyon ügyes vagy, mivel már öreg a gép, itt-ott huplis a cső, nem gyári utasítás szerint légtelenítesz, stb. A száraz töltése meg 7 liter felett. Szóval igen, saját magad szerint is kb. 1.7 litert, (a negyedét) nem tudod a beletölteni a K7m-be és a radikba.


Előzmények megtekintése

Teljesen biztos vagyok abban, hogy egy K7-es motornál nincs 7 liter feletti mennyiség.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 5 hónapja
Mx-5 tulaj írta: 5 hónapja

Szóval azt a 2 litert akkor én melléöntöm ezek szerint????



Nem öntöd mellé, pont hogy nem is jön le a motorból. BAF0 Megane-nál pl. pontosan 6 liter lehetne a gyár szerint tökéletes leeresztés esetén betölteni, ebbe tudsz te belenyomni kicsit több, mint ötöt, ha nagyon ügyes vagy, mivel már öreg a gép, itt-ott huplis a cső, nem gyári utasítás szerint légtelenítesz, stb. A száraz töltése meg 7 liter felett. Szóval igen, saját magad szerint is kb. 1.7 litert, (a negyedét) nem tudod a beletölteni a K7m-be és a radikba.


Előzmények megtekintése

Meg is találtam a gyári szerviz manuálban. 6 liter a teljes töltete a megane-ban. És nem írnak ilyet mellette, hogy leeresztés után, szimplán a hűtőfolyadék kapacitás szerepel mellette, ami a száraz feltöltés.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 5 hónapja
Mx-5 tulaj írta: 5 hónapja

Szóval azt a 2 litert akkor én melléöntöm ezek szerint????



Nem öntöd mellé, pont hogy nem is jön le a motorból. BAF0 Megane-nál pl. pontosan 6 liter lehetne a gyár szerint tökéletes leeresztés esetén betölteni, ebbe tudsz te belenyomni kicsit több, mint ötöt, ha nagyon ügyes vagy, mivel már öreg a gép, itt-ott huplis a cső, nem gyári utasítás szerint légtelenítesz, stb. A száraz töltése meg 7 liter felett. Szóval igen, saját magad szerint is kb. 1.7 litert, (a negyedét) nem tudod a beletölteni a K7m-be és a radikba.


Előzmények megtekintése

Na most a clionál 5.5 liter a száraz töltés, nem 7 liter. De szerintem a megane-nál sem lehet 6 liternél több, mivel tök ugyanaz a hűtő van benne, nagyjából a fűtés is ugyanaz a csövekkel együtt. Én az 5.5 helyett töltök bele 5.3-at.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Mx-5 tulaj írta: 5 hónapja
Tizenkettő írta: 5 hónapja

A fűtőradiátorból és a fűtés körből nagyjából kifolyik, ami marad benne az kb 1 deci. Magában a radiátorban nincs sok folyadék, ha sok lenne rossz lenne a hőátadása. FL22-esen nem cseréltem még, viszont K7-esen elég sokat és ott az összes víz kifolyik a motorblokkból, ha a vízpumpát leszeded mert a blokk vízterének a legalján van.(mellesleg kb egy fél liter marad benne, de ha kiszeded a vízpumpa alsó csavarját az is kifolyik a lyukon, de ezt is tudnod kell ha szereltél valaha ilyet, mert a vízpumpa kiszerelésekor elkezd pisilni) 5.2, 5.3 liter még mindig belement az 5.5 helyett. És ebben teljesen biztos vagyok mert előre ki szoktam keverni és mind az 5 liter bele is megy elsőre, valamint légtelenítés után még 2-3 deci. Viszont szerintetek csak a fele jön le egy motorból....... Szóval azt a 2 litert akkor én melléöntöm ezek szerint????


Előzmények megtekintése

Szóval azt a 2 litert akkor én melléöntöm ezek szerint????

Nem öntöd mellé, pont hogy nem is jön le a motorból. BAF0 Megane-nál pl. pontosan 6 liter lehetne a gyár szerint tökéletes leeresztés esetén betölteni, ebbe tudsz te belenyomni kicsit több, mint ötöt, ha nagyon ügyes vagy, mivel már öreg a gép, itt-ott huplis a cső, nem gyári utasítás szerint légtelenítesz, stb. A száraz töltése meg 7 liter felett. Szóval igen, saját magad szerint is kb. 1.7 litert, (a negyedét) nem tudod a beletölteni a K7m-be és a radikba.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tamás11 írta: 5 hónapja

Ha 5,5 liternél fél liter bennemaradhat, akkor 12 liternél mennyi? :O

A válaszoláshoz belépés szükséges

Friss tesztek

Mini Countryman Cooper D teszt

Mint a Cooper, csak használható – Countryman D

Elég szélesre sikerült nyújtani a Mini palettáját, és még mindig nehezen találják egyes modellek pontos helyét. A második Countryman egészen olyan, mint a kicsi Cooper, de ebben el lehet férni.


Kia Rio 1.25 MPI LX Exclusive teszt

Ki akarna ennél többet? - (majdnem) alap Kia Rio teszt

Leggyengébb négyhengeres szívómotorjával, szinte alapkivitelében próbáltuk a negyedik generációs Kia Riót. Stabil, és meglepően tágas is.


Összehasonlító teszt: Fiat Tipo Kombi, Ford Focus Kombi, Kia cee'd_sw,  Renault Megane Grandtour

Vajon melyik dízel kompakt kombival járunk a legjobban?

Tipikus céges flottaautókat eresztettünk egymásnak dízelmotorral. Focus, cee'd, Megane, Tipo - melyik a nyerő?

Még több teszt

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Volkswagen Golf R és GTI Performance menetpróba

Versenypályán próbáltuk a 310 lóerős Golf R-t Videó

9 órája – Újdonság

Van az a teljesítményszint, ami felett sokkal érdemesebb versenypályán tesztelni egy autót, ezért mi is ott vallattuk a Golf R modelleket.


1977 tavaszán mutatkozott be a Volvo 262C, a svédek nagy kupéja

40 éves a Volvo kockakupéja

12 órája – Sztori

A 260-as széria kupéjához az olaszokkal szövetkeztek, a Volvo 262C elsősorban Amerikának szólt, és még a svédeknek is meglepő volt a luxuskupé sikere.


Mercedes GLA, GLA 45 AMG, A 45 AMG menetpróba a Hungaroringen

Lőgyakorlat kompakt AMG Mercedesekkel

5 napja – Újdonság

Hazánkban próbálhattunk a kompakt Mercedesek krémjét, na meg a 381 lóerős AMG-ket a Hungaroringen, majd bepillanthattunk a kecskeméti gyárba is, ahol készülnek.


Használtautó.hu

CITROEN C3 1.4 Collection

CITROEN C3 1.4 Collection

Ár: 1.900.000 Ft

Évjárat: 2010 / 2

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SEAT CORDOBA 1.4i CLX

SEAT CORDOBA 1.4i CLX

Ár: 260.000 Ft

Évjárat: 1994 / 12

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

SKODA SUPERB 2.0 CR TDI Active 4x4

SKODA SUPERB 2.0 CR TD...

Ár: 3.350.000 Ft

Évjárat: 2011 / 1

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!