0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

200 ezres felárral itt az új Renault Clio kombi

Itthon próbáltuk: Renault Clio Grandtour

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Megérkezett az új Renault Clio Grandtour, s az egy dolog, hogy az ötajtósnál jóval praktikusabb, de bizony egész jól is néz ki. Alapbenzinesként vezettük, ára 3,2 millió forint.

Jók az új Clio színei, ez az "Atlanti kék" Grandtour például dísztárcsásan, a középső, Expression felszereltségi szinten is mutatósnak nevezhető

Jók az új Clio színei, ez az "Atlanti kék" Grandtour például dísztárcsásan, a középső, Expression felszereltségi szinten is mutatósnak nevezhető

Széria a LED-es nappali menetfény

Széria a LED-es nappali menetfény

Elődjénél nagyobb, de praktikusabb sem lett, viszont sokkal mutatósabb, szinte olyan mutatós, mint az ötajtós, annál bezzeg jóval praktikusabb a genfi premier után itthon is bemutatkozó második generációs Renault Clio Grandtour. A franciák B-szegmensű kombijának ütőkártyája feltétlen az egész megnyerő külseje, de az sem mindegy, hogy kevesen kínálnak kisméretű puttonyost (SEAT Ibiza ST, Skoda Fabia Combi). Nemsoká házon belül kap még egy konkurenst a Logan MCV személyében, ám a Renault-leányvállalat Dacia deklaráltan lejjebb pozicionált, kevésbé flancos kocsikat gyárt, ergo a friss Clio Grandtour potenciális vevőkörét nem feltétlen zavarhatja meg a román kombi piacra lépése.

Balra a kombi, jobbra a ferdehátú. Van eltérés, de a Grandtour formáján sincs miért fanyalogni

Balra a kombi, jobbra a ferdehátú. Van eltérés, de a Grandtour formáján sincs miért fanyalogni

A ferdehátúéval azonos tengelytávolságú, vele egyforma széles és magas Grandtour hátsó túlnyúlása 20 centivel nagyobb, az autó hossza 4,27 méter. Az első Clio kombinál csöppet nyúlánkabb, s amiért nem látjuk olyan púposnak, mint az elődöt, annak oka a 6 centis magasságcsökkenés. A csomagtartó alapból lényegében ugyanakkora, mint volt (440 kontra 443 liter), azonban bővítve már jelentős a különbség (1275 kontra 1380 liter). Az ötajtós rakterének befogadóképessége ugye 300 liter. A hátfal magasra nyílik, a rakodóperem alacsonyan van, a nyílás hatalmas, támladöntés után a padló sík, s mivel az anyósülés is majdnem vízszintesre dönthető, jó hosszú, 2 centi híján 2,5 méteres tárgyat is beszuszakolhatunk az autóba.

Renault Clio Grandtour 2013 − méretek

Hosszúság 4267 mm
Szélesség 1732 mm
Magasság 1445 mm
Tengelytáv 2589 mm
Saját tömeg 1105-1196 kg
Csomagtér 443-1380 l

A hátsó kilincs a kombinál is "rejtett", ettől is dinamikusnak látszó a forma

A hátsó kilincs a kombinál is "rejtett", ettől is dinamikusnak látszó a forma

Motorból kétféle benzines és kétféle dízel választható (a váltó mindhez 5 fokozatú manuális). A belépő benzines a jó öreg 1,2 literes, 75 lóerős darab a próba alapján elégséges dinamizmussal és gyárilag 5,5 literes vegyes fogyasztással − aki nem siet sehová és nem dízelpárti, elégedett lesz vele. A futómű és a kormány egész precíz, már-már élmény vezetni a Grandtourt (a kombi 50 kilóval nehezebb az ötajtósnál). A fékre azzal együtt sem lehet panasz, hogy hátul csak "dobos", a váltó pontosan kapcsolgatható. Az ülés kényelme és tartása átlagos, az üléspozíció rendben, konfekciómérettel hátul is jól el lehet férni. A fejtér mindenesetre bőségesebb, mint a lábtér.

Alapból 443, az 1/3 − 2/3 arányban osztottan dönthető támla lehajtásával 1380 literes a dugirekeszes, nagy nyíláson és alacsony peremen át pakolható csomagtartó Alapból 443, az 1/3 − 2/3 arányban osztottan dönthető támla lehajtásával 1380 literes a dugirekeszes, nagy nyíláson és alacsony peremen át pakolható csomagtartó Alapból 443, az 1/3 − 2/3 arányban osztottan dönthető támla lehajtásával 1380 literes a dugirekeszes, nagy nyíláson és alacsony peremen át pakolható csomagtartó

Alapból 443, az 1/3 − 2/3 arányban osztottan dönthető támla lehajtásával 1380 literes a dugirekeszes, nagy nyíláson és alacsony peremen át pakolható csomagtartó

A másik benzines az új 3 hengeres, mindössze 898 köbcentis TCe turbómotor 90 lóerővel és − a stop-start rendszernek is hála − elvileg még szerényebb, csupán 4,5 literes étvággyal. Hogy megéri-e a 340 ezres felárat? Ki-ki döntse el maga. A dízelek nyilván még durvább felárért spórolnak: az 1.5 dCi 75 lovas verziója a szívó benzineshez képest 680, a stop-startos 90 lóerős már több mint 1 millió forinttal kerül többe. Cserébe nyomatékosak, és papíron 3,6 liter gázolajjal is elketyegnek. Az ötajtós palettáján fellelhető GT (120 lovas 1.2 TCe benzimotorral és EDC kétkuplungos automata váltóval) Grandtour-kasztnival nem elérhető.

Renault Clio Grandtour − műszaki adatok

1.2 16V
75 LE
0.9 TCe 90 LE Energy S&S 1.5 dCi
75 LE
1.5 dCi 90 LE Energy S&S
Hengerűrtartalom (cm3) 1149 898 1461 1461
Hengerek/szelepek száma 4/16 3/12 4/8 4/8
Váltó manuális/5 manuális/5 manuális/5 manuális/5
Teljesítmény (LE 1/p) 75/5500 90/5250 75/4000 90/4000
Nyomaték (Nm 1/p) 107/4250 135/2500 200/1750 220/1750
Végsebesség (km/ó) 167 182 168 178
Gyorsulás 0-100 km/ó (mp) 15,4 12,2 14,3 11,7
Vegyes fogyasztás (l/100 km) 5,5 4,5 3,6 3,6
CO2-kibocsátás (g/km) 127 105 95 93

Lehetnének hosszabbak az ülőlapok és picivel nagyobb a hátsó lábtér − ha ez kell Renault-jelvénnyel, eggyel följebb lépve a Mégane Grandtour az opció 4,3 milliótól Lehetnének hosszabbak az ülőlapok és picivel nagyobb a hátsó lábtér − ha ez kell Renault-jelvénnyel, eggyel följebb lépve a Mégane Grandtour az opció 4,3 milliótól

Lehetnének hosszabbak az ülőlapok és picivel nagyobb a hátsó lábtér − ha ez kell Renault-jelvénnyel, eggyel följebb lépve a Mégane Grandtour az opció 4,3 milliótól

Ez egy Expression-belső szürkén, de megfelelő minőségérzettel. Amúgy számos színnel és dekorbetéttel dobható fel a hangulat

Ez egy Expression-belső szürkén, de megfelelő minőségérzettel. Amúgy számos színnel és dekorbetéttel dobható fel a hangulat

Az Expression-szinten szürke, mindazonáltal érzetre jó minőségű anyagokból megépített utastér ergonómiája remek, s jó tudni, hogy számos színnel és dekorbetéttel dobható fel a hangulat, szabható személyre a Grandtour is úgy, mint a ferdehátú Clio. A kombi debütálásával az R-Link okostelefon-kompatibilis multimédiás rendszer is befutott − ő 7 colos érintőképernyős fedélzeti számítógép, navigációs berendezés, eco-tanácsokat osztogató, internetkapcsolattal e-maileket olvasó, hangvezérléssel azokat akár be is gépelő kvázi táblagépes kütyü. Pluszban extra motorhangokat is tud, a művi szólamok Bass Reflex hangszórókból vidíthatják fel az utasokat. Ára 120 ezer forint, s ha már itt tartunk: széria (Authentique) egyebek mellett a menetstabilizáló elektronika, a dombsegéd, 4 légzsák, a fedélzeti computer, a tempomat, a LED-es nappali menetfény, az osztottan dönthető hátsó üléstámla, a mélységben is állítható kormányoszlop, az első elektromos ablakemelő is.

Renault Clio Grandtour − árak

Felszereltség Motor Listaár (Ft)
Authentique 1.2 16V 75 LE 3 190 000
1.5 dCi 75 LE 3 870 000
Expression 1.2 16V 75 LE 3 490 000
0.9 TCe 90 LE Energy S&S 3 830 000
1.5 dCi 75 LE 4 170 000
1.5 dCi 90 LE Energy S&S 4 510 000
Dynamique 1.2 16V 75 LE 3 690 000
0.9 TCe 90 LE Energy S&S 4 030 000
1.5 dCi 90 LE Energy S&S 4 710 000

Az ötajtósnál 200 ezerrel drágább a kombi Clio, kiscsaládosoknak ideális választás

Az ötajtósnál 200 ezerrel drágább a kombi Clio, kiscsaládosoknak ideális választás

Könnyen lehet színes-puccos a beltér, "csak" pénz kérdése

Könnyen lehet színes-puccos a beltér, "csak" pénz kérdése

Az Expression kivitelt színre fújt tükreiről, kilincseiről, krómszerű tetősínjeiről lehet felismerni, s ad már klímát, magasságállíthatós vezetőülést, valamint MediaNav hifi/navi/telefonkihangosító cuccot is. Összességében 300 ezres felárért. Minden bizonnyal ez lesz a sláger ellátmány. Még 200 ezerért a Dynamique alufelnis, ködlámpás, bőrkormányos, automata Renault-kártyás, stb., tejben-vajban fürösztő.

A Grandtour az ötajtósnál 200 ezer forinttal drágább, versenyképes indulóára 3,2 millió forint. Dízelként 3,87 milliótól kapható. A garancia rá 5 év/100 ezer km. Kellemes autó, vezetni jó, kiscsaládosoknak ideális választás.

Ez is érdekes lehet:
 

Körkép: divat-crossoverek 5 millióig

Egyre csak növekszik a városi crossoverek szegmense. A sok új nevező meghozta a kedvet, hogy...

Üléspróba: ott voltunk a Kia Stonic leleplezésén

Amszterdamban leplezték le a Kia kisautó alapú divat-crossoverét, amiről továbbra sem tudunk...

Láttuk az új Volkswagen Polót, sokat nőtt, hangja is nagyobb lett

Berlinben láthattuk élőben először a Volkswagen új kisautóját. A Polo hatodik generációja az...

Gyorsan adnál túl autódon a használat után? Mutatjuk, mit érdemes venned!

Brit tudósok szerint használtan a Lexusok minden többi autónál könnyebben eladhatók. Azért nyilván...

Megépült az új szuper-körforgalom Budakalászon. Jobb a lámpatenger, mint egy sima kereszteződés?

A folyton dugót és szenvedést okozó budakalászi, az M0-ás hídra is felvezető körforgalom erősen...

Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid, 2015 - használtteszt

Másfél év alatt több mint 120 ezer kilométert futott egy hazai Toyota Auris Hybrid. Tulajdonosa...

Füvezett, aki szerint a kamion alatt átszáguldó Tesla sofőrje filmet nézett

Újabb részletek derültek ki a tavalyi szörnyű Tesla balesetről. Eddig a kamiont vezető férfi...

Minden, amit a motorolajokról tudni érdemes

A belső égésű motorok megfelelő működése érdekében a legfontosabb „alkatrész” a motorolaj, spórolni...

Itthon vezettük a Peugeot 5008 második generációját

Idehaza is bemutatkozott a Peugeot új négyszámjegyű modellje, az 5008 második generációja. A...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (12 db)

encore írta: 2013 április 06., szombat 21:17:19

Én kifejezetten szeretem a Renault márkát, Trianont meg nem csak a Franciáknak köszönhetjük.
Ha a kötelezőn kívüli szervizigényeket nézzük nem az alkatrészárakat a Renault szerintem elég jó más neves vagy kevésbé neves márkákkal szemben is.
Én nem dőlök be a "kategória etalonnak" sem, mert megsínyli a pénztárca a szervizigénynél, az olajfalásokat meg nem mindenki nézi nyugodt szemmel.
A japán már nem a régi megbízható csillogásában tündököl, a koreai meg most igazán kezd ellenfél lenni, csak ha bontott alkatrészre lenne szükség anyagiak miatt, akkor koppannánk szerintem.
A többi európaival szemben meg szerintem olyan, ha valaki más márkát akar úgysem Renaultot vesz.

A válaszoláshoz belépés szükséges
nick_ írta: 2013 április 06., szombat 09:26:39
Török Béla írta: 4 éve

Én nem tudom milyen a clio, de nekem már a harmadik renaultom van, és még lehet hogy lesz negyedik is.

Gondolom sejted miért. Mert nem tudok nála megbízhatóbb autót!


Előzmények megtekintése

Az első Clio egy 1991-es évjáratú volt, 10 évesen vettük. Nepper hozta be Németországból, akkor még amatőrebb vásárlóként "örültünk, hogy kaptunk". A kocsi korábban törött volt, valószínű borult is, valószínű visszahajtott órás volt, szakértők szerint 200 ezer lehetett benn, amit 80 ezerre hajtottak vissza. De ezekből következően soha semmi gond nem volt, ezeket az információkat csak eladáskor tudtuk meg amikor egy márkakereskedésben beszámítattuk. 4-5 év alatt csak olajcsere, akksi, kipufogó és fékbetét csere volt, soha semmi nem romlott el rajt. A következő Clio 2003-as, jövő héten lesz 10 éves, 8 éve van nálunk. Soha semmi baja nem volt. Olaj+szűrők, egyszer akksi csere, és egyik hátsó rugó csere, semmi más. Jövő héten, vagy utána megy műszakira, valószínű meglesz az első fékbetét csere :)
Szóval én nagyon elégedett vagyok a Clioval. A családban van egy Corsa, hasonlóan második autóként, azzal sokkal több a gond, hozzá kell tenni, hogy azt azért sokkal többet is használják. Szintén a szűkebb családban van egy Fabia, azzal sincs semmi probléma.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Török Béla írta: 2013 április 05., péntek 23:21:51
AndrewT írta: 4 éve

Nekem tetszik. Nem vagyok francia auto fan, de kipróbálnám. A francia ellenszenv fénye kezd kihunyni, főleg, hogy a mercedesekben renault motorok ketyegnek és pl a Citan egy Kangoo. Ha a mercinek is megfelel, akkor azért annyira rossz nem lehet.


Már csak azért is mert valamennyi érdekeltsége van a merciben, nisanban is 44% tulajdon része van.
Amúgy meg meg kell nézni a forma1 et hány renault motor is van?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Török Béla írta: 2013 április 05., péntek 23:13:51
nick_ írta: 4 éve

Mikor először olvastam, hogy van aki Trianon miatt nem szereti a franciákat és ez még az autóválasztásra is kihat, akkor azt sem tudtam, hogy sírjak, vagy nevessek. Igazi IQ harcosok lehetnek, akik ilyeneket írnak. Na mindegy erre kár is vesztegetni a szót.



Nekem ez a Clio nem tetszik. Pontosabban tetszene, mert az egész kocsi rendben van úgy ahogy van 99%-ban. De sajnos van 1% ami nem tetszik, és ez elrontja az egészet, elveszi a kedvem. Ez pedig a hátsó ajtó kilincsmegoldása. Tudom, hogy van akinek tetszik, de én "eltörném a kezét" annak aki először ilyet tervezett (ha jól emlékszem valamelyik Alfán volt először), és annak is aki lemásolta. Számomra az egész kocsi vonalvezetését megtöri, szóval nem teszik. Persze ez ízlések és pofonok kérdése. Amúgy a Clio nagyon nálunk a családban második autóként már a másodikat koptatjuk, úgyhogy több, mint 12 év tapasztalatával mondhatom, hogy a kategória talán legmegbízhatóbb típusa.


Előzmények megtekintése

Én nem tudom milyen a clio, de nekem már a harmadik renaultom van, és még lehet hogy lesz negyedik is.
Gondolom sejted miért. Mert nem tudok nála megbízhatóbb autót!

A válaszoláshoz belépés szükséges
kormi írta: 2013 április 05., péntek 20:46:37

A funkciót kissé feláldozták a forma oltárán,de cserébe a Clio nagyon mutatós kocsi lett!
A koherens dizájn kiemeli a konkurensek közül(Fabia combi,206 combi stb)a belső minőségérzet is jobbnak tűnik a francia átlagnál,bár a sok színes belső elem és lakkozás inkább giccses,mint mutatós.

A válaszoláshoz belépés szükséges
nick_ írta: 2013 április 05., péntek 19:45:26
vidi500 írta: 4 éve

Próbáltad már a gyakorlatban is, vagy csak esztétikailag nem tetszik?

Szerintem praktikus.

Létezik egy másik, az kifejezett francia megoldás,méghozzá a kürt nyomógomb elhelyezése.

Az indexkar végében! Először furcsállottam, de kb. 2 hét idegenkedés után rájöttem, eszméletlenül jó megoldás. Annál tökéletesebb, ergonomikusabb, biztonságosabb elhelyezése a kürt nyomógombnak nem létezik.


Előzmények megtekintése

Esztétikailag nem tetszik. Lehet, hogy praktikus, de valahogy úgy vagyok ezzel a megoldással, mint a nők esetében, vagyis aki 5 méter távolságból nem tetszik, annál nem tud meghatni, ha amúgy kedves, aranyos, stb., mert el sem jutok odáig :)))

A válaszoláshoz belépés szükséges
Török Tamás írta: 2013 április 05., péntek 17:24:34
aTomix írta: 4 éve

Gratulálok! Megint sikerült ellopni a dizájnját a VW csoporttól! :-(


Kifejtenéd bővebben,mire gondolsz?Én nem látom a hasonlóságot,bár lehet,velem van a baj.

A válaszoláshoz belépés szükséges
aTomix írta: 2013 április 05., péntek 17:06:14

Gratulálok! Megint sikerült ellopni a dizájnját a VW csoporttól! :-(

A válaszoláshoz belépés szükséges
vidi500 írta: 2013 április 05., péntek 14:09:00
nick_ írta: 4 éve

Mikor először olvastam, hogy van aki Trianon miatt nem szereti a franciákat és ez még az autóválasztásra is kihat, akkor azt sem tudtam, hogy sírjak, vagy nevessek. Igazi IQ harcosok lehetnek, akik ilyeneket írnak. Na mindegy erre kár is vesztegetni a szót.



Nekem ez a Clio nem tetszik. Pontosabban tetszene, mert az egész kocsi rendben van úgy ahogy van 99%-ban. De sajnos van 1% ami nem tetszik, és ez elrontja az egészet, elveszi a kedvem. Ez pedig a hátsó ajtó kilincsmegoldása. Tudom, hogy van akinek tetszik, de én "eltörném a kezét" annak aki először ilyet tervezett (ha jól emlékszem valamelyik Alfán volt először), és annak is aki lemásolta. Számomra az egész kocsi vonalvezetését megtöri, szóval nem teszik. Persze ez ízlések és pofonok kérdése. Amúgy a Clio nagyon nálunk a családban második autóként már a másodikat koptatjuk, úgyhogy több, mint 12 év tapasztalatával mondhatom, hogy a kategória talán legmegbízhatóbb típusa.


Előzmények megtekintése

Próbáltad már a gyakorlatban is, vagy csak esztétikailag nem tetszik?
Szerintem praktikus.
Létezik egy másik, az kifejezett francia megoldás,méghozzá a kürt nyomógomb elhelyezése.
Az indexkar végében! Először furcsállottam, de kb. 2 hét idegenkedés után rájöttem, eszméletlenül jó megoldás. Annál tökéletesebb, ergonomikusabb, biztonságosabb elhelyezése a kürt nyomógombnak nem létezik.

A válaszoláshoz belépés szükséges
nick_ írta: 2013 április 05., péntek 13:43:24

Mikor először olvastam, hogy van aki Trianon miatt nem szereti a franciákat és ez még az autóválasztásra is kihat, akkor azt sem tudtam, hogy sírjak, vagy nevessek. Igazi IQ harcosok lehetnek, akik ilyeneket írnak. Na mindegy erre kár is vesztegetni a szót.

Nekem ez a Clio nem tetszik. Pontosabban tetszene, mert az egész kocsi rendben van úgy ahogy van 99%-ban. De sajnos van 1% ami nem tetszik, és ez elrontja az egészet, elveszi a kedvem. Ez pedig a hátsó ajtó kilincsmegoldása. Tudom, hogy van akinek tetszik, de én "eltörném a kezét" annak aki először ilyet tervezett (ha jól emlékszem valamelyik Alfán volt először), és annak is aki lemásolta. Számomra az egész kocsi vonalvezetését megtöri, szóval nem teszik. Persze ez ízlések és pofonok kérdése. Amúgy a Clio nagyon nálunk a családban második autóként már a másodikat koptatjuk, úgyhogy több, mint 12 év tapasztalatával mondhatom, hogy a kategória talán legmegbízhatóbb típusa.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Friss tesztek

Hyundai i30 1.4 T-GDI 7 DCT teszt

Ilyen, amikor a másolat szinte jobb - Hyundai i30

Nem ér másolással vádolni senkit, a Hyundai i30-nál is inkább úgy mondanánk, kiválogatták azt, ami jó, és becsomagolták egy ismerős, de ezen a szinten kívánatosnak mondható formatervvel.


Kia Optima EX Premium 1.7 CRDi 7DCT teszt

Te drága! - Optima SW

Kombik közül eddig a legcsábítóbb az Optima SW, minden jóval megtömve kényelmes, és már-már prémiumban érezhetjük benne magunkat. Imádni való, főleg akkor, ha kevesebbet költünk rá.


Peugeot 3008 1.6 BlueHDi M6 Allure teszt

Tartalmas második felvonás – Peugeot 3008 1.6 BlueHDi

Újra próbára tettük a Peugeot 3008-at, ezúttal már az Ev Autója cím győzteseként. A franciák SUV-ja továbbra is elképesztően izgalmas, mégis ésszerű autó, de vajon megérdemelten nyert?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Hirdetés

RENAULT tesztek

Renault Talisman Grandtour Intens 1.6 dCi 130 EDC teszt

Pakolható francia – Talisman Grandtour teszt

Garantáltan jó választás a 130 lóerős dízelmotor a Talisman Grandtourhoz. Igazi utazós kombi a duplakuplungos automatával, de jobban is elsülhetett volna.


Renault Espace 1.6 TCe Initiale Paris teszt

Arcot vált - Renault Espace 1.6 TCe teszt Videó

Egyetlen benzinmotorjával, a paletta legerősebbjének számító 200 lovas 1.6 TCe-vel és csúcsfelszereltséggel járt nálunk az új Renault Espace.


Renault Twingo 1.0 SCe teszt

Csók a hatvanas évekből - Renault Twingo teszt Videó

Négy üléssel, négymillióért súlyos eset az új Twingo. Jó kocsi? Farmotoros, csinos, de ezzel az árral nagyon nem a "mi autónk".


Renault Scénic XMOD 1.6 dCi Privilége teszt

Felvág, de van is mire - Renault Scénic XMOD teszt

Szabadidő-autónak álcázott XMOD szériájával, annak is csúcsverziójával járt nálunk a Renault Scénic. Vagány, és még mindig remek családi autó.


Renault Captur 1.2 TCe EDC Dynamique teszt

Zabálni fogják. Renault Captur teszt

Nagy siker lesz a Captur. Amit tudnia kell, tudja, a dizájnja pedig zseniálisra sikeredett. A Clio-alapú kis crossovert 1,2 literes benzines turbómotorral és dupla kuplungos automata váltóval teszteltük.


Még több RENAULT teszt

Címlapon


Friss cikkek

SEAT Ibiza FR menetpróba - Leonnal és Atecával fűszerezve

Tudjuk az új Ibiza árát, vezettük a legerősebb változatát

2 napja – Újdonság

A SEAT legfőbb idei újdonsága az Ibiza, amit rögtön FR-ként vezethettünk. Továbbá az új Leon Cupra FR-t és az Ateca FR-t is meghajthattuk.


Végigvezettük a MINI JCW palettáját

John Cooper Works modellekkel edzettünk

2 napja – Sztori

Európai körútra indultak a felpaprikázott MINI-k, mi pedig itthon el is kaptuk őket, hogy az Euro-Ringen valljanak egy laza pályanap során.


Összevarrtak három Ladát, hogy őrült sebességgel foroghassanak

A háromfejű orosz sárkány története Videó

3 napja – Sztori

Mond valamit az, hogy fidget spinner? Nem baj, ha nem, csak ez most egy új őrület, na persze a fiatalok körében. Viszont néhány orosz is feldolgozta az ötletet, mutatjuk, hogyan.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

RENAULT ESPACE 2.2 dCi Privilege

RENAULT ESPACE 2.2 dCi...

Ár: 740.000 Ft

Évjárat: 2002 / 5

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

RENAULT TWINGO 1.2 16V Dynamique

RENAULT TWINGO 1.2 16V...

Ár: 700.000 Ft

Évjárat: 2003

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

RENAULT MEGANE Grandtour 1.5 dCi Expression MO-I. 1.TUL. SZERVIZKÖNYV

RENAULT MEGANE Grandto...

Ár: 2.297.000 Ft

Évjárat: 2012 / 9

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!