0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

5,7 milliótól, 20 colos felnivel - piacon a Renault Scenic

Már idén megrendelhető az új Renault Scenic/Grand Scenic

·

Nem csak a sima Scenic lépett piacra nemrégiben, 400 ezer forint a hétüléses Grand Scenic felára. Már mindkét modell rendelhető, alap a 20 colos felni.

Évfordulós, hiszen 20 éve érkezett első generációjával az idén már negyedik kiadásával megjelent Renault Scenic. Már nem klasszikus egyterű, crossoveresedett. Ehhez és ellátmányához mérten kedvező az 5,7 millió forintos alapára

Évfordulós, hiszen 20 éve érkezett első generációjával az idén már negyedik kiadásával megjelent Renault Scenic. Már nem klasszikus egyterű, crossoveresedett. Ehhez és ellátmányához mérten kedvező az 5,7 millió forintos alapára

E hónaptól hazánkban is rendelhető a negyedik generációs Renault Scenic, illetve nyújtott kivitele, az itthon csakis hétülésesként kapható Grand Scenic. Külföldön már vezettük őket, hamarosan jön a hazai teszt is, de ne feledkezzünk meg arról sem, hogy a Renault decembertől hazánkban is kínálja. A klasszikus egyterűnek számító korábbi Scénic generációkkal szemben a már ékezet nélkül írt negyedik generációs Scenic gyakorlatilag az Espace-t követi, azaz crossover lett. Konkrét vonalaik között is vannak hasonlóságok, de az is igaz, hogy az új Scenic drágább, mint az utóbbi időben nagyon jutányosan mért elődje.

Renault Scenic/Grand Scenic − árak
Motor Verzió Ülések száma Life Zen Intens Bose
Energy TCe 115 Scenic 5 5 699 000 5 999 000 - -
Grand Scenic 7 - 6 399 000 - -
Energy TCe 130 Scenic 5 - 6 199 000 6 949 000 7 449 000
Grand Scenic 7 - 6 599 000 7 349 000 7 849 000
Energy dCi 110 Scenic 5 - 6 799 000 7 549 000 -
Grand Scenic 7 - 7 199 000 7 949 000 -
Energy dCi 110 EDC7 Scenic 5 - 7 449 000 8 199 000 -
Grand Scenic 7 - 7 849 000 8 599 000 -
Energy dCi 130 Scenic 5 - 7 299 000 8 049 000 8 549 000
Grand Scenic 7 - 7 699 000 8 449 000 8 949 000
Energy dCi 160 EDC Scenic 5 - - - 9 199 000
Grand Scenic 7 - - - 9 599 000

Van persze alapja az 5,69 millió forintos alapárnak, a Scenic mindenképp jól felszerelt, nem mellesleg

a legolcsóbb autó, ami 20 colos felnit ad, ráadásul alapáron.

Igen, a Scenic IV gyakorlatilag a 20 colos malomkerékről szól. Akinek ez bejön, az szeretni fogja. Az alapverzión még acél a felni, látványos dísztárcsával, az összes többi verzió pedig különféle dizájnú könnyűfém kerekekkel gördül ki a gyárból. Szégyenkezni valója amúgy a csakis a rövid Scenic esetén elérhető Life alapverziónak sincsen. Ebben is teljes a biztonsági arzenál − visszagurulásgátlós ESP-vel, 6 légzsákkal, 3 darab (az első utasülésen és a hátsó szélső helyeken lévő) Isofix-csatlakozóval, tempomattal és sebességkorlátozóval, valamint táblafelismerővel és LED menetfénnyel. Bőséggel van kényelmi is: központi zár, elektromos ablak elöl-hátul, Bluetooth-kapcsolatos és 6 hangszórós hifi, elektromos és fűthető külső tükör, elektromos rögzítőfék, manuális klíma, magasságszabályzós sofőrülés, négy irányban állítható bőr(nek mondott) kormánykerék.

Mindenképp 20 colos felnin gördül a Scenic, a fotón a Bose csúcsverzió kereke

Mindenképp 20 colos felnin gördül a Scenic, a fotón a Bose csúcsverzió kereke

A csakis az alapmotorral kapható Life szinthez képest 300 ezer forint a többinél belépőnek számító Zen felszereltség, ez már alufelnis, ködfényszórós, a Grand esetén alumínium hosszanti tetősíneket hordó. Utasterében más a kárpit, de van hozzá eső- és fényszenzor, klímája kétzónás és automata, zárját automata Renault Kártya vezérli, így motorja is gombnyomásra indul. Továbbá itt már az első utasülés is magasságszabályzós, van tárolófiók a sofőrülés alatt, álpadló a csomagtérben, hogy az a ledöntött ülések síkját folytassa, digitális a műszerblokk, meg persze egy csomó egyéb extra, például ülésfűtés, síkba fektethető utasülés is kérhető hozzá. A bevezetési akcióban az elektromosan behajtható külső tükröket, első-hátsó parkolóradart, csúsztatható középkonzolt, hátra árnyékolórolókat és 12 V-os csatlakozókat adó „Kényelem csomag” most a bevezetési akcióval jár.

LED fényszórós is lehet a Scenic, a második leggazdagabban felszerelt Intens esetén felárért, a csúcs Bose-nál alapból

LED fényszórós is lehet a Scenic, a második leggazdagabban felszerelt Intens esetén felárért, a csúcs Bose-nál alapból

Ha többre vágynánk annál, amit a Zen ad, akkor nem csak felszereltséget, motort is kell lépnünk, legalább az 1.2 TCe 130 rendelendő, ami kemény 15 lóerővel izmosabb az alapnál, 200 ezer forintért. További 750 ezer forintos lépcső az Intens szint. Itt már alap a „Kényelem csomag” és a hátsó üléstámlák elektromos döntését, valamint hátsó asztalkákat és hűthető kesztyűtartót is adó „Modularitás csomag is, a bevezetési akcióban pedig jár a parkolóasszisztenst, holttérfigyelőt és tolatókamerát is adó „Easy Parking csomag” is. Itt már jár a 7 colos kapacitív érintőképernyős hifi- és multimédia-vezérlés, valamint a műbőr-szövet belső, rendelhető LED fényszóró és színes head-up display, a nagyobb motorok esetén távolságtartós tempomat is.

Alapból nem ilyen a középkonzol, az érintőképernyős vezérlés az alapverziónál semmiképp sem szerepelhet, a Zen esetén 170 ezer forint, felette széria

Alapból nem ilyen a középkonzol, az érintőképernyős vezérlés az alapverziónál semmiképp sem szerepelhet, a Zen esetén 170 ezer forint, felette széria

További kereken 500 ezer forint a Bose csúcsverzió felára, itt már alapáron jár az Intenshez 300 ezer forintért adott LED fényszóró és head-up display, az elektrokróm belső tükör, illetve a masszázsfunkcióval és szabályozható laphosszúsággal adott első üléspár az elöl-hátul ostorcsapás elleni védelemmel ellátott fejtámaszokkal. A középkonzoli érintőképernyő 8,7 colos és navigációs, a hifi pedig 12 hangszórós, mélynyomós, naná hogy Bose.

Nálunk csakis hétülésesként forgalmazzák a Scenicnél 22,8 centivel hosszabb, 7 centivel nagyobb tengelytávolságú Grand Scenicet, felára 400 ezer forint

Nálunk csakis hétülésesként forgalmazzák a Scenicnél 22,8 centivel hosszabb, 7 centivel nagyobb tengelytávolságú Grand Scenicet, felára 400 ezer forint

Talán érdekesebb, hogy a hétüléses Grand Scenic felára a Scenichez mérten minden felszereltség/motor eseén 400 ezer forint. Az 1.5 dCi (110 LE) dízelmotor többlete az alap benzineshez mérten 800 (az erősebbikhez 600) ezer forint. Hétfokozatú duplakuplungos automatát 650 ezer forintért kaphatunk a korrekt alapdízelhez. Az utóbbihoz mérten 500 ezer forinttal drágább 1,6-os dCi 130 csakis az alap hatfokozatú kézi váltóval kérhető, a duplaturbós dCi 130 pedig csakis EDC automatával, utóbbi csak hatfokozatú, felára viszont a plusz turbóval és a teljesítményfokozással együtt is „csupán” 650 ezer forint, igaz, e konfiguráció csakis a csúcs Bose ellátmánnyal kérhető, de ára még úgy is 10 millió forint alatti.

A Scenicet már nem egyterűként, hanem crossoverként, már-már szabadidőautóként érdemes szemlélni. Csakis elöl hajthat, de amúgy pont azt adja, amit a mai divat elvár. Elődjénél, az alap egyterűknél egy hajszálnyit drágábban, de valódi vetélytársainál olcsóbban. Külföldi menetpróbájáról már beszámoltunk, műszaki adatai is láthatók korábbi írásunkban, hamarosan arról is beszámolunk, hogy itthon miként viselkednek a sokat citált 20 colos kerekek.

Ez is érdekes lehet:
 

A következő RS Skoda a Kodiaqból készül

Meglovagolja a gyártó a Kodiaq hullámait, megszellőztették, hogy a következő RS modell is a SUV-ból...

Tudják, hogy kell - Peugeot 3008 GT 2.0 HDi EAT6 teszt

Olyat tud a Peugeot, amit mások csak próbálnak elérni unalmas autóikkal. Jó színházat csinálni...

Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V, 1996 - használtteszt

A kilencvenes évek derekáig a Sigma volt a Mitsubishi csúcsmodellje, abban az időben, amikor...

Félmillió kilométernél is többet futott autókat néztünk - vannak érdekességek

A legtöbb vevő maximális futást állít be autókereséskor, mi viszont arra voltunk kíváncsiak...

A Fiat-Chrysler és a Renault motorjainak emissziós értéke is elcsúszhatott

A Renault egyszer már tisztázta magát a dízelbotrány kapcsán, most viszont ugyanúgy elhasalhat...

A Ford Bronco hamarosan visszatér, a híres terepjáró a Ranger alapjaira építkezik

Hamarosan viszontláthatjuk az amerikaiak egyik kedvencét, a Ford Broncót. Az új terepjáró az...

Elkészült az Electric GT bajnokság Tesla versenyautója

Talán nem is a 778 lóerősre húzott csúcsteljesítmény, hanem az 500 kilogrammos tömegcsökkentés...

BMW 740e iPerformance teszt

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel...

Opel Zafira Innovation 2.0 CDTI ecoFLEX Start/Stop teszt

Frissült az Opel nagy-egyterűje. Nem csak orra, de a beltér is változott, fő erénye továbbra...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (27 db)

OPC280 írta: 3 hete
Bezzenev írta: 3 hete

hol a kép? pofázni én is tudok. Én még nem láttam limlommal rs6-ot, pedig láttam párat....5000km :D:D:D:D:D lehet van egy falábú rs6 tulaj a Földön? :D


Előzmények megtekintése

Figyu Pubi! A 120 lovasra tunigolt 1995-ös Civic-ed lehet elmegy 30 ekm egy garnitúra gumival, de az ilyen autók nem , ha igazából használod. Az Rs focus és a J astra OPC is SIMÁN elfogyaszt 1 hajtott tengelyes garnitúrát 10 ekm alatt. De mit tudsz te erről...???
De mondok neked még egy adatot te senkiházi fotelhuszár: 1 tank benzin 200-230 km max, "bizonyos körülmények" között. 50liter/100km Erre találj ki megint valami faszságot.
Kettőnk között az a különbség, hogy te láttál már párat én meg vezettem.... Na folytathatod a Super Mario-t.

A válaszoláshoz belépés szükséges
OPC280 írta: 3 hete
Bezzenev írta: 3 hete

melyik gumizós putriba vagy amúgy? 21-es pl. nincs is limlomból, 20-as sincs már normális méretben :D mit raktál rá, mankókereket? :D:D:D:D:D vagy csak azt a húgy oldalt akartad reklámozgatni....szupergumi..pfeeee


Előzmények megtekintése

Figyu te nincstelen, szarházi, egyforitnos suttyó fasz. Ki beszéltől 21 colról te agyhalott kretén. Takarodj vissza csatoggós lepkét tologatni és az anyádról kérj ilyen stílusban pl egy meztelen képet....!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 3 hete
OPC280 írta: 3 hete

Ki az az állat aki 500 eft-ért vesz gumit egy kocsira, amin egy garnitúra max 5000 ekm-t bír és max 5-8%-os eltérés van a kettő között. Próbáld ki és majd akkor beszélehetünk bármiről... Addig nem releváns a véleményed...



Amúgy 720 hp volt...!


Előzmények megtekintése

melyik gumizós putriba vagy amúgy? 21-es pl. nincs is limlomból, 20-as sincs már normális méretben :D mit raktál rá, mankókereket? :D:D:D:D:D vagy csak azt a húgy oldalt akartad reklámozgatni....szupergumi..pfeeee

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 3 hete
OPC280 írta: 3 hete

Ki az az állat aki 500 eft-ért vesz gumit egy kocsira, amin egy garnitúra max 5000 ekm-t bír és max 5-8%-os eltérés van a kettő között. Próbáld ki és majd akkor beszélehetünk bármiről... Addig nem releváns a véleményed...



Amúgy 720 hp volt...!


Előzmények megtekintése

hol a kép? pofázni én is tudok. Én még nem láttam limlommal rs6-ot, pedig láttam párat....5000km :D:D:D:D:D lehet van egy falábú rs6 tulaj a Földön? :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
OPC280 írta: 3 hete
Bezzenev írta: 3 hete

mégis ki az az állat, aki 500-600 lovas kocsira limlomot vesze? :D képet küldenél?


Előzmények megtekintése

Ki az az állat aki 500 eft-ért vesz gumit egy kocsira, amin egy garnitúra max 5000 ekm-t bír és max 5-8%-os eltérés van a kettő között. Próbáld ki és majd akkor beszélehetünk bármiről... Addig nem releváns a véleményed...

Amúgy 720 hp volt...!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 3 hete
OPC280 írta: 3 hete

Az összes nagyon okosnak: supergumi.com

Nagytarcsán vannak 60-70 eft-ból fel van gumizva egy 20-as garnitúra, kpl szereléssel. Tesztet lehet nézni a gumiteszt.com-on! Min 200 gumit (csak Ling-Long) vettem már onnan nagyon különböző kocsikra (Clio, 3008 Hybrid, astra OPC, rs3, rs6, m3, stb) és nem volt velük gondom

... és még mielőtt elkezdődne, hogy ilyen szar meg olyan szar, előtte próbáld ki.... Ha egy 2015-ös ABT RS6-on nekem tökéletes volt, akkor hidd el neked is az lesz...


Előzmények megtekintése

mégis ki az az állat, aki 500-600 lovas kocsira limlomot vesze? :D képet küldenél?

A válaszoláshoz belépés szükséges
OPC280 írta: 3 hete

Az összes nagyon okosnak: supergumi.com
Nagytarcsán vannak 60-70 eft-ból fel van gumizva egy 20-as garnitúra, kpl szereléssel. Tesztet lehet nézni a gumiteszt.com-on! Min 200 gumit (csak Ling-Long) vettem már onnan nagyon különböző kocsikra (Clio, 3008 Hybrid, astra OPC, rs3, rs6, m3, stb) és nem volt velük gondom
... és még mielőtt elkezdődne, hogy ilyen szar meg olyan szar, előtte próbáld ki.... Ha egy 2015-ös ABT RS6-on nekem tökéletes volt, akkor hidd el neked is az lesz...

A válaszoláshoz belépés szükséges
OPC280 írta: 3 hete

Az összes nagyon okosnak: supergumi.com
Nagytarcsán vannak 60-70 eft-ból fel van gumizva egy 20-as garnitúra, kpl szereléssel. Tesztet lehet nézni a gumiteszt.com-on! Min 200 gumit (csak Ling-Long) vettem már onnan nagyon különböző kocsikra (Clio, 3008 Hybrid, astra OPC, rs3, rs6, m3, stb) és nem volt velük gondom
... és még mielőtt elkezdődne, hogy ilyen szar meg olyan szar, előtte próbáld ki.... Ha egy 2015-ös ABT RS6-on nekem tökéletes volt, akkor hidd el neked is az lesz...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Csalfa Romeo írta: 3 hete
pkrt írta: 3 hete

8-10 év? Addig a tce-k meg a dci-k legalább egyszer beadják a kulcsot :-) Nem mondom, hogy nem kell őket megvenni csak a garancia lejártakor pánikszerűen el is kell adni mielőtt összeomlik az egész miskulancia 20-as felnistül, kettős tömegű turbós nagynyomásústól, tabletestől.



De majd mindjárt jön farómejó és jól elregéli,hogy mindegyikünk hülye mert a totalcarban leírták meg amúgy is ő virtuálisan usa állampolgár és ott az ég is kékebb meg a rönyó is jobb :-D


Előzmények megtekintése

Már számtalanszor bizonyítottad, hogy mérhetetlenül buta vagy. A zagyvaságot, amit idetártál elénk, szerinted még te magad se érted. Mindegy, egy valamit ígérj meg: hogy az újévben legalább 1 db normális kommenttel megörvendeztetsz minket. Erőltesd meg magad. Én hiszem, hogy képes vagy rá:)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 3 hete
Bezzenev írta: 3 hete

edike kicsim, anyukád lepasszolt a gép elé mert már ő sem bírja azt a szefós buksikád?


Előzmények megtekintése

Azért azt várd meg még a 13as gumi annyi lesz mint a virsli 20as.
:D
300ló, 400nm, mi?

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Friss tesztek

BMW 320d Gran Turismo xDrive Steptronic Sport Luxury teszt

Pompakupé - BMW 320d GT

Háromféle karosszériával juthatunk hozzá a normál, négy oldalajtóval szerelt 3-ashoz, csak az egyiket 4-esnek hívják. Kényelmesnek kéne lennie, de sportos. Van ennek így értelme?


Renault Scenic 1.2 TCe 130 Intens teszt

Nem ér a neve! Renault Scenic IV teszt Videó

Csalódás az új Renault Scenic, ha elődeihez hasonlítjuk, remek autó viszont, ha önmagában, mai crossoverként nézzük. Úgy még családi autónak is egész jó.


Opel Zafira Innovation 2.0 CDTI ecoFLEX Start/Stop teszt

Hetedik mennyország - Opel Zafira teszt

Frissült az Opel nagy-egyterűje. Nem csak orra, de a beltér is változott, fő erénye továbbra is a praktikusság és a könnyű variálhatóság.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Hirdetés

RENAULT tesztek

Renault Talisman Grandtour Intens 1.6 dCi 130 EDC teszt

Pakolható francia – Talisman Grandtour teszt

Garantáltan jó választás a 130 lóerős dízelmotor a Talisman Grandtourhoz. Igazi utazós kombi a duplakuplungos automatával, de jobban is elsülhetett volna.


Renault Espace 1.6 TCe Initiale Paris teszt

Arcot vált - Renault Espace 1.6 TCe teszt Videó

Egyetlen benzinmotorjával, a paletta legerősebbjének számító 200 lovas 1.6 TCe-vel és csúcsfelszereltséggel járt nálunk az új Renault Espace.


Renault Twingo 1.0 SCe teszt

Csók a hatvanas évekből - Renault Twingo teszt Videó

Négy üléssel, négymillióért súlyos eset az új Twingo. Jó kocsi? Farmotoros, csinos, de ezzel az árral nagyon nem a "mi autónk".


Renault Scénic XMOD 1.6 dCi Privilége teszt

Felvág, de van is mire - Renault Scénic XMOD teszt

Szabadidő-autónak álcázott XMOD szériájával, annak is csúcsverziójával járt nálunk a Renault Scénic. Vagány, és még mindig remek családi autó.


Renault Captur 1.2 TCe EDC Dynamique teszt

Zabálni fogják. Renault Captur teszt

Nagy siker lesz a Captur. Amit tudnia kell, tudja, a dizájnja pedig zseniálisra sikeredett. A Clio-alapú kis crossovert 1,2 literes benzines turbómotorral és dupla kuplungos automata váltóval teszteltük.


Még több RENAULT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Négy különböző WRC az élen Monte Carlóban

Haláleset árnyékolja be a Monte Carlo Rally-t

12 órája – Sztori

Halálesettel indul a 2017-es Rally Világbajnokság. Az első nap után négy különböző márka foglalja el az első négy helyet, Neuville vezet.


Nem talált hálózatot a telefonja, nem tudta kinyitni a Teslát

Így hagy egy Tesla az út szélén

Tegnap – Sztori

Megpróbálja sok gyártó könnyebbé, egyszerűbbé tenni az autók használatát, ennek egyik megoldása, hogy kevesebb kütyüt hordjunk magunknál, használjuk a telefonunkat kulcsként. Zsákutca lenne?


Retro dekorral ünnepel a Skoda Motorsport

Monte győzelmének 40. évfordulóját ünnepli a Skoda

2 napja – Sztori

Idén 40 éve, hogy Václav Blahna egy gyári Skoda 130 RS-sel megnyerte a Monte Carlo Rallyt. Erre a diadalra emlékezik a Skoda Motorsport.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

RENAULT SCENIC Scénic RX4 1.9 dCi Sportway

RENAULT SCENIC Scénic...

Ár: 800.000 Ft

Évjárat: 2003 / 4

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

RENAULT SCENIC Scénic RX4 2.0 16V Privilege

RENAULT SCENIC Scénic...

Ár: 949.000 Ft

Évjárat: 2000 / 11

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin

RENAULT SCENIC Scénic 1.9 dCi Expression

RENAULT SCENIC Scénic...

Ár: 589.000 Ft

Évjárat: 2003 / 5

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!