0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Ingyen parkol és magát tölti – Toyota Prius Plug-in 

Menetpróba: Toyota Prius Plug-in Hybrid

A legújabb Toyota Prius Plug-in nem csak tovább megy árammal, mint a többi, erősebb is benzin nélkül, ugyanis két villanymotor is hajtja.

%KA%Több mint 10 centivel hosszabb a Plug-in Prius, mint a sima. Az első túlnyúlás 2,5, a hátsó 8 centiméterrel több, a teljes hosszúság így már közel 4,65 méter%KA%

Több mint 10 centivel hosszabb a Plug-in Prius, mint a sima. Az első túlnyúlás 2,5, a hátsó 8 centiméterrel több, a teljes hosszúság így már közel 4,65 méter

Ha csak néhány vázlatpontra kíváncsi valaki a Toyota Prius IV Plug-in Hybrid verziója kapcsán, akkor talán elegendő az alábbiakat elolvasnia róla:

  • Két villanymotorjával hajtva 135 km/órás tempót is tud csupán árammal.
  • Napelemes tetejével hatótávolságát is növeli.
  • Fűtését gázbefecskendezésű hőszivattyús klímaberendezés adja.
  • Elektromos hatótávja a korábbinak több mint duplája, NEDC ciklus szerint 63 km.
  • Kombinált fogyasztási értéke mindössze 1 l/100 km, azaz megszületett az „egyliteres” autó.
%KA%Nem csak elölről, hátulról is jelentősen eltérő, talán harmonikusabb formájú a Plug-in verzió a normál Priusnál. Ára 12 millió forint alatt várható%KA%

Nem csak elölről, hátulról is jelentősen eltérő, talán harmonikusabb formájú a Plug-in verzió a normál Priusnál. Ára 12 millió forint alatt várható

Akit pedig bővebben érdekel, az vélhetően már fel is ismerte a fotókról, hogy elődjénél a Prius III alapú első Plug-in Priusnál (mellyel a Toyota elsőként kínált konnektoros hibridet) jelentősebben különbözik az alapszériától. Újak a lökhárítók és az elöl-hátul LED lámpák. Elöl különösen látványos a négy különálló és erőteljes fényű LED dióda, melyek közül oldalanként 2-2 felel a tompított és a távfényért – automata, teljesen adaptív vezérléssel. Városi tempónál a pászma szélesedik, a tempót növelve messzebbre, de keskenyebb sávban világít, a kanyar ívét is követi, reflektorával nem vakít. A menetfény az egyedi lökhárító szélső, függőleges világítótesteibe került. Természetesen LED-esek a ködfényszórók is, köztük pedig hűtési igény szerint nyílik az alsó légbeömlő.

%KA%Függőleges a LED menetfény, vízszintes a négy darab nagy fényerejű LED diódás főfényszóró. 2-2 LED a tompított, illetve az adaptív távfény%KA%

Függőleges a LED menetfény, vízszintes a négy darab nagy fényerejű LED diódás főfényszóró. 2-2 LED a tompított, illetve az adaptív távfény

Toyota Prius Plug-in Hybrid, 2017 − méretek
Hosszúság [mm] Szélesség [mm] Magasság [mm] Tengelytáv [mm] Csomagtér [l]
4645 1760 1470 2700 360-1204

Plug-in specifikusak a kétszínű fényezésű, kellemesen ballonos és olcsó, (gumitesztjeinken is alkalmazott) 195/65 R15 méretű abroncsokat hordó felnik is, amik a sima Priusénál több hűtőlevegőt adnak a fékeknek. Utóbbi, a fékek nagyobb hűtése miatt a sima Priusénál egy hajszálnyit gyengébb (Cw=0,25) az alaktényező is. Nehezebb ugyanis a Plug-in Prius, mint a sima − mintegy 180 kilogrammal. Ennek oka a 8,8 kWh-ás (a korábbi kapacitásának kétszeresét adó), ám csak másfélszeres tömegű lítium-ion hajtóakkumulátor. A nagyobb tömeget fékezve pedig több hő termelődik, komolyabb hűtés kell, így nőtt az alaktényező.

%KA%Nem csak akkumulátorból, felszereltségből is „nagyobbat” ad a Plug-in, az alapáras − magyar menüs, magyarul beszélő navigációs rendszer − itt 7 helyett 8 colos érintőkijelzőn követhető%KA%

Nem csak akkumulátorból, felszereltségből is „nagyobbat” ad a Plug-in, az alapáras − magyar menüs, magyarul beszélő navigációs rendszer − itt 7 helyett 8 colos érintőkijelzőn követhető

%KA%Ülőhelyből kevesebb jár a Plug-in verzióban: a hátsó sor is csak kétszemélyes, középen rekeszes könyöklővel szeparált%KA% %KA%Ülőhelyből kevesebb jár a Plug-in verzióban: a hátsó sor is csak kétszemélyes, középen rekeszes könyöklővel szeparált%KA%

Ülőhelyből kevesebb jár a Plug-in verzióban: a hátsó sor is csak kétszemélyes, középen rekeszes könyöklővel szeparált

A hibridakkunak nem csak a kapacitása és a tömege, a térfogata is nőtt, ennek következtében igen jelentősen, 16 centivel került magasabbra a csomagtér padlójának szintje. Míg a sima Prius IV-ben a csomagtér egészen mély, itt az akkumulátor egy kis lépcsőt ad, felette igen alacsony a pakolható tér. Az akkumulátor némiképp az utasteret is megcsonkította, konkrétan elvitte az ötödik ülőhelyet, így persze a maradék négy a lehető legnagyobb teret és kényelmet adja, a hátsó ülések közé is rekeszes könyöklő került.

%KA%501 helyett csak 360 literes, a sima hibrid Priusénál jóval alacsonyabb, azaz magasabb padlójú a Plug-in csomagtere%KA%

501 helyett csak 360 literes, a sima hibrid Priusénál jóval alacsonyabb, azaz magasabb padlójú a Plug-in csomagtere

%KA%A csomagtér végében dedikált rekeszbe rakható a töltő, nem kell a csomagtérben kallódnia. A hátsó ülések közötti könyöklő − az elsőhöz hasonlóan − pohártartókat is ad%KA% %KA%A csomagtér végében dedikált rekeszbe rakható a töltő, nem kell a csomagtérben kallódnia. A hátsó ülések közötti könyöklő − az elsőhöz hasonlóan − pohártartókat is ad%KA%

A csomagtér végében dedikált rekeszbe rakható a töltő, nem kell a csomagtérben kallódnia. A hátsó ülések közötti könyöklő − az elsőhöz hasonlóan − pohártartókat is ad

A Plug-in Prius még akkor is komolyabb autó a simánál, ha utasként nézünk rá: fokozott zajszigetelést és csendesebb futást ad, első ablakai például vastagabbak, és még számos egyéb többlet zajfogó elem került bele. Ami viszont talán a legfontosabb: itt először a hibridrendszer generátor/önindító villanymotorja (az „MG1” hajtómű) is bekapcsolódhat a hajtásba, ennek köszönhetően pedig 83 százalékkal nőtt, közel duplázódott a csupán elektromos üzemmódban elérhető teljesítmény. Így lehet képes 85 helyett akár 135 km/órás tempóra is benzinégetés nélkül a Prius IV Plug-in, de legalább ennyire fontos, hogy bár akkumulátorának kapacitása csak a korábbi duplája, a hatótáv több mint kétszeresére nőtt, az előző elvi 25 kilométerese helyett NEDC ciklus szerint már 63 km, ami a gyakorlatban is megtehető 50 kilométert jelent.

Még több videóért iratkozz fel a YouTube csatornánkra itt!

Kényelem szempontjából nagyon fontos újítás, hogy a fűtéshez már nem kell beindítani a motort, másként nézve elektromos üzemmódban nem kell vacogni az autóban, a fűtőrendszer immár gázbefecskendezésű hőszivattyús, ami mintegy háromszor hatékonyabb, mint az üzemanyag-égetésből nyerhető hő. A rendszer akár mínusz 10 Celsius fokos külső hőmérséklet esetén is képes felfűteni az utasteret, hatékonyságát mutatja, hogy a külön is látható klímaberendezés használata nélküli, illetve az azzal kalkulált hatótáv csupán minimális eltérést mutat.

%KA%Ideális körülmények között napi 5 kilométer emissziómentes hatótávot termel a napelemes tető, ami sajnos nem jár alapáron%KA%

Ideális körülmények között napi 5 kilométer emissziómentes hatótávot termel a napelemes tető, ami sajnos nem jár alapáron

Szintén újdonság, hogy elektromos fűtést kapott az akkumulátor – annak érdekében, hogy hatásfokát és teljesítményét akár mínusz 20 Celsius fokos külső hőmérséklet mellett is a lehető legjobban hozza. Nőtt, 2-ről 3,3 kW-ra emelkedett az akkumulátor töltési teljesítménye is, aminek köszönhetően a Type 2 Mennekes csatlakozóval akár 2 óra alatt is feltölthető a lítium-ion telep, de az otthoni, konnektoros töltés sem több 3 óra 10 percnél. Ami pedig a legfrappánsabb nóvum, az a napi akár 5 km hatótávot töltő napelemes tető – éves szinten akár 1000 km hatótáv nyerhető a szabad ég alatt parkolással, menet közben a napelemes tető a 12 V-os akkumulátort tölti. A konnektoros töltés ideje heti szinten, napi beosztásban programozható (például az olcsóbb éjszakai áram érdekében), a konnektorba dugott autónál az előfűtés/előhűtés is beállítható.

%KA%Átlagfogyasztás elektromos üzemben, emissziómentes hatótáv klíma nélkül és azzal − jól látható, hogy a hőszivattyús légkondicionáló szerény energiaigényű%KA%

Átlagfogyasztás elektromos üzemben, emissziómentes hatótáv klíma nélkül és azzal − jól látható, hogy a hőszivattyús légkondicionáló szerény energiaigényű

Akármennyire is high-tech a Plug-in Prius, még az is mellette szól, hogy élvezetesen is vezethető, a hagyományosénál vaskosabb első kanyarstabilizátora csekélyebb kanyardőlést ad, nagyobb elektromos teljesítménye miatt pedig kifejezetten élvezetes tisztán elektromosan vezetni. Ilyenkor ugyanis nem csak az MG2 72, hanem az amúgy generátorként dolgozó MG1 31 lóerős teljesítménye is élvezhető. Higgadt vezetéssel a villanyautókra jellemző 15 kWh/100 km, illetve az alatti fogyasztás elérése sem kunszt, autópályán persze már fölé megyünk. Az okos autó természetesen maga is szabályozza, hogy mikor menjen tisztán elektromosan, tisztán hibridként, így aztán még közel teli akkumulátorral is képes bekapcsolni a benzinmotort 50 km/óra felett, ha a navigációból azt látja, hogy hosszú országúti szakasz áll előttünk. A hibrid/elektromos üzemmód között persze magunk is válthatunk, utóbbit érdemes városi üzemhez tartogatni, van kifejezetten EV City üzemmód is, a már megszokott Eco, Normal, Power hangolások mellett. Powerben élénkebb a gázpedál reakciója, míg Eco esetén pont ellenkezőleg, ott még a klímatizálásból is visszavesz a rendszer. Az első tapasztalat szerint teli akkumulátorral indulva 150 kilométeres távon is simán hozható 3 l/100 km átlagfogyasztás, 50 kilométer, azaz a jellemző napi futás pedig valóban, légkondival is simán hozható csak árammal. És ez szenzációsan jó!

Toyota Prius Plug-in Hybrid, 2017 − műszaki adatok
Benzinmotor
Emissziós norma Euro 6
Hengerűrtartalom [cm3] 1798
Hengerek/szelepek száma 4/16
Kompresszióviszony 13,04:1
Furat x löket [mm] 80,5x88,3
Teljesítmény [LE (1/min)] 98 (5200)
Nyomaték [Nm (1/min) 142 (3600)
Hibridrendszer
Hibrid akkumulátor fajtája Lítium-ion
Villanymotor teljesítménye (MG1/MG2) [LE] 31/72
Rendszerteljesítmény [LE (1/min)] 122 (5900)
Gyorsulás 0-100 km/h [s] 11,1
Végsebesség [km/h] 162
Fogyasztás − vegyes [l/100 km] 1
CO2-kibocsátás [g/km] 22
Saját tömeg [kg] 1530-1550
Megengedett össztömeg [kg] 1855

Ahogyan a Toyota piacvezető (hazánkban a Lexust is beleszámítva 80% feletti piacrésszel) a hibridek körében, a robbanás előtt álló, illetve az elmúlt években már komoly növekedésnek indult plug-in hybrid szegmensben is ezt tűzte célul. Nem alaptalanul, hiszen a Prius Plug-in Hybrid a legnagyobb emissziómentes hatótávot adó, azaz a leginkább élhető konnektoros hibrid. A zöld rendszámra jogosult, ezáltal Budapesten és számos nagyvárosban ingyen parkoló Prius Plug-in Hybrid felára mintegy 2 millió forint lesz az alapváltozathoz képest. Ezzel nem csak sokkal komolyabb jellemzőket ad elődjénél, hanem a plug-in felár is jelentősen csökkenni tudott. Pontos (előre láthatóan 12 millió forint alatti) ára márciusban válhat publikussá, áprilisra pedig akár az első bemutatóautók is megérkezhetnek hazánkba.

Ez is érdekes lehet:
 

Mazda3 Sedan G120 Revolution Automata teszt

Megújult az idei modellévre a Mazda3. Középső benzinesével, szedánként, automatikus váltóval...

Suzuki Ignis hazai menetpróba

Tipikus városi mini-SUV lett az új Ignis, még New Yorkban is vezettük. Szívómotor, négyhenger...

A ráncfelvarrás után új motor is érkezik az Octaviaba

Az idén modellfrissítésen átesett Skoda Octavia ősszel motorfrissítést is kap.

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic teszt

Örök para autófotózás közben a rendőr és a „közteres”, a Toyota C-HR-t kattintgatva viszont egyértelműen...

Menetpróba: Audi Q5, második generáció

Legerősebb 2,0 literes TDI-jével vallott az Audi kompakt SUV-jának második generációja. A Q5...

Csökken a dízel ára, marad a benziné

Míg az elmúlt hetekben emelkedtek az üzemanyagárak, most némi áresés következik, de csak a gázolajnál...

Itthon vezettük az új 5-ös BMW-t

Elindult az új 5-ös BMW hazai forgalmazása, már volt is szerencsénk vezetni. Könnyebb, látványosabb...

Piaci körkép: a 10 évvel ezelőtti slágermodellek ma

Használt autót abból érdemes venni, amiből van kínálat. Megnéztük, mennyiért kapható meg a 10...

Új kupé körkép: Audi A5 Coupé, BMW 4-es sorozat, Mercedes C-osztály Coupé

Elkorcsosult a kupé elnevezés, már mindenre ráhúzzák, hiszen ez most hívószó. A régi iskola szerinti...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (13 db)

Egükem írta: 2 napja

Én azért bíztam benne......:)

A válaszoláshoz belépés szükséges
gnx írta: 3 napja
Egükem írta: 5 napja

Hiányolom a sok "okos" hozzászólást.........



Mikor egy ilyen komoly technika felbukkan, szerte foszlik a sok hozzáértő :)


Mit is lehetne erre írni, szinte makulátlan technika, javuló dizájn kitűnő minőség.

A válaszoláshoz belépés szükséges
ATICAR írta: 3 napja

4 személyes,,,,pfffffuuuuu azonnal kiesett...

A válaszoláshoz belépés szükséges
otthonok írta: 4 napja

de a ledlámpákhoz,kamerákhoz hasonlóan rohamos fejlődésen fog még keresztülmenni - az update-eknél majd megjelenik a nagyobb csomagtartós,5 szem-es, extraként a jobb és több napelemes (akár ablakokon is) könnyebb verzió - majd az ár csökkentése lesz a következő mérföldkő..

A válaszoláshoz belépés szükséges
otthonok írta: 4 napja

egyre jobb

A válaszoláshoz belépés szükséges
Egükem írta: 5 napja

Hiányolom a sok "okos" hozzászólást.........

Mikor egy ilyen komoly technika felbukkan, szerte foszlik a sok hozzáértő :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Katona Mátyás írta: 6 napja − szerző
Vascsi írta: 6 napja

Egyébként, hogy lehet a végsebessége kevesebb, mint a sima Prius IV-nek? A nagyobb tömeg és légellenállás sem jelent ennyit.


Könnyedén lehet, hogy a szerényebb fogyasztás érdekében vették vissza. Ne feledjük, hajszálnyit az alaktényező is rosszabb.

A töltős infót köszönöm. Bevallom, én a havi kb. 2500 Ft-os töltési költség miatt nem kívántam plusz órára, évenkénti engedélyeztetésre költeni, ugyanis ez is szükséges a villanyautós tarifához.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Vascsi írta: 6 napja

Egyébként, hogy lehet a végsebessége kevesebb, mint a sima Prius IV-nek? A nagyobb tömeg és légellenállás sem jelent ennyit.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Vascsi írta: 6 napja
Katona Mátyás írta: 6 napja

Igen, nálunk valóban így van, hogy külön órán van a vezérelt és a normál tarifás áram. A vezérelten nem lehet konnektor, csak fix fogyasztó. Pl bojler, fali töltő fixen bekötve. Tehát nálunk ennek a programozásnak valóban nincs értelme, máshol lehet, hogy van.


Előzmények megtekintése

Nem egészen, Mátyás, Tzs!
Egyik ismerősöm most alakít ki Peugeot Ion-hoz kedvezőbb áramfelvételi lehetőséget a garázsban.

Több lehetőség van. Az egyik, amit Tzs is írt a vezérelt, amit fix bekötés jellemez, na ez olcsóbb, de nem nem engedi az áramszolgáltató, VISZONT van két zónaidős tarifa is és azt ajánlják elektromos autókhoz:
"A tarifa előnyei:
két zónaidős, így a völgyidőszakban kedvezőbb díjat tartalmaz (völgyidőszaknak minősül munkanapokon a 22-06 óra közötti időszak, nyári időszámítás esetén 23-07 óra közötti időszak, illetve nem munkanapokon a csúcsidőszak is),
amennyiben rendelkezik olyan villamos berendezéssel, amely az éjszakai időszakban működik, vagy működhet, így jelentős megtakarítást érhet el."

Tehát nappal is tudod tölteni és éjszaka is, de éjszaka olcsóbb, de akinek van elektromos autója, az már úgyis körbejárta, nemde? :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Katona Mátyás írta: 6 napja − szerző
tzs írta: 6 napja

"A konnektoros töltés ideje heti szinten, napi beosztásban programozható (például az olcsóbb éjszakai áram érdekében)"



Huhh! Itt komoly félreértés van. A tisztelt Szerző villanyszámláján külön jelenik meg a 22-06 kötötti fogyasztás?



Az "éjszakai áram" egy külön vezetéken érkezik, külön villanyóra számolja. Amennyiben be van kötve, a boilert erre a szálra szokták kötni. A szolgáltató ezen a szálon nem mindig szolgáltat. De minden nap szolgáltat (minimum) néhány órát. Tehát a boiler fel tudja majd melegíteni a vizet a fürdéshez. De hogy a napnak mely szakában melegít, azt nem lehet tudni előre. A szolgáltató akkor adja rá a delejt, amikor ez neki célszerű. Tévedek?

Ha jól tudom, immár villanyautót is szabad tölthenünk éjszakai árammal. Bedugjuk a konnektorba, aztán a szolgáltató majd ráadja a delejt, amikor akarja. Ehhez nem kell programozni az autót. A programozás izgalmas lehet szigetek áramellátásában, de az megint más tészta.


Előzmények megtekintése

Igen, nálunk valóban így van, hogy külön órán van a vezérelt és a normál tarifás áram. A vezérelten nem lehet konnektor, csak fix fogyasztó. Pl bojler, fali töltő fixen bekötve. Tehát nálunk ennek a programozásnak valóban nincs értelme, máshol lehet, hogy van.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=

Friss tesztek

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic teszt

5 rendőr ugrott rá, Év Autója is lehet - Toyota C-HR teszt Videó

Örök para autófotózás közben a rendőr és a „közteres”, a Toyota C-HR-t kattintgatva viszont egyértelműen barátkozni jöttek.


Mazda3 Sedan G120 Revolution Automata teszt

Apukám világa? Mazda3 Sedan G120 Automata

Megújult az idei modellévre a Mazda3. Középső benzinesével, szedánként, automatikus váltóval próbáltuk. Korrekt munka, elhibázott konfiguráció.


Kia Optima PHEV plug-in hibrid teszt

Feszültséglevezetés – Kia Optima PHEV teszt

Az Optima hibridje Európába már csak konnektoros verziójával érkezik. Nem fogad szót, működése különös, de jó használni, hatékony, és szemtelenül kevés benzint kér.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=

Hirdetés

TOYOTA tesztek

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic teszt

5 rendőr ugrott rá, Év Autója is lehet - Toyota C-HR teszt Videó

Örök para autófotózás közben a rendőr és a „közteres”, a Toyota C-HR-t kattintgatva viszont egyértelműen barátkozni jöttek.


Toyota Proace Panel Van Active teszt

Munkás francia, vagyis japán - Toyota Proace teszt

Toyota jelvénnyel próbáltuk a PSA vadiúj furgonját. Praktikus, jól vezethető, a piac egyik legolcsóbbja, és keveset is fogyaszt. Mi kell még?


Toyota Yaris 1.4 D-4D teszt

Dízel kisautót? Persze, hogy azt! Toyota Yaris teszt

Dízel Yaris? A benzines olcsóbb, a hibrid meg kellemesebb. Akkor minek? Mert négyen, csomaggal, országúton hajtva ez bírja a legjobban.


Toyota Verso 2.0 D-4D DPF Lounge teszt

Ez lenne a legjobb családi autó? Toyota Verso teszt

Megújult a Toyota Verso, a fizimiskán túl a technika is részint friss. A klasszikus egyterűs jellemzőkhöz a Toyota vezetési élményt is bőven csomagolt, ez bizony jó!


Toyota Prius Plug-in Hybrid Premium teszt

Testvérgyilkosság áldozata lehet - Toyota Prius Plug-in teszt Videó

Már a világ legnépszerűbb hibridjének számító Toyota Priusból is létezik konnektorból tölthető variáns. Testvérei nem fogják hagyni érvényesülni.


Még több TOYOTA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Az eddigi legrondább: Force India VJM10

Furcsa csápokat kapott a Force India F1 autója

2 órája – Sztori

A Renault gyönyörű formái és színei után bemutatkozott a Force India ormányosa. Az orr semelyik eddigi autóhoz nem hasonlítható. Mit tudnak?


Menetpróba: Mini Countryman

Csini Mini az új Countryman

8 órája – Újdonság

Második generációjába lépett a Mini városi crossovere, a Countryman. Hazai viszonyok között ismertük meg, autóztunk is sokat vele.


Az eddigi legszebb: Renault R.S.17

Több mint 900 lóerő 722 kilóhoz

18 órája – Sztori

A tavalyi még tanulóév volt, idén már a konstruktőri ötödik helyért küzdene a Renault Sport F1 Team. Londonban mutatták be idei fegyverüket.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

TOYOTA PRIUS 1.5 HSD Sol (Automata) Navigació

TOYOTA PRIUS 1.5 HSD S...

Ár: 1.329.000 Ft

Évjárat: 2004 / 10

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin/elektromos

TOYOTA PRIUS 1.8 HSD Premium (Automata) SOLÁR.JBL.BŐR

TOYOTA PRIUS 1.8 HSD P...

Ár: 4.290.000 Ft

Évjárat: 2012 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Hibrid

TOYOTA PRIUS 1.5 HSD Smart 2006 (Automata)

TOYOTA PRIUS 1.5 HSD S...

Ár: 1.849.999 Ft

Évjárat: 2008 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!