0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Magyarországon Junior, a legkisebb crossover

Nissan Juke hazai sajtóbemutató

·
Címkék: Nissan, Juke, bemutató, magyar

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Nissan szerint a modell a Murano és a Qashqai crossoverek kisöccse, ő a Junior, és készen áll, hogy felkavarja a piaci állóvizet. Őszintén szólva, jók az esélyei.

Szürke, szürke, szürke, szürke, sötétkék − a tesztautók gyülekezőjének komor hangulatát a két fehér fényezés sem igazán tudta feldobni, pláne ebben a vacak időben

Szürke, szürke, szürke, szürke, sötétkék − a tesztautók gyülekezőjének komor hangulatát a két fehér fényezés sem igazán tudta feldobni, pláne ebben a vacak időben

Ezen a gyári fotón még szándékosan takargatták, de most már azt szeretné a Nissan, hogy fókuszban legyen a Juke

Ezen a gyári fotón még szándékosan takargatták, de most már azt szeretné a Nissan, hogy fókuszban legyen a Juke

Kezdjük hivatalos formában. A Juke bizonyos értelemben kalandos jelleget csempész be az autópiacra: könnyű, fürge, gyors reagálású, és ezek olyan tulajdonságok, amelyekkel azért ruházták fel, hogy a fiatalabb vásárló közönséget szólítsa meg. Valami egészen mást nyújt, mint a B-szegmens hagyományos autói, és a továbbiakban is megszilárdítja a Nissant, mint olyan autógyártót, amely mindig kész valami szokatlant bevezetni a piacra. – nyilatkozott korábban Pierre Loing, a Nissan európai terméktervezésért felelős alelnöke. Simon Thomas, az értékesítésért és marketingért felelős európai alelnök még célirányosabban fogalmazott. A Juke a nagyvárosi környezetben született meg, és ez az a hely, ahol a legtöbb időt fogja eltölteni. Ehhez illő módon, agilitása és keménysége együttesen a környezetében a leginkább az utcákra termett autóvá teszi. Úgy tűnik tehát, a vezetők bíznak a sikerben, és nem is alaptalanul. Kompakt crossover modellünk, a Qashqai óriási sikere megmutatta, hogy a vásárlók ráuntak a hagyományos kocsikra. A Juke most merészebb, vakmerőbb, mint korábban bármi, és arra terveztük, hogy megerősítse a Nissannak, mint a crossover autók európai úttörőjének a vezető helyét a kategóriában. – tette hozzá Thomas.

Lételeme a város, a sima aszfaltos burkolaton való fickándozás, ezért nem véletlen, hogy kapcsolható 4WD hajtás csak a legdrágább kivitelhez jár Lételeme a város, a sima aszfaltos burkolaton való fickándozás, ezért nem véletlen, hogy kapcsolható 4WD hajtás csak a legdrágább kivitelhez jár Lételeme a város, a sima aszfaltos burkolaton való fickándozás, ezért nem véletlen, hogy kapcsolható 4WD hajtás csak a legdrágább kivitelhez jár

Lételeme a város, a sima aszfaltos burkolaton való fickándozás, ezért nem véletlen, hogy kapcsolható 4WD hajtás csak a legdrágább kivitelhez jár

Simon Thomas, a Nissan értékesítésért és marketingért felelős európai alelnöke szerint a Juke a nagyvárosi környezetben született meg, mert ez az a hely, ahol a legtöbb időt fogja eltölteni.

Micsoda tempó! − ne higgyenek a szemüknek, alig gurult az autó, ellenben ügyes volt a fotós

Micsoda tempó! − ne higgyenek a szemüknek, alig gurult az autó, ellenben ügyes volt a fotós

A próba után igazából csak a formával kapcsolatban érzem helyesnek az alelnök szavait, mert a Juke megjelenése valóban merész és vakmerő, ami a technikáról és a minőségről szerencsére nem mondható el. Mi tesztelők sem vagyunk egyformák, számomra például nagyon fontosak az első megtett méterek, a belső környezet rám gyakorolt hatásai, és nekem úgy tűnt (hozzáteszem, 20-30 perces együttlét után), hogy a legkisebb Nissan crossover nem jelent kockázati tényezőt: a siker felé vezető út minőségérzettel, funkcionalitással, valamint kipróbált mechanikával van kikövezve. Az innovációnak azonban jól látható jelei is vannak, többek között ilyen a varázslatra képes középkonzol, amelynél választott funkcióktól függően változnak a gombokon lévő feliratok, és ennek értelmében az adható parancsok – remek ötlet. Ami nem látható, az is fontos, mint például az ALL-MODE 4x4-i összkerékhajtás, a Nissan elismert elektronikus rendszerének a továbbfejlesztése, amely már tartalmazza a hátsó hajtott kerekek közötti nyomaték-átirányítást. Ennek segítségével csökken a kanyarodás közben jelentkező alulkormányzott menetviselkedési jelleg, és ezáltal a Juke vezetése élvezetesebbé válik.

Jó itt ülni, annak ellenére, hogy puha műanyagokkal csak elvétve találkozni a fedélzeten. A titok nyitja a példásnak tűnő összeszerelési minőség

Jó itt ülni, annak ellenére, hogy puha műanyagokkal csak elvétve találkozni a fedélzeten. A titok nyitja a példásnak tűnő összeszerelési minőség

Ízlés dolga a metálpiros középkonzol...

Ízlés dolga a metálpiros középkonzol...

Mivel az autók szoros időbeosztással pörögtek a rövid menetpróbán, úgy véltük, két modellt választunk a flottából. A 110 lóerős, fronthajtásos 1.5 dCi dízel a legreálisabb választásnak tűnik, míg a benzines 1.6 DIG-T CVT 4WD a kínálat non plus ultrája, turbóval, fokozatmentes automataváltóval, 190 lóerővel. Vessenek rám követ, de a Renault-féle gázolajos motorral szerelt Juke sokkal jobban tetszett. A 240 Nm megegyezik a benzines top erőforrás nyomatékával, és hiába van 0-100-ig tartó gyorsulásban 2,9 másodperc, végsebességben pedig 25 km/h fórja papíron az izompacsirtának, egymás után vezetve halványnak tűntek a különbségek. A tompaság valószínűleg a CVT váltónak köszönhető, amely a nyugodt stílusú vezetéshez mintaszerű partner, de a Juke izgágasága, sportossága nem fekszik neki. Ellenben, ha városban nyúzzuk az autót, akkor a futómű pazar! Nem üt, nem ráz, a fekvőrendőrökön puhán siklik át a kocsi, a kormányzás pontos, és aminek a nők örülhetnek a legjobban: gyerekjáték a manőverezés. A pedálok kezelése, a volán forgatása nem igényel nagy erőkifejtést, a kuplung, a fék egyenletesen adagolható (dízellel szerzett tapasztalatok), egyszóval kezdő vezetőknek is ajánlott a típus. Hogy autópályán, autóúton miként viselkedik, mennyit fogyaszt, kvázi milyen vele a hétköznapi élet, majd a hosszabb tesztünk során fog kiderülni.

Voltaképpen az ötlet megegyezik a Murano esetében alkalmazott trükkel, csak most más eszközzel, pontosabban formával értek el megdöbbentő hatást a tervezők

Voltaképpen az ötlet megegyezik a Murano esetében alkalmazott trükkel, csak most más eszközzel, pontosabban formával értek el megdöbbentő hatást a tervezők

A magyarországi kínálat összesen 11 féle alapmodellt vonultat fel, háromféle felszereltség (Visia, Acenta, Tekna), háromféle motor (1.5 dCi dízel 110 LE, 1.6 benzines 117 LE, 1.6 DIG-T benzines 190 LE), illetve ugyancsak háromféle hajtáslánc kombinációjából (2WD manuális váltóval, 2WD CVT váltóval, 4WD CVT váltóval).

2WD Visia Acenta Tekna
1.6 5MT 4 190 000 4 640 000 5 040 000
1.6 CVT - 5 090 000 5 490 000
1.6 DIG-T 6MT - 5 650 000 5 830 000
1.5 dCi 6MT 4 790 000 5 240 000 5 640 000
4WD Visia Acenta Tekna
1.6 DIG-T M-CVT - - 6 730 000

Japán gyártó lévén, a Nissan többféle előre összeállított csomagban teszi elérhetővé az opciós tartozékokat, amelyek bevett szokás szerint igazodnak a választott komfortszintekhez.

Ez is érdekes lehet:
 

Hyundai i30 1.4 T-GDI 7 DCT teszt

Nem ér másolással vádolni senkit, a Hyundai i30-nál is inkább úgy mondanánk, kiválogatták azt...

Megépült az új szuper-körforgalom Budakalászon. Jobb a lámpatenger, mint egy sima kereszteződés?

A folyton dugót és szenvedést okozó budakalászi, az M0-ás hídra is felvezető körforgalom erősen...

Üléspróba: ott voltunk a Kia Stonic leleplezésén

Amszterdamban leplezték le a Kia kisautó alapú divat-crossoverét, amiről továbbra sem tudunk...

Itthon vezettük a Peugeot 5008 második generációját

Idehaza is bemutatkozott a Peugeot új négyszámjegyű modellje, az 5008 második generációja. A...

Peugeot 3008 1.6 BlueHDi M6 Allure teszt

Újra próbára tettük a Peugeot 3008-at, ezúttal már az Ev Autója cím győzteseként. A franciák...

Láttuk az új Volkswagen Polót, sokat nőtt, hangja is nagyobb lett

Berlinben láthattuk élőben először a Volkswagen új kisautóját. A Polo hatodik generációja az...

Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid, 2015 - használtteszt

Másfél év alatt több mint 120 ezer kilométert futott egy hazai Toyota Auris Hybrid. Tulajdonosa...

Füvezett, aki szerint a kamion alatt átszáguldó Tesla sofőrje filmet nézett

Újabb részletek derültek ki a tavalyi szörnyű Tesla balesetről. Eddig a kamiont vezető férfi...

Minden, amit a motorolajokról tudni érdemes

A belső égésű motorok megfelelő működése érdekében a legfontosabb „alkatrész” a motorolaj, spórolni...
 

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Friss tesztek

Hyundai i30 1.4 T-GDI 7 DCT teszt

Ilyen, amikor a másolat szinte jobb - Hyundai i30

Nem ér másolással vádolni senkit, a Hyundai i30-nál is inkább úgy mondanánk, kiválogatták azt, ami jó, és becsomagolták egy ismerős, de ezen a szinten kívánatosnak mondható formatervvel.


Kia Optima EX Premium 1.7 CRDi 7DCT teszt

Te drága! - Optima SW

Kombik közül eddig a legcsábítóbb az Optima SW, minden jóval megtömve kényelmes, és már-már prémiumban érezhetjük benne magunkat. Imádni való, főleg akkor, ha kevesebbet költünk rá.


Peugeot 3008 1.6 BlueHDi M6 Allure teszt

Tartalmas második felvonás – Peugeot 3008 1.6 BlueHDi

Újra próbára tettük a Peugeot 3008-at, ezúttal már az Ev Autója cím győzteseként. A franciák SUV-ja továbbra is elképesztően izgalmas, mégis ésszerű autó, de vajon megérdemelten nyert?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Hirdetés

NISSAN tesztek

Nissan GT-R Black Edition 2017 teszt

„Low cost” szupersportautó - Nissan GT-R teszt Videó

Egy végtelenül feszes versenyautó, félelmetes erővel és a szupersportautók között is méltányos árral. Csak ne melegedne túl ilyen gyorsan.


Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Még a Golfot is lenyomja? Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Visszatért a hagyományos kompakt modellek szegmensébe a Nissan, a Pulsar ráadásul az év egyik meglepetése, annyira jó.


Nissan Qashqai 1.2 DIG-T teszt

Alapmotort bele! Nissan Qashqai teszt Videó

A Qashqai második generációja is városálló, sőt igazi mindenes. Az alap 1.2-es közepes felszereltséggel 6,6 millió forintért jó ajánlat.


Nissan 370Z GT Edition teszt

Táskában hagyott fegyver - Nissan 370Z GT Edition teszt

Egyedi felnikkel felszerelve, különleges GT Edition kivitelben járt nálunk a Nissan morgós V6-ossal hajtott fegyvere. Csak nem volt módunk elsütni.


Nissan NV200 Combi 1.5 dCi Tekna teszt

Taxinak pompás, családnak sem rossz - Nissan NV200 Combi teszt

Hét üléssel, dízelmotorral, csúcskivitelben járt nálunk New York új taxija, a Nissan NV200.


Még több NISSAN teszt

Címlapon


Friss cikkek

SEAT Ibiza FR menetpróba - Leonnal és Atecával fűszerezve

Tudjuk az új Ibiza árát, vezettük a legerősebb változatát

2 napja – Újdonság

A SEAT legfőbb idei újdonsága az Ibiza, amit rögtön FR-ként vezethettünk. Továbbá az új Leon Cupra FR-t és az Ateca FR-t is meghajthattuk.


Végigvezettük a MINI JCW palettáját

John Cooper Works modellekkel edzettünk

2 napja – Sztori

Európai körútra indultak a felpaprikázott MINI-k, mi pedig itthon el is kaptuk őket, hogy az Euro-Ringen valljanak egy laza pályanap során.


Összevarrtak három Ladát, hogy őrült sebességgel foroghassanak

A háromfejű orosz sárkány története Videó

3 napja – Sztori

Mond valamit az, hogy fidget spinner? Nem baj, ha nem, csak ez most egy új őrület, na persze a fiatalok körében. Viszont néhány orosz is feldolgozta az ötletet, mutatjuk, hogyan.


Kapcsolódó tartalom


Cikk ajánló

Piacvezető Norvégiában az elektromos Nissan Leaf

Norvégia kedvence a Nissan Leaf

4 éve – Autósvilág hírei

A világ legnépszerűbb villanyautója, a Nissan Leaf északon érzi magát a legjobban. A japán autó értékesítési rekordot ért el októberben, miután Norvégia legkelendőbb autója lett. Éves szinten a negyedik a norvég eladási listán.


Nissan Leaf Nismo köntösben

Már a villanyt tuningolja a Nismo

6 éve – Autósvilág hírei

A sportos Juke után a sportossággal eddig nem sűrűn vádolt Leaf is megkapja a magáét a Nismótól.


Nissan Note 1.5 dCi Acenta, 2014 – használtteszt

Mit tesz 100 ezer kilométer nem egész 2 év alatt?

9 hónapja – Használtautó

Még kétesztendős sincs, de már több mint 100 ezer kilométert futott a Használtautó Kft egyik cégautója. Megnéztük, milyen most.


Használtautó.hu

NISSAN JUKE 1.6 N-Connecta Xtronic

NISSAN JUKE 1.6 N-Conn...

Ár: 5.414.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

NISSAN JUKE 1.6 N-TEC

NISSAN JUKE 1.6 N-TEC

Ár: 4.380.000 Ft

Évjárat: 2015 / 7

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

NISSAN JUKE 1.2 DIG-T. N-Vision. Áfás

NISSAN JUKE 1.2 DIG-T....

Ár: 5.104.200 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!