0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

1,2 milliós árkedvezménnyel itt az Opel Insignia Grand Sport 

Opel Insignia Grand Sport nemzetközi bemutató és menetpróba

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nőtt és lefogyott, elődjénél akár 200 kilogrammal könnyebb az új Opel Insignia. Gyártóhelye, Rüsselsheim környékén meggyőző volt.

%KA%Ahogyan eddig is, az Insignia egyik ütőkártyája megjelenése. De most már sokkalta tágasabb, növelt méretei ellenére könnyebb is. Papíron takarékosabb, az viszont már a menetpróba után is biztos, hogy még élvezetesebben vezethető lett%KA%

Ahogyan eddig is, az Insignia egyik ütőkártyája megjelenése. De most már sokkalta tágasabb, növelt méretei ellenére könnyebb is. Papíron takarékosabb, az viszont már a menetpróba után is biztos, hogy még élvezetesebben vezethető lett

Kilenc évvel ezelőtt, 2008-ban debütált, 2009-ben Év Autója díjat kapott, továbbá több mint 940 ezer példányban kelt el az Opel Insignia első generációja. Most pedig itt a második, ami ötajtósként első ízben Grand Sport névre hallgat, a kombi maradt Sports Tourer. Az ötajtós elnevezése is árulkodó: elődjénél sportosabb, éles vonalakkal rajzolt, a 2013-as Monza Conceptre emlékeztető, mindössze Cw=0,26 alaktényezőjű karosszériát kapott. Igazából ma is azzal gurít nagyot az Insignia, amivel tette 2008-ban is: elődjéhez mérten formavilágával és minőségével is komoly előrelépés.

%KA%Négyajtós már nincs, az ötajtós Grand Sport kecses farában is van egy kis szedánság. A forma egyértelműen Audi A7 Sportback hatású, de persze kellően Opel, sok finom részlettel%KA%

Négyajtós már nincs, az ötajtós Grand Sport kecses farában is van egy kis szedánság. A forma egyértelműen Audi A7 Sportback hatású, de persze kellően Opel, sok finom részlettel

Opel Insignia, 2017 − méretek
Hosszúság [mm] Szélesség [mm] Magasság [mm] Tengelytáv [mm] Csomagtér [l]
Grand Sport 4986 1863 1455 2829 490-1450
Sports Tourer 1500 560-1665

%KA%Laposabb és szélesebb lett, de a vonalai is vállasítják, a hátsó LED lámpák az elsőkhöz hasonlóan üdvözlik a sofőrt ajtónyitás után%KA%

Laposabb és szélesebb lett, de a vonalai is vállasítják, a hátsó LED lámpák az elsőkhöz hasonlóan üdvözlik a sofőrt ajtónyitás után

Hosszban 5,5 centivel több az új Grand Sport, mint a korábbi ötajtós, széltében 7 mm-rel nőtt, nagyobbak lettek a nyomtávok is, a magasság viszont 29 mm-rel csökkent. A fejtér ennek ellenére nem lett kevesebb, elöl ugyanis a sofőr ülése is 3 centivel lejjebb került. Hátul 23 mm-rel rakták lejjebb, ott 8 mm-rel nőtt is a fejtér, ami érezhető is, valóban jobban el lehet férni hátul. Utóbbi főként annak köszönhető, hogy a tengelytáv 9,2 centis többletével jelentősen nőhetett a hátsó lábtér. A gyári anyag szerint csak 2,5 centivel lett nagyobb a hátsó sor térdhelye, érzésre azonban többel. Eddig passzentos volt az Insignia második sora, most kifejezetten tágas.

%KA%Belül érezhetően tágasabb lett, az utastér szélességét a vízszintes műszerfalvonalak is erősítik, a színes, 8 colos központi érintőkijelző nem alaptartozék%KA%

Belül érezhetően tágasabb lett, az utastér szélességét a vízszintes műszerfalvonalak is erősítik, a színes, 8 colos központi érintőkijelző nem alaptartozék

%KA%Az eddigi passzentos helyett immár hatalmas a hátsó tér, az első ülések megszokottan AGR tanúsítványosak, már akár masszázst és szellőzést adó, szabályozható oldaltartásúak is lehetnek%KA% %KA%Az eddigi passzentos helyett immár hatalmas a hátsó tér, az első ülések megszokottan AGR tanúsítványosak, már akár masszázst és szellőzést adó, szabályozható oldaltartásúak is lehetnek%KA%

Az eddigi passzentos helyett immár hatalmas a hátsó tér, az első ülések megszokottan AGR tanúsítványosak, már akár masszázst és szellőzést adó, szabályozható oldaltartásúak is lehetnek

De nem csupán nagyobb és tágasabb lett a második generációs Insignia, hanem könnyebb is elődjénél. Ez persze rá is fért; az ötajtós esetén 175, a Sports Tourernél 200 kilogrammos fogyókúra valóban érezhető is. Pehelysúlyúnak most sem mondható a középkategóriás Opel, de már nem is túlsúlyos. Csak a karosszéria tömege 13%-kal, 59 kilogrammal csökkent a nagyszilárdságú acélok használatával (ezekből ugyebár kevesebbet is elegendő beépíteni), miközben 9%-kal javult a torziós merevség. Pedig technika aztán bőséggel került bele. Az Opelnél első ízben gyalogosgázoláskor automatikusan emelkedő aktív gépházfedél alapáron kerül bele, ahogyan alapáras az Opel Eye kamerarendszer aktív sávtartóval, követési távolság érzékelővel, ráfutásveszélyre figyelmeztetéssel és automata fékrendszerrel, opcióként pedig minden eddiginél több sofőrsegédet és extrát kaphatunk.

%KA%Kamera is lehet már elöl, hiszen 360 fokos parkolási képet is kaphatunk. A távolságtartós tempomat szenzora diszkréten bújik meg a hűtőmaszkban%KA%

Kamera is lehet már elöl, hiszen 360 fokos parkolási képet is kaphatunk. A távolságtartós tempomat szenzora diszkréten bújik meg a hűtőmaszkban

A motorpaletta dacol a downsizinggal, a ma divatos rightsizingot hozza inkább. Így a belépő benzinmotor már nem 1,4, hanem 1,5 literes, elődjénél persze takarékosabb. Az új motor a szentgotthárdi kis motorcsalád legújabb és egyben legnagyobb tagja. Soros, négyhengeres, turbós és persze közvetlen befecskendezésű. Kétféle teljesítménnyel, 140 és 165 lóerővel kérhetjük, nyomatéka mindenképp 250 Nm. Az erősebbik 1,5-ös a korábbi 1,6-os 170 lóerőst váltja, opcióként automata váltóval. Igaz, utóbbi csak 6 fokozatú, míg a 2,0 literes, 260 lóerős csúcsverzióé alapból 8 fokozatú Aisin automata. Alapáras a hátsó kerekeknél oldalankénti nyomatékirányítós adaptív öszkerékhajtás is a csúcsgéphez. A dízelek közül a belépő a 110-136 lóerős 1.6 CDTI, a 2,0 literes dízel 170, ikerturbóval 210 lóerős. Ahogyan a benzineseknél, úgy a dízeleknél is mindenképp kézi váltóval szerelt a belépő verzió, de az erősebbik 1,6-os 6 fokozatú automatával is kérhető. A 2,0 literes, 170 lóerős akár már összkerékhajtással és a 8 fokozatú automatával is kérhető, míg a 210 lóerős mindenképp automata és összkerekes.

%KA%A Turbo felirat mindenképp jár, a dízelek még egy D betűt, az összkerekesek 4X4 jelölést is kapnak%KA%

A Turbo felirat mindenképp jár, a dízelek még egy D betűt, az összkerekesek 4X4 jelölést is kapnak

Opel Insignia, 2017 − benzinmotorok
1.5 Turbo
(140 LE)
1.5 Turbo
(165 LE)
2.0 Turbo 4x4
(260 LE)
Emissziós norma Euro 6
Hengerűrtartalom [cm3] 1490 1998
Hengerek/szelepek száma 4/16
Váltófajta/-fokozat kézi/6 kézi/6 (automata/6) automata/8
Teljesítmény [LE (1/min)] 140 (5600) 165 (5600) 260 (5300)
Nyomaték [Nm (1/min)] 250 (2000-4100) 250 (2000-4500) 400 (2500-4000)
Gyorsulás 0-100 km/h [s] 9,9 8,9 (9,4) 7,3
Végsebesség [km/h] 210 225 (218) 250
Fogyasztás − vegyes [l/100 km] 5,9 5,7 (6,1) 8,6
CO2-kibocsátás [g/km] 133 130 (138) 197
Saját tömeg [kg] 1440 1440 (1472) 1649
Megengedett össztömeg [kg] 2015 2015 (2040) 2200

%KA%Gyorsításra szépen emeli az orrát, érezhetően hajt hátul az összkerekes csúcsgép%KA%

Gyorsításra szépen emeli az orrát, érezhetően hajt hátul az összkerekes csúcsgép

A menetpróbában a 165 lóerős 1.5 Turbót és a 2,0 literes, 170 lóerős − az autóra írt felirat szerint Turbo D-t − kézi váltóval vezethettük. Feltűnően hosszú áttételezésűek a váltók, így remek autópályázóvá teszik az Insigniát, de városban, országúton is jól használható. Élhető az 1,5-ös, 165 lóerős benzines is, persze nagyobbat lép a 2,0 literes dízel. A kézi váltók jól kapcsolhatók, de hosszú úton járnak. A kínálat ördöge a 260 lóerős, összkerekes verzió. Autópályán vagy országúti előzéseknél az amúgy szintén nem tohonya testvéreihez képest is messze fölényesebben mozog. Még hozzá sem alapáras a Flex Ride rendszer, ami legújabb generációjával nem csupán a folyamatosan változó elektronikus vezérlésű lengéscsillapítást hangolja át, hanem például a szintén elektromos rásegítésű kormányzást, a gázpedál érzékenységét, ha van, az automata váltó és az összkerékhajtás hangolását, valamint a digitális motorhang-fokozást. Utóbbit a 2,0 literes turbós csúcsgép kapja meg. És azt kell mondjam, hatásosan dolgozik, persze a kipufogóval együtt, ami szintén szép hangokat ad. Szemben a motorral, amit egyébként nemigen lehet hallani − ez persze szintén pozitívum.

Opel Insignia, 2017 − dízelmotorok
1.6 CDTI
(110 LE)
1.6 CDTI
(136 LE)
2.0 CDTI
(170 LE)
2.0 CDTI 4x4
(210 LE)
Emissziós norma Euro 6
Hengerűrtartalom [cm3] 1598 1956
Hengerek/szelepek száma 4/16
Váltófajta/-fokozat kézi/6 kézi/6 (automata/6) kézi/6 (automata/8) automata/8
Teljesítmény [LE (1/min)] 110 (4000) 136 (3500-4000) 170 (3750) 210 (5800)
Nyomaték [Nm (1/min)] 300 (2000) 320 (2000-2250) 400 (1750-2500) n. a.
Gyorsulás 0-100 km/h [s] 11,6 10,5 (10,9) 8,7 (n. a.) n. a.
Végsebesség [km/h] 205 211 (203) 226 (n. a.) n. a.
Fogyasztás − vegyes [l/100 km] 4,0 4,3 (5,1) 5,2 (n. a.) n. a.
CO2-kibocsátás [g/km] 105 114 (134) 136 (n. a.) n. a.
Saját tömeg [kg] 1503 1503 (1522) 1582 (n. a.) n. a.
Megengedett össztömeg [kg] 2035 2070 (2095) 2185 (n. a.) n. a.

Pozitívum szép számmal említhető még. A Grand Sport formájával én személy szerint nem tudok betelni,

szemből ütős autópalyatakarító, de minden egyéb irányból elég karakteres, hátulról kecses is.

Oké, a far kapcsán van negatívum is: a hátsó szélvédő feltűnően torzít. Ellenben a légáramlatok olyan jól hangoltak, hogy ablaktörlő nélkül, zuhogó esőben is villámgyorsan lemegy róla a víz, már amennyiben haladunk. Óriási jóság az Astra LED-mátrix fényszórójának LED-számát duplázó, oldalanként 32 LED-es adaptív fényszóró. Természetesen vakításmentes, automata, akár 400 méterre világító reflektorral. Legalább ekkora jóság (a szintén Opel-elsőség) teljes felülnézeti képet adó kamerarendszer és a navigáció mellett akár a fordulatszámmérő megjelenítésére is képes head-up display is. Valamelyest, középső részével konfigurálható a sofőr előtti műszerblokk is, de ez manapság már nem túl nagy szám. hoz újdonságot az Opel opciós OnStar rendszere is: a személyes asszisztens immár szállodát is foglalhat, illetve parkolóhelyet is kereshet számunkra.

%KA%Zömében hagyományos órákkal dolgozó, csak középső felületével személyre szabható a műszerblokk, a fordulatszámmérő itt mindenképp periférián van%KA% %KA%Zömében hagyományos órákkal dolgozó, csak középső felületével személyre szabható a műszerblokk, a fordulatszámmérő itt mindenképp periférián van%KA%

Zömében hagyományos órákkal dolgozó, csak középső felületével személyre szabható a műszerblokk, a fordulatszámmérő itt mindenképp periférián van

%KA%Szélvédőre vetítős, szabályozható képű, akár navigációt, táblafelismerőt vagy fordulatszámmérőt is mutató a head-up display. Ez telitalálatos!%KA%

Szélvédőre vetítős, szabályozható képű, akár navigációt, táblafelismerőt vagy fordulatszámmérőt is mutató a head-up display. Ez telitalálatos!

Németország útjain a 18 colos felnikkel egészen, a 20 colosakkal még éppen kényelmes volt a MacPherson első és ötlengőkaros hátsó futóművel. A hazai utakra vélhetően kiváló lesz az alapáras 16 colos kerék, csak azt nem tudni, azzal miként fog festeni, mert még a 18 colos abroncs is ballonosnak tűnik alatta. A felnikínálat egyébként bőséges, már csak azért is, mert az új Insigniával debütál az Opel Exclusive sorozata: egyéni ízlés szerint keverhető színekkel, kárpitokkal, extra kerekekkel. Ezzel az Opel is tovább lép az Adam által már elindított egyéni kivitelek útján. Nem titkoltan prémium kiszolgálást és a prémium autók vevőkörének csábítására is képes, de bevallottan nem prémium, elérhető árú autót kíván adni. Utóbbi mindenképp igaz, hiszen az új Insignia Grand Sport már hazánkban is előrendelhető, 7,66 millió forintos kezdőárából a minden modellre érvényes 1,2 millió forintos kedvezménnyel kapásból 6,46 millió forint lesz. Mindez annak tükrében elég kedvező, hogy már az alapverzió is kulcs nélküli nyitó- és indítórendszerrel, elektromos rögzítőfékkel, LED menetfénnyel szerelt − sok más mellett természetesen. A csak néhány hét múlva gyártásba kerülő Sports Tourer felára sem vészes, 200 ezer forint. Ha minden extrával rendeljük a csúcsverziót, egy hasonló német prémiummodell (a márkákat nem kimondva, de A, B és M vetélytárs) 32-42%-kal lenne drágább a gyár kalkulációja szerint.

Még több videóért iratkozz fel a YouTube csatornánkra itt!

A már sorozatgyártásban készülő ötajtós Grand Sport Insignia első példányai május végén várhatók hazánkba, júniusra a kombik is befutnak. Aki most rendel, az nyaralni már új Insigniájával mehet. Bár a próbált verziók is meggyőzőek voltak, akár a teljesen alap benzinessel vagy dízellel is élhetőnek tűnik a tömegcsökkentett, ellenben növesztett Insignia. Van akkora lépés elődjéhez képest, mint amekkora az volt a Vectrához mérten. Márpedig az sem volt szerény.

%KA%Nem látszik, pedig 40 literrel csökkent az ötajtós csomagtere. A gyár nem ezt hangsúlyozza, hanem azt, hogy a kombiba üléshajtással 130 literrel több pakolható, alaphelyzetben 20 literrel nőtt a puttonyos raktere%KA%

Nem látszik, pedig 40 literrel csökkent az ötajtós csomagtere. A gyár nem ezt hangsúlyozza, hanem azt, hogy a kombiba üléshajtással 130 literrel több pakolható, alaphelyzetben 20 literrel nőtt a puttonyos raktere

Opel Insignia, 2017 − a bevezető kínálat akciós alapárai (Ft)
Insignia Edition Dynamic Innovation
1.5 Turbo 140 LE 6 460 000 6 610 000 7 010 000 7 110 000
1.5 Turbo 165 LE - 6 910 000 7 310 000 7 410 000
1.5 Turbo 165 LE automata - 7 410 000 7 810 000 7 910 000
2.0 Turbo 260 LE 4x4 automata - - 9 610 000 9 710 000
1.6 CDTI 110 LE 7 060 000 7 210 000 7 610 000 7 710 000
2.0 CDTI 170 LE 7 560 000 7 710 000 8 110 000 8 210 000
2.0 CDTI 170 LE 4x4 - 8 460 000 8 860 000 8 960 000
2.0 CDTI 170 LE automata - 8 210 000 8 610 000 8 710 000
2.0 CDTI 210 LE 4x4 automata - - 10 110 000 10 210 000
(a Grand Sport árai, a Sports Tourer felára minden verziónál 200 000 Ft)

Ez is érdekes lehet:
 

BMW E36 316i, 1998 - használtteszt

Az importlista élén is állt az E36 316i. Tetőablak, klíma, villanyablakok központi zár, minden...

Audi A4 1.8 20V quattro, 1999 - használtteszt

Elsőre döbbenet, hogy mennyire korrekt állapotú a valósan keveset futottnak tűnő csaknem 20 éves...

Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen...

Mire megy a leggyorsabb Tesla egy 1000 lovas Supra ellen?

Sorra alázza a Tesla csúcsváltozata a szupersportkocsikat, nem igazán talál legyőzőre. Ezúttal...

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul...

Magyarországra is megérkezett a Volkswagen Arteon

Hazánkba is megérkezett a VW Passat CC utódja, az avantgárd biznisz gran tourismo, az Arteon...

A Megane RS érkezésével frissül a GT is

Szabadalmi fotóin már szinte minden látszik, annál biztos, hogy több, mint első hivatalos szereplésén...

Ne fájjon a feje miatta!

Bármelyikünkkel megtörténhet, hogy hűséges autónk váratlanul felmondja a szolgálatot. Ez nyaralás...

Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (7 db)

Zoleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee írta: 4 hónapja

Maradok a Vectra C GTS 3.2 V6 mellett. :-)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 4 hónapja
kaktuszbónusz írta: 4 hónapja

Viszont az ára nem is rossz, új modellre nem szoktak ekkora induló kedvezményt adni. Nagyon sajnálom, hogy most már ez is francia lesz...


Előzmények megtekintése

"Nagyon sajnálom, hogy most már ez is francia lesz... "

Ez még nem francia, nem tudom, de lefogadom, hogy a dieselek Fiat eredetűek, az talán jobb mint a francia?! Örülj neki, ha francia lesz, megbízhatóbb lesz legalább!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 4 hónapja

Kívánatosabb példány mint a Vw Arteon . És szerintem jó 3-5 millióval olcsóbb is mint az Vw, Skoda Rapid 4 ajtós koppintása ...

A válaszoláshoz belépés szükséges
kaktuszbónusz írta: 4 hónapja
Béla tudod a Béla írta: 4 hónapja

Az Opel már megint felkapaszkodott az átlaghoz, de ez sajnos kevés lesz, mint mindig...


Előzmények megtekintése

Viszont az ára nem is rossz, új modellre nem szoktak ekkora induló kedvezményt adni. Nagyon sajnálom, hogy most már ez is francia lesz...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Béla tudod a Béla írta: 4 hónapja

Az Opel már megint felkapaszkodott az átlaghoz, de ez sajnos kevés lesz, mint mindig...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 4 hónapja

azt mondanám, hogy nem rossz. de nem túl egyedi...minden részletet láttunk már és itt inkább ez a baj. hogy van olyan részlet amit már elég régóta :) persze ha az árcédula 40%-kal kevesebb akkor az már egy jó kompromisszum, de annyival el is van maradva.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 4 hónapja

Első ránézésre itt az új Passat! :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Friss tesztek

BMW M760Li xDrive M Performance teszt

Izzadságszagú sportzakó - BMW M760Li Videó

Horizontot görbít, hordószámra zabálja a benzint, állakat szakít, gumikat gyilkol, hideg pezsgőt kínál, feneket masszíroz és sportautós teljesítménnyel bódít az első M-es 7-es.


Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Hirdetés

OPEL tesztek

Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Szép, jó. Mi kell még? - Opel Mokka automata teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek, így nyilván ők is elnézik gyengeségeit.


Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Vezetni jó! Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Magyar motor hajtja, öngyilkos ajtajú, tologatható hátsó üléses. Vajon tényleg szenzációs családi és utazóautó az Opel Meriva 1.6 CDTI?


Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo Cosmo teszt

Magyar motor viszi, de mégsem a mi autónk: Opel Cascada teszt Videó

Kezdeti kínálatának csúcsával, a szentgotthárdi, 170 lóerős SIDI turbómotorral járt nálunk a vászontetős Opel Cascada. Kellemes, de nem a mi autónk.


Opel Adam 1.4 Ecotec Start/Stop Slam teszt

Persze, hogy drága. Opel Adam teszt

Az Opel is rájött, hogy van értelme jó sok pénzért ezerféleképp variálható szuperminit árulni, hát itt a vagány Adam, amit legizmosabb motorjával, 100 lóerősen teszteltünk.


Opel Mokka 1.4 Turbo AWD Cosmo teszt

Lesz keletje. Opel Mokka teszt

Érdekes szerzet a Mokka, de hogy miért így hívják, annál fontosabb a kérdés: mire való? Vagy mindegy, mert a divat voltaképp céltalan? Az Opel gömböcét turbós benzinesként, összkerékhajtással teszteltük.


Még több OPEL teszt

Címlapon


Friss cikkek

Millbrookban jártunk, Európa egyik legfejlettebb és legtitkosabb tesztközpontjában

Mi folyik Millbrookban, ami ennyire titkos? Megnéztük!

47 perce – Sztori

Ott volt az Aston, a Rolls-Royce, a villany-Jaguar, a szomszédban meg a Mercedes jobbkormányos teherautói várták, hogy terepen bénázzunk velük.


Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

3 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

5 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

OPEL INSIGNIA 1.6 ESP ÜLÉSFŰTÉS 6seb 1ÉvGarancia

OPEL INSIGNIA 1.6 ESP...

Ár: 2.600.000 Ft

Évjárat: 2009 / 4

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

OPEL INSIGNIA Sports Tourer 2.0 CDTI Sport (Automata) PANORÁMA-OPC-RECARO-IRMSCHER

OPEL INSIGNIA Sports T...

Ár: 3.690.000 Ft

Évjárat: 2011 / 11

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

OPEL INSIGNIA Sports Tourer 2.0 CDTI Cosmo (Automata) PRÉMIUM

OPEL INSIGNIA Sports T...

Ár: 8.399.000 Ft

Évjárat: 2017 / 6

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!