0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

A legjobb hibrid ma? - Porsche Panamera 4 E-Hybrid

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

·

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el igazán, ami a legfinomabbnak tűnik.

%KA%Ahogy az elődből, a második generációs Panamerából is készült konnektoros hibrid változat. Számtalanszor ejtett állakat a tesztút során%KA%

Ahogy az elődből, a második generációs Panamerából is készült konnektoros hibrid változat. Számtalanszor ejtett állakat a tesztút során

Tavaly mutatkozott be a Porsche sokáig meg nem értett luxuskupéjának második generációja. Az új Panamerából ugyanúgy készült konnektoros hibrid változat, mint az elődből, sőt, már az új kombi Sport Turismo is csatlakozik a zöldek sorához. Nincs abban semmi furcsa, hogy a prémium és sportautó gyárak is elindultak a hibrid irányába, a villanymotorok karaktere elképesztően illik a teljesítménymodellekhez. Utóbbi állításomat pedig – hogy házon belül maradjunk – mi sem bizonyítja jobban, mint például a Porsche 918, vagy épp jelenlegi tesztalanyom, az új Panamera 4 E-Hybrid fastback. Nehéz feladattal bízott meg minket a Porsche: a Nürburgringre kellett eljuttatnunk a plug-in hibrid Panamerát. Stílusosan a Porsche Museum elől indultunk a versenypályán nevelkedett technikával, így már nem csak mi hallgattuk, ahogy más Porsche remekművek gyönyörű hangja bezengi a környéket, hanem mi zajongtunk tovább.

%KA%2011-ben érkezett az első konnektoros hibrid Panamera. Pont találtunk is egyet a Porsche Museumban. Szerencsére a formaterv mára sokat változott, köszönhetően Varga Péternek%KA% %KA%2011-ben érkezett az első konnektoros hibrid Panamera. Pont találtunk is egyet a Porsche Museumban. Szerencsére a formaterv mára sokat változott, köszönhetően Varga Péternek%KA%

2011-ben érkezett az első konnektoros hibrid Panamera. Pont találtunk is egyet a Porsche Museumban. Szerencsére a formaterv mára sokat változott, köszönhetően Varga Péternek

Porsche Panamera 4 E-Hybrid − méretek
Hosszúság [mm] Szélesség [mm] Magasság [mm] Tengelytáv [mm] Csomagtér [l]
5049 1937 1423 1950 405-1215

%KA%Egyedi lökhárítókat kapnak az E-Hybrid modellek, a miénket SportDesign csomaggal is megbolondították. Kifejezetten kívánatos a far is, bár a négysávos féklámpákkal még menőbb%KA% %KA%Egyedi lökhárítókat kapnak az E-Hybrid modellek, a miénket SportDesign csomaggal is megbolondították. Kifejezetten kívánatos a far is, bár a négysávos féklámpákkal még menőbb%KA%

Egyedi lökhárítókat kapnak az E-Hybrid modellek, a miénket SportDesign csomaggal is megbolondították. Kifejezetten kívánatos a far is, bár a négysávos féklámpákkal még menőbb

Korábban sok kritika érte buta formája miatt a Porsche ötajtósát, azonban már az első menetpróba alatt megállapítottuk, hogy az új Panamera sportosabb, karcsúbb elődjénél, miközben praktikusságából mit sem vesztett. Nem hiába, Varga Péter formatervező munkájára ismét büszkék lehetünk, hiszen egy alapvetően nagyobb, már 5049 mm hosszú limuzinból is képes volt sportautót csinálni csapatával. Számtalan részletében idézi a legfrissebb 911-est, például az első-hátsó LED-es lámpáival, ami nem véletlen, hiszen a 991-es szériát szintén Péternek köszönhetjük. A hibrid Panamerát lökhárítóinak egyedi vonalvezetése és persze a számtalan zöld részlet különbözteti meg: utóbbi színt viselik például a féknyergek és a márkajelzések is. Tesztalanyunk ráadásul megkapta az opciós SportDesign csomagot, így a luxus vonal helyett a sportos lett a domináns.

%KA%A Porsche egy igen egyedi sárgás-zöldet használ hibrid modelljeik megkülönböztetésére, ami egyébként a kedvenc színem. Kívül a féknyergeken és a feliratokon köszön vissza a zöld, fehérrel mutat a legjobban%KA% %KA%A Porsche egy igen egyedi sárgás-zöldet használ hibrid modelljeik megkülönböztetésére, ami egyébként a kedvenc színem. Kívül a féknyergeken és a feliratokon köszön vissza a zöld, fehérrel mutat a legjobban%KA% %KA%A Porsche egy igen egyedi sárgás-zöldet használ hibrid modelljeik megkülönböztetésére, ami egyébként a kedvenc színem. Kívül a féknyergeken és a feliratokon köszön vissza a zöld, fehérrel mutat a legjobban%KA%

A Porsche egy igen egyedi sárgás-zöldet használ hibrid modelljeik megkülönböztetésére, ami egyébként a kedvenc színem. Kívül a féknyergeken és a feliratokon köszön vissza a zöld, fehérrel mutat a legjobban

A számtalan új fejlesztést felsorakoztató negyedik generációs A8-cal osztozik padlólemezén, az alapmodellen kívül létezik Executive hosszított tengelytávú is. Mi most az alapot vallattuk, a belső terekre persze így sem lehetett panasz. Az utastér kivitelezésének minősége továbbra is pazar, itt nem találunk illesztési hézagokat, a varrások is nyílegyenesek, a szemünkkel követett bőr felületek pedig egész biztosan odáig tartanak, ameddig kell. Bár egy konnektorosban ülünk, erre a hangtalanságon és a számtalan hibrid-specifikus kijelzőn kívül semmi sem emlékeztetne. A Porsche az a márka, amelyik bűntudat nélkül tesz puha tapintású fekete alcantara tetőt és szénszálas dekormintát félig villanyosába is, amit később bebizonyított, hogy nem is áll olyan messze tőle. Hagyományos gombokat már csak elenyészve találunk, a középkonzollal érdemes vigyázni, mert könnyen elnyomkodhatunk valamit a szinte teljes érintőfelületen, persze mindenre finom rezgetéssel figyelmeztet.

%KA%Ő nem a jövő, hanem Porsche akar lenni. Hibrid létére sem hazudtolja meg mivoltát, a beltér tekintetében sem. Hibátlan illesztések és a lehető legjobb anyagok jellemzik%KA%

Ő nem a jövő, hanem Porsche akar lenni. Hibrid létére sem hazudtolja meg mivoltát, a beltér tekintetében sem. Hibátlan illesztések és a lehető legjobb anyagok jellemzik

%KA%Ahogy a Porschénál szokás, a Panamera sziluettjét ábrázolja kulcsa is, pontosabban nyitója, hiszen indítani a volán bal oldaláról, egy aranyos cumi alakú tekerővel tudjuk%KA% %KA%Ahogy a Porschénál szokás, a Panamera sziluettjét ábrázolja kulcsa is, pontosabban nyitója, hiszen indítani a volán bal oldaláról, egy aranyos cumi alakú tekerővel tudjuk%KA%

Ahogy a Porschénál szokás, a Panamera sziluettjét ábrázolja kulcsa is, pontosabban nyitója, hiszen indítani a volán bal oldaláról, egy aranyos cumi alakú tekerővel tudjuk

12,3 colon terül el az elképesztő felbontású, gesztusvezérlős infotainment képernyő, kezelése megszokást igényel, sok az almenü, de végtelenül igényes és gyors. További személyre szabhatóságot enged a főműszer melletti két 7-7 colos képernyő, melyek szélét sajnos mindig kitakarja a kormány, de egyébként kb. ez a Panamera legnagyobb fellelhető hibája. A mutatók zöldek, a központi Chrono órán szintén. Semmiféle hátránnyal nem jár a hibridség, nem is illene egy Porschéhoz, ha bármiből engednének. Ugyanolyan luxussal kényeztet elöl és hátul egyaránt − négy elektromosan állítható bőr kagylóülésével. Továbbra is vicces részlete, hogy a központi szellőzőnyílások érintőképernyőről vezérelhetőek, egyébként hátra ugyanolyan klímavezérlő kerül, mint előre. További extrát jelentett a Night Vision hőkamera és a Bose hangrendszer, utóbbit úgy gondoltuk, hogy nem most érdemes vallatni.

%KA%Két 7 colos képernyő a zöld mutatós műszer mellett, 12,3 colnyi érintőfelület középen, ahol számtalan hasznos információt találunk a hibridrendszerről is, hátra pedig szintén teljes értékű klíma- és szellőzővezérlő került%KA% %KA%Két 7 colos képernyő a zöld mutatós műszer mellett, 12,3 colnyi érintőfelület középen, ahol számtalan hasznos információt találunk a hibridrendszerről is, hátra pedig szintén teljes értékű klíma- és szellőzővezérlő került%KA% %KA%Két 7 colos képernyő a zöld mutatós műszer mellett, 12,3 colnyi érintőfelület középen, ahol számtalan hasznos információt találunk a hibridrendszerről is, hátra pedig szintén teljes értékű klíma- és szellőzővezérlő került%KA%

Két 7 colos képernyő a zöld mutatós műszer mellett, 12,3 colnyi érintőfelület középen, ahol számtalan hasznos információt találunk a hibridrendszerről is, hátra pedig szintén teljes értékű klíma- és szellőzővezérlő került

%KA%Négy kagylóülés a hibrid Panamerában, a rövidebb alapmodell lábterétől nem kell elájulni, az anyagok minőségétől és a kényelmes ülésektől már annál inkább%KA% %KA%Négy kagylóülés a hibrid Panamerában, a rövidebb alapmodell lábterétől nem kell elájulni, az anyagok minőségétől és a kényelmes ülésektől már annál inkább%KA%

Négy kagylóülés a hibrid Panamerában, a rövidebb alapmodell lábterétől nem kell elájulni, az anyagok minőségétől és a kényelmes ülésektől már annál inkább

Egy 3,0 literes, 330 lóerős − biturbó − V6-os benzines, valamint egy 136 lóerős elektromos motor alkotja a benzin-villany hibridhajtást. Az össznyomaték 700 Nm, amit már 1100 fordulat/perctől megkapunk, nem vadul, igényesen, finoman, de pont annyira, hogy azt mondjuk:

Hű, milyet megy!

4,6 másodperc alatt van százon, ez a boldogság oka, közben konnektorról is tölthető 14 kWh-ás akkumulátorának segítségével akár 50 emissziómentes kilométert is könnyedén hoz, tehát zöld rendszámra is jogosult. Gyári adat szerint mindössze 2,5 liter/100 km-es és 15,9 kWh/100 km-es fogyasztást ígérnek neki, értelemszerűen ezeket nem most próbáltuk ki. Alapvetően síri csend uralkodik a beltérben, a zajkomfort fenséges. Sport és Sport Plus módokban azonban kikel magából, egy teljesen másik autóvá alakul. Gázadásra magába szívja a horizontot, majd gázelvételre nagyot szisszen a turbó, hogy aztán mérgesen puffogni kezdjen. Mesterien, gombtekerésre és pillanatok alatt váltja karaktereit és arcait, úgy érzem, még a BMW-k is elbújhatnak. Pedig nem könnyű: saját tömege 2170 kg, épp ezért talán érthető a döbbenet az arcukon, mikor egy kisautó könnyedségével szembesülünk. Agilis mozgása többek között az összkerékkormányzásnak és az összkerékhajtásnak köszönhető, de ettől függetlenül is egy mérnöki csoda.

%KA%Rendesen beburkolták a motorteret, a benzin és a villanymotor összteljesítménye 462 lóerő, a 700 lóerőt gyorsan a gyomrunkra rakja, bár a sebességérzet később természetesen elenyésző benne%KA%

Rendesen beburkolták a motorteret, a benzin és a villanymotor összteljesítménye 462 lóerő, a 700 lóerőt gyorsan a gyomrunkra rakja, bár a sebességérzet később természetesen elenyésző benne

Porsche Panamera 4 E-Hybrid − műszaki adatok
Porsche Panamera 4 E-Hybrid
Emissziós norma Euro 6
Hengerűrtartalom [cm3] 2995
Hengerek/szelepek száma 6
Váltófajta/-fokozat PDK automata/8
Teljesítmény [LE] 462 (6000)
Nyomaték [Nm] 700 (1100-4500)
Gyorsulás 0-100 km/h [s] 4,6 (5,7 villannyal)
Végsebesség [km/h] 278 (140 villannyal)
Kombinált fogyasztás [l/100 km] 2,5
CO2-kibocsátás [g/km] 56
Saját tömeg [kg] 2170

%KA%Nyitható szárny, 3 fokozatban állítható futómű és morcosítható hangú kipufogórendszer. Sosem volt még ilyen egyszerű a tuningolás%KA% %KA%Nyitható szárny, 3 fokozatban állítható futómű és morcosítható hangú kipufogórendszer. Sosem volt még ilyen egyszerű a tuningolás%KA% %KA%Nyitható szárny, 3 fokozatban állítható futómű és morcosítható hangú kipufogórendszer. Sosem volt még ilyen egyszerű a tuningolás%KA%

Nyitható szárny, 3 fokozatban állítható futómű és morcosítható hangú kipufogórendszer. Sosem volt még ilyen egyszerű a tuningolás

Rég éreztem egy autót ennyire közvetlennek. Minden apró rezdülését érezzük a kormányon, az ülésekben, de még a pedálokon és a lábtámaszon is. A kormányzás él, apró mozdulatokra is reagál, egész nap eltekergetné az ember, olyan élmény vele autózni. Segítségével szinte eggyé válunk az autóval. 8 fokozatú duplakuplungos automatája észrevehetetlenül gyors, milyen is lenne egy PDK, szinte a gombnyomás pillanatában kapcsol. Megingathatatlan az összkerékhajtása, kivétel nélkül tökéletes íveken tolt a kanyarkijáratokon mind a négy kerekével, miközben még teljesen kikapcsolt menetstabilizátorral is jóindulatú maradt. Hosszabb csúsztatásokban is panasz nélkül benne van, de talán a biztonsági elektronika Sport módjában a leghatékonyabb és a leggyorsabb. Futóműve hajtóként visz át az úthibákon, semmit sem érezni alsó felünkben, persze keményíthető is két fokozatban, ahogy a kipufogó szelepe is nyitható a sportos hangzás érdekében, még a legtakarékosabb módban is. Igazából a Panamera úgy alakítgatható, mintha egy autójátékkal játszanánk, csak ez a valóság. Bár ezt néha még mi sem hisszük el miközben nyílik a hátsó szárny, a futómű pedig épp leültet minket.

%KA%A közvetlen összkerékkormányzásnak és az összkerékhajtásnak köszönhetően agilisabb, mint egy szokványos közel 2,2 tonnás limuzin%KA%

A közvetlen összkerékkormányzásnak és az összkerékhajtásnak köszönhetően agilisabb, mint egy szokványos közel 2,2 tonnás limuzin

Szeretni való, ahogy a stuttgartiak hozzáállnak a hibridvilághoz. A 370 kilométeres, igen vegyes teszt végére egyszerűen nem akartam elhinni, hogy egy autó ennyire tökéletes lehet, hiszen nem csak vérpezsdítő sportautó-karakter a Panamera, hanem a legjobb hibrid is, amit valaha vezettem. E-Power módja egy csoda, egészen 130 km/h-ig képes volt villanymotorjával gyorsulni, nem kell tojásokon lépkedni, komolyabb gázadásra sem indítja be a belsőégésű motort. Annyira finom hibrid, hogy a pedál felkémenyedik, támasztja a lábunkat annál a pontnál, ahol beindulna a benzines. Nem rángat hajtásváltáskor, óvatosan vált a benzinmotorra. Végsebessége egyébként 278 km/h, tehát Autobahn-kompatibilis, amit be is bizonyított nekünk. Csomagtartója egyébként alapból 495 literes lenne, azonban az akkumulátorok helyfoglalása miatt itt már csak 405 literes. Egy újabb negatívum, hűha.

%KA%90 litert vesz le a raktérből az akkumulátor, a padló alatt már ő fogad, külső töltőjét külön táskában tárolhatjuk%KA% %KA%90 litert vesz le a raktérből az akkumulátor, a padló alatt már ő fogad, külső töltőjét külön táskában tárolhatjuk%KA%

90 litert vesz le a raktérből az akkumulátor, a padló alatt már ő fogad, külső töltőjét külön táskában tárolhatjuk

A Panamera 4 E-Hybrid hajtásláncát az Endurance Világbajnokságban fejlesztgették a 919 Hybrid LMP1 prototípusban, amik most épp itt csapatnak mellettünk a Grand Prix pályavonalon. Utóbbi háromszor nyerte meg egymás után a legendás Le Mans-i 24 órást, így talán nem csoda, hogy az utcai modell tudása is letaglózó. A lehető legjobban sikerült átültetni a teljesítmény és a takarékosság elegyét. Mindez nem marketingfogás, senki sem kért, hogy ódákat zengjek a plug-in Panameráról, tényleg ennyire jó. Nagyon komolyan ráver a konkurensekre, legyen az akár a prémium szegmensből akármelyik villanymotoros. Végre egy hibrid, ami nem lassítja le életritmusunkat és nem fáraszt le azzal, hogy folyton tojáson lépkedést követel. Épp ellenkezőleg: feltölt, bár nyilván a boldogság egyik titka abban a bizonyos V6-ban keresendő. Ordít, majd végtelen csendben folytatjuk utunkat, emissziómentesen, az már más kérdés, hogy a forró rendszer mennyire értékeli a hirtelen leállást.

Porsche Panamera 4 E-Hybrid − listárak (Ft)
Porsche Panamera 4 E-Hybrid Porsche Panamera 4 E-Hybrid Executive
36 523 218 39 027 531

%KA%Jó érzés a tükörbe nézni, két ígéretes domborulat fogad minket, a sportos küllem nem véletlen%KA%

Jó érzés a tükörbe nézni, két ígéretes domborulat fogad minket, a sportos küllem nem véletlen

Miközben én a konnektoros Panamerától is elolvadtam, a Porsche már rég a jövőn dolgozik. Hamarosan debütálhat ugyanis a régóta felvezetett Mission E, ami már tisztán elektromos lesz. Addig is 36,5 millió forint feletti kezdő listaárral érhető el a Porsche már most fejlett hibridrendszere, a hosszított Executive Panamera további 3 millió felárral indul. Ezek emberi léptékben nem értelmezhető számok, azonban aki nem akar beállni a sorba és Porschét választ, nem fog csalódni. A legjobb döntés lehet ma. Egyébként is, szerintem menőbb Le Mans-ban nevelkedni, mint a Nordschleifén, ahol mindenki más tesztel. Az már olyan uncsi, nem igaz? Mondom ezt úgy, hogy épp itt ülök a Grand Prix pálya és a Nordschleife érintkezésénél. Mindennek motorsport illata van és folyton Porschék és egyéb szemérmetlenül kívánatos teljesítménymodellek hangját hallani. Ez tényleg az autósport bölcsője és legfőbb központja a mai napig. Alig vártam, hogy közelebbről is megismerkedjek a legendás versenypályával. Remélem, lesz lehetőségünk a Nordschleifét is megtekinteni, kíváncsian várom mit mesél majd. Úgy érzem, lesz miről beszélgetnünk.

%KA%Nem csak elhozott a Nürburgringre, ezzel valóra váltva az álmom, de mindezt elképesztő élménysokk mellett tette a legkulturáltabb hibrid, amit valaha vezettem%KA%

Nem csak elhozott a Nürburgringre, ezzel valóra váltva az álmom, de mindezt elképesztő élménysokk mellett tette a legkulturáltabb hibrid, amit valaha vezettem

Ez is érdekes lehet:
 

A Megane RS érkezésével frissül a GT is

Szabadalmi fotóin már szinte minden látszik, annál biztos, hogy több, mint első hivatalos szereplésén...

Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható...

Itt a Mercedes első pickupja, az X-osztály, háromféle stílusban

Leleplezték a Mercedes hónapokkal ezelőtt meglibbentett pickupját, az X-osztályt. Visszafogták...

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul...

Mire megy a leggyorsabb Tesla egy 1000 lovas Supra ellen?

Sorra alázza a Tesla csúcsváltozata a szupersportkocsikat, nem igazán talál legyőzőre. Ezúttal...

BMW E36 316i, 1998 - használtteszt

Az importlista élén is állt az E36 316i. Tetőablak, klíma, villanyablakok központi zár, minden...

Audi A4 1.8 20V quattro, 1999 - használtteszt

Elsőre döbbenet, hogy mennyire korrekt állapotú a valósan keveset futottnak tűnő csaknem 20 éves...

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (6 db)

Tolnai Márk írta: 5 napja − szerző
Tamás11 írta: 7 napja

2.995 cm3 = 2,9 liter? Nem inkább 3,0?


De 3.0 lesz az, köszönöm a javítást!

A válaszoláshoz belépés szükséges
kick írta: 5 napja

Nagyoön király!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Rick írta: 5 napja

"majd gázelvételre nagyot szisszen a turbó," Mondja már el valaki a hülyegyereknek, hogy az a lefújószelep lesz...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tamás11 írta: 7 napja

2.995 cm3 = 2,9 liter? Nem inkább 3,0?

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 7 napja
Egükem írta: 7 napja

Hybrid autókat a Toyota gyárt.....


meg a lexus. csak generációról generációra rosszabbakat. hol a hathenger ment a levesbe hol a 4wd lett alibi.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Egükem írta: 7 napja

Hybrid autókat a Toyota gyárt.....

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl

Friss tesztek

BMW M760Li xDrive M Performance teszt

Izzadságszagú sportzakó - BMW M760Li Videó

Horizontot görbít, hordószámra zabálja a benzint, állakat szakít, gumikat gyilkol, hideg pezsgőt kínál, feneket masszíroz és sportautós teljesítménnyel bódít az első M-es 7-es.


Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl

Hirdetés

PORSCHE tesztek

Porsche Macan GTS menetpróba

A Porsche crossover, ami igazából sportautó

A Porsche Macan S és a Turbo között ott van a GTS, ami a tökéletes középút a városi és a teljesítmény crossoverek között. Élmény volt vezetni.


Porsche 718 Boxster S menetpróba

Mennyire Porsche a Boxster új négyhengerese?

A Porsche középmotoros, turbós négyhengeressel felvértezett 718-asát próbáltuk, abból is az erősebb, 350 lóerős Boxster S-t hajtottuk.

Még több PORSCHE teszt

Címlapon


Friss cikkek

Millbrookban jártunk, Európa egyik legfejlettebb és legtitkosabb tesztközpontjában

Mi folyik Millbrookban, ami ennyire titkos? Megnéztük!

41 perce – Sztori

Ott volt az Aston, a Rolls-Royce, a villany-Jaguar, a szomszédban meg a Mercedes jobbkormányos teherautói várták, hogy terepen bénázzunk velük.


Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

3 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

5 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

PORSCHE PANAMERA 4S Dízel 4.0 V8 Biturbo PDK AWD ÁFÁS/Légrugó/BOSE/Kamera/LED

PORSCHE PANAMERA 4S Dí...

Ár: 46.000.000 Ft

Évjárat: 2017 / 3

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Dízel

PORSCHE PANAMERA GTS PDK INDIVIDUAL!

PORSCHE PANAMERA GTS P...

Ár: 20.990.000 Ft

Évjárat: 2012 / 5

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

PORSCHE PANAMERA 4 PDK Magyarországi.Szervizkönyves

PORSCHE PANAMERA 4 PDK...

Ár: 10.999.000 Ft

Évjárat: 2011 / 6

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!