0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Mindent bele! - Ilyen a friss Renault Captur

Renault Captur facelift menetpróba

·

A Renault legkisebb SUV-ja új arcát mutatja, de nem csak a külsőségeknek él. Egy minden jóval megtömött új kivitelt kapott Európa legkedveltebb crossovere.

%KA%Frissült a Renault Captur, már próbálhattuk is. Drasztikus változás nem érte, ami jó oldalról nézve azt jelenti, legalább nem rontották el erőszakosan a csinos formát%KA%

Frissült a Renault Captur, már próbálhattuk is. Drasztikus változás nem érte, ami jó oldalról nézve azt jelenti, legalább nem rontották el erőszakosan a csinos formát

Furcsa ezt látni, de a Renault Captur büszkélkedhet 2016 legkedveltebb crossovere címmel, mivel az elmúlt évben 215 670 darabot adtak el belőle, amivel könnyedén megelőzte versenytársait. Persze nálunk is fut belőle jó néhány, és hamarosan megérkezik hozzánk is a frissített verzió. Már vezettük, mutatom, mit kell figyelni, elsősorban a külsőn. Nem lesz egyszerű megkülönböztetni a frissített Capturt, a dániai tesztúton is folyton azt hittük, hogy a kollégák tartanak szembe, vagy éppen haladnak előttünk, mivel annak ellenére, hogy importőr nincs, az országban, épp a Capturből látni elég sokat. Szóval a frissítéssel érkezett újdonságokat a lökhárítókon kell keresnünk, ott is a hűtőmaszkot és az alsó légbeömlőket figyeljék. Na jó, ott a C-alakú nappali menetfény pár, ami az elődön csak néhány LED-volt, így már a Capturnek is van egy könnyebben megjegyezhető arca.

%KA%Új az alsó LED-es nappali menetfény, a C-alakkal már könnyebben megjegyezhető arcot kapott, de a fényszórók is teljesen diódásak is lehetnek, a hűtőrács mindenképp új%KA% %KA%Új az alsó LED-es nappali menetfény, a C-alakkal már könnyebben megjegyezhető arcot kapott, de a fényszórók is teljesen diódásak is lehetnek, a hűtőrács mindenképp új%KA%

Új az alsó LED-es nappali menetfény, a C-alakkal már könnyebben megjegyezhető arcot kapott, de a fényszórók is teljesen diódásak is lehetnek, a hűtőrács mindenképp új

%KA%Újak a lökhárítók is, a csinos megjelenést ezüst koptatókkal dobták fel, de vannak új árnyalatú fényezések is%KA%

Újak a lökhárítók is, a csinos megjelenést ezüst koptatókkal dobták fel, de vannak új árnyalatú fényezések is

Az orr újdonsága továbbá a lökhárító alján lévő szürke koptató és a Zen felszereltségi szinttől 170 ezer forintos extraként elérhető Pure Vision fantázianévre hallgató teljesen LED fényszóró. Ilyenkor persze a hátsó lámpák is diódásak, még a hátsó lökhárítót is kiegészítő ezüst koptatót is beleszámítva ennyi a változás. Persze vannak új fényezések, meg különböző változatok tetőre, de azt már csak az igazán éles szeműek fogják észrevenni, hogy az oldalsó díszlécek és a felnik kupakjai is a tetőre rímelhetnek. Bent abszolút jó irányba újítottak a franciák, a Captur még akkor érkezett, mikor a zongoralakk divat hódított – legalábbis szerették volna mindenfelé ledugni a torkunkon – de szerencsére rájöttek, hogy teljesen felesleges a takaríthatatlan felület, így szinte teljesen kipucolták a belteret. Rácfelvarrás előtt még a kormányra is jutott bőven, ahelyett egy új van, a könyöklők, valamint a szerintük még mindig zseniális kihúzható kesztyűtartó fogantyúja is normál matt műanyagra cserélődött. Így már nem érezni túlzásnak odabent semmit, kerek, amit látunk, és a szemnek is kellemes.

%KA%Pozitív irányban frissült a belső, egyszerűnek tűnik, viszont ha emlékszünk az első verzióra, ennek örülni fogunk, kitakarították belőle a rengeteg zongoralakkot%KA%

Pozitív irányban frissült a belső, egyszerűnek tűnik, viszont ha emlékszünk az első verzióra, ennek örülni fogunk, kitakarították belőle a rengeteg zongoralakkot

Renault Captur, 2017 − méretek
Hosszúság Szélesség Magasság Tengelytáv Csomagtér (l)
4122 1778 1566 2606 377-455-1235

%KA%Elég jól tartanak az ülések, kényelmesek is, aminek pedig az idősebbek örülhetnek, az a magas üléspozíció%KA% %KA%Elég jól tartanak az ülések, kényelmesek is, aminek pedig az idősebbek örülhetnek, az a magas üléspozíció%KA%

Elég jól tartanak az ülések, kényelmesek is, aminek pedig az idősebbek örülhetnek, az a magas üléspozíció

Ennyit az alapokról, ugyanis a fontosabb történet az új felszereltségi szint, a Talismannál és az Espace-nál már megismert Initiale Paris. Az eladási listák élére kerülésével kiérdemelte a Captur is a mindent bele kivitelt, és nem is áll neki rosszul. Szó szerint belepakolták, amit csak tudhat az apró crossover, ennek persze elég szűk határai vannak. A már említett LED-es csomag mellett a másik fontos újdonság a holttér-figyelő is alapáras az Initiale Paris-hoz, de ez csak figyelmeztet egy apró sárga LED-del a tükrökben. A csúcsverziónak vannak sajátosságai, mint az egyedi hűtőrács és a különleges, csak ehhez elérhető Améthyste Black fekete fényezés, valamint a különleges bőr belső. Az üléskárpit nagy kedvencem, úgy teszi világossá, optikailag tágasabbá a belteret, hogy közben az ülőlapot nem hamar koszolódó fehér bőrrel, hanem feketével borították és fölfelé fokozatosan világosodik. Rendkívül ízléses és kényelmes, bár nem a legjobb bőr, amivel találkoztam, viszont ezt a fix félig üveg tetővel valamelyest ellensúlyozni tudja.

%KA%Elég klassz anyagokat használnak a kárpithoz, a halszálkás szürke szövet kicsit retro, a hálós betét viszont feldobja, a szürke szőnyeg jóvoltából pedig kicsit világosabb odabent, és még mindig megvannak a használhatatlan, de legalább jópofa húrok az ülések hátán%KA% %KA%Elég klassz anyagokat használnak a kárpithoz, a halszálkás szürke szövet kicsit retro, a hálós betét viszont feldobja, a szürke szőnyeg jóvoltából pedig kicsit világosabb odabent, és még mindig megvannak a használhatatlan, de legalább jópofa húrok az ülések hátán%KA% %KA%Elég klassz anyagokat használnak a kárpithoz, a halszálkás szürke szövet kicsit retro, a hálós betét viszont feldobja, a szürke szőnyeg jóvoltából pedig kicsit világosabb odabent, és még mindig megvannak a használhatatlan, de legalább jópofa húrok az ülések hátán%KA%

Elég klassz anyagokat használnak a kárpithoz, a halszálkás szürke szövet kicsit retro, a hálós betét viszont feldobja, a szürke szőnyeg jóvoltából pedig kicsit világosabb odabent, és még mindig megvannak a használhatatlan, de legalább jópofa húrok az ülések hátán

Renault Captur, 2017, benzines motorkínálat − műszaki adatok
Energy TCe 90 Energy TCe 118
Emissziós norma Euro 6
Hengerűrtartalom [cm3] 898 1197
Hengerek/szelepek száma 3/12 4/16
Váltófajta/-fokozat kézi/5 kézi/6 (duplakuplungos automata/6)
Teljesítmény [LE/ 1/perc] 90/5000 118/5000
Nyomaték [Nm/ 1/perc] 140/2250 205/2000
Gyorsulás 0-100 km/h [s] 13,0 9,9 (10,6)
Végsebesség [km/h] 171 182 (192)
Kombinált fogyasztás [l/100 km] 5,1 5,5 (5,5)
CO2-kibocsátás [g/km] 114 125 (125)
Saját tömeg [kg] 1173 1195 (1202)
Megengedett össztömeg [kg] 1671 1727 (1744)
(zárójelben az automata váltós adatok)

%KA%Kiszedve a padlót és az alapáron csúsztatható hátsó ülést előre tolva 455 literbe pakolhatunk. Hatfokozatú duplakuplungos automata váltó is kérhető a 118 lovas benzineshez és a 90 lovas dízelhez, ezeket sajnos nem vezethettük%KA% %KA%Kiszedve a padlót és az alapáron csúsztatható hátsó ülést előre tolva 455 literbe pakolhatunk. Hatfokozatú duplakuplungos automata váltó is kérhető a 118 lovas benzineshez és a 90 lovas dízelhez, ezeket sajnos nem vezethettük%KA%

Kiszedve a padlót és az alapáron csúsztatható hátsó ülést előre tolva 455 literbe pakolhatunk. Hatfokozatú duplakuplungos automata váltó is kérhető a 118 lovas benzineshez és a 90 lovas dízelhez, ezeket sajnos nem vezethettük

Nem elég, hogy az ülések különlegesek − még a hátukon sincs ott a gitárhúr a gyerekeknek – mindenhol bőrrel borították az alapból egyszerű műanyagokat. Ebből a legtöbb helyen jól jöttek ki, jó érzés bármihez hozzányúlni, és bőven lesz mivel foglalkoznunk odabent, már csak akkor is, ha a varrásokat próbáljuk meg szemmel lekövetni. Persze bent van más elfoglaltság is, a multimédiás rendszerekből az alap R&Go a saját okostelefonunk kijelzőjét használja, ennek megvan az az előnye, hogy kapunk telefontartót középre, normális helyre és azt a navigációt használhatjuk, amelyiket mi szeretjük. Így persze nem lehet például tolatókamerát, vagy önparkoló rendszert kérni, azokat csak az Initiale Paris és az XMod verziókhoz kaphatjuk, a Media Nav Evolution és a csúcs R-LINK Evolution viszont saját, akár forgalomfigyelős navigációt is ad, utóbbi pedig AndroidAuto szolgáltatást is.

%KA%Külsőre is más kicsit az Initiale Paris, az Espace-hoz hasonló hűtőrácsot kell figyelni, valamint az egyedi fekete fényezést, persze nem ezen az autón%KA%

Külsőre is más kicsit az Initiale Paris, az Espace-hoz hasonló hűtőrácsot kell figyelni, valamint az egyedi fekete fényezést, persze nem ezen az autón

Renault Captur, 2017, dízel motorkínálat motorkínálat − műszaki adatok
Energy dCi 90 Energy dCi 110
Emissziós norma Euro 6
Hengerűrtartalom [cm3] 1 461
Hengerek/szelepek száma 4/16
Váltófajta/-fokozat kézi/5 (duplakuplungos automata/6) kézi/6
Teljesítmény [LE/ 1/perc] 90/4000 110/4000
Nyomaték [Nm/ 1/perc] 220/1750 260/1700
Gyorsulás 0-100 km/h [s] 13,1 (13,8) 11,4
Végsebesség [km/h] 171 (172 180
Kombinált fogyasztás [l/100 km] 3,6 (3,8) 3,7
CO2-kibocsátás [g/km] 95 (99) 98
Saját tömeg [kg] 1200 (1290) 1205
Megengedett össztömeg [kg] 1755 (1780) 1762
(zárójelben az automata váltós adatok)

%KA%A lényeg odabent van, az IP ülései teljesen különbözőek, jobban párnázottak és elég kényelmesek − amellett, hogy szépek is. Van már tetőablak is, de sajnos nem nyitható%KA% %KA%A lényeg odabent van, az IP ülései teljesen különbözőek, jobban párnázottak és elég kényelmesek − amellett, hogy szépek is. Van már tetőablak is, de sajnos nem nyitható%KA%

A lényeg odabent van, az IP ülései teljesen különbözőek, jobban párnázottak és elég kényelmesek − amellett, hogy szépek is. Van már tetőablak is, de sajnos nem nyitható

%KA%A Captur a legkisebb Renault crossover, meglepetés volt az új Koleos, azt is megtapogathattuk és elsőre igencsak ígéretes a nagydarab francia, hamarosan annak a próbájáról is beszámolunk%KA% %KA%A Captur a legkisebb Renault crossover, meglepetés volt az új Koleos, azt is megtapogathattuk és elsőre igencsak ígéretes a nagydarab francia, hamarosan annak a próbájáról is beszámolunk%KA% %KA%A Captur a legkisebb Renault crossover, meglepetés volt az új Koleos, azt is megtapogathattuk és elsőre igencsak ígéretes a nagydarab francia, hamarosan annak a próbájáról is beszámolunk%KA%

A Captur a legkisebb Renault crossover, meglepetés volt az új Koleos, azt is megtapogathattuk és elsőre igencsak ígéretes a nagydarab francia, hamarosan annak a próbájáról is beszámolunk

Kétféle hajtáskombinációval próbálhattuk az apró crossovert, az 1,2-es 118 lóerős benzinest és a 110 lovas 1,5 dCi-t is hatfokozatú kézi váltóval. Előbbi kellően erős, képes lendületesen mozgatni a Capturt, de a turbóra elég sokat kell várni. Legalább a rezonancia és a hang is kellemes, mivel ez már nem a 900 köbcentis háromhengeres, bár az is elérhető hozzá 90 lóerővel. Jobb választásnak tűnik viszont a gázolajos 1,5 dCi, karaktere nem zavaróan dízeles, hangja sem vészes, csak pörgetve jön elő belőle a jellegzetes hang, de egyébként kellemes és az utastérben sem hallani belőle túl sokat. Ehhez persze hozzátett, hogy a bemutatón ezt a motort csak a túlbőrözött Initiale Paris felszereltségű autókban próbálhattuk, ahol a kényelmet erősen fokozta a prémiumra hajazó kárpit. A dízellel könnyebb az indulás, a benzinesnél többet kell játszani a kuplunggal, ahogy eddig szinte bármiben, itt is jobban tetszett az 1,5 dCi, persze felhasználás kérdése, városba nyilván nem a legjobb választás.

%KA%A műszerfal is kétszínű, ráadásul a fekete részek mindenhol bőrborításúak, aminek alapvetően örülhetünk, bár a varrással nem sok helyen foglalkoztak eleget, de így is egészen jó a prémiumérzet%KA%

A műszerfal is kétszínű, ráadásul a fekete részek mindenhol bőrborításúak, aminek alapvetően örülhetünk, bár a varrással nem sok helyen foglalkoztak eleget, de így is egészen jó a prémiumérzet

Renault Captur, 2017 − listaárak (Ft)
Motor Life Zen Intens XMod Initiale Paris
Energy TCe 90 3 899 000 4 369 000 4 869 000
Energy TCe 118 4 669 000 5 169 000 5 399 000
Energy TCe 118 EDC 5 619 000 5 849 000 6 619 000
Energy dCi 90 4 999 000 5 499 000
Energy dCi 90 EDC 5 949 000
Energy dCi 110 5 799 000 6 029 000

%KA%Forgalomfigyelős navigációt, holttér-figyelőt és automata parkolórendszert is nyújt a Captur, de megmaradt a jópofa, de nem a legpraktikusabb, óriási kihúzható kesztyűtartó%KA% %KA%Forgalomfigyelős navigációt, holttér-figyelőt és automata parkolórendszert is nyújt a Captur, de megmaradt a jópofa, de nem a legpraktikusabb, óriási kihúzható kesztyűtartó%KA%

Forgalomfigyelős navigációt, holttér-figyelőt és automata parkolórendszert is nyújt a Captur, de megmaradt a jópofa, de nem a legpraktikusabb, óriási kihúzható kesztyűtartó

Az új Initiale Paris felszereltséggel együtt így már öt szinten érhető el a frissített Renault Captur. A kezdő Life igencsak fapapos, mivel még légkondicionáló sincs 3,899 millióért, a manuális állítású klíma további 200 ezer forintért kérhető hozzá, így érdemesebb 4,099 milliós alapárral számolni. A második szintű Zenhez érhetőek el már olyanok, mint a LED világításcsomag, vagy a 17” colos kerekeket és sötétített ablakokat tartalmazó Look csomag. Ahogy azt a gyáriak jól belőtték, az Intens lehet a legkapósabb. Egyrészt minden hajtáskombinációval elérhető, másrészt 4,869 milliótól indul, és már benne vannak a LED lámpák, a hátsó tolatóradar, meg persze az automata klíma, de kérhető hozzá pluszban az R-Link navigációs rendszer. Emellett olyan csábító ajánlatot ad, legalábbis egyelőre, amivel igazán egyedi lehet az autónk, méghozzá nulla forintért, ez pedig a választható színű tető és tükörház. A parkolóautomatika csak az X Modtól érhető el, a csúcs Initiale Paris pedig 6,619 millió forinttól és csak a duplakuplungos automata váltóval szerelt 118 lóerős 1,2-es benzinmotorral.

%KA%LED-esek persze a hátsó lámpák is, 17 colosak a felnik, sötétítettek az ablakok, ha megfizetjük az Initiale Parist, persze ezek külön is rendelhetők. A más színű tető most az Intenshez nulla forintos extra%KA%

LED-esek persze a hátsó lámpák is, 17 colosak a felnik, sötétítettek az ablakok, ha megfizetjük az Initiale Parist, persze ezek külön is rendelhetők. A más színű tető most az Intenshez nulla forintos extra

Ez is érdekes lehet:
 

Melyik szedán éri meg jobban? Citroën C-Elysée, Fiat Tipo, Lada Vesta, vagy Peugeot 301?

Még nálunk is épp valamilyen szinten érdekelt a piacon az alsókategóriás szedán, ami inkább a...

Volkswagen Tiguan 2.0 CR TDI Bluemotion, 2014 - használtteszt

Újonnan már nálunk is a SUV szegmens vezeti az eladásokat. De vajon mit tud egy hároméves Volkswagen...

Eladó egy Hummer H1, Tupac Shakur egykori autója

A Hummer H1 önmagában is gengszterautó, egy valódi romboló, tank a mindennapi forgalomban. Még...

Kánikulai gumiteszt 2017: ismét megmértük, hogy megéri jó abroncsra költeni

Szokás szerint a Hungaroringen található Tanpályán tartottuk meg a kánikulai gumitesztet a nonstopgumival...

Első teszt: Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium Technology

Már színével, finom részleteivel is sokkoló az új Ford Fiesta, aztán használata közben még inkább...

Nyíltak a zsákok, mégis szinte mindene eltört, mert a lába a műszerfalon volt

A férje szólt, hogy ne tegye föl a lábát, de ez a nőt nem érdekelte. Koccantak, nyíltak a légzsákok...

Új motorcsaládot mutat be a Mazda Frankfurtban

A japán gyártó úgy tűnik meglépi azt, amit eddig senki: sorozatgyártásba kerül a Skyactiv II...

Felnimeccs: megéri a nagyobb kerékre költeni?

Örök vitatéma az alufelni és a nagy kerék kérdése. A nagyobb kerék ugyanis jelentősebb tömeget...

Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (4 db)

Velokex írta: 3 hónapja

Picike motorok, gyerekeknek való ülések, apró csomagtér, mégis viszik, mint a cukrot. Nálunk nem rúg labdába sem.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 3 hónapja

Jópofa fiatalos autó. Más kérdés nálunk hány fiatal tudja megvenni, mert azért első autónak nem olcsó.

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: 3 hónapja

Tetrszetős formaterv,belül is gusztusos,modern kinézet,ledes hátsó lámpák meg egyéb népbutítás.Ez pont elég, hogy eladják.Az átlag ember nem azt foja mérlegelni, hogy kinai bakelitból van-e a belseje, elég ha szépen néz ki és legyen ledes nappali menetfény, mert az kulva jól néz ki...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Martinka95 írta: 3 hónapja

nagyon gyenge ez az autó. motorpaletta terén gyenge, anyaghasználat sem a legjobb, elég fapados, és nem is olcsó ennyiért.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Friss tesztek

Első teszt: Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium Technology

Ékszerbe bújtatott asszisztens - Ford Fiesta teszt

Már színével, finom részleteivel is sokkoló az új Ford Fiesta, aztán használata közben még inkább az. Félelmetes, hogy milyen tudást rejtettek a kisautóba.


Lexus RC 300h F Sport teszt

Korhatáros vetítés - Lexus RC 300h

Akárcsak egy horrorfilm óriásplakátja, amin a legsokkolóbb szereplőt is megjelenítik. Mindent lelőnek róla az első pillanatban, nincs esélyünk megijedni, de így legalább figyelhetünk a részletekre.


BMW 540i xDrive Touring M Sport teszt

Sorhatputtonyos - BMW 540i Touring teszt

Szóval a BMW hathengernél kezdődik, az 5-ös pedig minden szinten etalonnak számít? Akkor ez itt minden BMW-k legbéemvébbike. 340 ló egy családi kombiban, mi baj lehet?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Hirdetés

RENAULT tesztek

Renault Talisman Grandtour Intens 1.6 dCi 130 EDC teszt

Pakolható francia – Talisman Grandtour teszt

Garantáltan jó választás a 130 lóerős dízelmotor a Talisman Grandtourhoz. Igazi utazós kombi a duplakuplungos automatával, de jobban is elsülhetett volna.


Renault Espace 1.6 TCe Initiale Paris teszt

Arcot vált - Renault Espace 1.6 TCe teszt Videó

Egyetlen benzinmotorjával, a paletta legerősebbjének számító 200 lovas 1.6 TCe-vel és csúcsfelszereltséggel járt nálunk az új Renault Espace.


Renault Twingo 1.0 SCe teszt

Csók a hatvanas évekből - Renault Twingo teszt Videó

Négy üléssel, négymillióért súlyos eset az új Twingo. Jó kocsi? Farmotoros, csinos, de ezzel az árral nagyon nem a "mi autónk".


Renault Scénic XMOD 1.6 dCi Privilége teszt

Felvág, de van is mire - Renault Scénic XMOD teszt

Szabadidő-autónak álcázott XMOD szériájával, annak is csúcsverziójával járt nálunk a Renault Scénic. Vagány, és még mindig remek családi autó.


Renault Captur 1.2 TCe EDC Dynamique teszt

Zabálni fogják. Renault Captur teszt

Nagy siker lesz a Captur. Amit tudnia kell, tudja, a dizájnja pedig zseniálisra sikeredett. A Clio-alapú kis crossovert 1,2 literes benzines turbómotorral és dupla kuplungos automata váltóval teszteltük.


Még több RENAULT teszt

Címlapon


Friss cikkek

200 méteren egyelőre verhetetlen a dán villany dragster

Félelmetes a világ leggyorsabb villanyautója Videó

2 napja – Sztori

Gyorsulásban teljesen egyértelmű, hogy a villanyautók verhetetlenek. A Tesla Model S P 100D sorra veri el a sportkocsikat, de van nála is gyorsabb 200 méteren.


Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Vajon az oroszlánnal vagy a medvével járunk jobban?

3 napja – Sztori

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség köztük, mégis egy vevőkört céloznak.


Dobhatjuk a kukába a fényképezőt, elég a mobiltelefon?

Autófotózás mobiltelefonnal? Vajon mi jöhet ki belőle? Videó

5 napja – Sztori

Ma már bármelyik mobiltelefon kínál fotó- és videókészítési lehetőséget, így egy autót akár azzal is megfotózhatunk. Próbára tettünk néhányat.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

RENAULT CAPTUR 1.5 dCi Energy Zen EURO6 Tesztautó!

RENAULT CAPTUR 1.5 dCi...

Ár: 4.500.000 Ft

Évjárat: 2016 / 8

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

RENAULT CAPTUR 1.5 dCi Energy Intens S&S Navigáció! Tempomat!

RENAULT CAPTUR 1.5 dCi...

Ár: 3.350.000 Ft

Évjárat: 2014 / 9

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

RENAULT CAPTUR 0.9 TCe Energy Zen EURO6

RENAULT CAPTUR 0.9 TCe...

Ár: 4.169.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!