0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Nem olcsó, de vagány és akár összkerekes az új Suzuki Ignis

Suzuki Ignis hazai menetpróba

·

Tipikus városi mini-SUV lett az új Ignis, még New Yorkban is vezettük. Szívómotor, négyhenger, 800 kiló, összkerékhajtás. Mi kell még?

%KA%Barátságos mini-SUV, a Suzukitól eddig nem ismert stílusjegyekkel és hangulattal. A sallangoktól eltekintve az új Ignis egy szegmensében is kicsinek számító kisautó%KA%

Barátságos mini-SUV, a Suzukitól eddig nem ismert stílusjegyekkel és hangulattal. A sallangoktól eltekintve az új Ignis egy szegmensében is kicsinek számító kisautó

Mini-Vitara. Már jó ideje tudunk róla, mégis csak most tartotta hazai menetpróbáját a vadiúj Suzuki Ignis. A japánok úgy döntöttek, másképp folytatják az Ignis által kijárt utat. A korábbinál egy jóval kisebb, mindössze 3,7 méter hosszú, valamivel 800 kiló feletti tömegű kisautóval, pontosabban mini-SUV-val, a Suzuki által ultrakompakt SUV-nak nevezett városi terepjáróval viszik tovább az Ignis modellnevet. A gyáriak kiemelték, ez nem crossover, ez SUV, később be is bizonyította nekünk, hogy miért. A külső épp olyan egyedi, mint a belső. A tipikus indiai formaterv megosztó lehet, azt viszont meg kell hagyni, hogy vonzza a tekinteteket. Főleg a Vitaráról ismert borostyánsárga, neonkék vagy korallpiros fényezéssel, amiket akár kéttónusúként, fekete tetővel is kérhetünk. Szintén a Vitara-rokonság jele a motorháztető oldalán futó apró műanyag ív és az 5 mm-rel alacsonyabb, 180 mm-es szabad hasmagasság. Minden másban egyedi, a hűtőrács semmihez sem hasonlítható, az 1977-es Cervo által ihletett C-oszlopra húzott mélyedések és az első-hátsó lámpák sportossá teszik. Persze egészében inkább aranyos, mint egy mesefigura. Az irányt jól mutatja, hogy az Ignis menetpróbáján fiatal youtuberek is ott voltak, akiken keresztül hibátlanul meg lehet fogni a célközönséget. Ráadásul − képletesen − New York utcáira is elvihettünk fotózni.

Suzuki Ignis, 2017 − méretek
Hosszúság [mm] Szélesség [mm] Magasság [mm] Tengelytáv [mm] Csomagtér [l]
3700 1660-1690 1595 2435 260-1100

%KA%Hátulról a legaranyosabb. Azok a lámpák és azok a cuki szélesítések. A C-oszlopot bárhonnan felismerjük majd, imádni való részlete%KA% %KA%Hátulról a legaranyosabb. Azok a lámpák és azok a cuki szélesítések. A C-oszlopot bárhonnan felismerjük majd, imádni való részlete%KA%

Hátulról a legaranyosabb. Azok a lámpák és azok a cuki szélesítések. A C-oszlopot bárhonnan felismerjük majd, imádni való részlete

Mókás kisautó. Egyetlen motorral érkezett a Suzuki mini-SUV-ja, a Balenóban már bizonyító 1,2 literes, négyhengeres, 88 lóerős DualJet benzinessel. Végre nem egy agyonkicsinyített, megturbózott jószág, és láss csodát, ennek az ereje is elég hozzá, tipikus városi, pörgethető motor lett. Ehhez is illik az 5 fokozatú kézi váltó, ami pontosan ugyanúgy kapcsolható, mint minden más Suzukiban. Nem akad, nem recseg, nem nehézkes, simán beletalál a fokozatokba és kész. Nincs min gondolkodni, 30-nál harmadikat, 40-nél negyediket kér, mint a régi Swiftben. A 3000/perc fordulatot már ötödikben is 110 km/h-nál eléri, a hangja viszont ilyenkor is nyugodt marad. Mindemellett nagyon szuper a futóműve, kisautós mércével persze. Terepen és közúton is egész puhán fut, pedig mi összkerékhajtással próbáltuk, ami merev hátsó hidas, de legalább tekercsrugós. Akármilyen furcsa, de a vezetői pozíció ugyanolyan, mint az elődnél. Bár két teljesen különböző autó, a magas üléspozíció, alacsonyra helyezett váltó párosa megmaradt, így az érzés is hasonló. A kormánya méretes, jó tapintású bőr fedi, csak fel-le állítható. Egyik oldaláról klasszikus, bonyolításmentes és praktikus városi kisautó, de van ám egyik másik arca is az új Ignisnek.

%KA%A Vitara üde színei tehetik még vidámabbá. Belül az elődhöz hasonló üléspozíció és kisautós mércével szellős lábtér fogad%KA% %KA%A Vitara üde színei tehetik még vidámabbá. Belül az elődhöz hasonló üléspozíció és kisautós mércével szellős lábtér fogad%KA%

A Vitara üde színei tehetik még vidámabbá. Belül az elődhöz hasonló üléspozíció és kisautós mércével szellős lábtér fogad

Suzuki Ignis, 2017 − műszaki adatok
1.2 DUALJET
Hajtás 2WD 4WD
Emissziós norma Euro 6
Hengerűrtartalom [cm3] 1242
Hengerek/szelepek száma 4/16
Váltófajta/-fokozat 5 fokozatú kézi/robotizált 5 fokozatú kézi
Teljesítmény [LE] 88 (6000)
Nyomaték [Nm] 120 (4400)
Gyorsulás 0-100 km/h [s] 11,8-12,2 11,5-11,9
Végsebesség [km/h] 170 165
Kombinált fogyasztás [l/100 km] 4,6 5,0
CO2-kibocsátás [g/km] 97-104 106-114
Saját tömeg [kg] 810-855 870-970
Megengedett össztömeg [kg] 1330

Játékos terepjáró. Bár nem néznénk ki belőle, de meglepően jól vizsgázott terepen is. Az Ignis másik arca egy mini terepjáró, a kategóriájában eddig nem szokványos tudással. Sáros dagonyában próbáltuk az AllGrip Auto összkerékhajtást, merthogy ezzel is rendelhető az Ignis, és hibátlanul viselkedett. A hajtás neve egyébként új, a Suzuki úgy döntött, hogy minden összkerékhajtása AllGrip nevet visel mostantól, a valódi terepjárók AllGrip Pro, a módválasztós SUV-k és a crossoverek AllGrip Select, míg az automatikusan aktiválódó összkerékhajtással rendelkező modellek, mint amilyen az Ignis is, AllGrip Auto elnevezést kapnak. Utóbbi az első kerekek tapadásvesztésénél automatikusan megosztja a nyomatékot a hátsó kerekekkel. Így lett élményautó az Ignis, ami elöl 22, hátul 38,8 fokos terepszögeivel kevesebb eséllyel akad el. Mindezt lejtmenetvezérlővel fejelték meg a 4WD modelleknél, ami 10 km/h-ra fékez meredek lejtőn, valamint laza talajon haladást egy titokzatos off-road gomb segíti a kipörgés-gátlóval játszva a továbbhaladást. Ki nem néznénk belőle mit tud, aggodalom néljül térhetünk le az útról, persze mindent nem kell bevállalni vele.

%KA%Vajon melyik autót vezettem? Nem nehéz kitalálni. Sárban is önfeledten dagonyázik%KA%

Vajon melyik autót vezettem? Nem nehéz kitalálni. Sárban is önfeledten dagonyázik

Egyedi utastér. Egyetlen jelenleg is palettán lévő Suzuki modellhez nem hasonlítható az új Ignis beltere. Ezek szerint ilyet is tud rajzolni a Suzuki. Vadóc, mutatós, fiatalos, vidám. Kétféle színű betéteket kaphat: narancs, illetve a képeken is látható szürkés színűt. A térérzet nagyszerű, figyeltek a hátsó fejtérre is, a szélesen vájt tetőnek köszönhetően ugyanakkora, mint elöl, a lábtér bőséges, nem lehet rá panasz. A hátsó üléssor három- és kétszemélyes is lehet, utóbbinál 19 centis úton, osztottan tologathatók az ülések, ezzel tovább bővíthető az alapból 260 literes csomagtér, támladöntéssel akár 1100 literesre toldható. A döntést és az előretolást a csomagtérből is végezhetjük, az ülések tetejéről. Előszériás tesztautónk a külön rendelhető Pioneer fejegységet kapta, ami az okostelefonok kezelhetőségét adja, ám rendszere nagyon lassan áll fel, a nagyobb ujjúak szenvednének rajta a mini ikonok miatt. Valamiért címet nem voltunk képesek belevinni, többen sem jöttünk rá, miért. Volt tolatókamera is, nem túl szép képpel. Sokkal inkább ajánlott a Suzuki jól megszokott és mindig jelesre vizsgázó, semmit sem túlbonyolító MirrorLink rendszere, ugyanis azzal is rendelhető az Ignis.

%KA%Még a kapaszkodók is egyediek, a légbeömlőket a C3-tól örökölhette, középen tablet kapott helyet%KA%

Még a kapaszkodók is egyediek, a légbeömlőket a C3-tól örökölhette, középen tablet kapott helyet

%KA%A középkonzol kinézete vagány, felül a légkondihoz, alul a terepezéshez szükséges gombokat találjuk, köztük a lejtmenetvezérlőt is. Mutatós a Pioneer infotainment rendszere, de képtelenek voltunk billentyűzetet kicsikarni belőle, hogy címet vigyünk be%KA% %KA%A középkonzol kinézete vagány, felül a légkondihoz, alul a terepezéshez szükséges gombokat találjuk, köztük a lejtmenetvezérlőt is. Mutatós a Pioneer infotainment rendszere, de képtelenek voltunk billentyűzetet kicsikarni belőle, hogy címet vigyünk be%KA%

A középkonzol kinézete vagány, felül a légkondihoz, alul a terepezéshez szükséges gombokat találjuk, köztük a lejtmenetvezérlőt is. Mutatós a Pioneer infotainment rendszere, de képtelenek voltunk billentyűzetet kicsikarni belőle, hogy címet vigyünk be

Három felszereltségi szint. Az elektronikus segédek hiánya miatt az Euro NCAP-tól csak 3 csillagot kiérdemlő GL alapfelszereltség csak kétkerék-hajtással rendelhető, a gazdagabb ellátmányú, már 5 csillagos GL+ és GLX csomagok összkerékhajtást is kaphatnak. Alapként jár a vészfékasszisztens és a 6 légzsák, a GL+ már fűtést is ad az első ülésekhez. A LED-es fényszórók és a nappali menetfény, a hegymeneti elindulássegítő, a sávelhagyás-figyelmeztetés, a tempomat és a stop-start már csak a GLX csúcsszint kiváltsága. Újdonság a sztereó kamera alapú sofőrsegéd, ami a szélvédő mögött kapott helyet és szintén csak a GLX felszereltséghez elérhető. Éberségünkre is figyel, sávelhagyáskor indexel, ha ezt elfelejtenénk, már ha felismeri a sávot. Amennyiben hosszú ideje „kacsázunk” a sávban, tehát széltől-szélig beleng az autó, akkor is figyelmeztet. Az 5 sebességes kézi váltó mellett, AGS robotizált váltóval is kérhető az Ignis, de kizárólag a csúcsfelszereltségnél, valamint egyedi kérésre, a Balenoból ismert SHVS enyhe hibrid rendszerrel is rendelhető lesz. Listaárat utóbbi is kap, de tőle nem sok eladást várnak.

%KA%260 literes rakteret rejt a csomagtérajtó, a GLX felszereltségnél 50:50 arányban dönthetőek és mozgathatóak is az ülések%KA% %KA%260 literes rakteret rejt a csomagtérajtó, a GLX felszereltségnél 50:50 arányban dönthetőek és mozgathatóak is az ülések%KA%

260 literes rakteret rejt a csomagtérajtó, a GLX felszereltségnél 50:50 arányban dönthetőek és mozgathatóak is az ülések

Legenda lehet. Csak gondoljunk bele, adott egy mindössze 800-900 kiló közötti saját tömeggel rendelkező fiatalos, mutatós kisautó, amiben egy − ha a dicső swiftes múltból indulunk ki − talán örök életű szívómotor pörög, és ráadásul akár összkerékhajtású. Ennél több együtthatója nem is lehetne a tökéletes játszós autónak a havas napokra. 10-15 év múlva a fiatalok kedvence lehet, de ahhoz az is kell, hogy most fogyjon. A GL alapfelszereltség listaára 3 755 000 Ft, a GL+ már 4 140 000 Ft, a GLX robotizált automatával 4 940 000 Ft. Az összkerékhajtás 400 000 Ft felár. Egyetlen közvetlen konkurense a Ford EcoSport lehetne, ami legalacsonyabb listaárán is 5 125 000 Ft-ról indul, ám még ő is 30 centivel hosszabb. Így mondhatni, egyedül maradt az Ignis, feladata pedig nem más, mint a mini-SUV kategória megszerettetése a vásárlókkal. Ha valakinek, hát neki menni fog, kérdés, hogy mennyire vevő rá a hazai közönség.

%KA%Jó döntés volt, hogy nem mentek el a turbós irányba, legalább az Ignis maradt a szívómotornál. Városban és terepen is megállja a helyét. Úgy gondolom, a Suzuki ismét bebizonyította, hogy ért a kisautókhoz%KA%

Jó döntés volt, hogy nem mentek el a turbós irányba, legalább az Ignis maradt a szívómotornál. Városban és terepen is megállja a helyét. Úgy gondolom, a Suzuki ismét bebizonyította, hogy ért a kisautókhoz

Ez is érdekes lehet:
 

Itthon vezettük az új 5-ös BMW-t

Elindult az új 5-ös BMW hazai forgalmazása, már volt is szerencsénk vezetni. Könnyebb, látványosabb...

Menetpróba: Audi Q5, második generáció

Legerősebb 2,0 literes TDI-jével vallott az Audi kompakt SUV-jának második generációja. A Q5...

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic teszt

Örök para autófotózás közben a rendőr és a „közteres”, a Toyota C-HR-t kattintgatva viszont egyértelműen...

A ráncfelvarrás után új motor is érkezik az Octaviaba

Az idén modellfrissítésen átesett Skoda Octavia ősszel motorfrissítést is kap.

Piaci körkép: a 10 évvel ezelőtti slágermodellek ma

Használt autót abból érdemes venni, amiből van kínálat. Megnéztük, mennyiért kapható meg a 10...

Kupás Opel Astra F teszt

Ritkán tudunk egy versenyautóról tesztet írni. Most mégis más a helyzet, neveztem a Kakucs Ring...

Csökken a dízel ára, marad a benziné

Míg az elmúlt hetekben emelkedtek az üzemanyagárak, most némi áresés következik, de csak a gázolajnál...

Mérföldkő: elítélték az autóját hamis óraállással értékesítőt

Ha még nem is jogerősen, de elítéltek egy eladót, aki módosított kilométeróra-állással adott...

Beáldozta Teslája hátsó lökhárítóját, hogy megmentsen egy embert

Valódi happy enddel végződött, ami néhány napja történt a német autópályán. A sofőr saját autójával...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (19 db)

Jewdi76 írta: tegnap
Jewdi76 írta: tegnap

De még az orra is emlékeztet a cervora.



http://www.autozine.org/Archive/Suzuki/classic/Cervo_2.jpg




Bocs:

http://images.honestjohn.co.uk/imagecache/file/width/640/media/5722702/Suzuki%20Cervo%20(1).jpg

A válaszoláshoz belépés szükséges
Jewdi76 írta: tegnap

De még az orra is emlékeztet a cervora.

http://www.autozine.org/Archive/Suzuki/classic/Cervo_2.jpg

A válaszoláshoz belépés szükséges
Jewdi76 írta: tegnap

Távol áll ez a csúnyától, bizonyos szögekből kifejezetten szép ( szemből), bizonyos szögekből pedig markáns és karaktertes( oldal, hátsó) de nem csúnya. Az igaz hogy van hajszálnyi diszharmónia az eleje és a hátulja közt, de annak az az oka hogy innen vettek dizájnelemeket a farához:

http://www.autozine.org/Archive/Suzuki/classic/Cervo_2.jpg

Ennek tudatában pedig egészen korrekt lett.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Laller mx5 írta: tegnap

Elölről jól néz ki, belülről sem rossz, de a hátulja...
Nem értem a márkapolitikát, olyan, mintha a Suzuki saját magának csinálna konkurenciát. Vitara vs S-cross, Swift vs Baleno és most itt az Ignis is. Ahogy látom (az ismerősök között), hogy most is túlnyomó részben azok vesznek Suzukit, akik eddig is azzal jártak, más márkától szerintem kevesek (arányában) váltottak Suzukira.
A Vitara külsőre tetszik, vezettem is, minőség nem annyira, de venni biztosan nem fogok, egyszerűen túl sok lett belőle.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 4 napja

Úgy tűnik ma nem illik azt mondani valamire, hogy ocsmány, akkor se ha ez az igazság... inkább vagány és egyedi :). Az előző Ignis is egy undorító valami volt a nagy fogyasztásával és a lőcsöskocsi rugózásával de legalább ronda nem volt. Pontosan beleillik a Suzuki kínálatába ez a fostalicska a Celerio mellett a helye. Azt nem tudom megérteni, hogy a Swift és a többi között hogy van ilyen hatalmas különbség designban...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Határon autózó írta: 4 napja

". . . középen tablet kapott helyet . . ."
Hát a tablet nagyon nincs középen. Nem volt egy vonalzójuk?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Velokex írta: 5 napja

Szerintem sokkal arányosabb lehetne a kinézete, ha hátul tíz-húsz centivel meghosszabbítanák.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Akkus írta: 5 napja

Csak egy hiba van ezzel a cikkel, hogy az autó ára nem valós. Lista áron ki vásárolt suzukit ??? A valós ár GL 3 055 000-től GLX 4WD 4 300 000 ig

A válaszoláshoz belépés szükséges
boogee írta: 6 napja

Mindennel kitudnék egyezni, csak az árával nem. Szerintem olyan 2500000 ft kellene indulnia, hogy sláger legyen.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Velokex írta: 6 napja


"A korábbinál egy jóval kisebb, mindössze 3,7 méter hosszú, valamivel 800 kiló feletti tömegű kisautóval, pontosabban mini-SUV-val, a Suzuki által ultrakompakt SUV-nak nevezett városi terepjáróval viszik tovább az Ignis modellnevet."

Ezt nem igazán értem, hiszen a régi és az új Ignis szinte centire egyforma méretű.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Friss tesztek

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic teszt

5 rendőr ugrott rá, Év Autója is lehet - Toyota C-HR teszt Videó

Örök para autófotózás közben a rendőr és a „közteres”, a Toyota C-HR-t kattintgatva viszont egyértelműen barátkozni jöttek.


Mazda3 Sedan G120 Revolution Automata teszt

Apukám világa? Mazda3 Sedan G120 Automata

Megújult az idei modellévre a Mazda3. Középső benzinesével, szedánként, automatikus váltóval próbáltuk. Korrekt munka, elhibázott konfiguráció.


Kia Optima PHEV plug-in hibrid teszt

Feszültséglevezetés – Kia Optima PHEV teszt

Az Optima hibridje Európába már csak konnektoros verziójával érkezik. Nem fogad szót, működése különös, de jó használni, hatékony, és szemtelenül kevés benzint kér.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Hirdetés

SUZUKI tesztek

Suzuki Baleno 1.2 GL teszt

Ez is a mi autónk lehet? Suzuki Baleno teszt Videó

Azt a verziót sikerült megkaparintani az új Suzuki Balenóból, amit vélhetően a legtöbben fognak venni. A Baleno jó családi autó lehet.


Suzuki Vitara 1.6 GL+ teszt

Teszten a Suzuki Vitara, amit venni is fognak Videó

Fronthajtással, alap közeli felszereltséggel teszteltük az új Suzuki Vitarát, mert legtöbben vélhetően így fogják választani. Slágergyanús.


Suzuki SX4 S-Cross 1.6L VVT teszt

Francba a turbómotorral! Suzuki SX4 S-Cross teszt

Szimpla fronthajtással és elvileg ósdi szívó benzinmotorral próbáltuk a Suzuki SX4 S-Crosst. És egy kicsit meglepődtünk.


Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD teszt

Üdvözlet az analóg korszakból - Suzuki SX4 S-Cross teszt

A Suzuki SX4 S-Cross bár jó autó, de ezért az árért sajnos van nála több jobb ajánlat is. Azok viszont kicsit sem Suzukik.


Suzuki Jimny 1.3 JLX AC 4WD teszt

A fene tudja, miért, de tetszik - Suzuki Jimny teszt

Kicsi, kényelmetlen, pattogós, zajos, régies. Mai mércével soványan felszerelt. Nem erős, nem olcsó, mégis kéne, de nagyon. A Suzuki Jimny egyszerűen imádnivaló.


Még több SUZUKI teszt

Címlapon


Friss cikkek

Az eddigi legrondább: Force India VJM10

Furcsa csápokat kapott a Force India F1 autója

2 órája – Sztori

A Renault gyönyörű formái és színei után bemutatkozott a Force India ormányosa. Az orr semelyik eddigi autóhoz nem hasonlítható. Mit tudnak?


Menetpróba: Mini Countryman

Csini Mini az új Countryman

7 órája – Újdonság

Második generációjába lépett a Mini városi crossovere, a Countryman. Hazai viszonyok között ismertük meg, autóztunk is sokat vele.


Az eddigi legszebb: Renault R.S.17

Több mint 900 lóerő 722 kilóhoz

18 órája – Sztori

A tavalyi még tanulóév volt, idén már a konstruktőri ötödik helyért küzdene a Renault Sport F1 Team. Londonban mutatták be idei fegyverüket.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

SUZUKI IGNIS 1.3 GLX

SUZUKI IGNIS 1.3 GLX

Ár: 899.000 Ft

Évjárat: 2003

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI IGNIS 1.3 GC AC CD Limitált MAGYAR.SZERVIZKÖNYVES!

SUZUKI IGNIS 1.3 GC AC...

Ár: 980.000 Ft

Évjárat: 2006 / 2

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI IGNIS 1.3 GLX Magic AC Limitált

SUZUKI IGNIS 1.3 GLX M...

Ár: 799.000 Ft

Évjárat: 2006 / 3

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!