Már a Suzuki kisautója sem kapható négy hengerrel, de ettől tényleg rosszabb lett? Erre kerestük a választ a hazai bemutatón, a Swift pedig csattanós választ adott!
A lágy hibrid Ignis után a Swift is nálunk járt ugyanazzal a hajtáslánccal, amelyben a 12 voltos lítium-ion akksi és az ISG segíti a benzinmotor dolgát. Vajon megéri a felárat?
Olvasónk birtokában egy irigylésre méltó autó van: szívómotoros, 1,6-os Swift Sport, ráadásul 100 ezer kilométer alatti futással. Egy ilyen kincs esetén különösen fontos, hogy megfelelő kenőanyaggal fusson.
Egy Swift különkiadással reklámozza új motorkerékpárját a Suzuki, a Swift Sport verzióhoz képest is vadabb külsővel borzolja a kedélyeket, de sajnos csak a hollandok kiváltsága lesz az új modell.
Ennél őszintébb hirdetés talán ma nincs a Használtautón, a krosszmotorok között ugrató Swiftet a fél ország biztos, hogy ismeri. Most eladó, de el ne hidd, hogy megkímélt!