A hatodik generációs Swift szembe megy minden mai trenddel, nem akar 2,5 tonnás SUV lenni, de még csak több száz kilométeres hatótávot ígérő villanyautó sem. Továbbra is egy kicsi városi autó képében tetszeleg, és ettől annyira szerethető.
Már a Suzuki kisautója sem kapható négy hengerrel, de ettől tényleg rosszabb lett? Erre kerestük a választ a hazai bemutatón, a Swift pedig csattanós választ adott!
A lágy hibrid Ignis után a Swift is nálunk járt ugyanazzal a hajtáslánccal, amelyben a 12 voltos lítium-ion akksi és az ISG segíti a benzinmotor dolgát. Vajon megéri a felárat?
Olvasónk birtokában egy irigylésre méltó autó van: szívómotoros, 1,6-os Swift Sport, ráadásul 100 ezer kilométer alatti futással. Egy ilyen kincs esetén különösen fontos, hogy megfelelő kenőanyaggal fusson.
Egy Swift különkiadással reklámozza új motorkerékpárját a Suzuki, a Swift Sport verzióhoz képest is vadabb külsővel borzolja a kedélyeket, de sajnos csak a hollandok kiváltsága lesz az új modell.
Ennél őszintébb hirdetés talán ma nincs a Használtautón, a krosszmotorok között ugrató Swiftet a fél ország biztos, hogy ismeri. Most eladó, de el ne hidd, hogy megkímélt!