HONDA CIVIC

(2012 - )

Pozitív


Eltérő egyéniségű négy- és ötajtós karosszéria, gazdag felszereltséggel, gazdaságos motorokkal. A szedánhoz alapáron jár tolatókamera, a helykínálat mindkét verzióban jó átlagos, az ötajtós finomabb anyagokból, modernebb formákkal épül.

Negatív


Az átlagosnál magasabb áron kapható, automata váltó csak az 1.8-as motorhoz társítható. A műszerfalak egységesen túlbonyolítottak, nehezen átláthatók, a kormány valamit mindenképp kitakar. Autópályán zajosak, főként a szedán.

Méret, kényelem, kidolgozás

Modern formák, a négyajtósban kemény, de igényes, az ötajtósban puha műanyagok. a plasztikok voltaképp mindkettőben igényesek, sok a tárolóhely. Idő kell, mire megszokja az ember, hogy mit, hol talál a Civic műszerfalán. Utána viszont kellemes, szinte minden kényelmi igényt kielégítő autó. Csúcsverziójához távolságtartós tempomat is rendelhető.

Különleges felszereltség

Különlegesség az ötajtós Magic Seat hátsó ülése: a támla billentésével süllyed az ülőlap, sík raktérpadló alakítható ki, a lap felhajtásával pedig a hátsó lábtérbe tehetők 1 méternél magasabb pakkok is. A szedán csomagtere csak támladöntéssel bővíthető.

Ajánlott motor

Még az 1.8-as benzines sem kimagaslóan dinamikus, ellenben viszonylag takarékos. Az ötfokozatú automata kicsit lassan, de finoman váltogat.

Fenntartási költség

A fogyasztás kedvező és a 3 év/100 000 kilométer garancia is tervezhetővé teszi a költségeket.

Biztonság

Teljes légzsáksor, ESP és ötcsillagos biztonság jár alapáron, a kilátás jobb, mint amit a forma sugall.

Típustörténet

Bemutatkozott ötajtósként a kilencedik generációs Civic, szivárognak az információk a szedánról is

Egyszerre lépett piacra a négy-és ötajtós új Civic

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre