HONDA CIVIC
(2016 - )
PozitÃv
Jó irányÃthatóság, remek futómű, felárasan akár állÃtható keménységű lengéscsillapÃtókkal, tűpontos kormányzás, sportos jellemzÅ‘k, erÅ‘s 1,5-ös turbós motor, jó összeszerelés, szellÅ‘s utastér, érdekes megjelenés
NegatÃv
Megosztó külsÅ‘, kétféle motor, gyengén teljesÃtÅ‘ ezres háromhengeres motor, rideg műanyagok az utastérben, a kategóriához mérten gyenge törésteszt
TÃpustörténet
A tizedik generációs Civic egész más karakter lett az ufóként becézett elÅ‘dhöz képest. Arányai változtak, hosszabb és szélesebb lett, miközben valamivel alacsonyabb is, Ãgy valamivel autószerűbb a forma. Teljes egészében új alapokra épül, a Honda új globális platformjára több modell is készül, a Civic például két karosszériában is, ötajtós csapotthátú és nyújtott, kupészerű, de négyajtós kivitelben. A beltér a külsÅ‘höz hasonlóan extravagáns, a remek fogású, ám túldizájnolt kormány mögött digitális kijelzÅ‘t is nézhetünk, valamint a középkonzolon is egy érintÅ‘kijelzÅ‘n kezelhetjük a multimédiát. MindkettÅ‘ japánosan túlzó, tele olyan animációkkal, amiktÅ‘l néha belassul a rendszer. EgyelÅ‘re csak kétféle motorral érhetÅ‘ el, tesztjeinken az ezres háromhengeres leszerepelt, ellenben felhasználói vélemények alapján remekül használható, fÅ‘leg városban. Az ezerötös turbós négyhengeres 182 lóereje még soknak is tűnhet, valójában ez inkább sportos is, mint elég, de a két motor közül mindenképp utóbbi teljesÃt jobban, a kisebb viszont árban kedvezÅ‘bb. A Civic remek vezethetÅ‘séget és kiváló élményeket kÃnál amellett, hogy kompaktként akár családi autónak is remek.