Hazai vállalkozók, figyelem! Így kaphattok Isuzut!

Rendhagyó pályázatot hirdet az Isuzu, féléves használatra lehet egy D-Maxot nyerni

Írásban vagy videóval is lehet pályázni egy Isuzu pick-upra: minél kreatívabban kell bemutatni, hogyan segíthetne egy D-Max.

Remek lehetőség érkezik a pick-upok hazai rajongóinak, ráadásul nincs is nagy erőbefektetésre szükség, hogy kihasználhassuk. A pick-upokat általában nagy igénybevételű munkagépekként, illetve szabadidős tevékenységekre lehet jól alkalmazni, ezt az Isuzu is így gondolja. Ezt a két célcsoportot szólítják meg legújabb kampányukkal, ami lényegében egy pályázat, melynek nyertese akár egy modernebb platósra is lecserélheti sajátját, vagy megtapasztalhatja, milyen egyáltalán egy pick-up a hétköznapokban, ha eddig nem használt egyet sem.
Hirdetés
Az Isuzu D-Max pick-up sokaknál bizonyított már itthon, de most olyasvalakit is meggyőzhet, aki eddig még nem próbálta. A hazai Isuzu forgalmazóján, a Wallison keresztül a mikro-, kis- és közepes vállalkozásoknak hirdet egy pályázatot, melynek nyertese egy D-Maxot kap, amit 6 hónapig arra használ, amire csak szeretné. A pályázat neve Munka/társ, szimbolizálva a két fő használati célt, további részleteket az isuzu4x4.hu weboldalon lehet találni. Október 21-éig lehet a pályázatot benyújtani, amit egy háromtagú szakértői zsűri bírál el. A pályázati anyagban azt kell bemutatni, hogyan tehetné jobbá egy pick-up a pályázó egyik napját. A bemutatott nap lehet egy kemény munkával, vagy egy aktív sportolással, kikapcsolódással töltött nap. Lehetőleg minél kreatívabban kell demonstrálni, hogyan lenne hatékonyabb a munkavégzés egy D-Maxszal, vagy hogyan tehetné még izgalmasabbá, elménytelibbé a pályázó szabadidejét. A pályázat írásban vagy egy ötletes videóval is beadható, előbbinél 3000 krarakter, utóbbinál 3 perc a limit. A nyertes a D-Max féléves használatának lehetősége mellett felkerül az Isuzu közösségimédia-felületeire is. „Az ISUZU márka számára kiemelten fontos, hogy elkötelezetten támogassa jelenlegi és leendő ügyfeleit üzleti és magánéleti céljaik megvalósításában. Ehhez pedig nem is találhatnának hűségesebb társat a sokoldalú, strapabíró és esztétikus kialakítású D-MAX pickup modellnél” – összegezte a pályázat hátterét Horváth Patrik, a márka Marketing Managere.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?