Hirdetés

Ímhol az új BMW 2-es Cabrio

Tán az utolsó kis klasszikus: BMW 2 Cabrio

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Párizsban debütál a BMW 2-es Cabrio vászontetővel, 6 hengeres M235i csúcsmodellel és még jó helyen, hátul hajtva.

Maradt egyelőre hátsókerekes és vászontetős, ahogy kell

Az októberi Párizsi Autószalonon mutatkozik be, s jövő februártól lesz kapható a remek 2-es Coupé nyitható tetejű változata, a BMW 2-es Cabrio. Még hátsókerekesen, s az elektromosan mozgatató vászontetőt is megtartva. Elődje, az 1-es Cabrio 130 ezer példányban fogyott.

Hirdetés

Az 1-es Cabriónál nagyobb, de könnyebb, persze a 2-es Coupénál sokkal nehezebb, alapból is vagy 1,5 tonnás a prémium alsó-közepes 2-es Cabrio

A Coupénál úgy másfél mázsával nehezebb, 0,31-es alaktényezőjű 2-es Cabriót Advantage, Luxury Line, Sport Line és M Sport köntösben lehet majd megvásárolni. Az 1-es Cabrióhoz képest hosszúsága 72 milliméterrel 4432, szélessége 26 milliméterrel 1774, tengelytávja 30 milliméterrel 2690, míg nyomtávja elöl 41 milliméterrel 1521, hátul 43 milliméterrel 1556 milliméterre nőtt. A sajtóanyag szerint tágasabb utastér, kényelmesebb hátulról/hátra ki/beszállás, zárt tetővel 30 literrel 335, nyitott tetővel 20 literrel 280 literre növelt csomagtartó és 35 milliméterrel szélesebb rakodónyílás, lehajtható hátsó üléstámlák a csomagtér felől kireteszelő karral, 150 milliméterrel 450 milliméterre bővített szélességű, 246 milliméter (+28 mm) magas rakodónyílás, 20 százalékkal jobb torziós merevség, igényesebb szigetelés, csendesebb futás jellemzi.

Javult a helykínálat, a zajszigetelés, a torziós merevség is, az extrák sora kb. végtelen

A vászontető 50 kilométer/órás sebességig és 20 mp alatt menet közben is nyitható vagy csukható szériában fekete, opcióként ezüstös hatású antracit vagy ezüstös hatású barna színben. Benzinmotorok (mind turbós, EU6-os és stop-startos): 220i 184 lóerővel és 270 Nm nyomatékkal, 228i (245/350), M235i 6 hengeresen (326/450); dízel: 220d (190/400). A váltó 6 fokozatú manuális, felárért 8 gangos automata. A sportfutóműves M235i 100-as sprintideje 5,2, automatával 5,0 mp. A túlvégen a dízel vegyes fogyasztás ígérete 4,4-4,7 l/100 km. Összkerékhajtás később.

Hirdetés

Vélemény, hozzászólás?