Megérkezett a legújabb Ferrari! Elképesztő, mit tud!

A Roma utódjának szánt Amalfi Ferrarihoz méltó teljesítménnyel lesz kapható

Új modellel jelentkezett a Ferrari, amely az Amalfi nevet kapta. Bár a lényeg nem változott, azért itt is tetten érhető a digitalizáció.

A luxusmárka ezúttal is a térképről választott nevet az új típusának. A Roma közvetlen utódját Amalfinak hívják, csakúgy mint egy olasz kisvárost, amely Nápolytól délre, Sorrentótól pedig keletre fekszik. A Ferrari új GT-je 4,66 méter hosszú, 1,97 méter széles, 1,3 méter magas, a tengelytávja pedig 2,67 méter.

Az négy ülést számláló utastérben három képernyővel is találkozni - persze ez nem újdonság, a Romában is ennyi volt. A digitális műszeregység 15,6 colos, a központi multimédiás érintőképernyő 10,25 colos, míg az utasoldali kijelző 8,8 col. Utóbbi nem a klasszikus szórakoztató funkciókra fókuszál, hiszen többek között a motor aktuális fordulatszámát, a sebességi fokozatot, a pillanatnyi G-erőt, vagy épp a sebességet mutatja.

Lévén Ferrari, a lényeg mégis a motortérben keresendő. A Romában is látott, 3,9 literes, ikerturbós V8-as blokk továbbfejlesztett változata található a Amalfiban, amely 631 lóerős teljesítményre képes 760 newtonméteres forgatónyomaték társaságában. Az elődhöz képest mindez 20 lovas előrelépést jelent. Hasonlóság a hátsókerék-meghajtás, illetve továbbra is adott a nyolcfokozatú F1 DCT automata váltó. Az Amalfi mindössze 3,3 másodperc alatt futja a 0-100 km/órát, a 200 km/órához 9 szekundumra van szüksége, a végsebessége 320 km/óra. A Ferrari egyelőre nem közölt részleteket a vételárról, viszonyításképpen az előd Roma nagyjából 90-100 millió forint környékén mozgott.

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?