Hirdetés

Így épül újjá romjaiból a 7-es BMW

Újabb remek videó egy totálkáros BMW 750i újjáépítéséről

Így épül egy megkímélt 7-es BMW? Oroszországban igen, persze könnyű kiszűrni a nem teljesen gyári állapotot.

Arthur Tussik ebből az autóból még “makulátlant épített

Arthur Tussik, a YouTube videói kapcsán világhíres orosz lakatos ezúttal egy BMW 750i-t vett kezelésbe, 20 perces videóba sűrítette az autó újjáépítését, ami nem egészen a gyári előírások alapján történt.

A filmen látható autó totálkáros Arthur azonban elárulja, hogy ő csak a csomagtérfedelet, a hátsó sárvédőt a két bal oldali ajtót és a tetőlemezt cseréli, amit lehet felújít. Nem esik szó a légzsákok cseréjéről, az viszont látható, hogy a hossztartókat is csak kikalapálja, amit lehet, azt húzatópaddal kezel. A mérésekhez infrás/lézeres eszközt, de sima mérőszalagot is használ, egyik kedvenc eszköze a mérőrúd, amivel például azt ellenőrzi, hogy a szélvédő két átlója azonos hosszúságú-e. Döbbenetes, hogy úgy szerel, hogy csak a leginkább szükséges elemeket bontja ki az autóból, így például a légrugókat és a jobb oldali kárpitokat, valamint a műszerfalat nem vette ki. Végül büszkén jelenti: 27 nap alatt újjáépítette az autót, 15 nap volt a karosszériamunka, 12 nap a fényezés.

A végeredmény a legkritikusabb ponton – nem hibátlan, de bizonyára van rá vevő

Hirdetés

A végeredmény nem teljesen gyári állapotot hozott, s ez a kritikus bal hátsó részen látható is, de árulkodó az is, hogy a krómos ablakkereteket feketére fújt váltotta. Talán így szimpatikusabb az új tulajdonosnak, talán így kevésbé látható, hogy az is gyűrve volt. Egy biztos, nekünk gyári állapotban jobban tetszik, ez így ugyanis már nem egy 7-es BMW, hanem csupán egy annak látszó tákolmány, Arthur Tussik kezéből.

Hirdetés

Hozzászólások

  • 2017.11.10. at 18:57
    Permalink

    sokat melózott vele, de én ezt az autót forgalomba már nem engedném. B oszlopnál is rendesen gyengült minden , és az első ütközők is eltekeredtek, roncsolódtak. HIába kalapálta ki, meg hegesztette meg jól, következő ütközésnél ez már sokkal könnyebbek rongyolódik össze és kevésbé véd…..ha eleve forgalomba tervezte vissza, akkor lemezekkel meg kellett volna erősíteni az ütközőt meg az oszlop belsejét is legalább, hogy fogjon valamit pluszba, ha már gyengültek az elemek.

Vélemény, hozzászólás?