Közel 80 éves hagyományt rúgott fel a BYD. Az 1949 óta létező kei kategória autentikusan japán műfaj, külföldi gyártó eddig nem is próbálkozott betörni erre a piacra. Ennek egyik oka, hogy egy ilyen autó nem válhat globális modellé, másrészt a hazai gyártók erősen kézben tartják a piacot. A japán márkák nem csak egy-kettő, hanem ennél sokkal több modellel vannak jelen, a Suzuki például 15, a Mitsubishi 9 autóval indul ebben a kategóriában.
Ennek ellenére a BYD belevágott az ismeretlenbe. A Racco nevű újdonság a szabályozás folytán nem tud más lenni, ez is egy furcsa doboz, apró (15 colos) kerekeken. Praktikus, de nem egyedi megoldás a hátsó tolóajtók alkalmazása, a hosszúságot 3,4, a szélességet 1,5 méter alá kellett passzírozni. A hajtást villanymotorra bízták, az akkumulátor 20 kWh-ás, ami 180 kilométeres hatótávot tesz lehetővé, ami ebben a szegmensben elfogadható érték. A vételár átszámítva 5,5 millió forintnyi jen, ami nem kirívóan alacsony, a japán gyártók hasonló villanyautóit is ezen az áron mérik.
A kínaiak húzása bátor, de van értelme kockáztatni. Tavaly 4,4 millió feletti eladást produkált a japán autópiac, amiből kb. 1,5 milliót tettek ki a kei autók, így egy jól sikerült típussal lehet szabad szemmel is látható profitot realizálni.