Október közepén
csupán néhány másodpercre villantották fel egy videóban a Corolla Conceptet, most viszont ténylegesen bemutatták az újdonságot. Ahogyan az várható volt, az eddigi Corollákhoz képest extrém külsÅ‘t álmodott neki a márka nizzai formatervezÅ‘ irodája. Ugyanakkor az új C-HR és az aktuális Prius mellett már nem is tűnik annyira a valóságtól elrugaszkodottnak az új Corolla Concept sem, fÅ‘leg annak tudatában, hogy anno a jelenlegi C-HR koncepciója is rendkÃvül hasonlÃtott a végül sorozatgyártásba küldött tÃpusra.
Mindez az utastérrÅ‘l már aligha mondható el, bár egyes megoldások minden bizonnyal visszaköszönnek majd a kész verzión is. Ilyen lehet többek között a multifunkciós, háromküllÅ‘s kormány mögött elhelyezett két apró kezelÅ‘felület is, amelyekre gyors gombokat programozhat a felhasználó. Emellett külön emlÃtést érdemel a fokozatválasztó, melynek kapcsolója az autó sziluettjét idézi. Szintén érdekes, hogy az utasoldalon egy második képernyÅ‘ is található, klasszikus értelemben vett központi érintÅ‘panel viszont nincs a koncepcióban.
A márka nem közölt információkat a hajtáslánc(ok)ról, viszont megerÅ‘sÃtették, az új Corolla is olyan platformra fog épülni, amely egyaránt képes a belsÅ‘ égésű és a villanymotor(ok) befogadására is. A gyakorlatban mindez azt jelenti, hogy a tÃpus következÅ‘ generációja nagy eséllyel hibrid, PHEV, illetve tisztán elektromos hajtáslánccal lesz megvásárolható.
Fontos kiemelni, ez csupán egyelÅ‘re egy koncepció, a Toyota pedig egyelÅ‘re nem erÅ‘sÃtette meg a "kész" változat világpremierjének dátumát. Mindenesetre az aktuális nemzedék 2018-ban mutatkozott be, 2022-ben kapott ráncfelvarrást, vagyis a hagyományos életciklussal számolva 2026-ban már idÅ‘szerű lehet a váltás.