Reagált a Suzuki, ezért lesz gyengébb az új Vitara és S-Cross!

Fontos részleteket tett hozzá a korábbi információkhoz a Suzuki az esztergomi modellekkel kapcsolatban

A Suzuki munkatársai kiemelték, hogy a nyomatékértékek megtartásával, a motorkarakterisztika optimalizálásával, és az autó mindennapi dinamizmusának megőrzésével sikerült megoldani az emissziós szigorítást.

Ahogy néhány nappal ezelőtt beszámoltunk róla, a Suzuki esztergomi gyárában készülő modellek változatlan indulóáron, ám lényegesen gyengébb erőforrásokkal folytatják a jövőben. A Suzuki a megkeresésünkre válaszolva kiemelte, hogy a 110 lóerősre visszafogott Vitarák és S-Crossok a 235 newtonméteres, 2000 és 3000 közötti fordulatszám-tartományban leadott csúcsnyomatékukat megtartják. Így a felhasználók számára alig észrevehető lesz a különbség, ám az új erőforrások összhangba kerülnek az Európai Unió legújabb emissziós elvárásaival, sőt, takarékosabbak is lesznek. A Magyar Suzuki Zrt. munkatársai azt is megerősítették, hogy a jövőben az 1,4 literes BoosterJet erőforrás automataváltós kiadása is visszatér, méghozzá a már jól ismert, 6 sebességes, bolygóműves megoldással.

   
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?