Hirdetés

A Nissan közzétette a Juke árait

Nissan Juke ára

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az októberi piaci bevezetés előtt a Nissan már ma közzétette az új, kompakt crossover modelljének, a Juke-nak az árait.

A megrendelt autók vevők részére történő átadása októberben kezdődik meg, a kisautó-vásárlók ettől az időponttól juthatnak hozzá a hagyományos, nem túlzottan inspiráló ferdehátú autók helyett – melyek pillanatnyilag uralják az európai B-szegmenst – egy üdítő, eredeti megjelenésű alternatívához.
Amellett, hogy a márkakereskedők június 1-jétől megkezdik a rendelések felvételét, a vevők a Nissan honlapján online módon is jelezhetik érdeklődésüket, és ezt az igényt a Nissan vevőkapcsolatokért felelős csapata nyomon követi.

Juke kezdő árai a következők lesznek:

  1. Visia 4.190.000 Ft
  2. Accenta 4.640.000 Ft
  3. Tekna 5.040.000 Ft

(Az árak az ÁFA-t és a regisztrációs adót is tartalmazzák).

A Juke megerősíti a Nissan vezető szerepét a crossover-autók kategóriájában, mivel vele együtt már négy modellel lesz jelen: Juke, Qashqai, Qashqai+2 és Murano. 4,13 m-es hosszával a Juke a Qashqai kisöccse, de merész és meglepő külsejével igencsak extravagáns a megjelenése.

Crossoverként a Juke két különféle autós filozófiát egyesít magában: a SUV-okét és a sportos ferdehátú autókét. Karosszériájának alsó része kifejezetten SUV-os jelleget mutat a keréknyílások kidomborításával és a robusztus formákkal. Ugyanakkor, a magasan húzódó váll-vonal és az oldalablakok profilja akár egy sport-coupéból is származhatna.
A hatásos első részt a kétféle fényszóró kombinációja határozza meg: a nagy kerek lámpa, az első lökhárító és a hűtőmaszk határán besüllyesztve helyezkedik el, a sárvédők tetején, szinte a kerekek felett pedig csíkszerű lámpák húzódnak.
Az autó hátsó részén a 370Z hátsó lámpái által inspirált lámpák az izmos, erőt és dinamizmust sugárzó far-részre kerültek.

A design-beli egyediség azonban nem szorítkozik az autó külsejére, belül is találunk vonzó és különleges részleteket. A középkonzolt a motorkerékpárok üzemanyagtankja ihlette, s ugyanígy, a műszerek és az árnyékoló ernyőjük is hasonlít a motorkerékpárokon láthatókra.
Mindent egybevetve, a Juke-hoz semmi sem hasonlít a designt és a piaci pozicionálást illetőn; és a Nissan által a vevők körében végzett felmérése azt jelzi, hogy az autóvásárlókat nyomasztja, hogy a kisautók piacáról hiányoznak az eredeti megoldások – éppen ez az, amivel a Juke megcélozza a vevőket.
Formai különlegessége ellenére a Juke tulajdonosainak nem kell kompromisszumokat kötniük a mindennapi használat terén sem. A Juke fedélzetén kényelmes és praktikus az élet. A Nissan Üzemmód Vezérlő elnevezésű interaktív interfész segítségével a vezető egyszerűen és gyorsan tudja beállítani a klímaberendezést és az autó dinamikai tulajdonságait, anélkül, hogy ehhez sokféle kezelőelemre vagy illeszkedő menük sokaságára lenne szüksége.
A csomagtartó űrtartalma 251 liter, ugyanúgy, mint a kétkerék-hajtású változatok padló alatti tároló-helyéé; a hátsó ülések 60/40 arányban osztva előredönthetők.

Ami az erőforrásokat illeti, a Juke egy teljesen új, közvetlen befecskendezésű, turbófeltöltésű, 1.6 l-es benzinmotorral érhető el, melynek teljesítménye 190 LE, nyomatéka 240 Nm. Emellett választható még a szívóüzemű, 1.6 l-es benzinmotor is (117 LE, és 158 Nm), valamint az 1.5 dCi dízelmotor is (110 LE, 240 Nm).
Az 1.6 l-es turbófeltöltésű motoros, kétkerék-hajtású változat hatfokozatú kézi kapcsolású sebességváltóval érhető el, míg a Nissan XTRONIC CVT váltója, melynek hatfokozatú kézi fokozatváltású üzemmódja is van, a négykerékhajtású, turbófeltöltésű benzinmotorral hajtott csúcsmodellhez választható. Az 1.6 l-es szívómotorral hajtott változathoz vagy az 5 fokozatú kézi kapcsolású sebességváltó, vagy a továbbfejlesztett XTRONIC CVT-váltó rendelhető, míg az 1.5 literes dízelmotor 6 fokozatú kézi kapcsolású váltóval érhető el.

A nagy teljesítményű benzinmotorhoz választható a Nissan legújabb generációjú ALL MODE 4×4-i összkerékhajtási rendszere, amely a kerekek közötti oldalirányú nyomaték-átterelő rendszerrel is ellátott. Ez a műszaki megoldás – amely kanyarodás közben nagyobb nyomatékot továbbít a kanyar külső íve felé néző kerékre, aminek az eredményeként a kisebb alulkormányzottság következtében nagyobb kanyarsebesség érhető el – nagyobb stabilitást és agilitást biztosít az élvezetes, dinamikus közúti vezethetőség érdekében.
A Juke rendelésfelvételének megkezdésével kapcsolatban Simon Thomas, a Nissan európai értékesítési és marketing tevékenységéért felelős alelnöke a következőket mondta el: “A vevők olyan mértékben elárasztottak minket a Juke iránti érdeklődéssel és igénnyel, amikor azt tudakolták: mikor rendelhető meg az új modell, hogy előrehoztuk a rendelésfelvétel idejét. Nagyon izgalmas a Juke iránt megnyilvánuló igény, és figyelembe véve, hogy a szállítások októberben kezdődnek, és már megadtuk az árakat, azzal számolunk, hogy az érdeklődés még tovább nő.
“A Juke teljessé teszi crossover-kínálatunkat, és megerősíti a Nissant az autóiparban a crossover autók úttörőjének pozíciójában. A Qashqai sikere megtanított bennünket arra, hogy sok autóvásárlót nem vonz eléggé a rendelkezésére álló kínálat. A Juke az ő számukra hoz valami újat és eredetien izgalmasat. – tette hozzá.
A kétkerék-hajtású Juke-ot Angliában, Sunderlandben fogják gyártani a Note, a Qashqai és a Qashqai+2 mellett, míg az összkerékhajtású változat a Nissan Japánban, Oppama-ban működő gyárában készül majd.

Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?