Közzétette a Dacia a Bigster magyarországi árlistáját, máris mutatjuk minimum mennyit kell fizetni a román-francia márka újdonságáért!
A legolcsóbb Bigster már 10 millió forint alatt hazavihető
Múlt év végén testközelből is megnézhettük a Duster fölé pozicionált Bigstert, ám akkor még nem közölték, pontosan mennyibe fog kerülni itthon a SUV. Nos, csupán néhány hónapot kellett várni. A hazai árlista szerint négyféle hajtáslánccal rendelhető a modell, az ECO-G 140 (vagyis az LPG-s) mellett egyelőre a "hamarosan" kifejezés szerepel. Viszont a TCe 140 kódnév mellett már konkrét árak is olvashatóak. A 140 lóerős, háromhengeres motorral kínált Bigster Essential felszereltségi szinttel 9 999 000 forinttól konfigurálható, de ugyanez a hajtáslánc Extreme csomagban is elérhető, viszont így már 11 299 000 forintról indulhat a matek. A háromhengeres motor összkerékmeghajtással is rendelhető (igaz csak 130 lóerővel), itt viszont a legolcsóbb modell is az Expression felszereltségi szinttel kérhető 11 799 000 forintos alapáron. Ugyanennyiért egyébként a 155 lóerős full hibrid is rendelhető, amelybe már négyhengeres benzinmotor kerül, ha pedig az abszolút csúcs Bigsterre vágyik a vásárló, akkor a hibrid erőforrást a Journey csomaggal kell párosítania, amely alaphangon 12 499 000 forintba kerül.
A fényezések közül egyedül a jégfehér alapáras, minden más árnyalat - így az új indigókék is - 250 ezer forintot dob a végösszegen. Felnik közül mindössze a 19 colos feláras, 150 ezer forint, igaz nem mindegyik felszereltségi szinthez érhető el. Ahogyan az a Daciától elvárható, nincsenek milliós kiegészítők, néhány extra csomag akad csak, ezek árazása is 150-300 ezer forint között mozog. Így egy alaposan felextrázott modell is bőven kijön 14 millió forint alatt.
Csalódás egy kicsit, hogy nem egy új típust alkottak, csak egy Duster kombit nagy csomagtartóval.