Újabb csillag a bugyikék pesti égen?

Megújul a Mercedes-Benz Conecto busz

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Varsóban debütáló új Conecto buszát továbbra is elsősorban a Közel-keleti és a Kelet-európai piacra szánja a Mercedes-Benz. Immár gázzal is.

Alacsony fenntartási költségeivel vált térségünk és a tőlünk keletebbre fekvő országok kedvenc Mercedes buszává az elmúlt években a Conecto. Varsóban pedig már bemutatták a típus új nemzedékét, amely friss ábrázatával azonnal megkülönböztethető elődjétől éppúgy, mint a jobban személyre szabható, így drágább - és Budapesten szintén szolgálatot teljesítő - Citarótól. Érdekes, hogy az Euro 6-os OM 470 erőforrással hajtott új mellett az Euro 3 motoros régi Conecto is a palettán marad.
Hirdetés
A gazdaságos dízelmotor helyett immár a fő piacain népszerű földgázüzemű hajtással is kérhető az új Conecto. Szintén elérhető az elektronikus menetstabilizáló, már a 12,13 méter hosszú szóló kivitelhez is, a hátsó rész bebicsaklását gátló rendszer pedig természetesen a 18,12 méteres csuklósbusz kiváltsága. Mindezek mellett a független első felfüggesztés a fokozott biztonságot és menetkomfortot szolgálja.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 02:08
    Permalink

    Úgy is ezek a merci alvázak és motorok lesznek a “hazai” buszokba ha jól tudom, mert Debrecenben a gyártás ha beindul ezekből rakják össze.

  • 2017.10.28. at 02:08
    Permalink

    Remélem, SZÍVBŐL, hogy 1 db-ot -az nem sok,- nem látunk itt sem Conecto-t, sem Citarot. Legalább is azon nemzettestvéreim nevében bátorkodom írni, akik szint úgy a Magyar buszgyártásért szállnak síkra… Csak úgy, mint a németek, Lengyelek, Svédek, Hollandok… Nekünk sem kell nemzetibb buszipar, ennél jobban patrióta gazdaságpolitika!!! -Csak még mielőtt egy kedves neoliberális olvasó nácit kiáltana!

  • 2017.10.28. at 02:08
    Permalink

    Csak nekem tűnik úgy, de mintha kifejezetten a “csóringer” piacoknak jutna az alacsonyabb pedigrés buszokból!? Kíváncsi lennék hogy hazájában, miért nem forgalmazzák!?

Vélemény, hozzászólás?