Yugo 2.0 Turbo Integrale, a jugoszláv gyöngyszem
Yugo 45 + Lancia Delta Integrale = Yugrale 2.0 Turbo
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Akárcsak a keleti, úgy déli szomszédaink sem ismernek lehetetlent, ha autókat kell építeni. Ékes példa erre a Yugo 45 és a Lancia Delta Integrale összekombinálása...
Sárvédő-szélesítéseivel, átalakított orrával hatásosan emlékeztet a futóművet és motort is adó Lancia Deltára a Yugo 45
Azt már tudjuk, hogy az ukránok nem mennek a szomszédba ötletekért, hanem fogják a flexet és a hegesztőpisztolyt, és Jaguar XJ limuzinból faragnak Volgát. Most déli szomszédaink is bizonyítják, ők sem ismerik a lehetetlen, de az ukránokhoz képest a módszerük fordított: itt nem Lancia Deltából született Yugo 45, hanem ellenkezőleg. Az autó "hivatalos" neve Yugo 2.0 Turbo Integrale, és amilyen vadul hangzik e név, olyan vad maga a kocsi is. Mivel a sport Delta futóművének nyomtávja számottevően nagyobb, mint maga a Yugo karosszéria szélessége, így tekintélyes betoldásra volt szükség, de ezt remekül, a Delta Integrale stílusában oldották meg. A frontrész ugyancsak az olasz autóra hasonlít, amit lehetett, azt ötletszerűen átmentettek az építők, ahogy a kétliteres, benzines turbómotort sem hagyták parlagon heverni. Ha szűkösen is, de valahogy befért az erőforrás a Yugo orrába, és valószínűleg élvezetesen mozgatja az Integrale sárgájára fényezett autót.
Komoly mértékben kellett szélesíteni a sárvédőket a Delta-futóműve miatt, 2,0 literes turbós motorja azonban különösebb gond nélkül ugrott be a Yugo motorterébe
Ez nagyon beteg, elfogadnám 😀
Hi!
Ez gyári széria nem? Kap ez mindent, így kerül forgalomba. Ha valaki otthon a garázsban faragna össze egy ilyet, az nem kapna műszakit. Vagyis elvileg nem… 🙂
Az a legérdekesebb,hogy ez kapott rendszámot.Ha jól tudom,nálunk nem kapna műszakit soha egy ilyen átépített autó(sajnos).Egyébként nem lett rossz,nem tűnik nagyon sufnituningnak.