Ülj be egy körre az új BMW M4-be!

Ilyen lábmunkára csak az igazi sportautókban van szükség, mint az új M4-ben

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Dinamikusan is megmutatta a BMW, mire képes az új M4. A sportkupét még be sem mutatták hivatalosan, de már virtuálisan beülhetünk egy körre, és a pilóta lábait is érdemes figyelni!

Egyelőre még csak nyakig álcázva, de már hivatalosan a BWM mutatta meg az M3 és M4 sportmodellek legújabb generációját. Egy maroknyi szerencsés újságíró már vezethette is a prototípust, és versenypályás körökre is beülhettek, erről osztott meg egy felvételt most a BMW M részlege. Bekameráztak egy M4 prototípust, a pilóta válla fölött nézhetünk előre, de a pedálokhoz is beszereltek egy kamerát, mert nagyon fontos, hogy mi történik odalent, ugyanis három pedállal játszik a sofőrünk, mondhatjuk, hogy művészien.
Hirdetés
Az új M3 és M4 alapáron hatfokozatú kézi váltóval érkezik, a videóban hallani, mennyire pontosan kattog; látni, mennyire rövid úton jár. A pedálok kialakítása tökéletes lehetőséget ad a visszaváltásokkor gázfröccsök adásához, és szinte már igéző az, ahogy a pilótánk táncol a pedálokon. Az új M3 és M4 a kézi váltóval megmarad a gyökereknél és minden tekintetben tökéletes driver's carként szerepel a kínálatban, hogy a klasszikus vezetési élményt élvezőknek is legyen választásuk. Kérhető lesz persze a nyolcfokozatú automata váltó is, valamint a Competition modellekhez mindenképp az jár. Alapból 480 lóerős soros hathengeres motort kap, mely Competition csomaggal 510 lóerőt teljesít, ezekhez pedig az M3 és M4 történetében először M xDrive összkerékhajtás is elérhető lesz.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?