LED-es nappali menetfény díszíti majd a mostaninál karakteresebb frontrészt
Jön a konzervativizmusával és remek hajtásláncaival méltán népszerű Honda Accord új, kilencedik generációja - lépcsőshátú és kupé karosszériával egyelőre Észak-Amerikának. Hogy egészen pontosan mikor mutatkozik be (feltehetően az ősz folyamán), s mikor indul a forgalmazása az Államokban, még nem tudni, mindenesetre íme az első hivatalos képek a 2,4 literes, 4 hengeres, közvetlen befecskendezéses és 181 lóerős, továbbá V6-os, 3,5 literes, 314 lovas benzinmotorral, sőt konnektoros hibridként is várható, szériában vezetőtámogató rendszerek hadával felvértezett japán középkategóriásról.
Eredetinek vagy izgalmasnak semmiképp sem neveznénk ezt a hátsót, de egy Honda Accord amúgy is másról, inkább a nyugalomról és a kifinomultságról szól. Az európai modell ettől nyilván eltérő dizájnt kap majd
A 2,0 literes benzines mellé applikált, 230 voltos hálózatról 1,5 óra alatt feltölthető lítium-ion akkumulátoros, 240 LE összteljesítményű hibrid 163 lóerős villanymotorja 16-24 km-re emissziómentes közlekedést tesz lehetővé maximum 100 km/h-s tempót engedve, váltója fokozatmentes automata, akárcsak a 2.4-esé, amennyiben nem a 6 fokozatú manuális váltót preferálja a vevő. A V6-ost egyformán 6 sebességes kézi vagy automata váltóval szerelik.
Kupé nálunk valószínűleg nem lesz, mi a négyajtós mellett praktikus kombi karosszériával választhatjuk majd az Accordot. És persze dízelként is
A gyáriak által az eddigi legdinamikusabbnak titulált Accord utoljára 2011 elején kapott
némi frissítést. Az újdonság karakteresebb, LED-es nappali menetfényt is bevető frontrésszel, hangsúlyos oldalsó törésvonallal érkezik, hátulja ugyanakkor mintha kissé "befejezetlen" lenne, de holmi koreai beütés is felfedezhető a kívül "jelentősen" kisebbnek, belül és csomagtartójával mégis tágasabbnak ígért Honda stílusában. Az európai változat megújulása leghamarabb 2013 végén, 2014 elején esedékes.