Folytatódik az új S Merci sztriptíze
Egyre többet mutat magából az új Mercedes-Benz S-osztály
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Már tavaly láthattuk az idei évre ígért új Mercedes-Benz S-osztályt, s a minden eddiginél több sofőrsegédet ígérő luxuslimuzin most újabb takaróbetéteket dobott le magáról.
Tavaly emlékeztünk meg a Pontontól eredeztethető Mercedes-Benz S-osztály 40 éves múltjáról, s már akkor tudható volt, hogy idén jön a széria újabb, a sofőrsegédek új nemzedékét ígérő kiadása. Eddig csak erősen maszkolt képeken láthattuk a sorozatot, most azonban a carscoop.blogspot.com kémfotósai újabb tesztpéldányt kaptak lencsevégre a W222-es kódnevű, idei évre ígért luxuslimuzinból.
A formák nem okoznak meglepetést a szedánon, a burkolatok elhagyása inkább arról tudósít, hogy közeleg a premier, mely a márciusi Genfi Autószalonon még kevéssé esélyes, az egyre több kínai vevőre kacsintva inkább a későbbi Pekingi Autószalonra tartogathatja újdonságát a Mercedes, de természetesen esélyes debütálási helyszín a "nagy német" Frankfurti Autószalon is.
A szedán mellett a CL utódjaként kupét és kétféle, két- és négyajtós kabriót, valamint hosszított tengelytávú Pullman kiadást is tervez az új S-osztály alapjain a Mercedes. Az önhordó karosszéria egyébként mind több alumíniumból épül, alatta az első futómű kettős keresztlengőkaros, a hátsó multilink lesz a márka Magic Ride Control elnevezésű, az előretekintő kamerák által előre állított elektromos lengéscsillapítókkal dolgozó adaptív rendszerével.
A hajtáslánc alapból hátsó, opcióként összkerékhajtást, V6-os, V8-as és V12-es benzinmotorokat ígér (a már szintén látott AMG verziókkal), lesz hibrid is, dízelből pedig - a mostani generációhoz hasonlóan - soros négyhengeressel nyit, s V6-osig terjed majd a paletta. A váltó a szerényebb verzióknál a ma is megszokott 7 fokozatú, a komolyabbaknál pedig új, 9 fokozatú, szintén automata lehet majd a szokás szerint technológiai arzenálnak számító legújabb S-osztályban.
A formák nem okoznak meglepetést a szedánon, a burkolatok elhagyása inkább arról tudósít, hogy közeleg a premier, mely a márciusi Genfi Autószalonon még kevéssé esélyes, az egyre több kínai vevőre kacsintva inkább a későbbi Pekingi Autószalonra tartogathatja újdonságát a Mercedes, de természetesen esélyes debütálási helyszín a "nagy német" Frankfurti Autószalon is.
A szedán mellett a CL utódjaként kupét és kétféle, két- és négyajtós kabriót, valamint hosszított tengelytávú Pullman kiadást is tervez az új S-osztály alapjain a Mercedes. Az önhordó karosszéria egyébként mind több alumíniumból épül, alatta az első futómű kettős keresztlengőkaros, a hátsó multilink lesz a márka Magic Ride Control elnevezésű, az előretekintő kamerák által előre állított elektromos lengéscsillapítókkal dolgozó adaptív rendszerével.
A hajtáslánc alapból hátsó, opcióként összkerékhajtást, V6-os, V8-as és V12-es benzinmotorokat ígér (a már szintén látott AMG verziókkal), lesz hibrid is, dízelből pedig - a mostani generációhoz hasonlóan - soros négyhengeressel nyit, s V6-osig terjed majd a paletta. A váltó a szerényebb verzióknál a ma is megszokott 7 fokozatú, a komolyabbaknál pedig új, 9 fokozatú, szintén automata lehet majd a szokás szerint technológiai arzenálnak számító legújabb S-osztályban.