Jöhet az első sziklamászó Ferrari?

Pletykából valóság lehet a Ferrari terepkombi

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Ferrari is beadhatja derekát a crossoverek terjedésének. Amennyiben igazak Marchionne szavai, a legvalószínűbb egy emelt GTC4 Lusso lehet.


A Ferrari magabiztosan állította nemrég, hogy ők nem engednek a piac nyomásának és soha nem fognak SUV-t vagy crossovert piacra dobni. Ó, hát dehogynem. Nagy szerencse, hogy a lehető legjobb formát választották első emelt hasmagasságú modelljükhöz, így talán nem fogják világszinten földbe tiporni presztízsüket. Sergio Marchionne, az olasz sportautógyár vezérigazgatója, egy pénzügyi konferencián tett bejelentést: „Érkezik az első szabadidő-autónk, méghozzá Ferrari stílusban. A piaci űr túl nagy, túl hívogató, és számos ügyfelünk több mint boldog lenne egy Ferrari jelvényes crossoverrel.” Marchionne szerint nem engednek a megszokott minőségből és sportautóik kaliberéből. Spekulációk szerint az összkerekes GTC4 Lusso vonalán érdemes elindulni. Azért egy Ferrari terepkombi elég nagyot szólna.
Hirdetés

A Bloomberg szerint a Ferrari ötéves tervének kezdetét jelölheti majd a történelem első sziklamászó Ferrarijának bevezetése, ami akár meg is duplázhatja a márka gyártási számait, ezzel bevételeit is. A Ferrari lépése kevésbé meglepő azok után, hogy házon belül az Alfa Romeo és a Maserati is meglépte, amit a Porsche már oly rég a Cayennel. Utóbbi ugyanis gyorsan a stuttgartiak húzómodellje lett, a Porsche sikerein felbuzdulva pedig számos egyéb luxussportautó-gyártó csatlakozott a crossoverek és SUV-k világához. Így tett a Bentley és a Jaguar, hamarosan pedig bemutatkozhat a Lamborghini, az Aston Martin és a Rolls-Royce első városi terepjárója is. A tehetős célközönség falja ezeket a modelleket, miért pont a Ferrari maradna ki a buliból?
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?