Hirdetés

Vettel mindenfélét képzeleg a LaFerrariról

Egyetlen videóban a Ferrari történelmének főbb autói, Vettel gondolataival tálalva

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Hetvenéves múltjára tekint vissza a Ferrari egy új videóban. A LaFerrari Apertán keresztül idézik meg a legendás versenyautókat. Szellemes tálalásban, Vettellel a kormány mögött.

A Niki Lauda hajtotta Forma-1-es Ferrariként is visszacsillan a LaFerrari Aperta

A Ferrari Forma-1-es pilótája segítségével elevenítette föl hetvenéves múltjának néhány jelentősebb állomását. A lenti videóban természetesen a legújabb modell – a már Budapesten is mutatkozó – LaFerrari Aperta a főszereplő, de az utcákon járva tükörképe mindig mást mutat. Kezdve a tócsában visszacsillanó 1947-es 125S-sel, de később már az 1951-es F375-ként csillan vissza a hölgy szemüvegében.

Hirdetés

250 GTO-ként villan meg egy kirakatban, majd 330 P4, a tanker oldalában már 312 T2-es Forma-1-es versenyautónak látszik. A versenypályán már Vettel jelenlegi versenyautójának is láthatjuk, persze ezt csak ő képzeli, mindvégig ugyanazt a csúcstechnikás, több mint 900 lóerős LaFerrarit hajtja, amit a végén meg is kerget elég rendesen.

Még Vettelből is autóversenyző lesz a videó végére. Ja, már az!

Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 00:17
    Permalink

    4vb címmel nem tudom mit akart még bizonyítani. Az a baj, hogy a Ferrarival nem lesz szerintem bajnok. Ugyanaz a mese mint Alonsoval. Oda-odaérnek előre, viszont azt a pliszt egyáltalán nem tudja az autó évek óta amitől bajnok lesz. És amekkora fejetlenség van most ott ez nem is fog megváltozni. Csak az a baj, hogy míg Alonso lépni tudott a Mclarenhez addig Vettel előtt minden ajtó zárva van. Kiscsapathoz nem fog menni. A Renault az egyetlen gyári alakulat ahova mehetne, de az meg még nagyon messze van attól, hogy egy ilyen kaliberű pilótát lenne értelme szerződtetni. Na meg szerintem inkább a fiatalok közt fognak válogatni ahogy anno Alonsoval is. Pl Sainz. Szóval Vettel kicseszett magával, kénytelen lesz a Ferrarival szenvedni, nincs más lehetősége. És már most is folyton hisztizik meg ingerült, mi lesz majd 2 év múlva? Jövőre sem lesz jobb a Ferrari, szóval jobb ha beletörődik a helyzetbe minél hamarabb. Kimi csinálja jól, ő megpróbálj élvezni az egészet, nem görcsöl rajta.

  • 2017.10.28. at 00:17
    Permalink

    Így is a legnagyobbak között van a 4 VB címmel, szerintem okul Alonso példájából, és nem csinál magából hülyét egy újabb címért. A cél az volt hogy megmutassa, nem csak a Red Bull miatt nyert futamokat. Ez pedig sikerült.

    A Ferrariban jelenleg nincs több, ezt könnyű belátni.

    Amúgy meg ennél legendásabb istálló nincs, és azért a körítés is számít egy olyan embernek aki kiskora óta ennek él.

    Apró részletek, de ezt már M Schumachernél és látni lehetett, van valami többlet amit kevesen tudnak adni.

    És végül, fura dolog ez az Aperta, nekem az az érzésem, hogy csak azért jó, hogy nyitott hogy könnyebben be lehet szállni :). Köznapi szemmel az egész autó fura, a csupasz szénszűlas belső olyan mintha egy műanyagból öntötték volna, beszállás sem egyszerű (mondjuk ehhez kell a tudat, hogy egy 3millió eurós autóban ülsz)

  • 2017.10.28. at 00:17
    Permalink

    Szerintem ha valamin képzeleg mostanában Vettel az az, hogy hogyan a fenébe tudott ilyen rossz lóra lenni mint a Ferrari. És ahogy elnézem ez a téma jövőre is központi kérdés marad nála…… Maradt volna a seggén, akkor csak 1-2 rosszabb éve lett volna csak. Most szerintem még sokkal rosszabb és kilátástalanabb a helyzete mint Alonsonak volt.

Vélemény, hozzászólás?