JAGUAR X-TYPE

Futott kilométer: 152 000 km

Vegyes fogyasztás: 13 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Kitűnő és tartós autó. A 4x4 osztómű olajfolyására kell csak odafigyelni. Automatával sokkal többet fogyaszt, a manuális váltó jobb választás. A gyorsulása 2.5, 3.0 V6-nál kitűnő. A váltója picit lassan jár, de tartós darab. Úttartása a "sport" keményebb futóművel sokkal jobb. A gyári fékek puhák (túl hosszú az első fékcső), sport fékbetétekkel (EBC red, Feroro DS,...) és teflon fékcsővel nagyságrenddel javítható a fékhatás. A hátsó futómű bonyolult szerkezetű, újkori állapotra hozni használtan nem olcsó, a sok szilent miatt. Fényszórója pici, az izzók sűrűn kiégnek emiatt. A xenon fényszórós fényereje sokkal jobb. Fontos (opcionális) tartozék a dönthető hátsó ülés és a sízsák Az első ülés vagyon kényelmes, a kormány egyáltalán nem túl könnyű (sport változatnál), a futóműve betonkemény (Bilstein B4-es).

Használó

Születési éve: 1975

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 13.5 liter

Fogyasztás országúton: 9 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 13 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: 4x4 osztómű csereLerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: innercia kapcsoló érzékeny, kátyú ha megrántja, letiltja a benzinpumpát, mert balesetet érzékel. Az innercia kapcsoló visszakapcsolható (és az autó megy tovább), az utasülésnél lábnál külső oldalon egy mélyedésben a gombja. Tehát ez nem hiba volt, hanem feature. :)

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 300000 Ft. Leírás: tipushiba a 4x4-es osztómű rossz tömítése ahol az olaj elfolyhat. Az osztóművet érdemes vásárlás után jól körbenézni, illetve kiszerelni és a tömítéseit kicserélni (a nagy kardány felöli anyacsavar alatt pedig kitömíteni pasztával). egyébként problémamentes autó

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem