JAGUAR X-TYPE
Futott kilométer: 152 000 km
Vegyes fogyasztás: 13 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Kitűnő és tartós autó. A 4x4 osztómű olajfolyására kell csak odafigyelni. Automatával sokkal többet fogyaszt, a manuális váltó jobb választás. A gyorsulása 2.5, 3.0 V6-nál kitűnő. A váltója picit lassan jár, de tartós darab. Úttartása a "sport" keményebb futóművel sokkal jobb. A gyári fékek puhák (túl hosszú az első fékcső), sport fékbetétekkel (EBC red, Feroro DS,...) és teflon fékcsővel nagyságrenddel javítható a fékhatás. A hátsó futómű bonyolult szerkezetű, újkori állapotra hozni használtan nem olcsó, a sok szilent miatt. Fényszórója pici, az izzók sűrűn kiégnek emiatt. A xenon fényszórós fényereje sokkal jobb. Fontos (opcionális) tartozék a dönthető hátsó ülés és a sízsák Az első ülés vagyon kényelmes, a kormány egyáltalán nem túl könnyű (sport változatnál), a futóműve betonkemény (Bilstein B4-es).
Használó
Születési éve: 1975
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 13.5 liter
Fogyasztás országúton: 9 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 13 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: 4x4 osztómű csereLerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: innercia kapcsoló érzékeny, kátyú ha megrántja, letiltja a benzinpumpát, mert balesetet érzékel. Az innercia kapcsoló visszakapcsolható (és az autó megy tovább), az utasülésnél lábnál külső oldalon egy mélyedésben a gombja. Tehát ez nem hiba volt, hanem feature. :)
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 300000 Ft. Leírás: tipushiba a 4x4-es osztómű rossz tömítése ahol az olaj elfolyhat. Az osztóművet érdemes vásárlás után jól körbenézni, illetve kiszerelni és a tömítéseit kicserélni (a nagy kardány felöli anyacsavar alatt pedig kitömíteni pasztával). egyébként problémamentes autó
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem