Az első újkori Octavia születésével egy új RS vérvonal is világra jött, ám a Skoda csínján bánik az emblémával, eddig mindössze nyolc modell tudhatja magáénak a vérpezsdítő betűket.
Viszonylag jó évet zárt a Volkswagen Haszonjárművek, és bár még elenyésző az elektromos modellek aránya az eladásokon belül, egy év alatt akkor is megduplázódott gyártásuk. Ehhez sokat hozzátett az ID.BUZZ nem várt mértékű sikere.
Az mindenképpen örvendetes, hogy valaki nem csak porfogónak tartja a garázsban a klasszikus Ferrariját, de az észszerű közúti használatnak is van határa - ezt most átlépték.
Egyre közelebb kerül a villanyautók "tankolásának" költsége a belsőégésű motorral felvértezett járművekéhez. Magyarán egyre drágább a villanyautók töltése az utcai oszlopokról.
Ismét áldozatát szedi az ellátási problémák sora az autóiparban: egy Toyota gyárnak kell bezárnia, szerencsére nem véglegesen, csak egy hónapra. A Yaris és Aygo X modelleket gyártó, csehországi Toyota üzem szünetelteti a termelést februárban.
Hiába a jobb légellenállás, a kisebb fogyasztás, a több hátsó lábtér, a csekélyebb szervizköltség, a kombiként nagyobb csomagtér és a jóval jutányosabb ár, mindenki SUV-ot vesz a régi formák helyett. Ez okozta a Mazda6 vesztét is az Egyesült Királyságban.