A koronavírus elleni egyik hatékony védekezés a tömegközlekedés kerülése, de az autó sem jelent teljes biztonságot. A Honda új levegőszűrőjével csökken a bent ülők megbetegedésének esélye.
Hogy mi is lesz ez pontosan, azt senki sem tudja, de az éjjeli snittek alapján egy kombi, egy hatchback és egy crossover elegye. Ezzel a merész vállalással a Citroën hatalmasat lőhet: kérdés, hogy telitalálat lesz, vagy mellémegy a célközönsége ízlésének.
18 évig volt gyártásban a Mercedes luxusroadstere, a harmadik generációs SL abban a korban, amikor az 500 még ötliteres motort jelentett. A hamarosan érkező új változat a korai elődök szellemiségét viszi tovább, ha a modelljelölési sémát nem is.
Jövőre kerülhet gyártásba az Alfa Romeo új városi terepjárója, amin nem kevesebb múlhat, mint a cég jövője. Vajon a Tonale képes lesz kihúzni a csávából a patinás márkát?
Május elején már teljes valójában láthatjuk a Volkswagen ID.3 testvérmodelljét, a CUPRA Bornt - késő tavaszi érkezése ellenére viszont ne gondoljuk, hogy nem bírja a hideget!
Az előző generációból sokan várták a kabrió változatot, de a Toyota nem csonkította meg a kupét. Vajon az utódból elkészül a várva várt szeles kivitel?
A megújuló Escort egészen pofás kis autó, komoly Dacia vetélytárs lehetne, ha mondjuk elérhető áron rádobnák Kelet-Európára. Egyébként a méltán népszerű kettes Focus alapjaira épül.
Elismerésre méltó számokat produkált pályafutása alatt a SEAT Ibiza és Arona, a spanyolok pedig nem hagyják csillapodni a lendületet: belül friss technológiával, kívül éppen csak átrajzolt stílussal újul meg a két modell.