FORD ORION
Futott kilométer: 270 000 km
Vegyes fogyasztás: 6 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Hihetetlenül jól fogyasztott, és dÃzel létére nagyon jól gyorsult. Az évjárat viszonylatában nagyon jól vezethetÅ‘ autó volt, és nagyon megbÃzható is. NegatÃvum majdnem minden más. Mindenütt szétrohadt ahol lehetett(kasztni, kipufogó, stb.), a belseje hulladék. A műanyag elemek ugyan jól bÃrják, de a könyöklÅ‘ anyaga a borÃtás alatt kb. keménypapÃr. Hiába volt nagyjából egyben minden belül, ha a padlólemez szinte egészben kirohadt a páciens lába alól. EzenkÃvül zörgött benne minden. A motor erÅ‘sen kormolt, pedig nagy baja nem lehetett országúti 4.5-5 literes fogyasztásnál. Majdnem az összes ilyesmi tÃpus szörnyen ráz 80-90 után. Abszulúte ésszerűtlenül van összarakva minden, bizonyos részeken szinte javÃthatatlan. A generátor hozzáférhetetlen, egy rendes szÃjfeszÃtéshez(amire az elhelyezés miatt sűrűn van szükség) a kereket, és a doblemez is le kellene szerelni egy sor más dologgal együtt. A fentiekhez társul még egy alacsony ár, és egy dÃzelhez méltó használat esetén elnyűhetetlen motor(öntöttvas hengerfej, sosem lesz hengerfejes stb.), és egy hihetetlenül alacsony fogyasztás. Az elÅ‘zÅ‘ekbÅ‘l az következik, hogy bizony elég sok ilyen autó nyikorog még az utakon.
Használó
Születési éve:
Neme: ferfi
Vezetési stÃlusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmetlen
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 5 liter
Fogyasztás országúton: 6.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6 liter
MegbÃzhatóság
Meghibásodások száma: 5 alkalom
Meghibásodás leÃrása: FuttóműfelújÃtás. Karosszéria!!! Motortartó bakok. Központizár teljesen halott, fűtÅ‘motor majdnem, komplett kipufogórendszer.
Mi volt a legjelentÅ‘sebb hiba?: Hiba oka: karosszéria JavÃtás összege: 200000 Ft.
A legjelentÅ‘sebb hiba javÃtásának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
VisszatérÅ‘ hiba leÃrása: A karosszéria javÃtása közben kerültek elÅ‘ folyamatosan az újabb teljesen átrohadt részek, a futómű teljes felújÃtása után derült ki, hogy a 80 fölött folyamatos, éa idÅ‘nként elviselhetetlen rázás oka a motortartó bak volt.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem