LADA SAMARA

Futott kilométer: 108 000 km

Vegyes fogyasztás: 9 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Viszonylag kényelmes, hatalmas üvegek, jó kilátás, tágas, kényelmes ülések. Hatalmas csomagtartó /450l, lehajtott ülésekkel 900l, igy 2 ember kissé kényelmetlenül, 1 egész kényelmesen alhat benne pár éjszakát/Szeretem, hogy nem kell félteni, nem kell vigyázni rá, igénytelen , strapabíró. Eddig még ahová akartam bárhová elvitt. Nem gyorsul, viszont ha nagy nehezen mégis eléri, erőlködés nélkül tartja a 140-et /német autópályákon/ és 156 a vége. országúton nagyon keveset fogyaszt, nyáron mértem már 6.2l t is, télen városban volt már 15l az átlag nyáron 9.5 - 7.5 télen 12-8. Jó még hogy hibái koönnyen átláthatóak, viszonlag könnyen és olcsón javíthatóak, utálom viszotn hogy valami baja mindig van. Utálom, h büdös oroszszaga van ezenkivul benzin szaga folyton, a fűtése zajos bár hatékony, az ablak párátlanitás már kevésbé. Ár-érték arányban szerintem verhetetlen. Ennél kisebb autót soha nem vennék, és soha nem vennék szedánt, megismerve a ferdehát/kombiság praktikumát. Vittem már benne komplett asztalt, karosszéket, 220cm magas ketteslétrát 220x80cmes asztallapot, cementet, bármit. Első autónak kiválló.

Használó

Születési éve: 1976

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 11 liter

Fogyasztás országúton: 7 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 9 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Sosem állt még meg, de valami baja mindig van. Főleg a filléres gumialkatrészek /csovek, kipufogótartó gumik, féltengelygumiharang, fűtscső/ zabálja a biztosétékokat, állandőan van valami kontakthiba, potyognak a kis műanyag alkatrészek a belsejében. Első alkalommal zöldkártyánál volt egy karburátorcsere, és műszaki előtt némi kasztni foltozás /nem látható helyeken/ Mostanában haldoklik a kipufogó /50%rozsda 30% hegesztés 20% lyuk/, Ócska a fényezése, lepattog itt ott, sőt - az ajtókról lekopik - viszont nagyon jó az alapozás, sehol nem rohadnak ezek a kis lepattogzások. Ráférne egy alvázvédelem, de nem vészes. Bal ajto alja meg van indulva picit, de nem latszik, és akár házilag is javítható. Folyamatosan ég a generátor jelzőfénye, de töltés van és a generátor fel lett újítva , jó. Valószinuleg kontakthiba /szivatóvisszajelző meg nem ég./Lerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Vacak volt az akkumlátor, tél volt, nem volt pénz újra, ezért éjszakára bevittem tölteni mindíg. Egy ki be szerelés alkalmával kilazult a gyujtaselosztofedélbe vezető egyik cso, ettől állt meg, nem az autó hibája volt

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Garancia már lejártJavítás összege: 30000 Ft. Leírás: Karburátort ki kellett cserélni zöldkártyakor, ezen kivul 25 volt a lakatolás, 10 a fényezés és még kb 50 et költöttem rá, de ezek nagyrésze kopóalkatrész, ill akumlátor.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Kipufogót foltozgatom egy ideje, még nem szántam rá magam egy újra, most is versenyautós a hangja.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem