Egymilliós VW Scirocco – Kína és Németország számára
Túl van az egymillió példányon a Scirocco - jubileumi kiadással ünnepel a Volkswagen
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Tavaly volt 30 éves a VW Scirocco GTS, idén pedig elkészült az egymilliomodik Scirocco - remek alkalom egy újabb speciális szériához.
Felár nélkül adott 19 colos alufelni és az alapáron is fekete metálfényezésű karosszérián végighúzódó versenycsík különbözteti a Scirocco milliomodik darabja után - nem ismert ideig és példányban - gyártott Scirocco Million speciális szériát
Németországi alapára 27 325 euró, uszkve 8,2 millió forint
Mi mással tehetnék, mint egy speciális kiadással. A limitált széria elnevezésével sem agyaltak sokat a wolfsburgiak, talán csak a munkanév ragadt rajta, s így lett Scirocco Million, azaz milliós Scirocco a mélyfekete, versenycsíkokkal díszített gyöngyházfényezéssel, galvanizált szürke tükrökkel szerelt, 19 (Kína számára 17) colos alufelnikre ültetett, R-Line lökhárítókkal és küszöbszpojlerekkel is egyedivé tett, hátul 90 (Kína számára csak 70) százalékosan sötétített üvegezésű sportkupé. [BANNER type="1"]
Vágott aljú bőrkormányt, fém pedáltaposókat, alapmotorjának kivételével
felárért DSG váltót is kap
Vaskos oldaltartású sportos ülések fekete bőrrel és narancsszínű varrással a Scirocco Million különszámban
Miért ilyen fontos, hogy miként kapják a kínaiak? Mert a német vevőkön kívül csakis ők fogják megkapni a belül fekete, kontrasztos narancsszínű varrással kárpitozott, háromféle motorral, kétliteres, 140 lóerős TDI-vel és 1.4 (122 és 160 LE), valamint 2.0 (210 LE) TSI verziókkal, a 122 lóerős alapgép kivételével DSG kettős kuplungos automata váltóval is rendelhető jubileumi Sciroccót.
A gyártás már májusban elkezdődik, a németországi alapár 27 325 euró, azaz uszkve 8,2 millió forint – ügyelve arra, hogy az azonos ellátmányra hozott bázisverzióknál ne legyen drágább a különleges kiadás. Hozzánk legfeljebb magánimportból kerülhet majd a Scirocco Million, ám a német fanatikusok vélhetően nem fogják kiengedni markukból, Kínából pedig nagyon költséges lenne hazahozni egyetlen példányt is.





Ennyi pénzért már autót is lehet venni.